Klientų valdymo sistemų kūrimas

Klientų valdymo sistemų kūrimas

Daug užklausų, skambučių, laiškų ir daug kitų dalykų, kurių nepavyksta apdoroti?

Jau nebepamenate, kas, kur, kada ir kaip?

Matote, jog prarandate klientus, nes laiku nesureagavote? O klientų užklausos ir žinutės pasiklydo bendroje masėje?

Jūs susierzinę, o gal jau nervinatės, kad nebesuvaldote su klientais susijusios informacijos srauto?

Gal dar socialiniuose tinkluose pasipylė blogi atsiliepimai dėl prasto klientų aptarnavimo?

Tikriausiai turėtumėte ką pridurti, nes yra ir daugiau problemų?

Jei į visus klausimus atsakėte – TAIP. Tuomet lieka tik viena išeitis – Klientų valdymo sistemos kūrimas atsižvelgiant į Jūsų veiklą ir klientų aptarnavimo specifiką. Tai sprendimas, kuris kardinaliai pakeis Jūsų darbo procesą. Dėl to, kad Klientų valdymo sistema (CRM) pagerins, stabilizuos ir palengvins veiklos procesus ir sutrumpės laikas, skiriamas klientų aptarnavimo ir klientų informacijos apdorojimui.

Ką reiškia CRM?

Nesusidūrusiam su informacinės sistemos poreikiu žmogui santrumpa CRM nieko nepasakys. Tačiau CRM vartotojams tokia sistema yra lyg išsigelbėjimas arba kaip burtų lazdelė iš filmų apie Harį Poterį, kai viskas akimirksniu pasiskirsto ir „susidėlioja“ į reikiamas vietas, o kai prireikia – iš karto atsiranda.

CRM – santrumpa išlikusi iš anglų kalbos pavadinimo Customer Relations Management, kurios reikšmė yra ryšių su klientais valdymo sistema, bet lietuvių kalba vartojamas pavadinimas Klientų valdymo sistema. Ši sistema supaprastina, palengvina ir pagreitina darbus susijusius su klientais.

Ką reiškia CRM?
Klientų valdymo sistemos (CRM) svarba Jūsų verslui / įmonei

Klientų valdymo sistemos (CRM) svarba Jūsų verslui / įmonei

Klientų valdymo sistema (CRM) – kokybiškų ir vertingų bei pelningų santykių su klientais kūrimas ir palaikymas sutaupant laiką, taip pat didinant darbo procesų efektyvumą.

CRM – sistema, kurioje viskas „vienoje vietoje“:

  • klientų ir / ar įmonių duomenys (kuriuos įvedate į CRM arba importuojate failus su klientų informacija);
  • klientų skirstymas (pvz., pagal darbuotoją – kieno klientas ar kas bendrauja su juo, ar kt.; arba pagal statusą: aktyvus, neaktyvus, nuolatinis, potencialus);
  • veiksmų registras (atlikti ir būsimi skambučiai, susitikimai, užrašai, užduotys ir kt.);
  • naujienų sklaida (kas iš klientų ar darbuotojų ką ir kada veikė sistemoje, pvz., klientas skaitė laišką ir į jį atsakė bei lankėsi Jūsų el. parduotuvėje);
  • paštas;
  • šablonai, paruoštukės, juodraščiai;
  • naujienlaiškių kūrimas, masinis išsiuntimas ir išsiųstų laiškų analizė (kiek žmonių skaitė laišką, kokius veiksmus atliko ir kt.);
  • sandoriai (kelias iki pardavimų (etapai), jų vertė);
  • užduočių skirstymas darbuotojams su priminimo galimybe;
  • susitikimų kalendorius (organizavimas ir planavimas);
  • analitika, rezultatų analizė ir stebėsena (automatiškai generuojamos reikiamos ataskaitos);
  • ir dar daug kitų naudingų funkcionalumų.

Be to, klientų valdymo sistemos gali būti specializuotos, atsižvelgiant į įmonės veiklą: klientų aptarnavimui, pardavimams, marketingui, objektų administravimui, žemės ūkiui ir kt.

IT sprendimas Jūsų verslui – individualizuota Klientų valdymo sistema (CRM)

Kokios būtent klientų valdymo sistemos ir su kokiais moduliais bei integruotomis informacinėmis sistemomis (IS) reikia Jūsų vykdomai veiklai (veikloms)? Į šį klausimą galima būtų atsakyti tik tuomet, jei Jūs pateiktumėte visą reikiamą informaciją apie Jūsų įmonės veiklą ir tiesiog trumpam „įtrauktumėte“ IT specialistus į savo įmonės darbo procesus bei kartu su Jumis būtų išgrynintos problemos, poreikiai ir lūkesčiai. Todėl, kad CRM kūrimas pritaikant sistemą tik Jūsų vykdomai veiklai reikalauja gilaus suvokimo apie tai, ko reikia Jums ir Jūsų darbuotojams, kad CRM iš tiesų būtų veiksminga ir efektyvi, dėl kurios pasiektumėte užsibrėžtus tikslus.

Tad, jei Jūs patys dar nežinote, ko tiksliai Jums reikėtų, tai tuomet galima pasirinkti nuomos variantą arba tam tikras versijas išbandyti nemokamai. Tik turėkite omenyje, jog tokiu atveju negausite visų funkcionalumų, kurie būtini visiems įmonės procesams. Žinoma, geriausias variantas yra įsigyti CRM, t. y. užsakyti klientų valdymo sistemos kūrimą ir įdiegimą Jūsų įmonėje. Taip pat, esant reikalui, galimi apmokymai, kad kiekvienas įmonės darbuotojas kuo greičiau perprastų ir išmoktų naudotis CRM (klientų valdymo sistema).

IT sprendimas Jūsų verslui – individualizuota Klientų valdymo sistema (CRM)
Patenkinti klientai ir padidėjęs pelnas – tik su CMR!

Patenkinti klientai ir padidėjęs pelnas – tik su CMR!

Aptarnavimas, kokybė, kaina – trys banginiai – pagrindiniai dalykai, kurie rūpi klientui. O verslininkui ir jo verslui rūpi klientas, kurio dėka ir gaunamas pelnas. Juk kuo daugiau patenkintų klientų, tuo didesnis pelnas. Tad belieka produktyviai dirbti su efektyviai veikiančiais įrankiais (pvz., CRM – klientų valdymo sistema).

Juk norėtumėte, kad darbo procesai vyktų sklandžiai, būtų nuolatinė komunikacija su klientais, į kiekvieną užklausą, žinutę, laišką būtų iš karto atsakyta, o po ranka – visa informacija susijusi su klientais (kontaktai, duomenys, atlikti ir būsimi veiksmai – susitikimai, skambučiai ir kt., užduotys, sandoriai, ataskaitos, rodikliai ir t. t.). Tuo labiau, jog Jūsų klientai būtų neapsakomai laimingi, jei jie jaustų, kad tik jiems yra skiriamas didžiausias dėmesys ir aukščiausio lygio aptarnavimas. Ir atrodytų, jog kiekvieną klientą vertinate taip, lyg tai būtų brangiausias žmogus pasaulyje.

Tad nedvejokite, kreipkitės ir mes sukursime tik Jūsų veiklai skirtą geriausią Klientų valdymo sistemą!