Išsamus vidinio ir išorinio SEO vadovas 2022 metais

Paieškos sistemų optimizavimas (SEO) egzistuoja beveik tol, kol internetas buvo viešas, ir nuo pirmųjų dienų organizacijos jį naudojo siekdamos pasiekti naują auditoriją, pritraukti srautą į savo svetaines, skleisti žinias ir skatinti augimą.

Tačiau SEO labai pasikeitė nuo tada, kai jis pirmą kartą buvo naudojamas į turinį įtraukti kuo daugiau raktinių žodžių ir užpildyti puslapius atgalinėmis nuorodomis. Laikui bėgant SEO tapo sudėtinga ir technine praktika, kuri labai priklauso nuo dabartinės žiniatinklio naudotojų elgsenos, o šiandienos įsikūnijimas naudoja tiek puslapyje, tiek už puslapio ribų metodus, kad užtikrintų, jog aukštos kokybės svetainės atsidurtų paieškos variklio rezultatų puslapių viršuje.

Bet kas iš tikrųjų yra SEO puslapyje ir už jo ribų ir kaip skaitmeninės rinkodaros specialistai gali juos panaudoti aptarnauti klientus? Kaip tik tam ir bus skirta šios dienos diskusija, todėl pasilikite ir sužinokite viską, ką reikia žinoti apie šiuolaikinę geriausią SEO praktiką.

Išsamus vidinio ir išorinio SEO vadovas 2022 metais

Kas yra vidinis SEO ir Vidinio SEO supratimas

Vidinis SEO apima visus internetinėje svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje taikomus metodus, kuriuos galite naudoti siekdami užtikrinti, kad tinklalapis būtų įvertintas SERP, taip pat gali padėti nustatyti, kaip gerai tas puslapis reitinguojamas. Puslapio kokybei pagerinti naudojamas turinys ir techniniai elementai, todėl kuo daugiau puslapyje atliekate SEO, tuo daugiau srauto į svetainę pateks ir tas srautas bus aktualesnis.

Yra daug skirtingų techninių tinklalapio aspektų, kuriuos galima optimizuoti naudojant vidinį SEO, ir jie apima:

  • Pavadinimo žymos
  • Antraštės
  • URL struktūra
  • Pakaitinis tekstas vaizdams
  • Svetainės greitis
  • Vidinės nuorodos
  • Meta aprašymai
  • Pritaikymas mobiliems telefonams

Vidinio SEO geriausia techninė praktika

Pavadinimo žymos yra HTML elementai, kuriuos galite naudoti norėdami nurodyti tinklalapio pavadinimą, ir kurie SERPS rodomi kaip spustelėjamas rezultato pavadinimas. Kiekviena pavadinimo žyma turi būti unikali, aprašanti, apie ką yra puslapis, optimizuota naudojant raktinį žodį ir dažniausiai ne ilgesnė nei 60 simbolių.

Antraštės yra pavadinimai, kuriuos pateikiate savo turiniui, ir jie turi būti H1 formatu, kad būtų pasiekti geriausi rezultatai. Antraštės turėtų sutelkti dėmesį į susijusius ir aprašomuosius žodžius ir, nors galite jas optimizuoti naudodami raktinius žodžius, neužpildykite jų. Norėdami suskaidyti turinį, taip pat galite naudoti paantraštes (H2–H6), vadovaudamiesi ta pačia geriausia praktika, bet nekartokite raktinių žodžių ar frazių visame įraše.

URL struktūra yra svarbi, kai paieškos varikliai nustato, kiek puslapis yra susijęs su užklausa, ir ji turėtų būti aprašoma puslapio tema. Taip pat galite optimizuoti URL naudodami raktinius žodžius, jei jie yra susiję. Geros URL struktūros pavyzdys būtų http://www.shoelovers.com/red- suede-shoes (palyginti su www.shoelovers.com/123456).

Alternatyvus tekstas suteikia paieškos sistemoms daugiau informacijos apie vaizdą, nors jis paprastai naudojamas apibūdinti vaizdus žiniatinklio lankytojams, kurie jų nemato. Iš esmės alternatyvusis tekstas turi būti konkretus ir aprašantis vaizdo turinį, 125 ar mažiau simbolių, ir optimizuotas naudojant raktinį žodį arba frazę, tik jei tinka.

Puslapio įkėlimo greitis yra svarbus, nes lėtai įkeliamų puslapių atmetimo rodikliai yra dideli: 47 procentai žmonių tikisi, kad svetainė bus įkelta per dvi sekundes, o 40 procentų išeis po trijų. Todėl paieškos sistemos baudžia už lėtai įkeliamus žemesnio reitingo puslapius, todėl svarbu užtikrinti greitą puslapio įkėlimo greitį.

Vidinės nuorodos leidžia lengvai naršyti jūsų svetainę lankytojams, tačiau jos taip pat padeda paieškos sistemoms lengviau suprasti jūsų internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę ir indeksuoti puslapius, todėl jūsų reitingas bus aukštesnis. Bent jau kiekvienas jūsų tinklapio puslapis turėtų nukreipti atgal į savo kategorijos arba subkategorijos puslapį ir pagrindinį puslapį.

Meta aprašymai yra trumpi, bet ryškūs aprašymai, kurie išplečia pavadinimo žymas, apibendrina puslapio turinį ir nurodo žiniatinklio naudotojams, kodėl jie turėtų skaityti jūsų turinį, o ne kieno nors kito turinį. Meta aprašymas rodomas po pavadinimu ir URL, jis turėtų būti ne ilgesnis nei 160 simbolių.

Pritaikymas mobiliems telefonams yra dizaino elementas, užtikrinantis, kad jūsų puslapis bus tinkamai rodomas bet kuriame įrenginyje, įskaitant mobiliuosius įrenginius ir stalinius kompiuterius. Tai ir toliau bus svarbus veiksnys, nes vis daugiau žmonių visame pasaulyje naudoja mobiliuosius įrenginius internetinei paieškai.

Galiausiai pastaba apie raktinius žodžius. Raktiniai žodžiai yra klijai, sujungiantys jūsų puslapio SEO strategiją, nes juos galima įtraukti į visus šiuos techninius elementus, kad tinkami lankytojai jus rastų tinkamu laiku. Kad raktiniai žodžiai būtų veiksmingi, jie turi būti ištirti ir kruopščiai atrinkti bei natūraliai ir sklandžiai įtraukti į turinį.

Vidinio SEO geriausia techninė praktika

Vidinio SEO ir turinio įtaka

Nors techniniai aspektai yra svarbūs, vienas iš svarbiausių vidinio SEO elementų yra turinys, nes būtent tai pritraukia srautą į jūsų internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę.


Tačiau tiks ne bet koks turinys, o šiandieniniai interneto vartotojai ieško aktualaus, įdomaus, įtraukiančio ir informatyvaus turinio, atitinkančio poreikius. Kitaip tariant, žmonės turi norėti naudoti jūsų sukurtą turinį, kuris gali būti įvairių formų, pavyzdžiui:

  • Dienoraščiai
  • Tinklalapio kopija
  • Vaizdo įrašai
  • Infografika
  • Podcast’ai
  • Elektroninės knygos
  • Interviu
  • Atvejo tyrimai
  • Originalus tyrimas
  • Atsiliepimai
  • Mokomieji straipsniai
  • Viktorinos

Tačiau kitas svarbus elementas, susijęs su jūsų kuriamu turiniu, yra tai, kad kiti turi turėti galimybę į jį susieti, o tai reiškia, kad reikia vengti turinio, kuriam reikia prisijungti, autorių teisių saugomos medžiagos ir tam tikrų skaidrių demonstracijų.

Išorinis SEO ir kokybiškų nuorodų galia

Kaip anksčiau buvo priimtina raktinių žodžių užpildymas, o tai buvo įprasta praktika, taip ir pirkimas arba prekyba atgalinėmis nuorodomis su nepageidaujamomis nuorodomis, siekiant padidinti puslapio reitingą. Paieškos sistemos jau kurį laiką išmintingai taiko šią praktiką, o užpildę puslapį nesusijusiomis atgalinėmis nuorodomis iš tikrųjų būsite nubausti, o ne paaukštinti.

Nors paieškos sistemos atsižvelgia tiek į jūsų atgalinių nuorodų skaičių, tiek į kokybę (taip pat į nukreipiančių domenų skaičių), kokybė yra daug svarbiau nei kiekybė.

Svarbiausia yra tai, kad nors atgalinės nuorodos yra neatsiejama nuo išorinio SEO dalis, viena kokybiška atgalinė nuoroda iš autoritetingos svetainės yra verta daugiau nei 10 ar net 100 žemos kokybės nuorodų. Nuorodų kūrimas ne visada yra lengviausia užduotis, tačiau, pasak Neilo Patelio, čia yra keturios strategijos, kurias galite naudoti:

  • Rašykite svečių tinklaraščius, kad reklamuotumėte save kaip savo srities ekspertą
  • Rašykite turinį, kuriame minimi jūsų srities influenceriai, nes tokie įrašai yra labai populiarūs
  • Ištirkite savo srities tinklaraščius (ypač influencerių tinklaraščius) dėl neveikiančių nuorodų, tada pasiūlykite neveikiančią nuorodą pakeisti turiniu, kurį parašėte ta pačia tema.
  • Pasinaudokite infografikų populiarumu kurdami daug jų

Išorinis SEO ir SEO geriausia praktika

Nors kokybiškos atgalinės nuorodos yra ne išorinio SEO strategijos pagrindas, yra ir kitų metodų, kuriuos galite naudoti norėdami padidinti internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės autoritetą ir paskatinti su daugiau nuorodų.

Išorinis SEO ir SEO geriausia praktika

Vienas iš jų yra įtraukti savo verslą į vietinius sąrašus ir interneto katalogus, įskaitant tokius dalykus kaip „Google“ mano verslas, „Yelp“, „Yellow Pages“ ir kiti vietiniai sąrašai. Pridėję įsitikinkite, kad visa informacija yra tiksli, o jūsų vardas, adresas ir telefono numeris yra vienodi visose platformose.

Kitas būdas, kuriuo galite užsiimti išoriniu SEO (tuo pačiu padidindami pasitikėjimą ir prekės ženklo pripažinimą), yra dalyvauti diskusijose tokiose svetainėse kaip „Quora“ ir atsakyti į klausimus kitose klausimų ir atsakymų internetinėse svetainėse, ypač jei turite patirties, kuria galite pasidalinti su bendruomene.

Paskutinis SEO metodas, kurį galite naudoti, yra atgalinio turinio pateikimas įvairioms bendrinimo svetainėms, įskaitant vaizdo, garso ir vaizdo įrašų bendrinimo svetaines. Kai kurie iš populiariausių iš jų yra:

  • Vaizdo įrašas: Vimeo, Youtube, TikTok
  • Garsas: SoundCloud, Spotify
  • Paveiksliukai: „Flickr“, „Instagram“ ir „Pinterest“.

Paieškos sistemų optimizavimo geriausia praktika nuolat tobulinama, nes keičiasi žiniatinklio naudotojų ir interneto vartotojų elgesys, o šiuo metu geriausias požiūris į SEO yra tvirta strategija, skirta spręsti tiek vidinius, tiek išorinius elementus.

Tinklapyje pagrindinis rūpestis yra kokybiškas turinys ir įsitikinimas, kad techniniai internetinės svetainės ar internetinės parduotuvės aspektai buvo optimizuoti atsižvelgiant į greitį, efektyvumą ir raktinius žodžius. Už puslapio ribų svarbiausias dalykas, kurį galite padaryti, tai gauti kokybiškas atgalines nuorodas iš autoritetingų svetainių, nes tai garantuos, kad paieškos sistemos matys jūsų svetainę kaip susijusią ir svarbią, o jūs būsite apdovanoti aukštesniu reitingu.

Nedvejok, susiek su mumis ir mes tau padėsime!

Susisiekite su Mumis

Contact Us