„Tas, kuris nekeliauja, nežino mobliosios aplikacijos vertės“.
Moorish proverb
Gerai, juokauju. Moorish patarlė turi kitokią reikšmę. Tačiau pagalvokite apie mūsų interpretaciją – mobiliojo ryšio naudojimas auga ir tampa neatsiejama keliautojo gyvenimo dalimi. Būdamas šiuolaikinis turistas, ar galite įsivaizduoti, kad siunčiate balandžius pranešti savo draugams apie jūsų greitą atvykimą? O gal jodinėti žirgu, kad pasiektumėte savo tikslą, ir skaityti savo maršrutą žvaigždėmis? Tai baisu. Bent jau mūsų laikui. Taigi, pakalbėkime apie kelionių mobiliųjų programų kūrimą, naujausias tendencijas šioje srityje, populiariausias programas, kaip rasti samdomų IT darbuotojų papildymo ar kelionių programų kūrėjų ir kokiais būdais aplikacija gali pasinaudoti naujomis galimybėmis jūsų verslui.
Statistika
Mums patinka statistika. Tai padeda suprasti dalykus ir pamatyti juos naujoje šviesoje. Štai kodėl šį straipsnį pradėsime nuo statistikos, pasakojančios apie naujausias kelionių pramonės tendencijas. Ne, ne, mes neskaičiavome. Tai „TripAdvisor“, kuris atliko tyrimus, apie kuriuos mes kalbame.
Apklausa parodė, kad apie 60% mobiliųjų telefonų vartotojų kada nors naudojosi kelionių programėle.
Tik pagalvok. 60% iš 100%. Kokią didelę rinką su įvairiomis galimybėmis galėtumėte panaudoti norėdami pakelti savo verslą į kitą lygį! Pagrindinės „TripBarometer Connected Traveler“ ataskaitos išvados, paskelbtos didžiausios pasaulyje turistų svetainės „TripAdvisor“, pateiktos žemiau esančioje diagramoje.
- 60% mobiliųjų telefonų vartotojų kada nors naudojosi kelionių mobilia programėle
- 42% keliautojų visame pasaulyje naudoja telefonus kelionėms planuoti ar užsisakyti
- 12% keliautojų nakvynę užsisakė per išmanųjį telefoną
- 45% keliautojų naudojasi savo išmaniaisiais telefonais, norėdami užsisakyti pramogas ar įdomias veiklas kelionėse
- 72% keliautojų atostogų metu naudojasi savo telefonais ieškodami restoranų
- 34% keliautojų nori, kad jų apgyvendinimo įstaigose būtų galima užsiregistruoti mobiliuoju telefonu
- 28% keliautojų iš viso naudojasi savo išmaniaisiais telefonais, norėdami užsisakyti ką nors prieš kelionę
Kaip matote, žmonės nori palengvinti savo kelionių patirtį. Jie ieško patogių ir modernių įrankių, kaip lengvai užsisakyti nakvynę, rasti automobilių nuomos agentūrą, suplanuoti maršrutą ar ieškoti gero restorano. Tai reiškia, kad kelionių programėlės kūrimas gali praplėsti verslo akiratį: viešbutis, restoranas, dviračių nuoma, pramogų vieta, kurortas ir kt.
Jei ketinate kurti kelionių programą, tikrai turėtumėte sužinoti apie kitus programų naudojimo tikslus keliaujant. Visa ši informacija gali padėti jums pasirinkti geriausią verslo strategiją, nustatyti žudiko funkciją ir nustatyti jūsų verslo judesio vektorių.
Kitos išvados sako, kad:
- 38% keliautojų užduotims naudoja savo mobiliuosius įrenginius
- 62% juos naudoja skambindami
- 65% fotografavimas ir draugams persiuntimas
- 54% naršant internete
- 52% navigacijai
- 48% naujienų skaitymui
- 36% žaidimams
Dabar atėjo laikas pasirinkti kategoriją ir įgyvendinti savo idėją. Jei norite sukurti žaidimų programą, pirmyn. Sulauksite mažiausiai 36% kelionių programėlių vartotojų. Bet jei jūsų idėja yra hitas, ji gali pritraukti dar didesnę auditoriją.
Kelionių aplikacijų kategorijos
Mobilių aplikacijų Google Play, Apple Store parduotuvėse yra dešimtys turizmo programų. Ten galite lengvai rasti kelionių planuotoją, orų programą ar stebėjimo programą pagal savo skonį. Kad galėtumėte išsamiai suprasti, kur judėti su savo idėja, išanalizuokime populiariausias tarptautinių kelionių programų kategorijas. Kiekvienai grupei pridedami keli pavyzdžiai, kad galėtumėte geriau įsivaizduoti ir pasisemti įkvėpimo.
- Užsakymo paslaugos – „Expedia“, „Kayak“, „Hotels.com“, „AirBnb“, „Skyscanner“
- Restorano apžvalga – „Yelp“
- Taksi programos – „Uber“, „Lyft“, „Curb“
- Pasiūlymai – „Groupon“, „Travelocity“, „Trivago“
- Išmanios kelionių aplikacijos- „TripIt“, „TripAdvisor“
- Vertėjai – vertėjas su balsu, kalbantis vertėjas
- Kelionių gido programos – „Tripomatic“, „Wikitude“
- Pažintys – „Love’s Connect“, „GayCities“ – „Gay Social City Guides“
- Pramogos – „GoGo Entertainment“, Disneilendas, „Postagram“
- Kelionių žemėlapių programos – Maps.me, GPS TRACKER, Tube Map London Underground
- Kelionių planavimo programos – „TouristEye“, „TripCase“, „WorldMate“
- Kitos – nemokamas „WiFi“ ieškiklis, „Rover“ – šunų mylėtojai, XE valiuta
TOP 5 kelionių mobilios aplikacjos
Dabar pažvelkime į kai kurias populiariausias programas ir pabandykime suprasti, kuo jos tokios ypatingos.
Yelp
Ši programa yra vietinis vadovas, kaip rasti tinkamą vietą apsipirkti, pavalgyti, išgerti ir t.t.. Tai labai paprasta ir patogu naudoti ir ji išsprendžia gyvybiškai svarbią turisto problemą greitai susipažinti su naujos paskirties infrastruktūra.
„FlightRadar“
Interaktyvi programa, leidžianti milijonams vartotojų peržiūrėti oro eismo radarą ir stebėti lėktuvus, judančius realiu laiku. „FlightRadar“ buvo paskelbta geriausiai parduodama programa 2015 m.
„TripIt“
Ši kelionių mobili aplikacija padeda kruopščiai suplanuoti kelionę be didelių pastangų. Didžiąją darbo dalį atlieka „TripIt“. Jo vartotojai turėtų persiųsti savo užsakymo patvirtinimus komandai, kuri rūpinasi visais reikalingais dalykais.
„AirBnb“
Projektas leidžia vartotojams lengvai rasti nakvynę keliaujant. Joje galima ne tik užsisakyti nakvynę, bet ir išsinuomoti kambarį bei užsidirbti pinigų.
„TripAdvisor“
Daugelis žmonių mano, kad „TripAdvisor“ yra geriausia programa kelionių mėgėjams, nes ji siūlo milijonus viešbučių, restoranų ir skrydžių apžvalgų, kad ir kur pasirinktumėte. Be to, tai padeda rasti konkurencingą lėktuvo bilietą, rezervuoti stalą kavinėje, rasti puikių pasiūlymų, atrasti naujų lankytinų vietų ir dar daugiau. Viskas vienoje vietoje ir skirtinguose įrenginiuose: „iPhone“, „iPad“, „Android“ telefone ir kt.
Kaip matote, visų šių kelionėms skirtų mobiliųjų aplikacijų tikslas yra suteikti geriausią kelionių patirtį ir padėti žmonėms turėti nuostabias atostogas bei keliones. Jei sugebėsite padaryti tą patį, jūsų sėkmė bus garantuota.
Taigi, dabar mes žinome, kad kelionių niša puikiai tinka jūsų verslui pradėti. Išanalizavę populiariausias kelionių aplikacijas ir jų ypatumus, galime kalbėti apie kelionių mobiliųjų aplikacijų kūrimą. Pažvelkime į pagrindinius dalykus, į kuriuos reikia atsižvelgti kuriant aplikaciją.
Pagrindiniai dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti kuriant kelionių mobilią aplikaciją
Tikslinis klientas ir jo poreikiai
Jei norite sukurti kelionių programą mobiliesiems, pirmiausia turite atsakyti į klausimą. Kadangi tai yra labai svarbu jūsų produkto ateičiai, tam reikia skirti daug dėmesio. Neturėtumėte galvodami apie tai, kaip sukurti kelionių mobilią programą. Pirmiausia turite atsižvelgti į jos tikslinius vartotojus. Kas yra šitie žmonės? Su kokiomis problemomis susiduriate? Kokios aplikacijos jie ieško? Ar juos domina kelionių žurnalų programa ar kelionių draudimo programa? Kaip jūsų idėja gali patenkinti jų poreikius, susijusius su veiksmingu kelionių planavimu? Tikslinių vartotojų portreto vizija turėtų būti jūsų darbotvarkės viršuje. Kuo geriau žinosite savo auditoriją ir jos reikalavimus, tuo vertingesnį pasiūlymą galėsite jiems pasiūlyti.
Paskirtis
Taip, taip, taip…. Mes žinome ir suprantame. Nekantraujate aptarti patraukliausią dalyką, kuris būtų jūsų mobilioje aplikacijoje. Jau galite įsivaizduoti milijonus atsisiuntimų pirmąją jos išleidimo dieną. Tačiau prieš tai pagalvokite apie savo paraiškos tikslą. Ar tai dienoraščio programa, kelionių planavimo programėlė, o gal orų programėlė keliautojams? Kokią problemą ji išspręs? Kodėl žmonėms to reikia?
Oho! Faktorius
Mes nenorime jūsų nuvilti, tačiau vien idėjos nepakanka, ypač jei ketinate konkuruoti su dideliais žaidėjais. Turite išanalizuoti savo konkurentų programas ir jų svarbiausias funkcijas. Tai padės sugalvoti kažką unikalaus, ko dar niekas neturi.
Konkurentų tyrimas
Tai yra esminė bet kokio verslo pradžios dalis. Pagrindinis šio straipsnio rinkos tyrimas jau buvo atliktas ir pateiktas aukščiau. Išsamesnę analizę galite atlikti jūs arba kūrimo komanda, kurią ketinate samdyti.
Platforma
Gavę idėją, išanalizavę konkurentus ir įsitikinę, kad einate teisingu keliu, pats laikas nuspręsti, kokią platformą naudoti plėtrai. Ar tai turėtų būti kelių platformų ar pasirinktinė programa? „iOS“ ar „Android“? RoR ar PHP? Į visus šiuos klausimus reikia atsakyti. Platformos pasirinkimas priklauso nuo jūsų tikslo. Jei norite sukurti reklaminį projektą, kad pritrauktumėte lėšų, Hybrid (hibridinės mobilios aplikacijos) sprendimai gali būti laikina priemonė. Bet jei planuojate išleisti visiškai funkcionalų produktą su sudėtingomis funkcijomis, kurkite tik Native mobilią aplikaciją. Apskritai, prieš pasirenkant, rekomenduojama daugiau sužinoti apie HTML5, „Android“ ir „iOS“ programų pranašumus ir trūkumus.
Labiausiai tikėtina, kad jūsų programai mobiliesiems reikės “back-end” programavimo. Be jo neįmanoma įgyvendinti daugelio funkcijų, tokių kaip pranešimų siuntimas ar registracija.
45% procentų keliautojų užsakydami veiklą naudojasi mobiliuoju įrenginiu, 55% – nešiojamuoju kompiuteriu.
Mobilių aplikacijų kūrimo komanda
Nesvarbu, kokia gera jūsų idėja, jei programa yra prastai sukurta. Visos jūsų pastangos, laikas ir pinigai gali patekti į nežinomybę. Sunki realybė už labai didelę kainą. Tinkamos komandos pasirinkimas yra toks pat svarbus faktorius kaip ir lėktuvo saugumas. Būkite atsargūs su tuo. Būtų puiku rasti profesionalią kelionių programų kūrimo įmonę, kuri dirbtų su jūsų projektu ir teiktų aukščiausios klasės programinės įrangos kūrimo paslaugas.
Daug kas priklauso nuo šio pasirinkimo. Jūsų būsimas rangovas turi būti įgudęs ir patyręs kurdamas kelionių programas, skirtas „Android“ ar „iOS“. Kaip sakoma: „Gera pradžia – puse darbo“. Jei nesate pakankamai atsargus, tai gali turėti įtakos kelionių programos kūrimo laikui ir kainai.
Dizainas
Nesvarbu, ar ketinate kurti kelionių organizatorių, ar maršrutų mobilią aplikaciją, jos sąsaja yra viena iš pagrindinių sėkmės variklių. Jūsų projektas gali būti nepaprastai šaunus ir unikalus, tačiau jei jis atrodo siaubingai, niekas į tai neatkreips dėmesio. Arba, jei yra panaši konkurentų programa su geresne išvaizda, žmonės greičiausiai ja naudosis, bet ne jūsų produktu. Atkreipkite ypatingą dėmesį į UX/UI. Jūsų programa turėtų atrodyti gražiai ir būti intuityvi. Net jei dizaino išlaidos gali šiek tiek viršyti jūsų lūkesčius, negailėkite nei rūpesčių, nei išlaidų. Atminkite, kad Native aplikacijos skiriasi nuo Hybrid. Android ir iOS vartotojai yra pripratę prie tam tikrų dalykų, kurie gali įtakoti aplikacijos patikimumui.
Ar tai viskas?
Žinoma, kad neužtenka tik samdyti kelionių mobiliųjų aplikacijų kūrėjus. Tai tik jūsų kelio pradžia, kuriant savo el. Verslą. Taip pat turėsite galvoti apie rinkodarą, prekės ženklo žinomumą ir daugybę kitų dalykų. Tai panašu į tai, kaip eiti į vakarėlį – prieš ateinant turi pasiruošti. Svarbiausia, kad visi šie pasiruošimai yra malonūs, tiesa? Jūsų programa yra jūsų kūdikis. Tegul jis auga nepriekaištingai ir klesti!