Neveltui sakoma, jog pardavimų vykdymas – menas, kuriam reikia ne tik oratorinio talento ir įgūdžių, bet ir reikiamų priemonių.
Pardavimai vyksta dideliu greičiu tik tuomet, kai pardavimų asas pritaiko pardavimo technikas ir metodus, puikiai supranta ir perpranta klientų elgseną, tinkamai išnaudoja turimą informaciją ir turi pardavimams skirtus įrankius. Vienas iš tokių įrankių – pardavimų valdymo sistema. Su šia sistema galima aprėpti žymiai daugiau per trumpesnį laiką, dėl to pardavimų kiekis, vertė ir greitis gerokai didėja.
Dalykai, dėl kurių pardavimai sulėtėja ir jų kiekis sumažėja:
Tačiau didžiausia problema – PVS (pardavimų valdymo sistemos) trūkumas. Todėl, kad visas šias problemas galima išspręsti turint pardavimų valdymo sistemą. Tuo labiau, jog su šia sistema galima optimizuoti pardavimų procesų valdymą, sutaupyti laiko ir kitas sąnaudas, sumažinti išlaidas. Taip pat tobulinti pardavimų kokybę, daugiau potencialių klientų konvertuoti į nuolatinius klientus. Ir, svarbiausia, maksimaliai išnaudoti informacijos potencialą.
Kaip pardavimas atrodo CRM? Tai procesas, kuris suskirstytas etapais, pvz., šaltas skambutis, susitikimas, komercinio pasiūlymo išsiuntimas, kliento patvirtinimas ar atmetimas, atliktas pardavimas. Kiekvieno etapo veiksmai yra fiksuojami (skambučiai, susitikimai, jų rezultatai ir kt.), nurodomos pardavimų būsenos, prisegami failai, dokumentai, pardavimų procesai automatizuojami. Iš to dar ruošiamos (konfigūruojamos) ataskaitos ir apžvalgos, kad būtų analizuojami pardavimų procesai ir daromos išvados.
Tarkim, padarėte šaltą skambutį, pokalbio metu sužinojote daugiau informacijos ir išsiaiškinote kliento poreikius. Pardavimų valdymo sistemoje yra fiksuojama tokio potencialaus kliento informacija (kontaktiniai ir kiti duomenys) ir jis žymimas kaip „Galimas klientas“ (ang. Lead) bei galimo pardavimo vertė. Tokių būsimų klientų gali būti daug ir jie, atėjus laikui, sistemoje gali būti perkvalifikuojami į Klientus (ang. Customers). Tuo labiau, jog kiekvienas pardavimų vadovas / vadybininkas dirba pagal atitinkamą algoritmą, todėl ši sistema labai palengvina darbą ir leidžia operatyviai vykdyti pardavimus, naujų klientų paiešką ir efektyviai valdyti pardavimų procesus.
Yra automatinė kainų ir nuolaidų skaičiuoklė pagal pasirinktą kainoraštį, net jei tų pačių produktų / paslaugų kainos kainoraščiuose yra skirtingos.
Galimybė (ang. opportunity) – čia pateikiama informacija ir veiksmai (įvykdyti ir būsimi) susiję su pardavimu, pasiūlymo ruošimas, panašių pardavimų stebėsena.
Pardavimas – automatizuotas pasiūlymo rengimas su produktais / paslaugomis ir jų kainomis bei nuolaidomis. Kai tik gaunamas patvirtinimas iš kliento – sistema sukonfigūruoja užsakymą ir jis iš karto pradedamas vykdyti. Taip pat yra galimybė daugiau parduoti, jei pasiūlyme pateikti ir kitus produktus / paslaugas.
Todėl, kad su sistema viskas tampa – AIŠKU, PAPRASTA, GREITA.
Pagrindiniai pardavimų valdymo sistemos privalumai:
Pardavimų valdymo sistema – tai kokybė ir veiksmingas, rezultatyvus pardavimų procesų valdymas.
Sistema leis Jums atrasti naują pardavimų skonį, iš naujo pajusti pardavimų azartą ir didžiulę motyvaciją. Tai sprendimas, kurio neverta ignoruoti, nes jį reikia priimti kuo greičiau.
Pardavimų valdymo sistema parenkama atsižvelgiant į pardavimų sferą: pvz., žemės ūkis, marketingas, klientų aptarnavimas, projektai ir t. t. Todėl labai svarbu ne tik žinoti, kokia yra Jūsų verslo sfera, bet ir išsiaiškinti problemas, su kuriomis susiduriate, taip pat poreikius ir lūkesčius. O išsiaiškinus galima bus nustatyti, kokios sistemos reikia. Tik tuomet pradedamas pardavimų valdymo sistemos kūrimas, o ją sukūrus ir ištestavus – pardavimų valdymo sistemos įdiegimas Jūsų įmonėje. Apmokymai – jų tikriausiai net nereikia, nes sistema ypač lengva naudotis. Tad iš karto efektyviai naudositės.
Negaiškite laiko ir pradėkite didinti rezultatyvius pardavimus jau dabar!
Susisiekite su Mumis
Mes pasiruošę kalbėtis ir norėtume Jus išgirsti. Užpildykite esančią formą ir mes būsime vienu laipteliu arčiau Jūsų.
Apie Mus
Kontaktai