Firminio stiliaus kūrimas

Firminio stiliaus kūrimas
Firminis stilius – Jūsų veidas ir išvaizda, kurią mato aplinkiniai.

Visiems gerai žinomas pasakymas – pasitinka pagal išvaizdą, o palydi pagal protą. Firminis stilius – išvaizda, su kuria Jūs turite sutikti kiekvieną savo klientą, potencialų taip pat. Firminis stilius suteikia pasitikėjimo, padidina vertę, tai yra pirmasis ir labai svarbus kliento įspūdis apie Jus ir Jūsų įmonę. Jis įrodo, jog Jūs – rimta įmonė ar paslaugų teikėjas (jei dirbate vienas). Dar kitaip firminis stilius vadinamas įmonės veidu ar vizitine kortele, nes tai yra reprezentacinės išvaizdos dalis. (Kita dalis, žinoma, esate Jūs ir Jūsų pavaldiniai bei atliekamas darbas (teikiamos paslaugos) ir / ar parduodamos prekės.)

kiu įvaizdžiu padidinsite pardavimus! Neįtikėtina? Tačiau tai tiesa! Pavyzdžiui, palyginkite kostiumą vilkintį pardavimų vadovą su bet kaip apsirengusiu žmogumi siūlantį Jums kažką iš jo pirkti. Iš kurio pirktumėte? Skirtumas yra? Iš karto viskas aišku. Taip yra ir su firminiu stiliumi, nes jis kaip tas kostiumą vilkintis žmogus – padaro ne šiaip teigiamą, o tiesiog super gerą pirmąjį įspūdį!

Firminio stiliaus kūrimas

Svarbiau už kainą yra kokybė – firminio stiliaus dizaino kūrimo procese turi būti išlaikomas vientisumas, vienas stilius, tos pačios spalvos, atspalviai. Tad yra išties geriau, kai visus firminio stiliaus elementus sukuria tie patys dizaineriai. Todėl, jog yra žymiai blogiau, kai nepasitarę, kiekvienas dizaineris daro savaip. Pvz., vienas specialistas kuria vizitines, kitas firminį blanką, o trečias – logotipą. Galiausiai gaunasi taip, kad visi atributai yra skirtingi ir neturi nieko bendro tarpusavyje. Toks „darbas“ galbūt ir gali sutaupyti pinigų, bet tai nėra efektyvu ir tikrai neatneš nei pelno, nei Jus įsimins ir nesuteiks gero įspūdžio apie Jus. Tad svarbiausia pradėti nuo logotipo. Todėl, kad logotipas – kelias į firminį stilių! Atsižvelgiant į jį toliau kuriami visi kiti firminio stiliaus atributai, kurie reikalingi Jūsų verslui.

Firminio stiliaus atributų visumą sudaro: logotipas, vizitinės kortelės, įmonės firminis blankas, nuolaidų kortelės, sąskaitų faktūrų šablonai, skrajutės, bloknotai, plakatai, el. pašto parašas, lipdukai, darbuotojų apranga ir kita įmonės atributika. Atributų įvairovės kiekis gali skirtis priklausomai nuo Jūsų verslo sferos.

Firminio stiliaus atributų pagrindas yra logotipas ir spalvos. Jie turi dominuoti visuose firminio stiliaus atributuose, ypač logotipas – turi būti ant kiekvieno atributo. Dar prisideda papildomos spalvos ir / arba atspalviai. Taip pat labai svarbu, kad būtų išlaikomas vientisumas. Kad pažvelgus į atitinkamą atributą galima būtų iš karto pasakyti, jog tai firminio įvaizdžio dalis.

Firminio stiliaus kūrimas
Brandbook – kas tai?

„Brandbook“ – kas tai?

Brandbook – firminio stiliaus atributų naudojimosi vadovas arba dar vadinama stiliaus knyga. Čia yra viskas apie sukurtus firminio stiliaus atributus Jūsų verslui: kam skirti atitinkami atributai, kaip ir kada jais naudotis, ką reiškia spalvos, ką simbolizuoja logotipas

„Brandbook“ yra reikalingas tam, kad galėtumėte nuosekliai ir tinkamai laikytis Jūsų įmonės firminio stiliaus.

Firminio stiliaus ir „Brandbook“ kūrimo kaina

Kaina, visų pirma, priklauso nuo Jūsų norų, nes mes visada atsižvelgiame į Jūsų pageidavimus, taip pat į poreikius ir lūkesčius. Visų antra, kaina priklauso nuo to, ko Jums iš tikrųjų reikia: ar tik logotipo, tam tikrų firminio stiliaus elementų, ar reikia viso firminio stiliaus paketo kartu su brandbook‘u. Jei nežinote, ką pasirinkti ir kas naudingiausia Jūsų verslui, tai kartu mes tai išsiaiškinsime. Tuomet pateiksime Jūsų įmonei tinkamiausią pasiūlymą: kiek ir kokių firminio stiliaus atributų prireiks, ar būtina perdaryt esamą logotipą, ar geriau sukurti naują, kad derėtų su kitais elementais, taip pat ir stiliaus knyga („Brandbook“).

Vis dar abejojate ir klausiate savęs – kam man reikalingas firminis stilius? Iš tiesų mes dažnai susiduriame su tokiu klausimu. Tačiau atsakymas gan paprastas: kad Jus labiau įsimintų ir parduotumėte puikaus įvaizdžio pavyzdį Jūsų būsimiems klientams. Tai geriausias būdas reprezentatyviai pristatyti Jūsų verslą.

Firminio stiliaus ir „Brandbook“ trūkumas – problema, su kuria susiduria ne viena įmonė. Tačiau neužmirškite, kad problemose visada slepiasi galimybės. Pats trumpiausias būdas jas išspręsti – ryžtis. Kartu mes galime rasti Jūsų problemos sprendimo būdą!

Susisiekite su mumis ir mes padėsime Jums atrodyti reprezentatyviai ir nepriekaištingai prieš Jūsų esamus ir būsimus klientus!

Firminio stiliaus ir „Brandbook“ kūrimo kaina