Elektroninės komercijos ateitis: naujovės, į kurias reikia atkreipti dėmesį

Mūsų pomėgis pirkti ir parduoti prekes internetu tapo įprasta kasdienio gyvenimo dalimi. Tačiau kokia yra elektroninės prekybos pramonės ateitis? Nuo pat interneto sukūrimo technologijų vaidmuo mažmeninės prekybos internetu srityje buvo didžiulis. Šiame straipsnyje akcentuojamos el. Prekybos tendencijos 2018 m. Ir žymiausios technologinės naujovės, keičiančios apsipirkimo internetu ateitį:

  • „Chatbots“ – nauja virtualios pagalbos paslauga
  • Balso asistentai – modifikuotas „iš lūpų į lūpas“
  • Papildyta (augmentinė) ir virtuali realybė – novatoriška apsipirkimo patirtis
  • „Blockchain“ technologija – naujas duomenų saugumas ir mokėjimo metodas
  • „Drones & Droids“ – kito lygio pristatymo sistema

Kas yra elektroninė prekyba šiais laikais?

Pabandome apibrėžti: Elektroninė prekyba yra sandorių procesas, kurio metu šalys keičiasi (perka ir parduoda) prekes ir paslaugas arba siunčia informaciją elektroninio tinklo, interneto, pagalba. Ji yra atsakinga už elektroninio verslo pardavimo aspektą. Be to, pagal komercinį profilį yra 6 elektroninės komercijos tipai. Logiškai tai apima verslo ir vartotojo (B2C) operacijas, tačiau taip pat dalyvauja:

  • Verslas – verslui
  • Vartotojas – vartotojui
  • Vartotojas – verslui
  • Verslas – administracijai
  • Vartotojas – administracija

Aukšto lygio elektroninė prekyba grindžiama programinės įrangos kūrimo technologijomis, susijusiomis su prekyba mobiliaisiais, internetinių sandorių apdorojimu, elektroniniu duomenų mainu (EDI), atsargų ir tiekimo valdymo sistemomis, automatizuotomis duomenų rinkimo sistemomis ir skaitmenine rinkodara. Ją taip pat gali papildyti platesnės mobiliųjų įrenginių, socialinės žiniasklaidos ir el. Pašto įrankių technologijos. Programinės įrangos kūrimo įmonė, tokia kaip „Okursa“, siūlo platų technologijų ir paslaugų spektrą, kad sukurtų aukščiausios klasės ir novatorišką elektroninės komercijos programinę įrangą – elektroninių parduotuvių kūrimas.

„Amazon“ ir „eBay“ buvo pirmosios prekyvietės, kurios pasinaudojo elektroninės prekybos pranašumais, norėdamos pirkti ir parduoti masinės rinkos prekes internete.

Įsivaizduokite – šiais metais „Amazon“ sukako 25 metai! Per šį laikotarpį labai išaugo vartotojų susidomėjimas ir dalyvavimas apsipirkti internete. Nenuostabu, kad daugiau nei ketvirtadalis pasaulio gyventojų (2,14 mlrd.) Iki 2021 m. Taps skaitmeniniais pirkėjais.

Šiuo metu elektroninės prekybos statistika rodo dominavimą. Kita vertus, elektroninės prekybos pramonė ir toliau kasmet auga, o 2018 m.- 11,9% buvo visų pardavimų, o 2021 – 18.1% visų pardavimų.

Taigi, tik laiko klausimas, kada dauguma mūsų pirkinių bus perkami internetu.

Kokios dabartinės tendencijos ir technologijos daro įtaką elektroninei prekybai?

Šiais laikais klientai turi galią rinkoje, nes jie turi daugybę pasiūlymų.

Taigi ne tik jūsų produktas leidžia išsiskirti iš konkurentų: tai į klientą orientuota apsipirkimo patirtis, sukurta aplink jūsų prekės ženklą, kad išlaikytų klientus. Įtakos turi viskas – nuo intuityvaus užsakymo proceso ir mokėjimo galimybių iki greito pristatymo. Ši papildoma paslauga yra nemateriali ir reikalauja daug pastangų. Būtent čia naujos elektroninės prekybos technologijos (elektroninės parduotuvės) ir programos siūlo programinės įrangos kūrimo sprendimus.

Šiandien visus žinomus prekės ženklus internete atstovauja elektroninė parduotuvė, apsipirkimo programos, prekyvietės ar net visi šie dalykai vienu metu. Stengiamasi pritraukti daugiau klientų internete. Štai tendencijos, šiuo metu formuojančios elektroninės prekybos pramonėje

Individualios produkto rekomendacijos

Jei atpažinsite savo lankytojus ir pateiksite individualias produktų rekomendacijas, sukursite unikalią apsipirkimo patirtį ir padarysite įspūdį apie savo potencialius klientus. Paimkime „Segmentify“ kaip pavyzdį. Tai protingas produktų rekomendacijų variklis, kuris savo klientams žada bent 10% pajamų padidėjimą. Įgyvendindami įvairias kampanijas, galite padidinti konversijų rodiklius, pajamas, pakartotinius klientus ir pirkinius, sumažinti atmetimo rodiklius ir apleistus krepšelius.

Teikiant produktų rekomendacijas, svarbu ir toliau analizuoti savo našumą ir prisitaikyti, atsižvelgiant į klientų elgesį.

Socialinė komercija, elektroninės komercijos pogrupis

Natūralu, kad socialinė komercija yra socialinių tinklų naudojimas apsiperkant internetu.

Socialiniai tinklai yra įtraukti į mūsų kasdienę veiklą. Šis faktas veiksmingai keičia pirkėjo ir pardavėjo situaciją. Prekės ženklai palaiko ryšį su savo klientais per populiarius socialinius tinklus, kad sukurtų asmeninius santykius. Į socialinę žiniasklaidą integruotos pažangesnės techninės funkcijos, skirtos sutrumpinti pirkimo ciklą. Ateityje vieno paspaudimo mygtuką „Pirkti“ greičiausiai pritaikys dauguma socialinių tinklų.

Elektroninės mažmeninės prekybos ir socialinės žiniasklaidos derinys lėmė besivystančias P2P (žmogus – žmogui) rinkas. „Facebook“ ir „Instagram“ yra geriausi pavyzdžiai.

Galiausiai, faktas: socialinės el. Prekybos augimo tempas per ateinančius 5 metus padidės 25% ir sudarys daugiau nei ketvirtadalį visos elektroninės prekybos rinkos.

Mobili komercija

Aplikacijų naudojimas išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose perkant ir parduodant produktus yra žinomas kaip komercija mobiliais arba, paprasčiau tariant, elektroninė prekyba. Šiandien procentas vartotojų, naudojančių mobiliuosius įrenginius, sudaro pusę viso interneto srauto, o tai reiškia, kad labai svarbu, kad elektroninės prekybos parduotuvės prisitaikytų prie mobiliųjų ekranų ir kai kuriais atvejais netgi sukurtų atskirą mobilią aplikaciją konkrečiam tikslui pasiekti pirkėjus ir sekti mobiliosios el. prekybos tendencijas.

Vien tai, kad yra svetainė ar aplikacija mobiliesiems, negarantuoja didžiulės sėkmės. Svarbu įsitikinti, kad sukuriate geriausią apsipirkimo internetu patirtį. Klientų įsitraukimas ir išlaikymas yra pagrindiniai rodikliai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį.

Pirkėjai mobiliuosiuose yra ypatingi, todėl net menkiausia problema gali pakeisti jų nuomonę ir paskatinti juos pirkti iš konkurento. Tuo tarpu pažangesnės funkcijos, įterptos į mobilias aplikacijas mobiliesiems, nustato naujas žaidimo taisykles. Įrenginių, tokių kaip švyturėliai ir brūkšneliai, išradimas iš tikrųjų parodė prekės ženklo elektroninės komercijos programos mobiliesiems vertę. Šios aplikacijos sukelia susidomėjimą ir įtraukia į programą, o tai galiausiai padidina pardavimus.

1 – Vieno paspaudimo apsipirkimas
Ši technika siūlo visiškai naują el. Prekybos patirtį, suformuotą iš ankstesnių pirkimų ir pirkėjų elgesio analizės. Tyrimai rodo, kad mobiliųjų telefonų naudotojai tikisi, kad elektroninės prekybos pirkinių krepšelio procesas bus kuo lengvesnis. Šis judėjimas mobiliuosiuose krepšeliuose kartu su didėjančiu susidomėjimu skaitmeniniais kuponais bus atsakingas už beveik pusę elektroninės mažmeninės prekybos pardavimų.

2 – Elektroninės piniginės ir naujos mokėjimo integracijos
Elektroninės piniginės supaprastina mokėjimo procesą. Internetinės paslaugos, tokios kaip „Apple Pay“, „PayPal“, „Stripe“ ir „Google“ piniginė, leidžia lengvai atlikti elektronines operacijas. Be to, skaitmenines pinigines galima sinchronizuoti su jūsų banko sąskaita. Šie duomenys kartu su jūsų vairuotojo ID, sveikatos kortele ir kt. Gali būti saugomi telefone. Be to, visuotinai priimdami NFC (artimojo lauko ryšio) technologiją, belaidžiu ryšiu prisijungiame prie terminalų, kad galėtume atsiskaityti parduotuvėje, naudodami savo išmaniuosius telefonus.

3 – Švyturėliai
Švyturiai skatina mažmeninę prekybą, tuo pačiu suteikiant individualizuotą apsipirkimo mobiliesiems patirtį. Remiantis 2013 m. „Apple“ pristatymu, švyturėliai yra plačiai naudojami geriausiose mažmeninės prekybos parduotuvėse. „Urban Outfitters“, „Macy’s“, „Target“ ir CVS juos naudoja kurdami suasmenintas turinio strategijas. Įrenginys perduoda „Bluetooth“ signalus į netoliese esančius išmaniuosius telefonus, turinčius tinkamą prekės ženklo programą. Tai padidina galimybes dažniau naudotis programa ir iš tikrųjų užbaigti pirkimą. „Sephora“ naudoja švyturėlius, skirtus rinkti informaciją apie vartotojus ir siųsti individualias reklamas.

4 – Brūkšnelio mygtukai
Šis „Amazon“ prietaisas leidžia lengvai užsisakyti dažniausiai reguliariai perkamas prekes. Šie mygtukų įtaisai pažymėti toje vietoje, kur šios prekės dažnai naudojamos. Tada naudodamas „Amazon“ aplikaciją vartotojas gali iš anksto nustatyti užsakymus. Šią naują elektroninės prekybos technologijų tendenciją greičiausiai netrukus imituos kiti geriausi žaidėjai, tokie kaip „Costco“ ir „Walmart“.

„Omni-Channel“ yra nauja mada

„Google“ duomenimis, maždaug 85% vartotojų pradeda apsipirkti vienu įrenginiu, o tęsia kitu. Tai gali prasidėti „Instagram“ reklama ir baigti odinių striukių parduotuvę gatvėje. Šis vartotojų pranešimas sukėlė tendenciją derinti pardavimo kanalus internete ir neprisijungus.

Šis metodas vadinamas daugiakanaliu, o tai reiškia, kad visos sąveikos su klientu priemonės turėtų suteikti vieno subjekto jausmą. Kiekviena konkrečios įmonės detalė, jos prekės ženklas, rinkodaros turinys ir skelbimai turėtų perteikti tą pačią koncepciją.

Siekdamos išlikti konkurencingos, įmonės turės taikyti kelių kanalų strategiją. Ši sudėtinga sistema reiškia didelę apkrovą, kad būtų galima išlaikyti ir sujungti visų pardavimo ir socialinių kanalų duomenis.

Kokia elektroninės komercijos (el. parduotuvių) ateitis?

Tai yra tendencijų kūrimo procesai šiuo metu. Tačiau prekybininkai turėtų suprasti, kad tobulėjant technologijoms ir toliau bus keičiamasi, kaip mes sąveikaujame ir perkame prekes.

Technologijų pritaikymo kreivė padeda įvertinti riziką, susijusią su naujų elektroninėje prekyboje naudojamų technologijų naudojimu. Tai iliustruoja ryškiausias elektroninės prekybos naujoves, darančias įtaką pramonei, ir jų priimtinumą visuomenei.

Natūralu, kad užtrunka šiek tiek laiko, kol dauguma žmonių jį priima elektroninės prekybos sistemoje, tačiau stebėti technologijų pažangą yra daugiau nei būtina.

„Chatbots“ – nauja virtualios pagalbos tarnyba

„Chatbot“ (žinomas kaip pokalbių agentas) yra programinės įrangos technologija, kuri raštu ar žodžiu imituoja tikrą žmonių sąveiką. Jis gali būti pavaizduotas kaip svetainės robotas, „chatbot“ programa, socialinės žiniasklaidos „chatbot“ ir balso asistentas.

Naudojant šią technologiją verta sutaupyti laiko ir išlaidų, automatizuojant klientų aptarnavimą elektroninės prekybos erdvėje visą parą. Kitas pliusas yra tai, kad jis generuoja potencialius klientus ir taip pajamas, surinkdamas preliminarią informaciją apie klientą. Be to, pokalbių robotai gali nukreipti būsimą klientą į labiausiai juos dominančią informaciją.

Puikus klientų aptarnavimo „chatbot“ pavyzdys yra „Hipmunk“. Ši kelionių paieškos sistema naudoja šią technologiją su kelionėmis susijusiems klausimams ir rekomendacijoms savo svetainėje. Be to, biuro reikmenų mažmenininkas „Staples“ naudoja pokalbių robotą, kad pasiūlytų produktus pagal užsakymų istoriją. Tai netgi padeda užbaigti pirkimą tiesiogiai per pokalbį.

Kadangi technologija yra palyginti nauja, vartotojai greičiausiai įtaria, kad bendrauja su robotu; ypač kalbantis tiesiogiai. „Chatbot“ technologija priklauso nuo NLP (natūralios kalbos apdorojimo) pažangos ir, nepažeidus šios srities, ji liks ribotas algoritmas ir toliau kovos su sudėtingesne kalba (anekdotai, metaforos, tarmės).

Kita vertus, su kiekvienais metais elektroninės prekybos pokalbių robotai tampa tobulesni ir bendrauja natūraliau. Kas žino, jie gali būti humanizuoti tiek, kiek mes negalime jų atskirti nuo tikrų žmonių.

Balso asistentai – modifikuotas žodinis žodis

Paieška balsu yra plačiai naudojama tokiose paslaugose kaip „Apple“ „Siri“, „Google“ dabar ir „Cortana“ iš „Microsoft“, kuriose taip pat įdiegta NLP technologija. Kalbant apie virtualią elektroninę prekybą, kaip ir „Amazon“ „Alexa“, balso padėjėjų populiarumas labai padidėjo. Ši technologija gali būti naudojama užsakant prekes tiesiai iš „Amazon“ balso komanda. Be to, ji greitai randa pasiūlymus ir netgi gali užsisakyti maisto pristatymą iš vietinių restoranų.

Vis daugiau žmonių, ypač “millennials”, pradėjo naudotis balso pagalba prieš apsipirkdami. Bendrai priėmus išmaniuosius garsiakalbius namams, pvz., „Amazon Echo“ ir „Google Home“, labiausiai tikėtina, kad pirmas klientų ryšys su produktu bus per „iš lūpų į lūpas“. Ko paklaustumėte balso padėjėjo?

Šie padėjėjai gali rekomenduoti dažniausiai prašomus daiktus. Tai reiškia, kad geriausias žaidėjas greičiausiai atliks visus pardavimus. Todėl panašiai optimizuojame savo svetainių paieškas naudodami „Google“ algoritmus – tas pats metodas taikomas ir paieškos balsu logikoje.

Papildyta (augmentinė) ir virtuali realybė – novatoriška apsipirkimo patirtis

Tiek AR, tiek VR taiko panašią technologiją, tačiau daugelis juos supainioja. Virtuali realybė sukuria visiškai naują dirbtinę tikrovę, o papildyta (augmentinė) prideda tikrus virtualius elementus.

Galbūt manote, kad šie dalykai dabar yra puikūs, tačiau idėja naudoti VR ir AR elektroninėje prekyboje gali pakeisti pirkimo internetu koncepcijos ateitį. Įsivaizduokite, ar galėtumėte virtualiai bendrauti ir paliesti daiktus prieš juos įsigydami. Pavyzdžiui, galite praktiškai pasimatuoti suknelę, pajusti audinį ir pamatyti, kaip ji jums tinka. Britų drabužių elektroninė parduotuvė „Banana Flame“ jau įtraukė AR, nes tai leidžia pirkėjams naudotis savo interneto kameromis kaip interaktyviais veidrodžiais.

Iš AR naudos gauna ne tik mados industrija; jį naudoja grožio, baldų ir automobilių pramonė, nes tai leidžia vartotojams vizualizuoti pirkinius mobiliesiems. Tokios kompanijos kaip „Ikea“ ir „Audi“ naudojo papildytos (augmentinės) realybės akinius, kad vartotojai galėtų susikurti savo virtuves ir apžiūrėti automobilius.

„Google“, „Apple“, „Facebook“ padarė milžiniškas investicijas į AR. Be to, tokios įmonės kaip „Alibaba“, „Microsoft“ ir „HTC“ kuria savo AR technologiją. „TechCrunch“ rodo, kad VR ir AR rinkos vertė yra 108 mlrd. AR tampa dominuojančia ir ją skatina didėjantis jos naudojimas mobiliuosiuose įrenginiuose.

„Blockchain“ technologija – naujas duomenų saugumas ir mokėjimo metodas

Elektroninė prekyba yra viena iš pramonės šakų, kurią keičia revoliucinis „blockchain“ technologijos naudojimas.

Augant elektroninės komercijos plėtrai, kai kurie šalutiniai poveikiai gali atsirasti. Kyla problemų dėl pasitikėjimo, lėtų operacijų, didesnių mokesčių ir politikos bei skaitmeninių duomenų nuosavybės. „Blockchain“, platindama tikrą skaitmeninių operacijų knygą, padeda sukurti pasitikėjimą mokėjimais internetu. Tai taip pat neįtraukia sukčiavimo ir suteikia naują mokėjimo metodą, naudojant kriptovaliutą („Bitcoin“, „Ethereum“, „Ripple“ ir kt.).

Kaip realaus gyvenimo pavyzdys, „Amazon“ turi politiką savo išvardytiems mažmenininkams. Jie sumažina kontaktą su savo klientais, nes gali tiesiog išsiųsti vieną tolesnį el. laišką. „Amazon“ naudoja savo klientų palaikymo tarnybą, kuri nėra susipažinusi su prekybininkų produktais. Dėl to mažėja mažmenininkų patikimumas ir klientui tenka didesnės išlaidos.

Šiuo metu ekspertai kuria elektroninės prekybos rinkos ateitį. Tai vadinama „ECoinmerce“ ir bus valdoma „blockchain“, kad išspręstų pirmiau minėtas problemas.

Sandorių, kuriuose naudojamas skaitmeninis turtas, sąvoka pašalina trečiosios šalies poreikį. Be to, šios operacijos yra greitesnės ir mokesčiai mažinami tiek pirkėjams, tiek pardavėjams. Visi duomenys, įvesti į blokų grandinę, yra saugomi neribotą laiką. Tai reiškia, kad nesvarbu, kiek kartų prekė parduodama ar atperkama, sandorių istorija visada išlieka. Tai gali labai padėti panaikinti sukčiavimą ir padidinti skaidrumą.

Dronai ir droidai – kito lygio pristatymo sistema

Robotų tendencija pakeisti žmogaus veiklą buvo pastebėta per pastarąjį šimtmetį. Anksčiau automatinės mašinos pradėjo dirbti automobilių surinkimo linijose ir maisto gamyboje. Vystantis dirbtiniam intelektui ir mašinų mokymuisi, jis riboja žmones į procesą, pvz., Pristatymo sistemoje. Šiuo metu automatinėms transporto priemonėms reikia žmogaus veiksmų. Tačiau daugiau nei įmanoma, kad dronai ir droidai pašalins net šį dalyvavimą.

Automatikos ateitis slypi dronuose, apimančiuose dangų ir droiduose ant žemės. Nepaisant daugybės bepiločių orlaivių pristatymo kliūčių, jo priėmimo nauda yra puiki mažmenininkams. Tai žymiai sumažins išlaidas logistikos operacijoms. „Amazon“ yra pirmoje eilėje išbandydama naują, greitą dronų pristatymo sistemą – „Amazon Prime“. Taip pat, garsus pavyzdys maisto pramonėje, 2016 m. Naujojoje Zelandijoje „Domino’s“ pristatė picą su dronu. Kai dronų oro uostai taps realybe, pristatymo laikas sutrumpės net iki kelių valandų. Tai neabejotinai paskatins pirkti internetu.

Tikimasi, kad elektroninės prekybos pristatymo sistemos ateitis bus orientuota ne į konkretų adresą, bet į atskirą asmenį ir jo numatytą vietą bei laiką. Tikslus pristatymas, kaip minėta, įtvirtintų sudėtingą AI.

Išvados

Kiekvieni nauji metai tikrai atneš daugiau technologinių naujovių prekybos internetu industrijoje. Kad prekės ženklai liktų matomi, jie turėtų atrasti naujų technologijų sprendimų, kurie pritraukia ištikimus klientus ir suteikia unikalią elektroninio pirkimo patirtį. Šiuo metu būtina būti aktyviam socialinėje žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose ir veikti elektroninės komercijos sektoriuje per elektroninę parduotuvę ar kitus el. būdus. Tuo tarpu „IoT“ populiarėja ir jam atstovauja išmanieji įrenginiai, tokie kaip brūkšneliai ir švyturėliai.

Nepaisant to, elektroninės prekybos sektoriaus ateityje galima tikėtis daugiau. Sėkmingi virtualios realybės atvejai, pristatomi bepiločiai orlaiviai, balso padėjėjai ir blokchain mokėjimai elektroninio verslo srityse rodo, kad mūsų prekių pirkimo kelionė gali pranokti mūsų vaizduotę.

Susisiekite su Mumis

Contact Us