Per COVID-19 pandemiją 2020 m. Klestėjo sveikatos priežiūros įmonės, įdarbinusios medicinos aplikacijų kūrėjus, kad prisitaikytų prie naujos realybės. Britų medicinos diagnostikos programoje „Babylon“ buvo COVID-19 simptomų tikrintuvas. Dėl to naujų JK registracijų su aplikacija padaugėjo 140 000.
Tačiau tai ne tik apie COVID-19. Medicinos aplikacijų kūrimas turi šviesių perspektyvų.
„Statista“ prognozuoja, kad iki 2021 m. „MHealth“ rinka pasieks 100 milijardų dolerių, tai yra penkis kartus daugiau nei 2016 m.
Šis straipsnis yra vadovas, kuriame pateikiamas žingsnis po žingsnio medicinos aplikacijos kūrimo procesas, kuriame pateikiama įžvalga, būtent:
- pagrindiniai medicinos programinės įrangos tipai ir pavyzdžiai, iš kurių galima pasimokyti
- išsamus procesas, kurį reikia pradėti nuo medicinos aplikacijų kūrimo
- patarimai, kaip apibrėžti savo projekto vertės pasiūlymą
- informacija apie tai, kaip rasti puikių medicinos aplikacijų kūrėjų, kurie galėtų sukurti jūsų projektą
- medicinos aplikacijų funkcijų aprašymas
- Reikėtų laikytis HIPAA, HITECH, FDA taisyklių
- galimas medicinos aplikacijos kūrimo išlaidas ir laiką
Tai ką – pradedame!
Problemos, kurias galite išspręsti sukurdami medicinos aplikaciją
Ieškodami sveikatos priežiūros aplikacijų kūrimo paslaugų, verslininkai visada ieško investicijų grąžos ir plataus paaiškinimo apie šios įmonės naudą.
Medicinos programėlių kūrimas dažniausiai teikia sprendimus, padedančius sumažinti išlaidas, laiką ir daugybę medicininių klaidų, tuo pačiu teikiant patobulintas paslaugas, pašalinant biurokratiją ir pan.
Dabar išsamiau aprašysime šiuos medicinos aplikacijų kūrimo privalumus, pateikdami keletą ryškių pavyzdžių, kad suprastumėte, kaip jūsų pastangos bus apdovanotos:
1 – Pagalba dėl medicininio draudimo
Įvairių medicinos paslaugų draudimo apsaugos patikrinimas yra sudėtinga užduotis. Atsižvelgiant į draudimo planą, kai kurios paslaugos, tokios kaip konkrečios operacijos ar vaistai, gali būti neįtrauktos.
Norėdami įsitikinti, kad teikiama paslauga yra mokama paslauga, ligoninės ar gydytojai samdo brangias trečiųjų šalių paslaugas draudimo čekiams teikti. Medicinos aplikacijos su draudimo tikrinimo funkcija yra tikrai puikus sprendimas sumažinti išlaidas.
Tokios aplikacijos kaip „Epocrates“ tikrina, ar paciento draudimo planas apima teikiamas paslaugas ir paskirtus vaistus.
2 – Dokumentų saugojimas
Automatizuota, taigi ir mažiau dokumentų, leidžia gydytojams daugiau dėmesio skirti pacientams. Vidutinis vizitas pas gydytoją trunka apie 15 minučių.
Didelio darbo krūvio sukeltas šurmulys gali sukelti painius scenarijus, pvz., Neteisingus receptus ir netikslią diagnozę.
Aplikacijos mobiliesiems leidžia vartotojams pašalinti popierių ir saugoti įrašus lengvai prieinama elektronine forma.
Tokia aplikacija kaip „Kareo“, be to, kad yra puiki atsiskaitymo aplikacija, leidžia vartotojams įkelti, atsisiųsti ir komentuoti medicininius dokumentus, kurti pastabas ir receptus bei peržiūrėti laboratorijos rezultatus centralizuotame paciento profilyje.
3 – Darbo eigos tobulinimas
Australijoje 43% gydytojų kabineto lankytojų skundėsi, kad jiems teko per ilgai laukti susitikimo. Japonijoje šis skaičius sudarė 47% respondentų. Klientų pasitenkinimas gali būti didesnis, jei būtų optimizuotos kai kurios gydytojo pareigos, pvz., Atsiskaitymas ar receptų tikrinimas.
Medicininės informacijos aplikacijų dėka įprastų procedūrų, įskaitant vaistų skyrimą, dokumentų keitimąsi, rekomendacijų stebėjimą ir sąskaitų išrašymą, skaitmeninimas suteikia gydytojams daugiau laiko skirti klinikiniams sprendimams.
Bet kuri „mHealth“ domeno aplikacija ketina pagerinti darbo eigą; Šiuo metu geriausias pavyzdys yra „Medscape“.
4 – Supaprastinta atsiskaitymo eiga
Kadangi sąskaitos už medicinos paslaugas yra sudėtingas procesas, gydytojai samdo specialistus ar trečiųjų šalių paslaugas, kad galėtų pasirūpinti finansine savo praktikos puse.
Kaip tik tam yra skirtos aplikacijos pavyzdys – „Kareo“. Ši aplikacija leidžia gydytojams automatiškai išrašyti sąskaitas ir greičiau gauti mokėjimus.
5 – Patirties ir žinių dalinimasis
Norint sukurti veiksmingas atsigavimo strategijas, būtina mokėti mokytis naujų vaistų, patobulinti gaires ar keisti gydymo protokolus.
Tokios programos kaip „DynaMed Plus“ ir „Lexicomp“ leidžia gydytojams nuolat keistis informacija ir apžvalgomis. Kadangi duomenys atnaujinami kelis kartus per dieną, bet kuris gydytojas gali pasikliauti naujausia informacija.
6 – Vaistų sekimas
Esminė atsistatymo dalis yra laiku vartojami vaistai. Medicinos sveikatos programos, tokios kaip „Healixir“, padeda pacientams vartoti homeopatinį produktą, naudojamą chirurginiam atsigavimui.
Aplikacija padės jums laikytis konkretaus atsistatymo režimo ir primins jums reguliariai vartoti Healexir, kad būtų užtikrintas greitas atsigavimas.
7 – Geresnis sprendimų priėmimas ir palaikymas
Apibendrinant įvairių sveikatos priežiūros punktų medicininius įrašus, mobilioji sveikatos aplikacija saugo visą reikiamą informaciją viename centralizuotame šaltinyje. Todėl gydytojo nuomonę patvirtina išsamus paciento ligos istorijos vaizdas.
Yra įdiegta sistema „Idana“, kad pagerėtų pacientų ir gydytojų bendravimo procesas. Idana padeda optimizuoti laiką apsilankymų pas gydytojus metu, surinkdama visą preliminarią informaciją apie paciento sveikatos būklę ir simptomus prieš paskyrimą. „Idana“ taip pat saugo visą kiekvieno paciento ligos istoriją, kad gydytojai galėtų lengvai pasiekti reikiamus duomenis.
8 – Bendravimas ir priežiūros koordinavimas
Ligoninės aplikacijos pacientams leidžia vartotojams sekti pranešimus ir rekomendacijas. Be to, jie leidžia pacientui migruoti tarp ligoninių neprarandant esminių duomenų. Tai įmanoma užtikrinant saugią prieigą pagal HIPAA taisykles.
Be to, medicinos aplikacijos sukuria visiškai naują bendravimo terpę – pacientų bendruomenes, kurios yra galingas įrankis dalintis patirtimi, apžvalgomis ir pasiūlyti psichologinę pagalbą.
Pavyzdžiui, “Doctorate” aplikacija, leidžiantis pacientams įvertinti ir peržiūrėti savo patirtį su gydytojais. Remiantis pacientų atsiliepimais, aplikacijoje pateikiamos rekomendacijos, kaip padėti pacientams pasirinkti tinkamą gydytoją.
Medicinos aplikacijų tipai ir pavyzdžiai
— Gydymo stebėjimo aplikacijos
Pavyzdžiai: „Cerner Physician Express II“, „Cerner Millennium“, „Epic Haiku“
Ligoninės aplikacijos gydytojams padeda stebėti paciento sveikatą gydymo proceso metu. Jie integruojami į elektroninius sveikatos įrašus (EHR), klinikų tvarkaraščius, pacientų sąrašus ir pastabas.
Pavyzdžiui, „Cerner Millennium“ padeda personalo pamainoms planuoti, leidžia valdyti lovą realiame laike, pristato interaktyvias klinikines informacijos suvestines ir leidžia vartotojams daryti pastabas aplikacijoje apie atsigavimą.
— Pacientų įtraukimo aplikacijos
Pavyzdžiai: „AdviceCoach“, „Practice Fusion“
Pacientų įtraukimo aplikacijos yra pritaikytos asmeninėms atsistatymo programoms. Šių aplikacijų dėka kiekvienas asmuo gauna atsistatymo planą, o ne laikosi bendrų rekomendacijų.
„AdviceCoach“ siūlo platų vaizdo įrašų, straipsnių, nuotraukų ir schemų asortimentą, atitinkantį skirtingų klientų poreikius. Taigi pacientai gali geriau užbaigti gydymo planus. Be to, jie labiau įsitraukia ir greičiau atsigauna.
— Telemedicinos aplikacijos (nuotolinės sveikatos programos)
Pavyzdžiai: KRY, Ada, Doctor On Demand, MyDoctor, Telemedicine IntelliCare
Vizitų keitimas yra pagrindinis medicinos aplikacijų kūrimo tikslas. Nors ne visas medicinines problemas galima išspręsti per internetines sesijas, telemedicina pasirodė esanti sėkminga esant ne ūmiems peršalimo ir gripo, depresijos, nerimo, alergijos ir kt.
Telemedicinos programinė įranga buvo ypač naudinga per „Covid-19“ pandemiją 2020 m., Tuo tarpu svarbu gauti medicinos paslaugas išlaikant socialinį atsiribojimą.
„HealthTap“ leidžia vartotojams susitarti dėl susitikimų su gydytojais, siųsti el. Receptus ir laboratorinius rezultatus, naudoti AI valdomą simptomų tikrintuvą ir pasinaudoti integruotais priminimais, pagrįstais gydytojo sukurtu gydymo planu.
— Vaistų valdymo ir el. Receptų aplikacijos
Pavyzdžiai: „iPrescribe“
Paprastai elektroninis receptas leidžia medicinos specialistams išsiųsti tikslius receptus iš priežiūros vietos (paskyrimo kambario arba virtualios spintelės) į vaistinę. Tada pacientas gauna paskirtus vaistus. Išplėstinės funkcijos taip pat leidžia vartotojams sekti skirtingus receptus ir gauti įspėjimus apie nesuderinamus vaistus.
„IPrescribe“ aplikacija leidžia klientams greičiau gauti receptus ir tuo pačiu siunčia klinikinius įspėjimus. Be to, tai leidžia gydytojams siųsti rekomendacijas aplikacijoje.
— Medicinos informacinės aplikacijos
Pavyzdžiai: „Medscape“, „Epocrates“, „Visual DX“
Šią kategoriją sudaro aplikacijos, atsakingos už medicinos darbuotojų informavimą apie tai, kas naujo šioje srityje. Jie sujungia įspėjimus apie naujienas, informaciją apie vaistus, medicininius skaičiavimus ir būsimus edukacinius renginius, tokius kaip seminarai.
„Medspace“ turi prieigą prie iliustruotos duomenų bazės, kurioje yra apie 4000 sveikatos būklių, gairės ir informacija apie receptus apie 8 000 vaistų, įspėjimai apie naujienas, medicininių dozių skaičiuotuvai, mokomieji vaizdo įrašai ir vaistinių bei gydytojų biurų katalogai.
— Elektroninės sveikatos įrašų (EHR) aplikacijos
Pavyzdžiai: „eClinicalWorks“, „Allscripts“, „PrognoCIS EHR“
Tradiciškai elektroninė sveikatos įrašų programinė įranga buvo sukurta staliniams kompiuteriams, tačiau daugelis paslaugų taip pat turi programų mobiliesiems versijas. Taigi gydytojai gali gauti reikiamą informaciją iš bet kurios vietos bet kuriuo metu.
PrognoCIS EHR leidžia gydytojams pasiekti pacientų diagramas ir receptus, užsisakyti ir peržiūrėti laboratorijos rezultatus ir t.t.. Taip pat yra pacientų sąsaja, leidžianti vartotojams peržiūrėti savo sveikatos įrašus, matyti laboratorijos rezultatus ir kalbėtis su gydytojais.
— Lėtinių ligų valdymo aplikacijos
Pavyzdys: „Medisafe“, „Fooducate“, Pain Diary, „My Medical Info“
Lėtinėms ligoms gydyti reikalingas ilgalaikis ar net visą gyvenimą trunkantis vaistų vartojimo režimas, pasikartojančios medicininės procedūros ir speciali dieta bei miego ciklas. Lėtinių ligų valdymo aplikacija turėtų atsakyti į visus šiuos iššūkius.
Pavyzdžiui, „Medisafe“ aplikacija padeda pacientams valdyti vaistų vartojimą ir dalytis šia informacija su savo vaistininku ir gydytoju.
— Profesionalios tinklo aplikacijos
Pavyzdys: Daily Rounds, Figure 1, Doximity
Keitimasis informacija tarp gydytojų yra neatskiriama gydymo proceso dalis; todėl skaitmeninis bendravimas tarp gydytojų turi atitikti HIPAA reikalavimus.
„Doximity“ leidžia vartotojams keistis neskelbtina informacija per HIPAA suderinamą pranešimų siuntimo funkciją. Aplikacija taip pat leidžia vartotojams peržiūrėti atviras medicinos darbuotojų pozicijas, palyginti atlyginimus, susipažinti su mokomąja medžiaga ir susisiekti su pirmaujančiais specialistais.
— Pacientų sveikatos priežiūros aplikacijos
Pavyzdys: „VitalHub“, Chart
Jei žmogus visą gyvenimą naudojasi skirtingomis medicinos įstaigomis ir paslaugomis, svarbu turėti bendrą savo sveikatos istorijos vaizdą. Pagrindinis medicinos aplikacijų kūrėjų tikslas šiuo atveju yra sukurti mašiną, kurioje būtų saugoma informacija iš skirtingų šaltinių.
„VitalHub“ aplikacija kaupia informaciją iš skirtingų šaltinių (EHR sistemos, trečiųjų šalių įrangos) ir pateikia duomenis gerai organizuotoje, patogioje vartotojo sąsajoje.
— Medicininių vizitų užsakymo aplikacijos
Pavyzdžiai: „Zocdoc“, „Doc Aid“
Medicininės paskyrimo aplikacijos leidžia pacientams nedelsiant užsisakyti susitikimus, gauti medicininių patarimų skambinant aplikacijoje, gauti receptų ir kurti ataskaitas.
Be susitikimo planavimo, tokia aplikacija kaip „Zocdoc“ leidžia vartotojams pasirinkti gydytojus pagal vietą, įkelti su sveikata susijusius dokumentus, sumokėti aplikacijoje, išsaugoti gydymo istoriją ir palikti apžvalgas.
— Medicinos skaičiuoklių aplikaicjos
Pavyzdys: MDCalc, Calculate by QxMD, Easy Drug Dose Calculator, Nursing Calculator
Medicininės skaičiuoklės aplikacijos leidžia mums nustatyti, koreguoti, sekti ir pranešti apie vartojamus vaistus.
MDCalc apima apie 270 klinikinių sprendimų priemonių, įskaitant lygtis, formules, algoritmus, rizikos balus ir dozių skaičiuokles. Dalis aplikacijos funkcijų veikia net neprisijungus. Netinkamos įvestys sukelia įspėjimą su įspėjimais apie klaidas.
— Mokomosios aplikacijos
Pavyzdžiai: „QxMD Read“, „Docphin“, „Case“
Profesionalios edukacinės medicinos informacijos aplikacijos informuoja gydytojus apie naujausius pokyčius savo kompetencijos srityje, suteikdamos prieigą prie mokslinių publikacijų, tyrimų ir atnaujintos statistikos.
„Case“ aplikacija supaprastina pageidaujamų medicinos žurnalų skaitymą. Mobili aplikacija leidžia vartotojams nustatyti nuostatas ir pranešimus, taip pat teikia naujausias paieškos funkcijas, pagrįstas 100 000 medicinos raktinių žodžių.
— Psichikos sveikatos aplikacijos
Pavyzdžiai: „Moodfit“, „Modmission“, „Talkspace“, „Sanvello“, „Headspace“, „Happily“
Šios aplikacijos nustato pacientų psichinės sveikatos problemas ir sukuria tikslų, rekomenduojamų emociniam atsigavimui, sistemą.
Kai kurios aplikacijos eina dar toliau. „Moodfit“, be įprastos simptomų apklausos, apima straipsnius ir vaizdo įrašus, kurie padės suprasti jūsų emocijas. Aplikacija sukuria veiksmų, skirtų pagerinti jūsų nuotaiką, sąrašą. Be to, galite sukurti pritaikytą stebėjimo priemonę, kad pamatytumėte, kaip įvairūs daiktai, tokie kaip maistas, rutina ir pomėgiai, veikia jūsų nuotaiką.
— Sveikatingumo aplikacijos
Pavyzdžiai: „8Fit“, „Samsung Health“, „Wellness“, „BetterMe“, „Google Fit“
Šios medicinos paslaugų aplikacijos, pagrįstos integracija su nešiojamaisiais įrenginiais, atlieka stebėjimo ir ataskaitų teikimo veiklą bei teikia rekomendacijas. Stebimų veiksmų ir gyvybinių požymių skaičius yra didžiulis: miegas, treniruotės, insulino lygis, temperatūra, menstruacinis ciklas, kraujospūdis, vandens suvartojimas, kofeino vartojimas ir kt.
„Samsung Health“ yra viena geriausių „Android“ medicinos aplikacijų. Aplikacija įrašo ir analizuoja įvairius gyvenimo būdo rodiklius, tokius kaip miegas, bėgimas ir kofeino vartojimas, kad būtų sukurtas rekomendacijų modelis.
Atsižvelgiant į funkcijų rinkinį, jūsų aplikacija gali priklausyti vienai ar kelioms kategorijoms. Remiantis „CB Insights“ tyrimais, klinikinė žvalgyba ir įgalinimas yra aukščiausia sritis, kurioje yra įrankių, padedančių priimti klinikinius sprendimus, kad priežiūra būtų teikiama efektyviau.
Taip pat galima eiti dar toliau ir plėtoti pristatymo funkcionalumą medicinos aplikacijoje. Šios funkcijos primena į „Uber“ panašią aplikaciją, kurią galite patikrinti.
Kai nuspręsite, kokią kategoriją tęsti, kitas žingsnis išmokti sukurti medicinos aplikaciją.
Kaip sukurti medicinos aplikaciją: žingsnis po žingsnio
Taigi, kaip sukurti medicinos aplikaciją? Eiga paprasta: jūs pradedate medicinos aplikacijų kūrimą apibrėždami savo strateginius tikslus, sudarydami unikalų vertės pasiūlymą ir baigdami kurti aplikacijos tipą ir koncepciją. Tada su profesionalia medicinos aplikacijų kūrėjų komanda tęsite funkcines specifikacijas, UX/UI dizainą, faktinį aplikacijos kūrimą, testavimą ir išleidimą. Taip pat nepamirškite efektyviai parduoti savo medicinos produkto.
Panagrinėkime kiekvieną iš šių žingsnių išsamiau.
1 – Išsiaiškinti tikslinės auditorijos poreikius
Medicinos aplikacijų kūrimas prasideda nuo puikios idėjos, vizijos ir strateginių tikslų užbaigimo. Yra speciali metodika, skirta puoselėti savo idėją apie medicinos aplikaciją.
Tikėtina, kad jūsų vizija bus labai įtikinama, tačiau tai nereiškia, kad jūsų klientams tai patiks.
Atlikdami šį veiksmą, pateikite idėjas kuo didesnei auditorijai, atlikite tam potencialių tikslinių auditorijų apklausą, prašykite medicinos asmeninių rekomendacijų ir kruopščiai dokumentuokite visus šiuos atsiliepimus.
Darbo su tiksline auditorija metodika yra paprasta ir susideda iš trijų veiksmų:
- Padalinkite juos į grupes ir nustatykite savo klientų profilį
- Surinkite jų mintis, poreikius, problemas ir panašius duomenis (atlikdami apklausas, klausimynus ir interviu)
- Nustatykite savo ankstyvuosius vartotojus (potencialius klientus)
Tie, kurie labiausiai domėsis jūsų aplikacija, bus jūsų ankstyvieji vartotojai. Tai grupė, kuri tikisi, kad jūsų aplikacija nedelsdama išspręs vieną iš jų aktualių problemų. Jūsų užduotis yra sutelkti dėmesį į jų poreikius.
2 – Dokumentuokite savo medicinos aplikacijos reikalavimus
Turėtumėte dokumentuoti viską, kas, jūsų nuomone, yra būtina jūsų medicinos aplikacijoje.
Pastaba: jei sužinosite, kad jūsų idėją jau įgyvendino kas nors kitas, tai puikus atspirties taškas sukurti kažką naujo. Galite remtis konkurentų idėjomis, peržiūrėti kitų klientų atsiliepimus ir sukurti geresnį produktą. Dėl to galite susiaurinti arba išplėsti savo produkto specializaciją.
Kiekviename medicinos aplikacijos kūrimo etape turėtumėte patikrinti savo prielaidas su tiksline auditorija.
Taip pat galima išstudijuoti „App Store“ ir „Google Play“ bei susijusius forumus, kad surinktų vartotojų atsiliepimus, taip vadinamus “skausmo taškus,” galimas užklausas ir panašius duomenis.
Atlikę aukščiau nurodytus veiksmus, turėtumėte pasiimti šiuos dalykus:
- Medicinos aplikacijos projekto koncepcija
- Apibrėžtas kliento portretas
- Tikslinės auditorijos lūkesčių ir prašymų sąrašas
- Konkurentų ir rinkos tyrimai
3 – Sukurkite savo unikalų vertės pasiūlymą (UVP)
UVP turėtų būti atliktas prieš siunčiant savo idėją medicinos aplikacijų kūrėjų komandai. Teisingai nustatytas UVP žymiai supaprastina rinkodaros pastangas.
Po išsamių tyrimų ir klientų interviu galite apibrėžti UVP vienu sakiniu.
Pavyzdžiui:
- Zocdoc: suraskite tinkamą gydytoją dabar su Zocdoc
- „Medscape“: jūsų vieno langelio šaltinis medicinos naujienoms, klinikinei informacijai ir švietimui
- „iPrescribe“: išrašymas tapo neskausmingas
Jūsų UVP turėtų atsakyti į 3 klausimus: „Ką?“, „Kas?“ Ir „Kaip?“
Pavyzdžiui: (Ką?) „IPrescribe“ aplikacija- padeda (kas?) Gydytojams išrašyti receptus – (Kaip?) Automatizuojant procedūras.
Čia yra lentelė, kurioje pateikiami VP pavyzdžiai skirtingoms vartotojų kategorijoms.
Klientas | Vertės pasiūlymo pavyzdys |
---|---|
Pacientai | Pagerinti paciento ir (arba) neoficialių globėjų (šeimos) gyvenimo kokybę Pagerinti priežiūros kokybę Pagerinti sveikatos būklę Tobulinti žinias apie ligas (sveikatos ugdymas) Pagerinti savarankišką gyvenimą |
Sveikatos ir socialinės priežiūros paslaugų teikėjas | Pagerinti sveikatos priežiūros specialistų darbo sąlygas Optimizuokite darbo eigą Sumažinkite išlaidas Pagerinti priežiūros kokybę ir pacientų pasitenkinimą |
Valstybinės institucijos | Pagerinti priežiūros kokybę Pagerinti gyventojų sveikatos būklę, spręsti visuomenės sveikatos problemas Pagerinti piliečių pasitenkinimą Sumažinti išlaidas |
Privatūs draudimai | Pagerinti priežiūros ir paslaugų kokybę Pagerinkite klientų pasitenkinimą Sumažinti išlaidas Optimizuoti darbo eigą Atnaujinti rinkodarą, išsiskirti iš konkurentų |
Kompanijos | Pagerinti darbuotojų produktyvumą dėl geresnės sveikatos Sumažinti darbuotojų priežiūros išlaidas Atnaujinti rinkodarą, socialinę atsakomybę, pritraukti darbuotojus |
4 – Patikrinkite savo aplikacijos prielaidas
Jūsų vizija dėl būsimos medicinos paslaugų aplikacijos priklauso nuo asmeninių prielaidų, kurios gali būti klaidingos. Šiame etape turėtumėte išsiaiškinti klaidingas prielaidas jas išbandydami.
Yra keli būdai, kaip išbandyti savo aplikacijos idėjas: sukurkite nukreipimo puslapį su produktų pasiūlymais, sukurkite apklausas ir interviu, paklauskite ekspertų ir vykdykite krūvos skelbimų kampanijas.
Patarimas: galite sukurti nukreipimo puslapį, kuriame aprašoma jūsų aplikacijos idėja, naudodami mygtuką „Atsisiųsti“ ir vykdyti skelbimų kampaniją socialinėje žiniasklaidoje. Pabaigoje pamatysite, kiek žmonių spustelėjo ar patiko jūsų aplikaciją.
Dabar užduotis yra pakeisti pradinį požiūrį. Remiantis surinktais kritiniais respondentų atsakymais, būtina užbaigti savo idėją ir pakoreguoti medicinos aplikacijos funkcionalumą.
5 – Sukurkite medicinos aplikacijos prototipą
Niekada nėra per anksti sukurti būsimos aplikacijos prototipą. Nesvarbu, kokius dalykus norite patikrinti, dizainą ar funkcionalumą, turint prototipą padės jums apžvelgti visą sistemą ir geriau išbandyti programinės įrangos sąsają ankstyvosiose medicinos aplikacijų kūrimo stadijose.
Patarimas: Norėdami sukurti pradinį medicinos aplikacijos eskizą, galite naudoti tokius įrankius kaip „Figma“, „Proto.io“, „Marvel“, „Balsamiq“ ir „UXPin“.
6 – Raskite profesionalių medicinos aplikacijų kūrėjus
Patikimos medicinos aplikacijų kūrėjų komandos paieška reikalauja daug pastangų, jei nežinote, nuo ko pradėti. Tiesiog pasinaudokite mūsų rekomendacijomis skaitydami toliau.
Šiais laikais populiaru užsakyti medicinos aplikacijų kūrimą iš išorės dėl išlaidų ir laiko taupymo. Pasaulyje yra daugybė užsakomųjų paslaugų vietų. Vis dėlto norime išsamiau išnagrinėti tą, kuris tradiciškai yra patikimiausias kokybės ir kainos požiūriu – ir tai yra Rytų Europa.
Programinės įrangos kūrimo paslaugų kainos Rytų Europoje, daugiausia Lietuvoje, yra gerokai mažesnės nei Vakarų Europoje ir JAV. Vidutiniai programinės įrangos kūrimo įkainiai EE svyruoja nuo 40 € iki 100 € per valandą, tačiau gali būti ir didesnis, priklauso nuo specialistų įgūdžių, patirties, sudėtingumo ir t.t. Tai labai skiriasi, palyginti su 80–200 € kainomis Europoje ir JAV. Taip yra dėl mokesčių subsidijos, kurią vyriausybė įgyvendino IT sektoriaus augimui.
Norėdami pradėti kurti programinę įrangą, pirmiausia turite atlikti namų darbus. Tai apima projekto aprašo, verslo tikslų, technologijų reikalavimų parengimą ir kai kurių klausimų, kuriuos norėsite užduoti medicinos aplikacijų kūrėjams, parengimą.
Tada turėsite pasidaryti sąrašą visų žiniatinklio ir aplikacijų mobiliesiems kūrimo bendrovių ir atlikti atranką. Profesionali aplikacijų kūrimo įmonė turės tvirtą portfelį, nuorodas, daugybę sėkmingų projektų ir tam tikrą istoriją rinkoje.
Po to turite asmeniškai dalyvauti kiekviename savo medicinos programos projekto etape. Jūsų dalyvavimas, pasirengimas bei atsiliepimų pateikimas yra neišvengiamas sėkmės komponentas.
Peržiūrėkite toliau pateiktą diagramą, kad vizualiai suprastumėte, kaip užsakyti medicinos aplikacijų kūrimą.
7 – Sukurkite tvirtą medicinos aplikaciją
Kiekviena įmonė vadovaujasi savo programinės įrangos kūrimo modeliais, kurie pasirodė esąs produktyvūs. „Okursa“ visą procesą suskirstome į du pagrindinius etapus: atradimą ir vystymąsi.
Medicinos aplikacijų kūrimo procesas prasideda nuo pirminės jūsų verslo idėjos aptarimo ir baigiamas nuolat palaikant bei prižiūrint užbaigtą produktą.
Atradimo etapas
Medicinos APP kūrimo atradimo etape aptariame, analizuojame ir paruošiame viską, ko reikia techniniam jūsų programinės įrangos diegimui, taip pat aptariame verslo tikslus.
Kai atradimų etapas bus baigtas, gausite apytikslę išlaidų ir laiko sąmatą, produkto dizainą, kurį parodys vartotojo patirtis ir vartotojo sąsaja, funkcines specifikacijas ir produktų likučius bei paruoštą projekto architektūrą tolesniems kūrimo etapams. Esant poreikiui, mūsų komanda taip pat gali atlikti rinkos ir konkurentų tyrimus.
Štai trumpas „Discovery“ etapo rezultatų suskirstymas:
- Verslo analizė (funkcinės specifikacijos)
- Dizainas (UX/UI dizainas)
- Projekto architektūra (architektūros vizija)
- Rinkos ir konkurentų analizė (pagal pareikalavimą)
Kūrimo etapas
Kūrimo etape mūsų medicinos aplikacijų kūrėjai įgyvendina jūsų idėją sukurti medicinos programą. Mes siūlome savo aplikacijų kūrimą „Android“ ir „iOS“ platformoms. Šiame etape mes sukuriame back-end ir front-enf funkcijas ir išbandome jūsų produktą.
Paslauga | Aprašymas |
---|---|
Front-end kūrimas | Jūsų dizaino techninis įgyvendinimas; arba kaip jūsų aplikacija atrodys ir sąveikaus su naudotoju |
Back-end kūrimas | Serverių, aplikacijų ir duomenų bazių kūrimas; arba kaip jūsų aplikacija iš tikrųjų veiks |
Android kūrmas (Native) | Techninis diegimas ir aplikacijos optimizavimas įrenginiams, veikiantiems „Android“ OS |
iOS kūrimas (Native) | „Apple“ įrenginių techninis įgyvendinimas ir aplikacijos optimizavimas |
Kokybės užtikrinimas ir bandymai | Problemų pataisymai ir aplikacijos paruošimas paleidimui. Testavimas: funkcinis, nefunkcinis, našumas, patogumas, regresija, UAT, lokalizacija ir kt. |
Verta paminėti, kad mūsų komanda ypatingą dėmesį skiria programinės įrangos bandymams visuose mobiliųjų aplikacijų kūrimo paslaugų etapuose, kad visi galimi trūkumai būtų pašalinti prieš išleidžiant aplikaciją.
Daugelis komandų šiame etape nutraukia bendradarbiavimą su klientu, tačiau mes siūlome nuolatinę paramą ir produktų kūrimą, atsižvelgdami į nuolatinius, besikeičiančius rinkos poreikius.
Pastaba: mūsų komanda taip pat gali užtikrinti aplikacijų palaikymą ir priežiūrą, o tai reiškia greitą incidentų valdymą, atsitiktinius pataisymus ir reguliarius vėlesnių jūsų produkto versijų dizaino ir funkcionalumo atnaujinimus.
8 – Paleiskite savo aplikaciją
Geriausias būdas pristatyti aplikaciją rinkai yra pradėti nuo ankstyvųjų diegėjų. Ši taktika turi didžiulę naudą, nes šis auditorijos segmentas jau tikisi jūsų aplikacijos ir bus dosnūs atsiliepimams.
Puiku, kad ankstyviesiems naudotojams pristatote skirtingas savo medicinos aplikacijos versijas, kad galėtumėte atlikti AB testavimą, kad pamatytumėte, kuris vartotojo sąsajos variantas yra lengviau priimamas visuomenės, ir todėl pasirinkite tinkamą tolesnio kūrimo variantą.
9 – Pristatymas platesnei auditorijai
Pristatę aplikaciją ankstyviesiems naudotojams ir gavę jų atsiliepimų, galite ją parduoti platesnei auditorijai. Atminkite, kad jūsų strategija priklauso nuo medicinos aplikacijos koncepcijos, kurią nusprendėte sukurti.
Štai keli būdai, kaip tai padaryti:
- Naudokite socialinės žiniasklaidos rinkodarą, kad paskelbtumėte aplikaciją
- Naudokite mokamus skelbimus („Facebook“, „Google“)
- Turinio rinkodara
- Sukurkite dalinimosi tinklą (leiskite kitiems šaltiniams, pvz., Tinklaraštininkams, aptarti jūsų aplikaciją)
- Galiausiai paprašykite savo pirmųjų klientų dalinimusi
Kaip ir bet kuriame kitame etape, rinkodarai reikės labai daug dėmesio.
Dabar turėtumėte turėti bendrą idėją apie visą medicinos aplikacijos kūrimo ciklą. Dabar atėjo laikas sužinoti, kurias funkcijas įtraukti į savo aplikaciją.
Visas medicinos mobiliosios aplikacijos kūrimo procesas gali būti užbaigtas produkto strategijoje, Business Model Canvas pavidalu, ir jėgomis, turinčiomis įtakos jos sukūrimui. Šiame modelyje pateikiama aukšto lygio visų komponentų, vaidmenų, išteklių ir veiklos apžvalga, užtikrinanti projekto sėkmę.
Funkcijos ir savybės pritaikytos medicinos aplikacijos kūrimui
Sėkmingas medicinos aplikacijų kūrimas įmanomas tik tuo atveju, jei esate tikri, kokias funkcijas įdiegti.
Mes ištyrėme pagrindines populiariausių aplikacijų ypatybes, kurios padės greičiau priimti sprendimą.
— Vaizdo konferencijų funkcija
Medicininės vaizdo konferencijos turi dvi užduotis: saugumą ir produktyvumą. Kad pasiektų pirmąjį tikslą, programinės įrangos kūrėjai turi investuoti daug laiko ir pastangų į saugumą.
Vaizdo konferencijų funkcija turi atitikti HIPAA taisykles. Puikus to pavyzdys yra „Zoom for Healthcare“, teikiantis su HIPAA ir HITECH suderinamas vaizdo konferencijas.
Galbūt norėsite ne tik vaizdo įrašus. Būtų puiku, jei jūsų aplikacija pokalbio metu leistų naudotojams dalytis kompiuterine tomografija, laboratorijos rezultatais ir sveikatos įrašų informacija. Be to, galite įdiegti integraciją su robotų kamera, kad gydytojai galėtų atlikti nuotolinius tyrimus. „VSee“ yra puikus šios funkcijos pavyzdys. Taip pat galite įdiegti funkciją, kuri leistu dalintis video, kuriame galima pridėti pastabų, pažymėti svarbius momentus ir pasidalinti su norimu kolektyvu.
Norėdami techniškai įgyvendinti daug funkcijų turinčias ir saugias vaizdo konferencijas, taip pat galite kreiptis į „vSee User Management“ ir „vSee URI“ API.
— Kalbos atpažinimas (SR)
Medicinos praktikoje kalbos atpažinimas yra būtinas norint gauti skambučio stenogramą, kad gydytojai nepraleistų svarbių detalių, kurios gali kainuoti žmogaus gyvybę. Kitas šios funkcijos pranašumas yra galimybė egzamino metu palikti svarbius užrašus naudojant kalbos ir teksto įrašymo įrenginį.
Tiek kalbos į tekstą, tiek teksto į kalbą funkcionalumas padidina bendrą medicinos procesų efektyvumą. Darbas su aplikacija naudojant balso komandas sutaupo daug laiko ir leidžia vartotojams sutelkti dėmesį į svarbius dalykus.
Techninį šių funkcijų įgyvendinimą galime:
- Žiniatinklio kalbos specifikacijos API-teksto į kalbą funkcija
- „Web Speech“ API – balso atpažinimas
- „Google Cloud Speech“ API – transkripcija
- „HPE Haven OnDemand“ kalbos atpažinimo API-kalbos į tekstą funkcija
— Paciento ir gydytojo profiliai
Kiekvienas vartotojas turėtų turėti galimybę prisijungti prie sistemos be didelių pastangų – per socialinės žiniasklaidos paskyras arba sukurdamas profilį el. paštu.
Gydytojo profilyje taip pat turėtų būti specializacijos ir darbo istorija. Jei gydytojas pakeičia savo darbo vietą, ši informacija turėtų būti automatiškai atnaujinama. Taigi, aplikacija turės būti integruota su duomenų šaltiniais iš skirtingų ligoninių.
Būtų puiku, jei sistema galėtų pateikti apžvalgas ir sąrašus, užbaigti apklausas ir lyginti specialistus tarpusavyje.
Tai įmanoma taikant tokias API kaip „SocialClimb“ API. Norėdami išgauti ir rinkti sveikatos priežiūros duomenis, kad automatiškai sukurtumėte visą paciento profilį, galite naudoti „Zweena“ API, kuri ištraukia ir renka sveikatos priežiūros duomenis iš skirtingų priežiūros vietų.
— Paieškos funkcionalumas
Dėl nestruktūruotų medicininių įrašų praktikantui gali būti sunku rasti reikiamos informacijos.
Sprendimas yra naudoti paieškos funkciją, kuri gali rasti tiek struktūrizuotą (paciento profilį), tiek nestruktūrizuotą (informacinius laiškus, gydytojo pastabas ir pan.) Informaciją.
Norėdami tai padaryti, programinė įranga turi atpažinti skirtingus teksto objektus ir susieti juos su atitinkamomis kategorijomis. Šiuo tikslu galite naudoti „Ontotext S4 Semantic Biomedical Tagger“ API.
— Sąrašo funkcionalumas
Norėdami įgyvendinti sąrašo funkciją, medicinos aplikacijų kūrėjai gali naudoti tokias API kaip The List API. Ši funkcija gali būti naudinga pateikiant medicininių įvykių sąrašus, gydytojus, gydymą ir daug daugiau.
— Prieiga neprisijungus prie interneto
Kadangi gyvenime yra netikėtų situacijų, prieiga prie sveikatos priežiūros duomenų neprisijungus yra būtina. Šią funkciją galite peržiūrėti „ProWorkflow“ API.
— Rezervavimo funkcija
Svarbu, kad pacientas galėtų rezervuoti fizinį vizitą pas gydytoją ir vaizdo skambučius. Ši funkcija dabar yra daugelyje sveikatos aplikacijų; todėl yra daug su HIPAA suderinamų planavimo API, aiškiai sukurtų medicinos paslaugoms.
Pavyzdžiui, „Walgreens“ klinikos paskyrimų planuotojas ir „YellowSchedule“.
— E-recepto funkcija
Ši funkcija leidžia gydytojams automatiškai kurti ir siųsti receptus ir užrašus. Tai taupo laiką ir sumažina klaidų riziką. Jei pacientas konsultuojasi su skirtingais specialistais, elektroninis receptas leidžia vartotojams kaupti receptus iš įvairių šaltinių.
Kitas patogus funkcionalumas yra galimybė automatiškai išsirinkti vaistą iš vaistinės, kad ji galėtų iš anksto paruošti reikiamą pakuotę. Taip pat galite įtraukti įspėjimus apie nesuderinamumą, jei kai kurių vaistų negalima vartoti kartu. Arba aplikacija gali siųsti įspėjimus dėl alergijos, jei kai kurios cheminių medžiagų grupės anksčiau turėjo neigiamą poveikį paciento sveikatai.
Šią funkciją galite patikrinti Pharmacy Prescription Refill API.
— Veiklos sklaidos kanalas
Ši funkcija gali apimti tokius komponentus kaip reabilitacijos pratimai, geriamosios tabletės ar net kada reikia gerti vandenį. Remdamasi veiklos sklaidos kanalu, surinktu iš nešiojamųjų kompiuterių ar paciento, aplikacija gali sudaryti rekomendacijas ir ataskaitas.
Tokios API kaip „Omron“ šiuo atveju bus naudingos.
— Sveikatos prietaisų skydelis
Gydytojams lengviau priimti sprendimus, jei jie yra tikri, kad visi duomenys buvo tinkamai surinkti ir pateikti. Lengviau, kai informacija pateikiama prietaisų skyduose. Iš paciento pusės jie tikriausiai džiaugtųsi matydami vizualiai rodomą informaciją, pvz., Atsigavimo laiką.
„Samsung Health“ programa yra puikus vartotojui patogios „mHealth“ prietaisų skydelio pavyzdys.
— Progreso stebėjimo ir bendrinimo funkcija
Kalbant apie kūno parengimo programas, vartotojai greičiausiai pasidalins savo pasiekimais socialinėje žiniasklaidoje ar net bendruomenės aplikacijoje.
— Medicininiai įrašai ir skaičiavimo funkcija
Į medicinos įrašą programoje turėtų būti įtrauktas kliento vardas, gimimo data, adresas ir tokie duomenys kaip kraujo grupė, svoris, ūgis, lėtinės ligos ir alergijos. Taip pat svarbu, kad į šią funkciją būtų įtrauktas kontaktinio asmens telefono numeris avarijos atveju.
Kai kurios programos suteikia galimybę užsiregistruoti donorų programai arba įdėti konkrečias pastabas į programą. Kiti išsaugo vaistų istoriją, išskyrus įprastą sveikatos būklės istoriją.
Gera sveikatos priežiūros programa sujungia sveikatos duomenis iš įvairių šaltinių į vieną įrašą. Norėdami sukurti šią funkciją, galite naudoti tokias API kaip „Human Medical API“ arba „Patient Knows Best FHIR“.
— Simptomų tikrinimo funkcija
Simptomų tikrintuvas yra tolesnių klausimų sąrašas, į kurį paprastai yra trys atsakymo variantai: taip, ne ir aš nežinau. Simptomų tikrintuvo kokybė priklauso nuo klausimų išsamumo ir tikslumo.
Populiariausios medicinos paslaugos, tokios kaip „iTriage“, remiasi savo simptomų ir ligų duomenų rinkiniais.
Jei jūsų paslauga yra nauja medicinoje, turėsite pasamdyti specialistą, kad sukurtų simptomų duomenų rinkinį, arba nusipirkti.
Siekiant geriau vizualizuoti, kai kurios paslaugos naudoja avatarus, kad žmogus galėtų parodyti skausmo sritį. Avataras gali būti paremtas simptomų sąrašu, kad būtų tiksliau. Simptomai gali būti kartu su patvirtinančiu priežasčių sąrašu.
Remiantis „Pharmacy Times“, geriausi simptomų tikrintojai vis dar yra tik 50–70% tikslūs.
Šią funkciją galite sukurti naudodami „ApiMedic Symptom Checker“ API.
— Pranešimų funkcionalumas
Svarbu, kad gydytojai ir pacientai galėtų keistis žinutėmis realiuoju laiku per saugią laikmeną. Todėl pranešimų ir pokalbių funkcija turėtų atitikti regioninius medicinos duomenų apsaugos teisės aktus.
Taip pat puiki idėja įgalinti pokalbius tarp pacientų, nes tai gali būti palaikymo ir dalijimosi patirtimi šaltinis.
Be to, žmonėms patinka realiu laiku siųsti svarbią informaciją, pvz., Laboratorijos rezultatus, kompiuterinę tomografiją ir kt. Todėl svarbu, kad pokalbių sistema apimtų dalijimąsi dokumentais ir palaikytų skirtingų tipų vaizdus.
Šią funkciją galima įgyvendinti naudojant tokias API kaip QliqSOFT Messaging API ir DataMotion Direct Messaging. Šios paslaugos teikia ypatingą reikšmę HIPAA laikymuisi ir saugumui.
— Individualūs pranešimai ir priminimai
Nuo priminimo išgerti piliulę iki neatidėliotino laboratorinio rezultato – atitinkami pranešimai ir priminimai yra privaloma bet kurios sveikatos priežiūros programos ar žiniatinklio paslaugos funkcija.
Kuriant šią funkciją, būtina atsižvelgti į laiką, pranešimų ilgį ir dažnumą. Nors kuriant medicinos programėles šie kriterijai labai priklauso nuo kliento poreikio (pavyzdžiui, priminimas išgerti tabletę tam tikrą valandą); taip pat svarbu leisti vartotojams nustatyti pageidaujamą priminimų skaičių. Per daug pranešimų gali erzinti vartotojus.
Nors yra daug pranešimų ir priminimų API, tokios paslaugos kaip „Humana Push“ gali suteikti jums informacijos apie tai, kaip sukurti funkcijas, pritaikytas būtent „mHealth“ sektoriui.
— Prieiga prie skirtingų prietaisų
Pasiekti sveikatos duomenis iš nešiojamų įrenginių galima naudojant tokius sprendimus kaip GETHealth API, Apple HealthKit API ir Google Cloud Healthcare API. Šie sprendimai įgalina „iOS“ ir „Android“ platformose.
Šios API yra integruotos su daugybe prietaisų, kurie seka svorį, miegą, širdies plakimą, mitybą ir daug daugiau. Šios funkcijos dėka gydytojas gali gauti realaus paciento pažangos vaizdą.
— Debesies integracija
Svarbu, kad pacientai ir gydytojai galėtų prieiti prie reikiamos informacijos iš bet kurios vietos. Tai įmanoma, jei aplikacijos duomenis saugote debesyje. Debesų integravimas supaprastina procesą, leidžiantį pasiekti reikiamą informaciją iš bet kurios vietos neprarandant įrašų. Be to, tai padeda sumažinti išlaidas.
— Mokėjimų apdorojimas
Šiandienos vartotojai renkasi kelis mokėjimo būdus. Dauguma aplikacijų išsprendžia šią paklausą, vienoje aplikacijoje sujungdamos „PayPal“, kredito kortelę, banko pavedimą, „Apple Pay“, „Google Pay“ ir kt. Norėdami valdyti mokėjimus internetu, medicinos aplikacijų kūrėjai diegia tokias technologijas kaip „Stripe“ ar „Braintree“.
„Stripe“ yra mokėjimo API rinkinys, padedantis apdoroti mokėjimus internetu. „Braintree“, „PayPal“ skyrius, leidžia integruoti ne tik „PayPal“, bet ir kitas mokėjimo paslaugas. Šios parinktys gali apimti kredito ir debeto korteles, „Apple Pay“ ir „Google Pay“ arba „Venmo“ (tik JAV).
Be saugaus ir paprasto mokėjimo, dauguma vartotojų renkasi sklandų apmokėjimo būdą, kurį sudaro ne daugiau kaip 3 veiksmai.
— CRM, „Analytics“ ir ataskaitų teikimas
Kuriant analizės ir ataskaitų teikimo funkciją, būtina atkreipti dėmesį į tai, kokios ataskaitos bus naudojamos. Šios ataskaitos gali apimti receptų istoriją, vaistų maršrutus, diagnozės istoriją, draudimo ataskaitas, laboratorijos rezultatus ir t.t. SanteSuite API padės šiuo atveju.
Kitas analitinės programinės įrangos naudojimas yra sveikatos parametrų, tokių kaip kraujospūdis, temperatūra, EKG ir kt., Ataskaitų teikimas realiuoju laiku. „Medtrics Analytics As Service“ (MaaS) API gali būti naudinga prijungti daiktų interneto (IoT) jutiklius ir medicinos programinę įrangą.
Aprašytos funkcijos gali būti naudojamos skirtingų kategorijų aplikacijose.
Naujų technologijų naudojimas medicinos aplikacijų kūrime
Šios naujos technologijos randa savo prietaisą įvairiose srityse, įskaitant medicinos aplikacijų kūrime. Peržiūrėkite toliau pateiktą informaciją ir apsvarstykite galimybę integruoti šias išplėstines funkcijas į vėlesnę produkto versiją.
— AI ir ML integracija
Integracija su AI ir ML sprendimais padidina skaitmeninės diagnostikos sritį. Kai jis pagrįstas daugybe duomenų, simptomų tikrintuvas aplikacijoje gali būti puikus preliminarus sprendimas, padedantis pacientui susirasti tinkamą gydytoją ir paruošti jį vizitui.
Pavyzdžiui, COVID-19 pandemijos metu dirbtiniu intelektu paremta britų sveikatos aplikacija „Babylon“ padėjo diagnozuoti didelę infekcijos riziką turinčių 15 000 vartotojų iš 31 000, kurie tai išbandė, prieš jiems išvykstant į ligoninę.
— „Blockchain“ integracija
Turėti elektroninį medicininį įrašą yra patogu, bet ne visada saugu. Remiantis 2018 m. „Accenture“ atlikta apklausa, 6% respondentų atsisakė turėti skaitmeninį įrašą. Mažos rizikos technologijos diegimas yra geriausias būdas pašalinti kliento susirūpinimą.
„Blockchain“ technologijos naudojimas yra atsakas į padidėjusią itin saugių sprendimų paklausą, nes saugomų jautrių duomenų kiekis auga eksponentiškai.
Nors ne kiekviena medicinos mobiliųjų programėlių kūrimo įmonė turi šios technologijos specialistų, tačiau Okursa kolektyve yra labai stiprių specialistų šioje srityje. Todėl svarbu tai aptarti per pirmąjį susitikimą su būsimais medicinos aplikacijų kūrėjais.
— VR pagrįstas funkcionalumas
VR pagrįsti sprendimai medicinoje naudojami įvairiai. Nuo geresnio būdo vizualizuoti problemą medicininiuose tyrimuose ir panaudoti jos terapiniam poveikiui, gydytojai neketina nustoti eksperimentuoti su VR.
Virtualmedicine.health naudoja VR skausmui, nerimui, stresui, depresijai ir net insulto reabilitacijai. Tai sukuria puikias VR pagrįstų medicinos programų kūrimo perspektyvas.
— IoT
Integracija su prijungtais įrenginiais išplečia „mHealth“ sprendimų galimybes.
Robotinės kameros padeda atlikti nuotolinius tyrimus, o sveikatos stebėjimo priemonės leidžia vartotojams visą parą stebėti esminius sveikatos rodiklius. Nenuostabu, kad integracijos su daiktų interneto įrenginiais (IoT) išmanymas yra būtinas medicinos aplikacijų kūrėjų stiprybė.
Norint įdiegti naują technologiją būsimoje aplikacijoje, reikia papildomų konsultacijų ir papildomų išlaidų, susijusių su faktiniu medicinos aplikacijos kūrimu.
„Okursa“ medicinos programinės įrangos kūrėjų komanda mielai padėtų jums šia tema.
Esminiai aspektai bet kuriame medicinos aplikacijos kūrimo procese
Svarbiausi medicinos aplikacijų kūrimo aspektai yra privatumo taisyklių, sąveikos standartų laikymasis ir šifravimas.
1 – Taisyklės
Kalbant apie medicinos mobilių aplikacijų kūrimą, iš pradžių būtina išmokti daugumą saugos ir saugumo taisyklių. Kiekviena šalis turi tam tikrą privatumo taisyklių rinkinį. Žemiau išvardijame svarbiausias privatumo taisykles, kurių reikia laikytis.
HIPAA taisyklės nustato slaptų duomenų valdymo standartus ir medicinos aplikacijų kūrimą JAV rinkai.
Daugelis specialistų dabar taip pat nurodo HITECH įstatymą, įgyvendintą Obamos administravimo metu. Šiuo aktu buvo siekiama panaikinti HIPAA taisyklių spragas, tačiau vėliau abu dokumentai buvo sujungti, o naujausioje HIPAA gairių versijoje pagal nutylėjimą yra HITECH taisyklės.
Kanadoje autoritetingiausi privatumo teisės aktai yra Asmens informacijos apsaugos ir elektroninių dokumentų įstatymas (PIPEDA).
Jungtinėje Karalystėje mobiliųjų medicinos aplikacijų kūrėjai turės laikytis Nacionalinio kibernetinio saugumo centro (NCSC).
Jei jūsų medicinos programa sukurta ES rinkai, ji turi atitikti Bendruosius duomenų apsaugos reglamentus (BDAR), kurie išplečia vartotojo teises žymiai kontroliuoti neskelbtinos informacijos naudojimą.
Medicinos aplikacijų kūrimo paslaugos Azijos ir Ramiojo vandenyno regione laikosi Azijos ir Ramiojo vandenyno duomenų apsaugos ir kibernetinio saugumo reglamento.
Be regioninių taisyklių, yra tarptautinių medicinos programų kūrimo standartų:
- IEC 62304 medicinos programinės įrangos ir medicinos prietaisų programinės įrangos kūrimo standartas.
- ISO/IEC 27000 standartas leidžia organizacijoms saugiai valdyti finansinę informaciją, informaciją apie darbuotojus ir kitą neskelbtiną informaciją.
- SOC 2 tipo taisyklės nurodo trečiosioms šalims patikėtų duomenų valdymą.
Taip pat yra duomenų saugos gairių, įtrauktų į konkrečios platformos dokumentus, skirtus „iOS“ ir „Android“ sistemoms. Pavyzdžiui, medicinos „iPhone“ programų kūrimas turėtų būti suderintas su „HealthKit“ žmogaus sąsajos gairėmis.
Kalbant apie prijungtus įrenginius, tokius kaip sekimo įrenginiai ar ausinės, jie turi gauti PFI („Made for iPhone“ sertifikatą). Tai reiškia, kad įrenginiai yra saugūs naudoti su „Apple“ sukurtomis aplikacijomis.
Medicininių įrašų aplikacijoms, skirtoms „Android“, taip pat taikomi konkrečios platformos reikalavimai, išvardyti „Android“ OS sveikatos gairėse.
2 – Sąveikos gerinimas
Klinikinės informacijos praradimas sukelia daug problemų sveikatos programoms, kurios gali pakenkti pacientams.
Siekdama išlaikyti medicinos paslaugų sąveiką, JAV sveikatos informacinių technologijų nacionalinio koordinatoriaus biuras sukūrė visos šalies sąveikos planą.
Šis reglamentas pagerina skaitmeninių medicinos paslaugų infrastruktūrą. Norint sėkmingai kurti medicinos aplikacijas, būtina laikytis sąveikos standartų.
3 – Duomenų apsauga ir šifravimas
Jautri medicininė informacija turėtų būti apsaugota nuo kenkėjiškų išpuolių. Šią apsaugą galima pasiekti šifruojant duomenis ir naudojant saugius protokolus, tokius kaip HTTPS ir TLS/SSL.
Be to, svarbu įdiegti kelis autorizacijos lygius ir kruopščiai įrašyti visas prieigos sesijas ir pakeitimų istoriją.
Laikydamiesi visų saugos standartų medicinos aplikacijos kūrimo proceso metu, jūs užtikrinsite asmeninės ir medicininės informacijos saugumą.
Medicinos aplikacijų kūrimo kaina
Tikimės, kad minėta informacija suteikė jums supratimą, kaip kurti įvairaus sudėtingumo programines programas ir kokius žmogiškuosius išteklius reikia įtraukti į medicinos aplikacijų kūrimo procesą.
Vienintelis klausimas, kuris lieka neatsakytas, yra tai, kiek kainuoja sukurti medicinos aplikaciją.
Medicininės aplikacijos kūrimo kaina už pagrindines funkcijas prasideda nuo 60 000 € vienai platformai ir klientui („iOS“, „Android“ ar žiniatinkliui). Pavyzdžiui, minimali medicininės „iPhone“ programėlės kūrimo kaina gydytojui ir pacientui bus apie 100 000–150 000 €. Didesnio sudėtingumo medicinos projektas, veikiantis „Android“ ir „Apple“ įrenginiuose, jums kainuos nuo 300 000 €+.
Apskritai kūrimo kaina priklausys nuo funkcionalumo ir projekte dalyvaujančių medicinos aplikacijų kūrėjų skaičiaus, dizaino sudėtingumo ir kt.
Pavyzdžiui, jei nuspręsite įdiegti VR pagrįstą funkcionalumą, medicininės mobiliosios aplikacijos kūrimo kaina bus daug didesnė.
Ši lentelė padės preliminariai apskaičiuoti medicinos programos kūrimo išlaidas:
Labai paprasta versija (pagrindinės funkcijos, 1 platforma) | Vidutinio lygio aplikacija (didesnis funkcionalumas ir didesnės apimties dizaino sudėtingumas, 1 platforma) | Didelė aplikacija (sudėtingi aplikacijos sprendimai, funkcijos, dizaino elementai, programavimas, palaikymas , 2 platformos) | |
---|---|---|---|
UX/UI dizainas | €5,000+ | €15,000+ | €25,000+ |
Programavimas | €40,000+ | €95,000+ | €200,000+ |
Kokybės užtikrinimas | €5,000+ | €15,000+ | €25,000+ |
Projekto valdymas | €7,500+ | €15,000+ | €35,000+ |
Verslo analizė | €2,500+ | €10,000+ | €15,000+ |
Iš Viso: | €60,000+ | €150,000+ | €300,000+ |
Laikotarpis: | ~3-6 mėn. | ~4-9 mėn | 9+ mėn. (tęstinis) |
Pastaba: kainos yra pagrįstos valandine medicinos aplikacijų įrangos kūrėjų valandiniu įkainiu Lietuvoje, kuri yra nuo 50 € už valandą.
Išvados medicinos aplikacijų kūrėjų
Šis straipsnis yra platus paaiškinimas ir atsakymas į klausimą, kaip sukurti medicinos aplikaciją.
Kaip būsimos medicinos mobiliosios aplikacijos savininkė ar savininkas, jums pasisekė, kad perskaitėte ir pasirinkote teisingą medicinos aplikacijos kūrimą. Tarp daugelio aplikacijų tipų galite patikrinti segmentą, kuris geriausiai atitiks jūsų idėją, arba sujungti keletą.
Jums tiesiog reikia atidžiai pasirinkti, kurios funkcijos bus naudingos būsimiems vartotojams, ir tada su medicinos programinės įrangos kūrėjais aptarti, ar ši funkcija atitinka jūsų biudžetą.
Apskritai, čia yra pagrindiniai medicinos aplikacijos kūrimo etapai:
- Idėjos patvirtinimas
- Medicinos programėlės koncepcijos kūrimas
- Rinkos ir konkurentų tyrimai
- Bendradarbiavimas su patikima medicinos aplikacijų kūrėjų komanda
- Medicinos aplikacijos kūrimas (atradimas ir kūrimas)
- Projekto testavimas ir išleidimas
- Rinkodara ir nuolatinis palaikymas
Raktas į sėkmę jūsų būsimame projekte yra teisingas medicinos mobiliųjų aplikacijų kūrimo įmonės pasirinkimas. Geriausias variantas yra tas, kuris pasiūlys aukštos kokybės paslaugas ir išmano ką daro.