Kaip padaryti, kad jūsų mobili aplikacija būtų sėkminga: išsamus žingsnis po žingsnio vadovas

Šiuolaikinė mobiliųjų aplikacijų rinka yra labai konkurencinga, tačiau turi savo lobį. Tikimasi, kad pajamos iš populiariausių programų 2020 m. Sieks 190 milijardų JAV dolerių. Norėdami padaryti savo mobilią aplikaciją sėkmingu produktu, turite laikytis sistemingo modelio. Įdomu, kaip sėkmingai kurti aplikacijų verslą, nepaisant daugybės rinkos spąstų?

Trumpai tariant, galite pradėti nuo paprasto žingsnio: užrašykite savo aplikaicjos idėjas ant popieriaus ir būkite kiek įmanoma konkretesni. Įrankiai, tokie kaip „Balsamiq“, „Moqups“, „Justinmind“, „Proto.io“ ir „UXpin“ (dauguma jų turi nemokamą bandomąją versiją), yra puikus būdas sukurti preliminarų prototipą peržiūrint ekrane. Kai būsite tikri dėl savo reikalavimų sukurti naują sėkmingą aplikaciją, tokios IT kompanijos kaip „Okursa“ gali suprojektuoti mobilią aplikaciją mobiliesiems ir ją sukurti.

Apskritai bet kokį programinės įrangos kūrimą sudaro šie veiksmai, kurie taip pat aprašyti straipsnyje:

  • Konceptualizuokite idėją
  • Sukurkite sąsajos dizainą
  • Sukurkite programinės įrangos prototipą (MVP)
  • Atlikite išsamius testus
  • Patalpinkite produktą
  • Paskirstykite / paplatinkite produktą

Visas 10 žingsnių procesas, kaip paleisti mobilią aplikaciją, apima visą programos kūrimo procesą. Jį taip pat papildo išsamus maršrutas su visais patarimais, kaip sukurti sėkmingą aplikacijų verslą.

10 žingsnių, kaip sukurti ir reklamuoti programą

Kas daro mobilią aplikaciją sėkminga?

Kas iš tikrųjų daro programą sėkmingą?

Jūs tikrai sutiktumėte, kad „WhatsApp“, „Instagram“ ir žaidimų aplikacijos, tokios kaip „Angry Birds“ ir „Candy Crash“, yra sėkmingi pavyzdžiai. Nors kiekvienas jų turėjo skirtingą sėkmės istoriją, jie visi turi kažką bendro. Kiekvienas iš jų turėjo unikalią aplikacijos koncepciją, atspindinčią naudingas funkcijas. Ši pagrindinė funkcija leido APP pakeisti vartotojo elgesį ir patekti į jų kasdienybę.

Apibendrinant, šie elementai daro įtaką ir prisideda prie mobilios aplikacijos sėkmės:

  • unikali aplikacijos koncepcija
  • naudingumas
  • patogumas
  • greitis
  • išvaizda
  • įsitraukimas

Kaip sukurti puikią naujos aplikacijos koncepciją?

Sėkmingai aplikacijai sukurti yra du ingredientai. Bet koks paleidimas prasideda nuo puikios naujos programos idėjos, kuri siūlo alternatyvų sprendimą konkrečiai situacijai. Antra, projektas turi būti gerai parengtas ir gerai įvykdytas. „Candy Crush“ yra sėkmingos žaidimų aplikacijos pavyzdys, turintis paprastą, bet išskirtinį akmenų skaldymo principą. Šiandien aplikacija yra viena iš dažniausiai atsisiųstų ir naudojamų mobilių aplikacijų.

Iš pradžių visos geros idėjos dažniausiai yra besąlygiškos ir reikalauja tam tikros rizikos. Taigi, jei tikite savo nuojauta dėl aplikacijos koncepcijos, yra tam tikras kelias. Būkite pasiruošę – norint nustatyti APP sėkmę reikia daug dirbti. Kaip atlygis galite apsisaugoti ir gauti IG (investicijų grąža).

1 žingsnis: atlikite rinkos tyrimą

Nepaisant to, kokia puiki gali būti jūsų aplikacijos idėja, būtina išsiaiškinti savo nišą. Galbūt manote, kad turite gerą APP idėją, tačiau kasdien išleidžiama dešimtys mobilių aplikacijų. Programėlių, atsirandančių aplikacijų parduotuvėse, skaičius kasmet auga. „Google Play“ yra daugiau nei 3 milijonai mobilių aplikaicjų, o „Apple App Store“ – 2 milijonai. Kitos programų rinkos, tokios kaip „Windows Store“, „Amazon Appstore“ ir „BlackBerry World“, visame pasaulyje sudaro apie 1,3 mlrd.

Atsižvelgiant į šiuos faktus, reikia atidžiai išnagrinėti, norint įvertinti aplikaciją mobiliesiems telefonams:

  • Supraskite ir apibrėžkite savo potencialius vartotojus
  • Įvertinkite ir mokykitės iš visų konkurencingų produktų

Galite parduoti aplikaciją nedidelėje nišoje tam tikrai žmonių grupei ir jų poreikiams (pvz., Aptarnauti konkretaus teismo advokatus) arba plačiai (taikymas nėščioms moterims). Mikro nišoje nebus daug srauto, tačiau bus daugiau konversijų. Antruoju atveju aplikacija gali suteikti didesnį potencialių klientų ratą ir aršesnę konkurenciją.

Bet kuria kryptimi einant, žmonių “skausmo taškų” atskleidimas, užtikrina tikrąją vertę ir gali paversti aplikaciją sėkminga. Šie vartotojai lengvai pritraukiami ir paverčiami lojaliais klientais.
Svarbiausia būti atviram, klausytis ir klausti žmonių. Studijuokite jau esamus produktus ir ieškokite informacijos internete ir socialiniuose tinkluose. Atminkite, kad norint užtikrinti mobilios APP sėkmę, svarbu apibrėžti, kas įkvepia ar erzina jūsų tikslinę auditoriją.

Čia pateikiamas patarimų, kaip sukurti sėkmingą aplikacijos koncepciją, sąrašas:

  • Studijų forumai ir užduodami klausimai. Vienas iš labiausiai žinomų forumų yra „Quora“. Paprastai klausimai yra pagrįsti tam tikromis problemomis: kodėl jie nėra taisomi.
  • Ieškokite tendencijų naudodami „Google“. Pavyzdžiui, „iPhone“ modelių palyginimas.
  • Pasinaudokite „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės pagalba. Galite sužinoti, ko žmonės ieško, ir tokių paieškų apimtį pagal temą. „App Store“ optimizavimui gali būti naudojami kiti konkretūs raktiniai žodžiai.
  • Dalyvaukite technologijų parodose, susitikimuose. Tai gali padėti jums suprasti, kokios idėjos šiuo metu yra įdomios miniai. Be to, „Meetup.com“ ieškokite vietinių įvykių.
  • Skirkite šiek tiek laiko stebėti jus supantį pasaulį. Kokios problemos, su kuriomis žmonės susiduria kasdien, yra neefektyvios? Pavyzdžiui, būtina skubiai padėti restoranams sumažinti maisto švaistymą. Atlikite apklausas ir klausimynus tarp potencialių aplikacijų vartotojų. Gaukite atsiliepimų iš savo draugų apie tai, kas tiksliai yra naudinga aplikacijai.
  • Paklauskite potencialių vartotojų socialiniuose tinkluose ir jų grupėse. Ieškokite: „Reddit Startup“, „Twitter“, „Facebook“ ir „LinkedIn“.
  • Pasikalbėkite su verslo savininkais apie jų dabartinę ir galimą ateitį.
  • Patikrinkite pardavėjus ir organizacijas, teikiančias pradinį finansavimą, pvz., „Y Combinator“. Čia yra akseleratorius jūsų verslui.
  • Peržiūrėkite visas populiariausias aplikacijas ir populiariausias aplikacijų kategorijas. Galite patikrinti, kokius sprendimus šios programos teikia vartotojams, ir palyginti su jūsų idėja.
  • Patikrinkite „CrunchBase“, ar sėkmingos mobilios aplikacijos mobiliesiems telefonams Android ir iOS, sėkmingos pradinio finansavimo etapuose.
  • Toks įrankis kaip „AppTweak“ gali padėti suprasti, ar kai kurios konkurencingos APP yra populiariausių atsisiuntimų diagramose. Tai reiškia, kad jie turi tvirtas ir galiojančias aplikacijų idėjas, kurios yra reitinguojamos viršuje.

Galima apsvarstyti kelias mobiliųjų aplikacijų idėjas, kad būtų galima pasirinkti geriausią.

Galutinė rekomendacija – kadangi JAV aplikacijų rinkai labai konkurencinga, apsvarstykite mažiau konkurencingą rinką, kad paleistumėte mobilią aplikaciją. Norint patekti į „Top 25“ JAV, reikia įdiegti aplikaciją 30 kartų daugiau nei Meksikoje. Taigi Lotynų Amerika ir Azija yra geros alternatyvos, o ir VKI (paspaudimas už diegimą) yra pigesnis.

2 veiksmas: užbaikite puikią naujos aplikacijos idėją

Remiantis rinkos analize, galima užbaigti unikalios aplikacijos idėją. Labai svarbu visiškai suprasti mobiliosios aplikacijos vertės pasiūlymą ir paaiškinti USP (unikalūs pardavimo taškai).

Prieš tęsdami sėkmingą programos strategiją, turėtumėte atsakyti į šiuos klausimus:

  • Kas yra šio būsimo produkto VP iki galutinio naudojimo? Kitaip tariant: kodėl žmonės norėtų naudoti APP?
  • Koks yra pagrindinis vartotojų srautas per APP?
  • Kokia yra unikali funkcija ir MVP pačios aplikacijos?

Šiame etape svarbu suprasti savo pagrindines savybes. Pavyzdžiui, pradinė „Instagram“ funkcija buvo sujungti savo nuotraukas į kvadratą. Idėja buvo gana paprasta, tačiau šis žudikas turėjo 500 000 USD vertės pradinį finansavimą ir dar labiau paskatino didžiulę aplikacijos sėkmę.

Taip pat būtina įsivaizduoti, ką klientai veiks naudodami aplikaciją. Šią informaciją galima nubrėžti vartotojų istorijų sąraše.

Kaip [vartotojo tipas] noriu [tam tikro tikslo], kad [dėl kokios nors priežasties]

  • Kaip pirkėjas noriu peržiūrėti drabužių sąrašą, kad galėčiau pasirinkti kuriuos pirkti
  • Kaip pirkėjas noriu peržiūrėti savo krepšelį, kad galėčiau atlikti pakeitimus prieš pirkdamas
  • Kaip pirkėjas noriu krepšelio žingsnių, kad galėčiau pasirinkti, kur išsiųsti savo drabužius
  • Kaip pirkėjas noriu peržiūrėti savo užsakymus, kad galėčiau pamatyti, ką pirkau anksčiau
  • Kaip pirkėjas noriu susisiekti su palaikymo tarnyba, kad galėčiau išspręsti aplikacijos problemą

Remiantis tuo, galima sukurti puikų aplikacijos prototipą. Šis prototipas vadinamas MVP (minimalus perspektyvus produktas), mažiausia darbinė produkto versija, reikalinga norint patekti į rinką, kuri:

  • susideda iš minimalaus funkcijų sąrašo, atitinkančio kliento poreikius
  • yra naudojamas jūsų tikslinės grupės beta testavimui
  • naudojama idėjai pristatyti investuotojams ir pritraukti pirmojo turo lėšų

Yra įrankis, leidžiantis sukurti puikius aplikacijų eskizus ir peržiūrėti tarp aplikacijos ekrano vaizdų – „RealTimeBoard“.

Apsisprendus dėl MVP, taip pat svarbu atsižvelgti į rinkodarą. Šie rinkodaros aspektai gali būti labai naudingi atliekant kitus veiksmus:

  • Įdomus aplikacijos pavadinimas
    Aplikacijos pavadinimas gali būti sudėtingas. Tačiau svarbu būti patraukliam ir atpažįstamam. Be to, jis turėtų būti pritaikytas SEO. Apsvarstykite raktinius žodžius ir jų paieškos apimtį „Google“.
  • Programos raktiniai žodžiai
    Prieš paleisdami programą atlikite raktinių žodžių tyrimus. Tada galėsite greitai tęsti optimizuotus sąrašus ir puslapius. Šie raktiniai žodžiai taip pat turėtų būti naudojami tolesnėje rinkodaros medžiagoje.
  • Puikios aplikacijos peržiūros
    Kuo anksčiau jūs demonstruosite savo produktą visuomenei vizualiai, tuo geriau. Kai kurie aplikacijų ekranai ir vaizdiniai elementai gali būti naudingi prieš paleidžiant mobilią aplikaciją pateikiamoje rinkodaros medžiagoje.
  • Įspūdingas aplikacijos spaudos rinkinys
    Šis rinkinys bus labai naudojamas einant į spaudą ar svetaines, kuriose bus nurodyta sąraše susidedančių iš būsimų aplikacijų . Komplekte turėtų būti tokie dalykai kaip ekrano kopijos, demonstraciniai vaizdo įrašai, informacija apie aplikaciją ir kt.

3 veiksmas: apibrėžkite sėkmingą aplikacijos strategiją

Skubant aplikacijos diegimo procesui, produktas gali būti prastai veikiantis. Sukurti sėkmingą aplikaciją yra tarsi sukurti unikalų namą: jo architektūriniam planui reikėtų skirti pakankamai laiko.
Dėmesys detalėms visada pasiteisina.

Sėkminga mobilios aplikacijos strategija slypi gerai apgalvotame verslo plane. Verslo plane gali būti gana naudinga priemonė užbaigiant visą strateginę informaciją paprastu formatu. Kiekviena detalė turėtų būti įtraukta į šias kategorijas:

  1. Tikslai ir tolesni planai

Svarbu suprasti, ką norite pasiekti su šia aplikacija tokiame versle. Padarykite šiuos tikslus kuo konkretesnius. SMART tikslų nustatymo principas gali būti naudingas siekiant užtikrinti, kad tikslai būtų tikroviški ir riboto laiko. Nurodykite tris svarbiausius veiksmus, kuriuos naudotojai turėtų atlikti per 30 dienų naudodami jūsų aplikaciją.

Kitas svarbus elementas prieš kuriant aplikaciją yra turinys. Įsivaizduokite, kokį atgalinį ryši norite gauti ir kokią žinutę pateikti vartotojams su aplikacija. Norėdami sėkmingai įeiti į rinką, turite suprasti vartotojų įtraukimo procesą. Pabandykite iš anksto apgalvoti ir parašyti šios aplikacijos turinį.

  1. Technologinė pirmenybė

Aplikacija sėkminga ne tik dėl geros mobiliosios programos idėjos, bet ir dėl to, kad produktas yra toleruojamas. Turite suprasti, kaip technologijos gali pagerinti aplikacijos našumą, kad sukurtumėte sėkmingą aplikaciją. Tuo pačiu metu svarbu apibrėžti aplikacijos kūrimo metodą – tai internetinės svetainės pavidalo aplikacija, Native (viena platforma arba abi „iOS“/„Android“) arba hibridinė.

  1. Ištekliai ir išlaidos

Logiška, kad turite suprasti biudžeto svarbą, kuris reikalingas sėkmingam aplikacijos kūrimui. Sėkmingam projektui įgyvendinti reikalingas biudžetas priklauso nuo daugelio veiksnių: statybos rangovo, sudėtingumo ir funkcijų skaičiaus ir pan. Tai galima palyginti su automobilio ar namo kaina. Neapibrėžtumo kūgis teigia, kad projekto kainą ir laiko grafiką iš pradžių sunku apibrėžti. Nėra dviejų projektų, kuriems keliami vienodi reikalavimai, susiję žmonės, verslo kontekstas, technologijos ir apribojimai.

Labai svarbu pasirinkti pajėgią IT komandą. Galite apsvarstyti šias parinktis:

  • samdyti mobiliųjų programų kūrėjus vietinėje rinkoje
  • tarptautinę kompaniją (pavyzdžiui – Lietuvoje)
  • laisvai samdomų programuotojų platformose, tokių kaip „UpWork“ ar „Freelancer.com“

Vietiniai JAV programuotojai kainuoja kur kas daugiau nei darbuotojai tarptautinėse kompanijose ar samdomi laisvai darbuotojai. Didelių programinės įrangos kompanijų geros sukurtos aplikacijos yra gana brangios – apie 500 000–1 mln €. Tuo tarpu mažesnės JAV agentūros gali kainuoti nuo 150 000 iki 450 000 €. Kitose dar mažesnėse aplikacijų kūrimo įmonėse kainuoja apie 60 000–120 000 €.

Ar jums svarbu, kad įmonė būtu arti jūsų, ar jums labiau patinka ekonomiškumas? Pastaruoju atveju mūsų komanda rekomenduoja išbandyti aplikacijos kūrimo paslaugą tarptautinėje kompanijoje. Tai geriausiai tinka tiek kokybiniams, tiek piniginiams ištekliams. Vidutiniškai MVP kūrimo išlaidos prasideda nuo 60 000 €.

Aplikacijų kūrimo laiko juostą įtakoja tie patys veiksniai: skaičių ypatybės, aplikacijos reikalavimai, detali specifikacija, techninis požiūris ir prioritetai. Apskritai procesas trunka nuo 3 iki 5 mėnesių. Žinoma, pirmąją aplikacijos versiją galima greičiau sukurti beta versijos testavimui. Jei projektas yra sudėtingesnis, gali prireikti 5 ar daugiau mėnesių.

  1. Rinkodaros ir apdovanojimų vertinimas

Pradinis bet kurio verslo tikslas yra užsidirbti pinigų. Sėkmingoje programų versle šie apdovanojimai yra akivaizdūs: tai yra procentinė srauto dalis, paversta pardavimu, arba sumažintos veiklos išlaidos eurais už operaciją. Tačiau atminkite, kad pelnas atsiranda vėliau, o išlaidos – viename taške. Į biudžetą turėtų būti įtraukti pinigai, reikalingi aplikacijos rinkodaros planui įgyvendinti, ir produkto kūrimas.

Verta paminėti, kad svarbu suprasti, kaip apibrėžtas funkcionalumas ir pasirinktas pajamų gavimo modelis atsiliepia potencialiems vartotojams – mūsų komandos teikiamos verslo analizės paslaugos padeda atlikti šias užduotis.

Yra įvairių būdų, kaip sėkmingai uždirbti iš aplikacijos, kad būtų galima tobulinti ir pateikti būsimas aplikacijų versijas. Jūsų aplikacijos kūrėjas turėtų patarti, kaip pasirinkti geriausią modelį:

  • nemokamos programos
  • freemium modelis (su papildomomis funkcijomis, įsigytomis papildomai), pvz. „Dropbox“. Šiuo metu tai yra pats populiariausias ir daugiausiai nešantis pelno verslo modelis.
  • mokamos programos (su pirkimais programoje ar prenumeratos modeliu, naudojant virtualią vidinę valiutą ar prekes), pvz., „Pokemon Go“ su „PokeCoins“, „AngryBirds“
  • reklama programoje, pvz., „Instagram“, „Facebook“
  • programos, mokamos už atsisiuntimą
  • kryžminis programų pardavimas (el. prekybos sandoriai), pvz., „Evernote“ ir pardavimas per „Evernote“ rinką
  • rėmėjų ir partnerystės pajamų gavimas
  • hibridas

Diagrama atspindi aplikacijos apskaitą kiekvienam pasirinktam pajamų modeliui:

Mobiliųjų aplikacijų pajamų gavimo modeliai 2017 m

Norint atlikti rinkos tyrimus, užbaigti sėkmingą aplikacijos koncepciją ir sukurti mobilios aplikacijos paleidimo strategiją, reikia daug pastangų.

Kaip techniškai sukurti sėkmingą mobilią aplikaciją?

Kiekviena detalė yra svarbi norint sukurti gerą aplikaciją, pradedant funkcinių specifikacijų dokumentais, dizainu ir programavimu. Viskas turėtų ne tik atitikti gaires ir unikalius operacinės sistemos aspektus, bet ir suteikti vertę kiekvienai detalei.

4 žingsnis: patrauklios aplikacijos kūrimas

UX/UI dizainas yra dar vienas svarbus elementas, sukuriantis gerą aplikaciją. Čia yra geriausi patarimai, kaip sėkmingai sukurti aplikaciją mobiliesiems telefonams:

  1. Laikykitės projektavimo gairių

Šios dalies praleisti neįmanoma. „Android“ ir „iOS“ sistemos turi savo geros aplikacijos kūrimo gaires, kurių reikia laikytis, kad jos būtų priimtos jų parduotuvėse. Be to, kiekviena platforma turi savo unikalias vartotojo naršymo ir patirties savybes.

  1. Atsakingas dizainas, kaip alternatyva

Atsižvelgiant į dideles išlaidas iš pat pradžių, galima sumažinti išlaidas naudojant prisitaikantį dizainą. Tai leidžia sukurti dizainą, atitinkantį visas operacines sistemas. Tada kodas gali prisitaikyti prie nešiojamųjų kompiuterių, planšetinių kompiuterių ir išmaniųjų telefonų – vaizdas bus pateikiamas skirtingai. Prisitaikantis dizainas yra efektyvus būdas optimizuoti UX visose šiose platformose.

  1. Poliruotas dizainas

Tai gali atskirti jūsų produktą nuo konkurentų. Detalės tikrai svarbios. Kai kurios skoningos grafikos, animacijos, sąveikos ir garso efektų įtraukimas gali dramatiškai pakeisti vaizdą. Atsižvelkite į internetinių svetainių ir mobilių aplikacijų dizaino tendencijas. Pavyzdžiui, „Candy Crush Saga“ – kiekvieną kartą, kai vartotojas pereina į kitą lygį, žaidimas turi unikalių garsų, atitinkančių temą.

  1. Logiški ir paprasti dizaino elementai

KISS (keep it simple stupid) principas yra puikus, kuriuo reikėtų remtis. Tačiau kiekvienas elementas turėtų sukurti pridėtinę vertę ir atlikti tam tikrą vaidmenį. Remiantis aplikacijos mobiliesiems telefonams idėja ir biudžeto apribojimais, dizainą gali sudaryti įvairūs elementai, kuriuos galite pasirinkti: žemo tikslumo UX, aukštos kokybės UX, vartotojo sąsajos (UI) maketai, iliustracija ir animacija ir tai kas geriausiai atitinka produkto tikslus.

  1. Taisyklė 2 bakstelėjimų, 5 taškų ir 98% naudojimasis

„Yahoo Weather“ ir „Flickr“ dizainerės Marissos Mayer sukurta ši informacija padeda įvertinti sėkmingą aplikacijos dizainą.

Taisyklė 2 bakstelėjimai išbando, kaip lengva dirbti su aplikacija. Ar reikia 2 bakstelėjimų, kad su aplikacija padarytumėte tai, ko norite? 5 taškų taisyklė skaičiuoja tašką už kiekvieną skirtingą puslapio/ekrano elemento šriftą, spalvą ir dydį. Jei elementų skaičius yra didesnis nei 5, turite jį pertvarkyti. 98% taisyklėje teigiama, kad kiekvienas produktas turi būti suprojektuotas taip, kad jį būtų galima naudoti 98% laiko.

  1. Prekės ženklas taip pat svarbus

Puikus logotipas padės jūsų aplikacijai išsiskirti ir įsiminti. Veiksmingo logotipo kūrimo principai, tokie kaip pristatytas pranešimas, kompozicija, spalvų derinys ir pritaikomumas, gali padėti jums atlikti šią užduotį.

5 veiksmas: sėkmingas mobilių aplikacijų kūrimo procesas

  1. Sutelkite dėmesį į pagrindines aplikacijos funkcijas

Remiantis tyrimais ir apibrėžta strategija, aplikacija turėtų sutelkti dėmesį į konkrečią problemą ir įtraukti konkrečią pagrindinę funkciją, kuri ją išsprendžia. Be to, remiantis šiek tiek Standish Group tyrimų, tik 20% aplikacijų funkcijų yra dažnai naudojamos. Todėl visos kūrimo pastangos turėtų būti skiriamos šioms savybėms, ypač pirmoje produkto versijoje.

  1. Paprasta intuityvi registracija

Šiandien vartotojai gali būti gana nekantrūs. Kuo paprastesnis registracijos procesas, tuo geriau. Pavyzdžiui, galite pasiūlyti registraciją naudodami socialinį tinklą, kuris paprastai užtrunka tik 2 bakstelėjimų.

  1. Įsitikinkite, kad net jūsų MVP yra saugus

Saugumas yra labai svarbus, ypač atsižvelgiant į neseniai įvykusį „Facebook“ skandalą ir dėl to kilusį BDAR (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas). Naudotojo informacijos saugumas ir šifravimas yra geriausias būdas sukurti programą. Taip pat įsitikinkite, kad sistema naudoja saugius HTTPS protokolus.

  1. Siūlykite atitinkamus pranešimus ir nustatykite žymas

Ši dalis labai sąveikauja su turinio aplikacijos strategija, atsižvelgiant į anksčiau apibrėžtą atvejį. Daugiau nei 70% vartotojų ieško su asmenine patirtimis susijusių prekių ženklų. Taigi, norint pateikti naudingą turinį, labai svarbu surinkti profilio duomenis iš naudotojų istorijos. Žymėjimo struktūra gali padėti jums pranešti naudotojams naudingą informaciją.

Naudojimo atvejai: susiję programos pranešimai ir žymos

Siųsdami šiuos iš anksto suplanuotus automatinius pranešimus, naudotojai gali geriau įsitraukti. Taikymas tinkamam vartotojui tinkama informacija, tinkamu laiku ir tinkamu pranešimu reiškia, kad jūs jais rūpinatės. Tai gali lemti didesnį vartotojų išlaikymą ir nuolatinę aplikacijos sėkmę.

  1. Kurkite bendravimo kanalus su aplikacijos vartotojais

Tyrimai rodo, kad tik 42% vartotojų reaguos į pranešimus. Todėl būtina sukurti skirtingus komunikacijos kanalus su vartotojais. Kai kurie sprendimai yra pranešimai aplikacijoje ir žinučių centras joje. Idealiu atveju aplikacijoje turėtų būti abu elementai nuo pat pradžių. Žinučių centras yra aplikacijoje gautieji, leidžiantys bendrauti su vartotojais. Panašiai pranešimai aplikacijoje leidžia vartotojams siųsti pranešimus kitiems aplikacijoje aktyviems asmenims.

  1. Kurkite ir „iOS“, ir „Android“

Kaip kuriate aplikaciją: Native ar Hybrid naudojant daugiafunkcinį sprendimą? Pirma, atsižvelkite į savo biudžetą, tačiau norint, kad aplikacija būtų sėkminga, būtina aprėpti ir „iOS“, ir „Android“ platformas. Trečias būdas būtų aprėpti internetinę svetainę, „iOS“ ir „Android“, sukuriant responsyvią aplikaciją ir pritaikant ją mobiliesiems ekranams. Taikydami šį metodą, jums nereikia kurti atskirų aplikacijų skirtingoms operacinėms sistemoms.

  1. Pateikite naudotis aplikacija neprisijungus prie interneto “Offline”

Dauguma programų siūlo funkcijas per interneto ryšį. Kita vertus, vartotojai ne visada turi prieigą prie interneto. Taigi, aplikacijos funkcija, kuri leidžia jos veikimą neprisijungus yra didelis privalumas.

  1. Išlaikykite aukštą našumą ir aplikacijos spartą

Aplikacijų našumas, veikimo greitis yra pagrindinis veiksnys, lemiantis, ar ji gera, ar ne. “Dimensional Research” rodo, kad susidūrę su problemomis vartotojai bandys naudoti aplikaciją ne daugiau kaip tris kartus. Labai svarbu pašalinti visas galimas klaidas ir užtikrinti efektyvų greitį, kai laikas paleisti aplikaciją. Sėkmingos aplikacijos greitai reaguoja ir nesulūžta. Tai ypač svarbu, kad ji būtų ant Native, nes tik tokiu būdu galima pasiekti maksimumą.

  1. Siūlykite nemokamai

Vartotojui yra didžiulis skirtumas tarp 0,00 € ir 0,99 €. Taigi, galimybė išbandyti nemokamai aplikaciją gali būti sėkminga. Kai vartotojams aplikacija patinka ir ji tampa kažkuo vertingu, jie tampa labiau pasirengę mokėti. Tolesnis pajamų gavimas priklauso nuo jūsų strategijos ir produkto tipo.

  1. Integruokite socialinį bendrinimą programoje

Šis paskutinis aplikacijos kūrimo patarimas gali padėti jums toliau reklamuoti aplikaciją. Atradę aplikaciją, vartotojai gali bendrinti turinį su kitais. Dėl to padidėja aplikacijos matomumas ir vartotojų skaičius, dėl to aplikacija galimai gali tapti dar sėkmingesnė.

6 veiksmas: sėkmingai paleiskite mobilią aplikaciją

Sukūrus puikią aplikaciją, kitas žingsnis yra jos diegimas. Tam reikia kruopštaus plano, tvarkaraščio ir kontrolės. Pagrindinis tikslas yra integruoti visus procesus gamybos lygiu ir įtraukti tinkamas aplikacinės įrangos testavimo paslaugas prieš išleidžiant. Būtina atlikti tam tikrus parengiamuosius darbus:

  1. Integruoti analizės įrankius

Idealiu atveju reikia prijungti atitinkamas analitines paslaugas. Tai suteikia išsamų tikslinių vartotojų vaizdą. Tai yra: „Google Analytics“, „Flurry“, „Localytics“, „Mixpanel“, „Fabric“, „Appsee“ ir kt.

  1. Atlikite beta testavimą

Tai taip pat idealiai tinka norint užbaigti savo MVP ir nustatyti aplikacijos sėkmę. Beta testavimo atlikimas yra pirmoji galimybė gauti tikrą grįžtamąjį ryšį, kuris susideda iš 3 esminių elementų:

  • Tikslinių vartotojų apibrėžimas. Tinkamų tikslinių bandytojų nustatymas gali padėti pašalinti riziką ir pagerinti aplikacijos našumą. Be to, naudojant „Android“ programą prieš išleidžiant galima išbandyti įvairias funkcijas.
  • Pašalinti kuo daugiau klaidų. Norėdami išbandyti beta versiją, turite išbandyti visas funkcijas visose produktų platformose.
  • Strategijos ir pradinių tikslų analizė. Beta testavimas gali padėti iš naujo apibrėžti jūsų pradinę strategiją ir leisti jums sukurti pagrindą kuriant produktą.
  1. Surinkite duomenis

Paskutinis sėkmingos aplikacijos paleidimo žingsnis yra surinkti aplikacijos metriką. Palaipsniui augant naudotojams, turėtų būti registruojamas tikslesnis duomenų rinkimas. Štai keletas mobilių aplikacijų duomenų rinkimų:

  • Pardavimo kanalo stebėjimas – supraskite nepavykusių pirkimų aplikacijoje ar skelbimų paspaudimų priežastis
  • Socialinis bendrinimas – įvertinkite produkto dėmesį tarp tikslinių vartotojų
  • Vartotojų duomenų koreliacija – susiekite vartotojų elgseną su vartotojų demografiniais rodikliais
  • Kitos įžvalgos – tam tikro aplikacijos naudojimo laiko ir vietos matavimai

Kaip sėkmingai parduoti aplikaciją

7 veiksmas: sėkmė „App Store“

Kaip jau buvo minėta, aplikacijų parduotuvės yra žinomos kaip pagrindinis aplikacijų platinimo kanalas. Todėl atraskime „Google Play“ ir „App Store“, kad geriau suprastume, kaip parduoti aplikacijas.

Programėlių rinkos tyrinėtojas Johnas Dinsmore’as aiškina, kad daugelis kūrėjų tiki tik aplikacijos kokybe. Tai reiškia, kad jei aplikacija duos vertę ir veiks gerai, ji natūraliai pasieks sveiką augimą ir pereis į viršų.

Tačiau tik 10% sėkmingiausių aplikacijų yra įdiegtos didžiosios vartotojų dalies. Ar tai reiškia, kad kiti 90% yra tokie blogi? Ne visai. Tikėtina, kad tik keli žmonės juos atrado ir įdiegė. Yra trys pagrindiniai aplikacijos atradimo būdai:

1) Geriausios diagramos. Juose dominuoja sėkmingiausios aplikacijos su didžiausiomis mokamomis žiniasklaidos kampanijomis
2) Pasirinktas (kuruojamas) turinys (pvz., Tai, kas atitinka dabartines tendencijas)
3) Ieškokite aplikacijų parduotuvėje pagal kategoriją, raktinius žodžius

Pastaba: patikrinkite, kaip dabartinės programos rodomos atnaujintoje „App Store“.

Atnaujinta „App Store“ 2018 m

Manau, tai turėtų duoti jums užuominą – daugiausia 2 programas galima peržiūrėti ekrano viršuje. Esmė ta, kad ir kokia būtų puiki idėja, be tinkamo aplikacijų rinkodaros plano, jūsų šansai sukurti sėkmingą aplikaciją lygi nuliui.

„App Store“ optimizavimas
ASO yra bendras būdas užtikrinti, kad jūsų aplikacija būtų atrasta tikslinių vartotojų. Tai kruopšti užduotis su raktiniais žodžiais, aprašymais ir pavadinimais, kad aplenktumėte konkurentus. Gali prireikti metų nuolatinio optimizavimo, įskaitant reguliarius aplikacijos atnaujinimus, kad patektumėte į TOP 10 jūsų kategorijoje. Pavyzdžiui, prireikė daug pastangų ir laiko, kad „iBirth App“ taptų geriausia nėštumo ir mitybos kategorijos vieta.

Verta paminėti, kad aplikacijų reitingas pagrįstas diegimo greičiu „App Store“; tai reiškia, kad kuo daugiau diegimų atliekama per trumpą laiką, tuo aukščiau atvaizduojama mobili aplikacija. Šį aspektą sunku pasiekti be viešųjų ryšių ar reklamos agentūrų pagalbos, tačiau tai vis tiek įmanoma. Kita vertus, buvimas viršuje ne visada garantuoja tikrą sėkmę.

8 veiksmas: sėkmingai reklamuokite aplikaciją

Tikroji aplikacijos sėkmė gali būti įvertinta pagal pastangas ir tai, ar aplikacijos kampanijos yra sėkmingos. Būtina apibrėžti, kaip parduoti mobilią aplikaciją prieš paleidžiant ir kokius kanalus naudoti norint sėkmingai pristatyti aplikaciją tiksliniam vartotojui.

  1. Socialinės žiniasklaidos reklama (pvz., „Camera+“)

Vienas iš paprasčiausių dalykų, kuriuos reikia padaryti prieš paleidimą, yra naudoti visus socialinius kanalus, tokius kaip: „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ir „Twitter“. Pasinaudokite tais socialiniais tinklais, kuriuos potencialiai gali naudoti būsimi vartotojai. Žvelgiant iš kitos perspektyvos, prisijunkite prie grupių „LinkedIn“ ir „FB“, kad skleistumėte žinią apie aplikaciją. Šie įrašai turėtų būti reguliarūs ir turėtų paskatinti žmones atsisiųsti aplikaciją, kai ji bus paruošta. Taip pat galite pradėti rašyti tinklaraščius ar kurti su produktu susijusias transliacijas.

„Camera+“ įkūrėjai pasirinko sukurti šurmulį daugelyje socialinių tinklų. Jie nustatė, kad aplikacija turi bendrinimo funkciją, kuri laikoma geriausia tarp visų panašių aplikacijų. Be to, jie apėmė konkursą su prizu – 10 000 USD vertės fotoaparatu. Tai lėmė 70 000 prenumeratorių adresatų sąrašą.

  1. Atkreipkite dėmesį į spaudą (pvz., „Evernote“)

Sulaukus spaudos dėmesio, žodis taip pat sklinda. Pavyzdžiui, kai „TechCrunch“ rašė apie „Evernote“, į jo beta produktą prisiregistravo porą tūkstančių. Todėl kreipimasis į skirtingus naujienų portalus gali būti puiki priemonė, skatinanti mobilią aplikaciją. Patariant – turėtumėte paruošti savo viešųjų ryšių rinkinį, kurį sudarytų bent keli iš šių dalykų:

  • aplikacijos suvestinės vadovas
  • aplikacijos ekrano kopijos
  • dizaino medžiagos (piktogramos, logotipas, reklamjuostės)
  • vaizdo įrašas (apžvalgos, įvadinis vaizdo įrašas)
  • įkūrėjo biografija ir nuotrauka

Kita galimybė yra būti rodomam sėkmingose aplikacijose. Iš anksto turite išsiųsti pranešimą, kad įtikintumėte platformą įdėti savo puikią aplikacijos idėją į svetainę ar mobilią aplikaciją.

  1. Kreipkitės į influencerius (pvz., „Instagram“)

Kreipimasis į geriausius tinklaraštininkus ir internetines asmenybes būtų puikus būdas sukelti potencialių vartotojų susidomėjimą. „Instagram“ įkūrėjas Kevinas Systromas prieš „Instagram“ išleidimą, davė įtakingam „Twitter“ tinklaraštininkui išbandyti beta produktą. Dėl to per 24 valandas atsirado 24 000 vartotojų, o trečią savaitę – net 300 000 vartotojų. Taigi, kuriant autentiškus ir abipusiai naudingus santykius su influenceriais, bus galima sėkmingai reklamuoti jūsų aplikaciją. Taip pat galite išbandyti „Crunchbase“, „BuzzSumo“ ir „LinkedIn“, kad surastumėte šiuos influencerius.

  1. Sukurkite nukreipimo puslapį

Kuo greičiau pradėsite kurti susidomėjusių aplikacijų vartotojų adresatų sąrašą, tuo geriau. Todėl nukreipimo puslapis gali būti labai naudingas svetainėje (jei tokią turite) arba naudojant kai kuriuos paruoštus sprendimus („Leadpages“, „LaunchRock“). Šis puslapis turėtų būti reklamuojamas per „Google“ skelbimus, socialinę žiniasklaidą ar įtakingų asmenų bendrinimus. Pranešime turi būti pateikta informacija apie pagrindinius aplikacijos pranašumus, įskaitant funkcijas, ekranų pavyzdžius, demonstracinį vaizdo įrašą ir t.t.. Po šios peržiūros skilties turėtų būti pateikta paprasta registracijos forma naujienoms. Kai aplikacija bus išleista, įdėkite aplikacijos atsisiuntimo nuorodas.

  1. Pranešimai per „PreApps“

„PreApps“ yra dar vienas svetainių tipas, naudojamas iš anksto informuoti apie aplikacijas ankstyvosiose stadijose, nes tai bendruomenė, kurią sudaro tam tikras vartotojų ratas. Tiesą sakant, jie netgi gali būti naudojami kaip jūsų beta bandytojai ir galimi prenumeratoriai. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pateikti šią informaciją:

  • Aplikacijos pavadinimas
  • Aplikacijosaprašymas
  • Kaina
  • Kategorija
  • Įrenginys
  • Numatoma išleidimo data
  • Aplikacijos piktograma (ikonėlė)
  • Aplikacijos ekrano kopijos, maketai
  1. Apsvarstykite alternatyvias aplikacijų parduotuves

Aplikaciją galite paleisti ne tik „App Store“ ir „Google Play“, bet ir įvairiose kitose aplikacijų parduotuvėse:

  • GetJar
  • SlideMe
  • Opera Mobile Store
  • AppsLib
  • Amazon Appstore
  • AppBrain
  1. Optimizavimas paieškos sistemoms

Kai turėsite aplikacijos URL, galite apsvarstyti ir SEO. Maža analizė gali apibrėžti geriausius magnetinius raktinius žodžius, kad jie būtų geresni. Šie įrankiai gali padėti atlikti šią užduotį:

  • „MobileDevHQ“
  • SearchMan

Ką daryti, kad aplikacija veiktų sėkmingai?

Kad aplikacija būtų sėkminga per trumpą laiką, labai svarbu greitai išmatuoti, mokytis ir reaguoti greitai besikeičiančioje aplinkoje. Šiuo tikslu turite suprasti savo aplikacijos vertę ir našumą, žinodami aplikacijos KPI (pagrindinius našumo rodiklius). Pirma, būtina apibrėžti svarbiausius ir tiesiogiai su rinkodaros planu susijusius KPI. Tada, remiantis šia surinkta informacija, galima sėkmingai koreguoti aplikaciją.

9 veiksmas: reguliariai tikrinkite aplikacijų analitinius duomenis

Apskritai naudingą analitinę informaciją mobiliesiems galima suskirstyti į 4 kategorijas: vartotojų įtraukimas, klientų pasitenkinimas, klientų įgijimas ir aplikacijos našumas. Yra daug analitinių duomenų ir tų, kurių turėtų būti laikomasi, priklauso nuo aplikacijos rinkodaros plano. Apačioje pateikiami svarbiausi aplikacijos mobiliesiems KPI:

10 veiksmas: nuolatinis aplikacijų įtraukimas ir palaikymas

Nuolatinis palaikymas ir reguliarūs atnaujinimai, pagrįsti naudotojų atsiliepimais, ilgainiui paverčia aplikacija sėkminga. Todėl tęsiame toliau:

  • Naujų funkcijų kūrimas (funkcionalumo augimas ir tolesnis produkto kūrimas)
  • Kokybės užtikrinimas (stabilumo kontrolė + klaidų rizikos mažinimas)
  • Verslo modelio peržiūra ir nuolatinė konkurentų analizė (užtikrinant, kad jūsų verslo strategija ir konkurentų analizė yra naujausi)

Analitiniai duomenys padeda ne tik ištaisyti klaidas, bet ir suprasti, kokias funkcijas atnaujinti. Be to, atsižvelkite į naujas mobilias aplikacijas. Kaip atlygį įtraukite papildomų pajamų gavimo galimybių.

Susisiekite su Mumis

Contact Us