Paslaugų valdymo sistemų kūrimas

Paslaugų valdymo sistemų kūrimas

Dirbate viename statybos objekte, bet staiga Jums paskambina iš kito objekto ir praneša apie ištikusią problemą. Metate viską ir lekiate kuo greičiau į kitą objektą, o ten sužinote, jog problema ne tokia ir baisi. Išsiaiškinus ir patikrinus, ar viskas gerai, grįžtate į prieš tai buvusį objektą. Tik pradėjote dirbti, o jau ir darbo dienos laikas į pabaigą, tiesa? O juk galima buvo nevažiuoti, jei būtų tinkamai įvertintas įvykis ir tuo pat metu rastas problemos sprendimas. Tam tereiktų užfiksuoti įvykį: padaryti nuotraukų, trumpai aprašyti ir „pasidalinti“ su reikiamais darbuotojais / vadovais savo mobiliajame telefone ar planšetėje esančioje paslaugų valdymo sistemoje. Joje ne tik matytumėte iškilusias problemas ir galėtumėte iš karto jas spręsti, (t. y. numatyti, ką ir kaip daryti: ar važiuoti į objektą, ar tiesiog surašyti nurodymus atitinkamiems specialistams, priskirti jiems užduotis, užsakyti reikiamų detalių ir t. t.). Tačiau su šia platforma galima valdyti viską, kas susiję su Jūsų vykdoma veikla. Valdyti paprastai, lengvai, greitai ir efektyviai.

Paslaugų valdymo sistema – kas tai?

Paslaugų valdymo sistema – kai sudėtingi dalykai tampa paprasti, o darbai atliekami sistemingai užtikrinant aukščiausią kokybę.

Įvykiai statybos objektuose; gedimai gamyboje; incidentai pastatų administravimo srityje; gaminių brokai ir produktų kokybė; vykdomų projektų darbų ir užduočių fiksavimas, būsenų kaita ir stebėsena; staigus reagavimas į iškilusias problemas ir jų sprendimai; informavimas apie vyksmus, sąskaitas (periodines ir kt.), atliktus ir būsimus darbus / užduotis (taip pat jų ataskaitos); automatiškai atsinaujinantis įvykių / incidentų sąrašas – visa tai ir dar daugiau yra paslaugų valdymo sistemoje. Viskas tik tam, kad paslaugos būtų vykdomos laiku ir itin kokybiškai.

Paslaugų valdymo sistema – kas tai?
Kam skirta paslaugų valdymo sistema?

Kam skirta paslaugų valdymo sistema?

Teikiamų paslaugų spektras didžiulis ir net paprasčiausias užsakymų priėmimas gali skirtis, todėl paslaugų valdymo sistema yra pritaikoma kiekvienai paslaugas teikiančiai įmonei pagal jos darbo pobūdį ir verslo sferą. Pagal tai ir parenkami moduliai paslaugų valdymo sistemai, pvz.: projektų, darbų / užduočių, sąskaitų, dokumentų, ataskaitų ir kt. Tad ši sistema skirta: statybos sektoriui, įvairiems projektams, gamybos sferai, NT draudimo ir pastatų priežiūros sričiai, taip pat įrenginių, transporto remonto darbams ir kitų paslaugų teikimo valdymui.

Kodėl verta rinktis paslaugų valdymo sistemą?

 

  • Itin paprastas naudojimasis – porą mygtukų ir viskas atlikta.
  • Sąnaudų optimizacija.
  • Efektyvi komunikacija su klientais, specialistais.
  • Darbo produktyvumo didinimas.
  • Darbų atlikimo kokybės gerinimas.

Paslaugų valdymo sistemos kūrimas

Paslaugų valdymo sistema gali būti pritaikyta ir Jūsų vykdomai veiklai, tik iš pat pradžių būtina sužinoti kuo daugiau apie įmonės darbo procesus, jų ypatumus, problemas ir išsiaiškinti Jūsų poreikius. Tai žinant galima kartu aptarti, kokių modulių ir integracijų reikės sistemai, taip pat išrinkti dizainą (šabloninį / individualų). Tik tuomet paruošiamas pasiūlymas ar pasiūlymų variantai, kad galėtumėte priimti Jūsų įmonei geriausią sprendimą. Jį patvirtinus pradedamas projekto įgyvendinimas. Įvykdžius paslaugų valdymo sistemos kūrimo darbus yra testuojama, o po to atliekamas sistemos įdiegimas.

Paslaugų valdymo sistemos kūrimas
PVS – efektyviam Jūsų paslaugų valdymui!

PVS – efektyviam Jūsų paslaugų valdymui!

PVS (Paslaugų valdymo sistema) – įrankis, su kuriuo greičiau ir paprasčiau valdyti darbų procesus, gerinti jų kokybę, palengvinti savo ir kitų darbą, taupyti laiką ir didinti operatyvumo lygį. Pagrindinės abejonės, dėl kurių Jūs vis dar neturite PVS (Paslaugų valdymo sistemos) – teks ilgai mokytis naudotis ir, žinoma, kaina. Galite nusiraminti ir nustoti abejoti – neprireiks mokytis, nes iš karto pradėsite dirbti su sistema, o kaina Jūsų nesuvalgys ir net neapkandžios. Todėl, kad paslaugų valdymo sistemos kūrimo kaina greitai atsiperka. Tai pastebėsite vos tik pradėję dirbti su ką tik įdiegta sistema. Jums iškilo klausimas – ar tai įmanoma? Žinoma. Todėl, jog tapsite konkurencingesni – būsite pranašesni už savo konkurentus. Juk dirbsite greičiau ir operatyviau bei sutaupysite laiko nereikalingiems veiksmams atlikti. Galėsite tinkamai įvertinti kiekvieną situaciją / įvykį; priimti sprendimą dėl priemonių, resursų parinkimo atitinkamiems darbams. Turėdami visą informaciją vienoje vietoje užtikrinsite darbų rezultatyvumą, lengvesnę dokumentų, SF rengimą ir apskaitą, darbuotojų apkrovos priežiūrą ir darbų fiksavimą, taip pat sumažinsite klaidų kiekį. Jūsų klientai bus vis labiau patenkinti, o ir klientų ratas didės, nes galėsite įvykdyti žymiai daugiau darbų / užsakymų. Ir, žinoma, didės Jūsų pelnas!