Nuotraukų ir vaizdo įrašų bendrinimo aplikacija, tokia kaip „Instagram“, perkelia socialinius mobiliuosius tinklus į kitą lygį. Ši paprasta, bet išskirtinė „Burbn“ (ankstesnis „Instagram“ pavadinimas) aplikacijos idėja paskatino 500 000 USD vertės finansavimą, kuris leido sukurti produktą „iOS“, „Android“ ir „Windows Phone“ platformose. Be to, po dar dviejų finansavimo raundų projektas iš viso surinko 57,5 mln. USD ir dešimt investuotojų.
„Instagram“ įkūrėjai Kevinas Systromas ir Mike’as Kriegeris 2012 m. pardavė savo startuolį „Facebook“ už 1 milijardą dolerių (300 mln. USD grynaisiais, likusi dalis „Facebook“ akcijose). Šiuo metu „Instagram“ yra nemokama aplikacija, kurios grynoji vertė viršija 100 milijardų JAV dolerių.
Daugelį įmonių įkvėpė „Instagram“ sėkmė. Dėl šios sėkmės atsirado kitos gerai žinomos nuotraukų dalijimosi programėlės: „Swipe“, „Snapchat“, „Vine“, „Camera“, „Flickr“. Visos šios aplikacijos naudoja nuotraukų ir vaizdo įrašų turinį, tačiau skiriasi savo pagrindine verte ir funkcijomis. Konkrečiau, nuotraukų bendrinimo programėlių verslas turi potencialo, kai tik bus nustatytas šis unikalumas. Paprasčiausias „Instagram“ klono sukūrimas neduos gerų rezultatų. Be to, platformai nukopijuoti prireikia metų ir milijonų dolerių.
Statistos duomenimis, iki 2020 metų pabaigos išmaniųjų telefonų vartotojų skaičius pasieks beveik 3 milijardus. Kadangi kiekvienas išmanusis telefonas turi fotoaparatą, jų savininkai padaro daug kadrų ir mielai jais dalijasi programėlių pagalba.
Todėl mes jums paaiškinsime, ko reikia norint sukurti nuotraukų dalijimosi aplikaciją, pvz., „Instagram“. Apžvelgsime produkto evoliuciją, jo funkcionalumą ir elementus, leidžiančius kurti panašias į Instagram programėles.
„Instagram“ mobiliosios aplikacijos evoliucija
Šiomis dienomis „Instagram“, pirmaujanti socialinių nuotraukų dalijimosi programėlė, yra gerai žinoma visame pasaulyje. Remiantis oficialia statistine informacija, „Instagram“ kasdien paskelbiama 95 mln. 2018 m. mėn. aktyvių „Instagram“ vartotojų skaičius pasiekė 1 milijardą – beveik aštuntadalį pasaulio gyventojų.
Kas galėtų tikėtis tokio didelio pasiekimo? „Instagram“ istorija prasidėjo nuo paprastos, bet unikalios funkcijos – nuotraukos priklijavimo kvadrate su keliais filtrais. Šis funkcionalumas gali būti laikomas Instagram MVP, kuris dar labiau leido įmonei gauti daugiau investicijų ir sukurti solidų projektą pagrindinėms mobiliosioms platformoms (iOS, Android ir Windows Phone).
Verta paminėti, kad išleidus Instagram, rinkoje atskirai egzistavo nuotraukų dalijimosi ir redagavimo įrankiai. Abiejų elementų derinys tapo unikaliu pardavimo pasiūlymu. Per ateinančius 2 mėnesius platforma sulaukė 1 milijono aktyvių vartotojų.
Šiuo metu Instagram yra nemokama nuotraukų dalijimosi programėlė, skirta Android ir iOS išmaniesiems telefonams, taip pat yra internetinė Instagram versija, skirta nuotraukoms įkelti ir dalytis. Tai nebėra paprasta nuotraukų programėlė, o socialinė platforma, siūlanti platų funkcionalumą verslo savininkams ir rinkodaros specialistams.
Dabar pažiūrėkime į „Instagram“ per nuotraukų redagavimo programą, el. prekybos portalą ir „Messenger“.
- „Instagram“ kaip nuotraukų redagavimo aplikacija
„Instagram“ programėlėje yra daug spalvingų filtrų ir elementų, kuriais galima koreguoti nuotraukas. Vartotojai gali keisti nuotraukos dydį, reguliuoti jos šviesumą, kontrastą, struktūrą, šilumą ir naudoti žymeklius, tekstus ir kitus elementus. - Instagram kaip elektroninės prekybos platforma
Socialinė prekyba yra nauja technologija, kuri pertvarko elektroninės prekybos ateitį. Yra žinoma, kad nuotraukų bendrinimo programos yra patraukliausios platformos, kuriomis prekiniai ženklai ir įmonės gali gauti naudos pristatydami savo produktus. „Instagram“ uždirba komisinius už kiekvieną operaciją, atliktą per jos platformą. - „Instagram“ kaip „Messenger“ „Direct“, „Instagram“ pasiuntinys, šiais laikais yra neatsiejama platformos ir bet kurio kito socialinio tinklo dalis. Ši funkcija leidžia vartotojams dalytis svarbiausiomis akimirkomis, keistis idėjomis ir glaudžiau bendrauti su kitais vartotojais.
Instagram projektas niekada nestovi vietoje. Naujausioje „Instagram“ versijoje buvo atnaujintas dizainas ir kai kurios naujos funkcijos, būtent:
- IGTV – „Instagram“ televizija, skirta vertikaliam vaizdo įrašų dalijimuisi iki vienos valandos; dabar galima susikurti asmeninį kanalą.
- Istorijos – skyrius, kuriame galite pasidalyti svarbiausiomis akimirkomis kaip nuotrauka ar trumpą 15 sekundžių vaizdo įrašą.
- Apsipirkimo įrašai – su įrašais susietos apsipirkimo žymos leidžia vartotojams pirkti tiesiai iš programėlės. Dėl to „Instagram“ yra reikšmingas pardavimo kanalas.
- Vardų žymos – įrankis, naudojantis QR kodo principą. Leidžia sukurti suasmenintas „vardų žymas“, kurias galėtų nuskaityti kiti asmenys, kuriems suteikiama galimybė jus sekti. Tai palengvina naudotojų ryšį ir yra puikus prekių ženklų turtas.
- Nauji greiti atsakymai „Direct“ – funkcija, kuri bus naudojama norint išsaugoti ir tinkinti bendruosius atsakymus, ypač naudinga verslo profiliams.
- Naršymo puslapis – perkurtas aplikacijos ekranas
Apžvelgus pagrindinę informaciją apie „Instagram“ ir jo raidą, verta suprasti, kaip iš tikrųjų pradėti savo „Instagram“ tipo programėlę.
Kaip sėkmingai sukurti tokią aplikaciją kaip „Instagram“.
Šiame skyriuje aptariame dalykus, į kuriuos reikia atsižvelgti kuriant į „Instagram“ panašią aplikaciją mobiliesiems.
Pradedantiesiems bet kurios mobiliosios programėlės kūrimas reikalauja daug planavimo ir parengiamųjų darbų. Socialinės nuotraukų bendrinimo programos kūrimo procesas apima:
- Atlikite rinkos tyrimą, kad nustatytumėte savo tikslinę auditoriją ir jos pageidavimus
- Įvertinkite konkurencingas nuotraukų dalijimosi aplikacijas
- Užbaikite savo unikalią ir išskirtinę aplikacijos koncepciją
- Apibrėžkite savo tolimesnę strategiją, atsižvelgdami į savo tikslus, naudodami projektą, biudžetą, laiko juostą ir technologijas
- Paruoškite rinkodaros ir viešųjų ryšių strategiją ir pradėkite reklamuoti aplikaicją nuo pat pradžių
- Kurkite komunikacijos kanalus su savo vartotojais, kad gautumėte greitą ir naujausią klientų atsiliepimą
- Pasirinkite pajėgią atviroje jūroje veikiančią programinės įrangos kūrimo įmonę, kuri suprojektuos, kurs, išbandys ir paleis socialinių nuotraukų bendrinimo aplikaciją.
- Sekite konkurentus ir toliau tobulinkite projektą naudodami papildomas funkcijas, dizaino elementus ir pasiekite naujas vartotojų grupes
Suprantama, kad nuotraukų dalijimosi programėlės kūrimas reikalauja didelių investicijų. Žinoma, kuriant programėlę norisi ne tik įgyvendinti savo idėją, bet ir užsidirbti. „Instagram“ pajamų modelis susideda iš reklamos programoje, rėmimo ir internetinės prekybos platformos.
Plačiausiai naudojami ir tinkamiausi būdai gauti pajamų iš aptariamo tipo aplikacijos:
- Rėmimas ir reklama (Nuotraukų dalijimosi programėlėse įmonės gali susikurti savo profilius, reklamuotis skelbiamus vaizdus ir pritraukti sekėjų)
- Pirkiniai aplikacijoje (čia galite parduoti daugybę dalykų, nuo filtrų ir efektų iki galimybės vartotojams parduoti savo nuotraukas, kad gautumėte komisinį atlyginimą)
- Aktyviems vartotojams siūlomi specialūs pasiūlymai
Galite plačiau pasiskaityti kaip nemokamos aplikacijos uždirba pinigus.
Kai bus paruošta visa projekto parengiamoji medžiaga, galite pradėti kurti savo socialinės žiniasklaidos aplikaciją, pvz., Instagram, pradedant nuo pirmosios produkto versijos.
Ši pirmoji versija gali būti pagrindinė nuotraukų bendrinimo aplikacija su pagrindinėmis funkcijomis. Šiuo metu labai skiriasi tik unikali funkcija, aplikacijos koncepcija, dizainas ir programėlės prekės ženklas. Visa tai padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir sukurti tvirtą prekės ženklą. Turėkite omenyje šiuos dalykus:
- Intuityvi vartotojo navigacija
- Aiškus dizainas (UX / UI)
- Akį traukianti grafika ir vaizdinis elementas (pvz., logotipas)
- Suasmenintas kanalas
- Puikiai veikianti aplikacija
Patariame plačiau pasiskaityti kokį kūrimo tipą reikėtų jums rinktis. Native vs Hybrid aplikacijos kūrimas.
Norėdami užbaigti šią dalį, pateikiame patarimų ir rekomendacijų, kaip sukurti nuotraukų dalijimosi aplikaciją. Norėdami sukurti panašią į Instagram aplikaciją, turėtumėte atsižvelgti į šiuos dalykus:
- Sukurkite naują ir unikalų nuotraukų redagavimo įrankį aplikacijoje. Kurkite naujus filtrus, objektus, tekstūras, efektus ir redagavimo galimybes.
- Sukurkite nuotraukų bendrinimą konkrečiai vartotojų grupei arba teminei programai (pvz., dizaineriams, maisto ar gyvūnų mylėtojams, renginių programai ir kt.). Šią unikalią savybę galite apibrėžti taip, kad tai suteiktų tam tikrą vertę šiai vartotojų grupei. Galų gale galite sukurti puikią bendruomenę.
- Siūlykite teminių nuotraukų albumų kūrimo funkciją ir nustatykite nuotraukos ar įrašo privatumą, kad kvietimai būtų siunčiami tik pasirinktiems vartotojams.
- Pridėkite funkcijų, kad galėtumėte lengvai bendrinti nuotraukas tarp telefonų ir kitų įrenginių neprisiregistravę.
- Padėkite savo naudotojams atlikti keletą nuotraukų redagavimo pamokų arba pateikite jiems patarimų, kaip sukurti aukščiausios klasės naudotojų profilius.
Išsamų vadovą, apimantį procesą nuo aplikacijos idėjos apibrėžimo iki sėkmingo jos paleidimo, rasite šiame straipsnyje: Kaip padaryti, kad jūsų mobili aplikacija būtų sėkminga
Kaip sukurti savo Instagram projektą
Ar kada susimąstėte, kiek kainuoja sukurti tokią aplikaciją kaip „Instagram“?
Šiame straipsnyje įvertinsime galimas išlaidas ir paaiškinsime, kaip sukurti nuotraukų dalijimosi programėlę.
Įsivaizduokime, kad nusprendėte sukurti nuotraukų dalijimosi programėlę, tokią kaip „Instagram“. Pirmas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, yra išanalizuoti pagrindines savybes, kad nuspręstumėte, kuria kryptimi turėtumėte pradėti judėti.
Taip pat pažvelkite į Instagram sąsają, nes tai geriausias nuotraukų ir trumpų vaizdo įrašų dalijimosi programos pavyzdys su paprastu, patogiu ir stilingu dizainu. Aplikacija yra tokia paprasta ir intuityvi, kad naujiems vartotojams neturėtų kilti sunkumų išsiaiškinti, kaip ji veikia.
Todėl svarbu ne tik planuoti, kaip programėlė veiks, bet ir jos išvaizdą.
„Instagram“ technologijos
Norint pradėti savo skaitmeninį projektą, būtina žinoti projekte naudojamų technologijų pagrindus.
„Instagram“ naudoja daugybę skirtingų technologijų, kai kurios iš jų taip pat gali būti taikomos jūsų paleidimo metu. „Instagram“ naudotojo programėlė (priekinė dalis – front-edn) parašyta „React Native“ – daugiafunkcine (Hybrid) kalba, suderinama su „iOS“ ir „Android“ operacinėmis sistemomis. Užpakalinėje sistemoje (serverio pusėje – back-end) „Instagram“ naudoja „Python“ („Django“ sistemą) ir HTML5.
Apibendrinant galima pasakyti, kad „Instagram“ kodavimo kalbos ir sistemos apima:
- JavaScript
- Python
- React
- React Native
- Java
„Instagram“ taip pat naudoja kitus serverio valdymo ir kompiliavimo įrankius bei stebėjimo paslaugas, sukurdama puikią projekto infrastruktūrą. Siekdama išlaikyti tokią apkrautą paslaugą, įmonė naudoja debesų kompiuterijos paslaugas, tokias kaip Amazon S3, Amazon, EBS ir Amazon EC2. Be to, PostgreSQL yra puikus sprendimas tokiam didžiuliam duomenų kiekiui saugoti.
Yra dar geresnis būdas sukurti socialinę nuotraukų dalijimosi programėlę – Ntive. Native aplikaicjų kūrimui naudojama „Swift“, skirta „iOS“, ir „Kotlin“, skirta „Android“, kad būtų užtikrintas geriausias aplikacijos našumas ir naudotojo patirtis.
Pagrindinės į Instagram panašios aplikacijos funkcijos
Kai bus paruošta visa parengiamoji medžiaga: projekto žemėlapis, funkcinės specifikacijos, WBS (darbo suskirstymo struktūra) ir kt., galima pradėti nuo realaus pritaikytos mobiliosios programėlės kūrimo. Visi šie elementai reikalingi norint sukurti savo socialinės žiniasklaidos aplikaciją.
Toliau pateikiamos funkcijos, kurias turėtų turėti pagrindinė vaizdo bendrinimo aplikacijos versija. Panagrinėkime šiuos į „Instagram“ panašios programėlės pagrindus:
- Autorizacija
- sukurti naują paskyrą
- prisijungimas prie esamos paskyros per socialinius tinklus (yra galimybė kurti prisijungimą el. paštu, bet nerekomenduojame šios funkcijos diegti pirmoje programėlės versijoje, nes tai užima gana daug laiko)
- Profilio redagavimas
- pridedant asmeninius duomenis
- asmens duomenų redagavimas
- pašalinant asmens duomenis
- Įrašo kūrimas
- įkeldami į aplikaciją darytas nuotraukas arba esamus vaizdus iš galerijos
- žmonių paminėjimas, žymų pridėjimas
- Naujienų srautas (feed)
- prenumerata (sekimas į vieną pusę)
- patiko
- komentuodamas
- Socialiniai bruožai
- dalijimasis
- kviečiame draugus iš Facebook
- Vaizdo pritaikymas
Standartinės parinktys, tokios kaip:
- apkarpymas
- besisukantis
- vaizdo koregavimas
- taikant filtrus
- Geolokacijos ypatybės
- esamo vaizdo geografinės padėties nustatymas
- dabartinės geografinės vietos nustatymas ir įtraukimas į įrašą
- Žinutės
- tekstiniais ir foto pranešimais
- Pranešimai
- tiesioginiai pranešimai
- Paieška
- pagal vartotojo vardą arba visą vardą
- pagal žymes
- pagal pašto aprašymą
Išsamesnės informacijos ir kitos socialinių tinklų projektų specifikos skaitykite straipsnyje: Kaip sukurti socialinių tinklų aplikaciją ir kokia jos visgi kaina?
Kiek kainuoja sukurti tokią programėlę kaip „Instagram“?
Toliau esančioje lentelėje galite pamatyti apytikslį programinės įrangos kūrimo paslaugų, skirtų pirmajai bazinei nuotraukų bendrinimo aplikacijos versijai, laiką:
iOS | iOS | Backend | Backend | |
---|---|---|---|---|
Optimistinis | Pesimistinis | Optimistinis | Pesimistinis | |
Registracijas/login (email) | 40 | 56 | 16 | 24 |
Registracijas/login (socialinis tinklas) | 16 | 24 | 8 | 16 |
Profilis | 16 | 24 | 6 | 8 |
Chatas (vienas su kitu asmeniu) | 40 | 80 | 40 | 80 |
Greitoji paieška (pagal vartotojo vardą, tagus, vietą, heštagus) | 24 | 32 | 48 | 72 |
Postas | 24 | 32 | 32 | 64 |
Naujienų srautas (feed) | 40 | 56 | 24 | 40 |
Nuotraukos redagtorius | 32 | 56 | – | – |
Geolokacija | 16 | 32 | 16 | 24 |
Socialiniai papildiniai (dalintis, pakviesti vartotoją) | 8 | 16 | 8 | 16 |
Notifikacijos (push) | 8 | 16 | 16 | 32 |
Viso: | 264 | 424 | 214 | 376 |
Kalbant apie socialinio dalijimosi nuotraukomis aplikacijos dizainą:
- UX užtruks maždaug 64–96 valandas
- UI užtrunka maždaug 48–64 valandas
Papildomos dizaino funkcijos gali užtrukti net 16 valandų ir priklausys nuo užduočių sudėtingumo. Čia geriausia, kad viskas būtų paprasta ir neįkyru. Visos piktogramos, vaizdai ir šriftai turi būti lengvai suvokiami ir patrauklūs. Taip pat nepamirškite sukurti puikaus logotipo savo aplikacijai; kuri išskirs jį rinkoje, pritrauks vartotojus ir perduos savo žinią.
Atsižvelgdami į visus šiuos duomenis, apsvarstykime apytiksles tokio tipo aplikacijos kūrimo išlaidas. Skaičiuodami naudojame 40 € per valandą tarifą (vidutinis tarifas Lietuvoje, gali prasidėti ir nuo 50 € ar 60 € ir į viršų, priklauso nuo komandoje esančių žmonių, jų patirties ir kitų faktorių).
Bendra aplikacijos kūrimo kaina = (kūrimo laikas iOS / Android + kūrimo laikas Back-end + dizainas (UX / UI) + verslo analizė + projekto valdymas + kokybės užtikrinimas) x valandinis įkainis
Remiantis šiais duomenimis, iš viso pirmosios pagrindinės socialinių tinklų programėlės versijos sukūrimas vienai platformai kainuos apie 60 000 €. Sudėtingesnės ir daug funkcijų turinčios aplikacijos kaina gali siekti 300 000 € už platformą.
Kita vertus, sunku nurodyti, kiek kainuoja sukurti socialinio tinklo programėlę be projekto specifikacijų, ypač atsižvelgiant į tai, kad akcentavome unikalaus funkcionalumo svarbą. Taigi pateikta informacija yra tik paprasčiausios socialinių tinklų programėlės pavyzdys. Verta paminėti, kad plėtros kaina labai priklausys nuo tokių veiksnių kaip:
- Projekto prioritetai ir apribojimai
- Verslo tikslai ir kontekstas
- Biudžeto apribojimai ir laiko juosta
- Technologijų pirmenybė
- Projekto funkcionalumo ir dizaino sudėtingumas
Kad suprastumėte skaitmeninio projekto įvertinimą atsižvelgiant į procesą ir laiko juostą, galite perskaityti šį straipsnį: Kiek kainuoja sukurti aplikaciją 2021 m.?
Pagrindiniai rodikliai, kuriuos reikia sekti, kai naudojate tokią aplikaciją kaip „Instagram“.
Turėsite įvertinti aplikacijos našumą; todėl kuriant produktą reikia atsižvelgti į jo pagrindinius našumo rodiklius.
- Vartotojai
Pirmas rodiklis, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra aktyvių vartotojų skaičius. Galite padidinti auditoriją, įtrauktą į jūsų aplikaciją, naudodami socialinės žiniasklaidos rinkodarą, kvietimus geriausiems vartotojams ir nukreipimo programas.
Kalbant apie socialinių tinklų rinkodarą, kampaniją patartina pradėti likus bent pusei metų iki numatytos produkto pristatymo datos. Norint pasiekti tikslinę auditoriją, būtų gera idėja sukurti savo programėlės puslapius socialiniuose tinkluose. Apdovanoti naudotojus funkcijomis, kai jie kviečia draugus naudotis jūsų aplikacija, yra apgalvotas žingsnis, galintis greitai padidinti bendrą naudotojų skaičių.
Kaip ir bet kuri aplikacija, socialinė platforma turi savo influencerių, į savo programėlę galite pakviesti atitinkamas įžymybes suteikdami joms neribotą prieigą ir galimybes reklamuotis. Savo ruožtu daugybė influencerių gerbėjų prisijungs prie programėlės, kad galėtų palaikyti ryšį su savo mėgstamos įžymybės naujienomis.
- Laikas
Naudotojų, kurie prisiregistruoja gauti jūsų aplikaciją, skaičius savaime nenulemia sėkmės. Yra ir kitų svarbių veiksnių, pvz., vidutinis laikas, kurį žmonės praleidžia programėlėje, kasdienių prisijungimų dažnis, įkeliamų failų skaičius ir teigiami įvertinimai. Visi šie rodikliai rodo, kiek atsidavę vartotojai yra ir kiek tikėtina, kad jie toliau naudosis programėle.
- Išlaikymas
Turėtumėte retkarčiais priminti naudotojams apie savo aplikaciją, kai tai jiems patogu. Šiuo tikslu naudojami tiesioginiai pranešimai. Tačiau prieš siųsdami bet kurį, turėtumėte ištirti savo auditoriją ir suplanuoti pastūmėjimus tada, kai labiau tikėtina, kad vartotojai bus pasiekiami ir nori praleisti šiek tiek laiko aplikacijoje. Yra ir kitų būdų, kaip juos išsaugoti programėlėje, pavyzdžiui, organizuoti įvairius geriausios temos paveikslėlių konkursus, viktorinas ir dovanas.
Būti originaliam čia būtina. Neprisiriškite prie iliuzijos, kad kurdami Instagram kloną galite užsidirbti pinigų. Kadangi yra sėkminga originali aplikacija, jos vartotojai greičiausiai nepersijungs į nežinomą socialinės žiniasklaidos programėlę, nebent ji pasiūlys kažką labai ypatingo, ko trūksta Instagram.
Pradedantiesiems – apsvarstykite galimybę sukurti unikalų produktą, kuris pasigirs išskirtinėmis, patraukliomis savybėmis. Galite galvoti apie privačią nuotraukų dalijimosi aplikaciją, kurioje nuotraukos būtų prieinamos tik tam tikroms žmonių grupėms. Tikėtina, kad galite sukurti sėkmingą nuotraukų dalijimosi renginiams programėlę.
Dar viena galimybė būtų leisti vartotojams nurodyti savo nuotraukų kainą, kad įmonės ar tinklaraštininkai galėtų jas nusipirkti arba sugalvoti ką nors unikalaus. Nesvarbu, kokią unikalią funkciją pasirinksite, dar kartą patikrinkite, ar tai jau padaryta, ar ne.
Išvados kuriant tokią aplikaciją kaip Instagram
Apskritai, kuriant nuotraukų dalijimosi aplikaciją, pvz., „Instagram“, reikia apdoroti, perkelti ir saugoti nuotraukas. Atkreipkite dėmesį į tai, kad norint užtikrinti gerą profilių galerijos ir sklaidos kanalo išvaizdą, būtina nustatyti naudotojų norimų įkelti vaizdų standartus. „Instagram“ išsprendė šią problemą kvadratu. Galite sugalvoti bet kokią kitą idėją, kaip suderinti ir optimizuoti vaizdus aplikacijoje.
Dabar žinote, kaip sukurti tokią programėlę kaip „Instagram“ ir ko reikia norint pasiekti geriausių rezultatų. Jei pristatysite aukščiausios kokybės produktą žmonėms ir darysite viską, kad jie galėtų lengvai ir patogiai patenkinti savo poreikius, sėkmė jus suras. Nepamirškite neatsilikti nuo naujausių tendencijų ir atminkite, kad didžiausias kambarys, kurį kada nors turėsite, yra tobulėjimo erdvė.