Ar kada susimąstėte, kaip nemokamos aplikacijos uždirba pinigus?
Dažniausiai atsisiųsite aplikaciją iš parduotuvės ir tiesiog pradėsite ja naudotis. Natūralu, kad kūrėjai, siūlantys aplikacijas nemokamai, tikisi gauti nauda kita forma. Jei ketinate kurti aplikaciją ir nežinote, kaip nemokama mobili aplikacija atneša pelno, šiame straipsnyje pateikiamas paaiškinimas.
Straipsnyje apžvelgiame, kaip žinomi nemokami produktai uždirbo iš savo aplikaicjų, patariame, kaip pasirinkti pajamų gavimo iš aplikacijos strategiją, ir patikrinkite, kurias aplikacijos kūrimo paslaugas ir įrankius integruoti.
Trumpai tariant, nemokamos aplikacijos uždirba pinigus iš vienos iš šių 8 labiausiai žinomų pajamų gavimo strategijų:
- Reklama (naudojant reklamjuostę, vaizdo įrašą, savąjį skelbimą, tarpinį skelbimą, skatinamąjį skelbimą)
- Rekomendacijų rinkodara („Amazon“)
- Pirkimas programoje ir „Freemium“ modelis („PokemonGO“)
- Prenumeratos modelis („Wall Street Journal“)
- Rėmimas (orų kanalas)
- Bendrasis finansavimas („Hello Earth“)
- El. Pašto rinkodara (NY Times)
- Aplikacijų prekės ir el. Prekyba („Angry Birds“)
„Freemium“ aplikacijos vs mokamų rinka
Mūsų išmanieji telefonai naudojami iš esmės viskam. Naudodami tam tikrą aplikaciją galime bendrauti dideliais atstumais, užsisakyti picos ar rasti maršrutą nežinomame mieste. Aplikacijų, turinčių daug funkcijų, skaičius kasmet auga, todėl programuotojų konkurencija tarp kūrėjų yra arši.
2018 m. „Google Play“ yra 3,8 mln. aplikacijų, o „App Store“ – 2 mln. Rinka yra didžiulė, ir tikimasi, kad iki 2020 m. Pajamos iš aplikacijų išaugs iki beveik 190 mlrd. JAV dolerių. „Statista“ duomenimis, daugiausiai uždirbančios aplikacijos yra nemokamos.
Šiais laikais vartotojai tapo išrankūs ir paprastai turi tik 4 – 9 kasdien veikiančias aplikacijas .
Vidutiniškai 5–10% vartotojų yra pasirengę mokėti už aplikaciją, tačiau tik tokią, kuri pasižymi aukšta kokybe ir našumu bei specifinėmis funkcijomis. Taigi dauguma atsisiuntimų ir pelno (98%) gaunami iš nemokamų aplikacijų segmento.
Be to, „Gartner Research Group“ teigia, kad 24% vartotojų daugiau sąveikautų pirkdami aplikacijoje, o ne mokamose. Kai APP įrodo savo vertę, vartotojai yra linkę atlikti daugiau operacijų joje – pirkti ir pasinaudoti išplėstinėmis funkcijomis.
Diagrama iliustruoja kiekvieno aplikacijų pajamų gavimo modelio pajamas 2017 m. kur:
- Žaidimų aplikacijos apskritai sukuria daugiau pajamų (8 iš 10 pelningiausių aplikacijų „Google Play“ parduotuvėje yra žaidimai: „Pokemon GO“, „Candy Crush Saga“, „Clash of Clans“, Call of Duty ir kt.) 2021 m. „Activision Blizzard“ paskelbė, kad „Call of Duty: Mobile“ buvo atsisiųsta 500 milijonų kartų ir uždirbo daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių visame pasaulyje.
- Daugiausia pelno 2017 metais uždirbo reklamos (36% gautų ne iš žaidimų) ir M-komercijos (21%) kanalai.
Apibendrinant galima pasakyti, kad nemokamos aplikacijos kūrimas jūsų verslui yra protingas veiksmas. Kitas sprendimas – teisingai pasirinkti nemokamą pajamų gavimo iš aplikacijos strategiją.
Aplikacijų pajamų gavimo strategijos
Nei „Google Play“, nei „Apple App Store“ nemoka už aplikacijų atsisiuntimus, net yra milijonai vartotojų, kurie atliko šį veiksmą. Vietoj to, parduotuvės tam tikrą dalį gauna iš aplikacijos uždarbio (30% pirkimo programoje, tačiau tik skaitmeninių produktų).
Taigi, norint gauti pinigų iš nemokamos aplikacijos, būtina nustatyti pajamų srautus. Remiantis statistiniais duomenimis, efektyviausias pajamų gavimo metodas 2017 m. Buvo bonusai už vaizdo įrašų skelbimų naudojimą. Tai yra abipusiai naudinga strategija tiek aplikacijos teikėjui, tiek klientui, nes kai vartotojas peržiūri papildymą, jis gauna taškų ir aplikacijos premijų, bonusų.
Dabar atidžiau pažvelkime, kaip užsidirbti pinigų iš aplikacijų:
1 – Reklama aplikacijose
Šiais laikais skelbimai aplikacijose yra lengviausias ir labiausiai paplitęs būdas gauti pinigų iš nemokamos aplikacijos. Šiuo metu 7 iš 10 aplikacijų yra įterptų reklamų, kurios generuoja mokėjimus už parodymą, už paspaudimą ar diegimą.
Mobiliose aplikacijose galima naudoti 5 skirtingus skelbimų variantus:
Reklamjuostės skelbimas (banner Ad)
Šie skelbimai dedami mobiliojo įrenginio ekrano viršuje arba apačioje. Apskritai tai yra mažiau įkyrūs, nes vartotojai vis dar gali normaliai naudotis mobiliąja aplikacija. Kita vertus, reklamjuostės turi mažesnį įtraukimo rodiklį (PR- paspaudimų rodiklis) ir šie skelbimai priklauso nuo prekės ženklo pripažinimo.
Pavyzdys: Net ir turėdamas tam tikrų neigiamų reklamjuosčių, „Flappy Bird“ sėkmingai laikėsi šios taktikos ir vidutiniškai gavo 50 000 $ per dieną, būdama populiariausių aplikacijų diagramose.
Vaizdo skelbimas (Video Ad)
Vaizdo įrašo skelbimas, trunkantis 10–30 sekundžių, įdedamas į aplikaciją, kur jis automatiškai paleidžiamas, kai yra natūralių pauzių. Vaizdo įrašų pridėjimo kategorijos pogrupis yra atlyginamas vaizdo įrašo skelbimui, kuriame vartotojai, žiūrėdami vaizdo įrašo skelbimą iki pabaigos, gauna tam tikrų privilegijų (aplikacijos valiuta, papildomi taškai, bonusai ir pan.).
Pavyzdys: puikus vaizdo įrašo skelbimo pavyzdys yra VSCO nuotraukų redagavimo aplikacijos reklama. Jis buvo pristatytas „Instagram“ kaip 15 sekundžių vaizdo įrašas, kuriame ryškios spalvos pritraukė dėmesį nuo pat pradžių.
Savasis skelbimas (Native Ad)
Šie skelbimai turi būti natūraliai integruoti į aplikaciją. Šie papildomi elementai gali būti remiamas turinys arba vaizdo įrašai, naudojami tam tikram prekės ženklui ar produktui reklamuoti. Dėl šių integracijų šios aplikacijos yra mažiausiai erzinančios ir varginančios, todėl ji tampa populiaresnė kaip pajamų gavimo modelis tarp aplikacijų teikėjų.
Pavyzdys: kartu su „New York Times“ prekės ženklo studija „Airbnb“ sukūrė kampaniją Ellis Island. Tai vaidino svarbų vaidmenį istorijoje ir buvo būdas imigrantams pradėti laimingesnį gyvenimą Amerikoje. Tai visiškai sutampa su „Airbnb“ verte, suteikiančia savo klientams didelį pasveikinimą visur, kur jie keliauja.
Tarpinis skelbimas (Interstitial Ad)
Šie skelbimai yra iššokantys langai per visą ekraną, rodomi tam tikrą aplikacijos momentą. Paprastai jie rodomi, kai aplikacija atidaroma arba uždaroma. Vartotojas gali pasirinkti du bakstelėjimus – uždaryti skelbimą arba peržiūrėti reklamuojamą turinį.
Pavyzdys: „Emirates Airlines“ efektyviai įtraukė tarpinį skelbimą, dėl kurio svetainė sulaukė daugiau nei 5000 paspaudimų ir 170 000 vaizdo įrašų peržiūrų. „Emirates“ reklamavo savo naują paskirties vietą – Niujorką – Dubajų, demonstruodami savo viso ekrano skelbimą keliautojams Niujorko oro uoste, prisijungus prie „WiFi“.
Skatinamas skelbimas (Incentivized Ad)
Visi mėgsta apdovanojimus ir nekenčia reklamos. Naudodamiesi įrankių rinkiniu, galite suteikti vartotojams atlygį už konkretų veiksmą aplikacijoje ar veiksmą, pavyzdžiui: užpildyti apklausą, bendrinti turinį ir pan. Šios aplikacijos premijos gali padidinti aplikacijos lojalumą ir vartotojų įsitraukimą. Pelnas iš šios taktikos gaunamas naudojant valiutas aplikacijoje ir rėmimą.
Svarbu tai, kad šie atlygiai turėtų būti išdėstyti išmintingai, įtraukiant aplikaciją.
Pavyzdys: „RunKeeper“ aplikacija, naudojama asmeninei veiklai stebėti, buvo viena iš pirmųjų, kuri naudojo skatinamuosius skelbimus. Ji siūlo atrakinti papildomas aplikacijos funkcijas ir gauti atlygį netrukdant naudotis pačia aplikacija.
Reklamos modelio trūkumas aplikacijose
Aplikacijų reklama yra populiariausias pajamų iš aplikacijų srautas. Tačiau nenuostabu, kad tai pradėjo erzinti ir erzinti pačius klientus. Šis gausus skelbimų naudojimas tapo neveiksmingas, nes mažiau nei 20% vartotojų juos spustelėja. Be to, ši pajamų gavimo strategija gali būti veiksminga tik su aplikacijomis, kuriose yra daug vartotojų, o ne paleidimo projektui, prototipui, MVP.
2 – Rekomendacijų rinkodara
Rekomendacijų rinkodara yra glaudžiai susijusi su ankstesniu reklamos aplikacijose modeliu, kad gautumėte pajamų iš mobilios aplikacijos. Rinkodaroje yra net atskira kryptis – filialų rinkodara. Informacinis turinys apie susijusią įmonę įdedamas į aplikaciją ir, atsižvelgiant į paspaudimus bei diegimus, gaunate atlygį. Šie atlygiai yra pagrįsti mokesčio už veiksmą (MUĮ) modeliu arba pajamų dalimi.
Rekomendacijos rinkodaros modelis gali būti naudojamas šiais būdais:
- reklamuoti kitą aplikaciją
- reklama aplikacijoje
- reklamuoti produktus ar paslaugas pačioje aplikacijos kataloge
Taip pat yra daug filialų tinklo įmonių („AdMob“, „Flurry“), kurios specializuojasi ieškant jūsų aplikacijai tinkamo filialo. Yra įvairių programinės įrangos programų ir įrankių, kurie gali padėti integruoti šį modelį.
Panašiai kaip ir reklamos modelyje, filialai, naudojami rinkodaros filiale, apima:
- MUT (mokestis už milę, mokestis už parodymą) – mokėjimus gaunate pagal parodymų skaičių, reklamuotojas paprastai apmokestinamas kas 1000-tą kartą
- MUP (mokestis už paspaudimą) – jūs gaunate mokėjimą pagal rodomos programos paspaudimų skaičių
- MUŽ (mokestis už peržiūrą) – jūs gaunate mokėjimą pagal vaizdo įrašo peržiūrų skaičių ar kitą sąveiką su skelbimu
- MUD (mokestis už įdiegimą) – mokate kiekvieną kartą, kai reklamuojama programa įdiegiama per jos skelbimą jūsų produkte
Pavyzdys: „Amazon“ yra puikus pavyzdys, parodantis, kaip veikia filialų rinkodara. Pasirinkite produktą, kurį norite reklamuoti savo aplikacijoje, ir gaukite reklamos bonusus pagal kiekvieną perkeltą pirkinį.
Nemokamos aplikacijos taip pat uždirba pinigus be skelbimų. Peržiūrėkite dar 6 pajamų gavimo taktikas, būtent:
- Pirkimas aplikacijoje ir „freemium“ modelis. Nors „freemium“ ilgainiui duoda pajamų ir gan daug, jis geriausiai veikia kaip klientų pritraukimo modelis. Naudodamiesi ja, jūsų įmonė pritraukia plačią smalsių vartotojų auditoriją ir užmezga ryšius su jais.
- Rėmimo modelis
- Prenumeratos modelis
- Sutelktinio finansavimo modelis
- El. pašto marketingas
- Aplikacijose esantys produktai ir elektroninė prekyba
3 – Pirkimas aplikacijoje ir „Freemium“ modelis
Pirkimas aplikacijoje yra labai populiari strategija, naudojama „freemium“ aplikacijos modelyje. Galima parduoti virtualius ar fizinius daiktus, siūlyti aukščiausios kokybės funkcijas ar premijas, blokuoti skelbimus arba atidaryti naują aplikacijos turinį. Visas šias operacijas valdo aplikacijų parduotuvė, o savininkas gauna komisinį mokestį už kiekvieną pardavimą.
Pirkimo aplikacijos strategiją sudaro trys kategorijos:
- Vartojimo reikmenys: šie daiktai naudojami vieną kartą, dažniausiai žaidimuose. Pavyzdys: skaitmeninės valiutos, sveikatos taškai ir kt.
- Nevartojamos: tai funkcijos, naudojamos nuolat. Pavyzdys: skelbimų blokavimas, aplikacijos papildomas funkcionalumas ir kt.
- Prenumerata (išsamiau aprašyta žemiau)- tai leidžia tam tikrą laiką atrakinti papildomą turinį ir funkcijas. Pavyzdys: mėnesinė ar metinė paslaugos prenumerata
Pavyzdys: įgyvendindamos šį modelį kai kurios programos gavo daug pajamų. Žaidimas „Clash of Clans“ uždirbo 1 mln. USD per dieną, o „Pokemon Go“ vartotojai kasdien pirko aplikacijoje už 1,5 mln. 2017 m. „Pokemon Go“ pajamos viršijo 1 milijardą JAV dolerių, todėl tai buvo geriausiai uždirbantis žaidimas istorijoje.
Kitas „freemium“ programos modelio pavyzdys yra „MX Player“, gerai žinomas „Google Play“ vaizdo įrašų grotuvas su nemokamos versijos skelbimais. „MX Player Pro“ siūloma kaip versija be skelbimų už nedidelį mokestį. Tas pats ir Youtube ir Youtube Pro.
Pirkimo aplikacijoje modelio trūkumas
Šis modelis yra tinkamas ir pelningas tik populiariausioms segmento aplikacijoms, turinčioms daug vartotojų. Ši sistema yra sunkiau įgyvendinama dėl sudėtingos mokėjimo sistemos kūrimo ir integracijos. Be to, šio modelio trūkumas yra didelis komisinis mokestis (30%), kurį pasiima aplikacijų parduotuvės. „Freemium“ aplikacijos modelyje yra du aplikacijos variantai – apkarpyta ir pilna, o vartotojas gali naudoti tik nemokamą versiją.
4 – Prenumeratos modelis mobiliose aplikacijose
Kaip minėta, prenumeratos modelis nustato pajamų srautus iš savaitės, mėnesio ar metinių mokesčių už konkrečią nemokamos aplikacijos teikiamą paslaugą. Šis modelis dažniausiai naudojamas debesies paslaugose, garso ir vaizdo turinio teikėjuose („Spotify“, „Google Music“) ir skaitmeniniuose naujienų portaluose. Vartotojai gauna prieigą prie turinio pagal pasirinktą prenumeratos planą.
Pavyzdys: labiausiai dominuojančios laikraščių programos, „Wall Street Journal“ ir „New York Times“, užsiprenumeravo 1 milijoną klientų.
Prenumeratos modelio trūkumas
Būtina turėti išteklių ir išsamią turinio strategiją, kad būtų galima pateikti naują, naujausią medžiagą, kad neatsiliktume nuo konkurentų ir kad būtų užtikrintas aukštas abonentinių paslaugų lygis.
5 – Aplikacijos rėmimo modelis
Rėmimas yra pelningas modelis, kurio reikia laikytis norint užsidirbti pinigų iš nemokamos aplikacijos. Šis modelis paprastai prieinamas sukurtoms aplikacijoms, kurios jau turi nuolatinių vartotojų. Daugiausia naudos gali gauti aplikacijos, turinčios konkrečią rinkos nišą. Taigi, galite susisiekti su tos pačios pramonės rėmėjais, kad jų prekės ženklas atitiktų skelbimus, informaciją aplikacijoje arba pritaikytų aplikacijos dizainą prie prekės ženklo.
Du pagrindiniai rėmimo sandoriai:
- Lygiomis dalimis padalinkite pajamas iš aplikacijos
- Nustatykite mėnesinį rėmimo mokestį
Pavyzdys: geras rėmimo pajamų gavimo pavyzdys matomas per „Weather Channel“ aplikaciją. Mobilioje aplikacijoje buvo įdėta animuotas fonas konkrečiai skirtas „Home Depot“, mažmenininkui statybų ir namų apyvokos prekių srityje.
Rėmimo modelio trūkumas
Šis modelis puikiai tinka, jei turite konkrečią nišą ir unikalią aplikacijos idėją. Ir net turint tinkamą aplikaciją ir nišą, vis tiek sunku rasti tinkamą rėmėją.
6 – Aplikacijos sutelktinio finansavimo (Crowdfunding) modelis
Tai gana naujas būdas gauti pajamų iš aplikacijos nemokamai. Dažnas atvejis , kad sukuriami finansavimo dydžiai ir prie jų nurodoma, jei finansavimo prašytojai surinks reikalaujamą sumą, tie kurie aukojo, gaus kažkokį bonusą. Individualūs programinės įrangos kūrėjai gali naudoti šias platformas, norėdami surinkti lėšų aplikacijų kūrimo ir rinkodaros poreikiams: „Kickstarter“, „Indiegogo“, „CrowdFunder“ ir „AppsFunder“.
Pavyzdys: paprastai finansuojamos kitos kategorijos aplikacijos nei žaidimai. Bet kuriuo atveju, norint gauti pelną iš nemokamos aplikacijos, 138 aplikacijų idėjos buvo sutelktos lėšomis ir „Kickstarter“ pritraukė 10 000–100 000 USD. Kaip išimtis, „Hello Earth“ žaidimas su populiariu katės personažu uždirbo 148 tūkst. USD.
Sutelktinio finansavimo modelio trūkumas
Yra tūkstančiai pareiškėjų ir gali būti labai sunku gauti sutelktinį finansavimą. Būtina parodyti produkto vertę ir tą idėją, dėl kurios verta rizikuoti ir investuoti.
7 – El. Pašto rinkodara (email marketing) per aplikaciją
El. Pašto rinkodara visada buvo pelninga strategija bet kurioje pramonės šakoje, o tai yra gera restoranų aplikacijų kūrimo praktika.
Tai sena naudotojų duomenų, dažniausiai el. Laiškų, rinkimo ir atitinkamos rinkodaros medžiagos siuntimo technika, siekiant paskatinti abonentų susidomėjimą produktu ar paslauga. Tai naudinga, kai sumažėja jūsų vartotojų indeksai arba kai pranešama apie naujas funkcijas, premijas, aplikacijų naujienas ir kt.
El. Pašto adresus galima rinkti keliais būdais:
- paprašykite el. laiško su iššokančiu pranešimu, pasiūlydami ką nors mainais (aplikacijosmonetos, premija)
- per „Facebook“ SDK, kad vartotojas galėtų prisiregistruoti ten, kur renka el. paštus
- per trečiųjų šalių įrankius, skirtus lengvai rinkti el. paštus
Bet kokioje situacijoje nepamirškite informuoti, paprašyti leidimo ir nurodyti asmeninių vartotojo duomenų naudojimo tikslą. Tai kelia susirūpinimą, ypač jei jūsų tikslinė auditorija yra Europoje pagal BDAR (Bendroji duomenų apsaugos politika).
Pavyzdys: „The New York Times“, „The New Yorker“, skelbimas „The Washington Post“ generuoja internetinės svetainės srautą ir pritraukia savo prenumeratorius turinio kokybe platindami el. paštu likusią informaciją, kuri gaunama sumokėjus.
El. pašto rinkodaros modelio trūkumas
El. Pašto rinkodara dėl plataus jos naudojimo šiandien tapo mažiau efektyvi. Didžiausias pranašumas yra populiariausių prekės ženklų aplikacijoms, o paleidžiant – mažiau galingas.
8 – APP esančios prekės ir el. Prekyba
Elektroninės prekybos pramonė klesti ir vis daugiau vartotojų prisijungia prie pirkimo internetu bendruomenės. Dauguma fizinių daiktų parduodami naudojant nemokamas mobilias aplikacijas.
„Amazon“ siūlo galimybę uždirbti iš šio aplikacijos modelio, naudodama savo prekių įrankį – paprastą aplikaciją, leidžiančią aplikacijų savininkams kurti ir parduoti savo firminius elementus savo aplikacijose. Visą logistiką valdo „Amazon“: gamyba, pardavimas, apmokėjimas ir pristatymas, o jūs gaunate dalį pelno.
Pavyzdys: tarp pirmųjų sėkmingų nemokamų aplikacijų prekybininkų buvo žaidimas „Angry Birds“. Žaidimas uždirbo 1 mln. USD pajamų per mėnesį tik iš pliušinių paukščių žaislų, neskaitant marškinėlių, lipdukų ir kuprinių.
Aplikacijose esančių prekių modelio trūkumas
Ši parinktis galima tik populiariausioms aplikacijoms, kuriose yra daug auditorijos. Kita alternatyva būtų sukurti nemokamą aplikaciją įprastam verslui ir parduoti bet kokius kitus daiktus.
Kiek uždirba nemokamos aplikacijos?
Remiantis naujausia statistika, maždaug 25 proc. „IOS“ kūrėjų ir 16 proc. „Android“ kūrėjų kas mėnesį vidutiniškai sudaro 5 000 USD naudodamiesi nemokamomis aplikacijomis. Tai gali būti etalonas pramonėje. Tai taip pat reiškia, kad tik 20% rinkoje esančių aplikacijų atneša pelną, pagrįstą aukšta jų kokybe, ir žino, kaip protingai uždirbti iš nemokamų aplikacijų. 75–80% aplikacijoms nereikia.
Dauguma populiariausių nemokamų aplikacijų naudoja pirkimo aplikacijoje ir (arba) reklamavimo pajamų gavimo modelius. Pinigų suma, kurią kiekviena aplikacija uždirba už skelbimą, priklauso nuo jos uždirbimo strategijos. Pavyzdžiui, reklamuojant bendros pajamos už parodymą iš:
- reklamjuostė (banner) yra mažiausia, 0,10 USD
- tarpinis skelbimas yra vidutinio sunkumo, 1 – 3 USD
- vaizdo įrašo skelbimas yra didžiausias 5 – 10 USD
Daugumoje aplikacijų skelbimų naudojamas MUP modelis, kai optimalus PTP (pajamos už paspaudimą) yra 1,5 – 2%.
Skelbimo pajamos = parodymai (paspaudimai) x PTP
Pvz., Jei per dieną rodoma 50 000 reklamjuostės skelbimų, jūsų vidutinis paspaudimų skaičius yra 750, o pajamos – 75 USD (750 x 0,10 USD).
AN paspaudimų = skelbimo numeris x (1,5/100)
Be to, nemokamos aplikacijos taip pat uždirba pinigus slėpdamos skelbimus nuo tų, kurie moka, kad pagerintų savo vartotojo patirtį. Kitos mikrotransakcijos nuo 1 iki 5 dolerių yra suderintos su monetomis – priedais, kurie padidina vartotojo lygį ir daro juos konkurencingesnius. Pridėjus visa tai ir padauginus iš vartotojų skaičiaus, dabar aišku, kad žaidimų savininkai gauna dideles pajamas.
Pasimatymų aplikacijose, tokiose kaip „Tinder“, vartotojai gali įsigyti aukščiausios kokybės funkcijų. Mokamų funkcijų atrakinimas (neribota simpatijų galimybė, begalinis braukimas dešinėn) yra labiausiai paplitusi pajamų strategija, skirta pažinčių aplikacijoms. Kiti variantai: reklama aplikacijoje, „premium“ plano prenumerata ir įvairūs sezoninių premijų paketai, lipdukai, piktogramos ir kt.
Kalbant apie aplikacijų kategorijas, nemokami aplikacijų žaidimai uždirba daug daugiau nei bet kuris kitas aplikacijų segmentas. Pasak „App Annie“, daugiausiai uždirbančios programos, nuo 2018 m. Rugpjūčio mėn. JAV yra nemokami žaidimai, tokie kaip „Fortnite“ ir „Pokemon Go“ atitinkamai „iOS“ ir „Android“ platformose. Pagrindinės „Android“ aplikacijos visame pasaulyje yra „Pokemon Go“ ir „Candy Crush“, kurios 2018 metais uždirbo atitinkamai 71,03 ir 41,6 mln. USD
Anot „App Annie“, 2018 m. Spalio mėn. JAV populiariausios „iOS“ ir „Android“ programos yra:
Tai nereiškia, kad turėtumėte tiesiog pereiti į žaidimų kategoriją, nes kiekvienoje srityje yra išskirtinių aplikacijų. Pavyzdžiui, daugiausiai uždirbanti ne žaidimų aplikacija „Netflix“ 2017 m. Uždirbo beveik 560 mln. USD, tai yra daugiau nei dvigubai daugiau nei 2016 metais.
Remiantis „SensorTower“, 2017 m. I ketvirtį geriausios ne žaidimų aplikacijos, turinčios didžiausias pardavimo pajamas JAV („iOS“/„Android“):
- Netflix
- Pandora
- HBO NOW
- Tinder
- Spotify
- YouTube
- Hulu
- live.me
- Match
- Google Drive
„Spotify“, „Netflix“, HBO ir „Hulu“ yra visos paslaugos su prenumerata. „Tinder“ ir „Pandora“ radijas naudoja „freemium“ modelius ir siūlo galimybę atrakinti aukščiausios kokybės funkcijas.
Kaip užsidirbti pinigų naudojant mobilias aplikacijas
Šiame etape mes pasirinkome geriausius įrankius ir patarimus, kaip jūsų nemokama aplikacija bus pelninga.
Yra nedidelis skirtumas tarp to, kaip aplikacijų kūrėjai ir aplikacijų vartotojai mato vertę ir gaunamas pajamas. Taigi aplikacijų kūrėjai turėtų išnagrinėti, kaip uždirbti pinigų iš aplikacijų iš skirtingų pusių. Pabandykite išnagrinėti mišraus pajamų gavimo modelio galimybes – ne tik naudodami skelbimus ir pirkimus aplikacijoje, bet ir siekdami pagerinti naudotojų patirtį, atsižvelgdami į tikslinės auditorijos poreikius.
Kaip iš tikrųjų užsidirbti pinigų iš mobilių aplikacijų
Šiuo metu gana sunku užsidirbti pinigų iš mobiliųjų aplikacijų, nes rinka yra perpildyta. Geriausias patarimas yra tas, kad turite pakeisti esamą vartotojo elgesį.
Šiuo metu „WhatsApp“ vertė yra 19 milijardų JAV dolerių po 2014 m. Įsigyto sandorio su FB. Markas Zuckerbergas pažymi, kad „WhatsApp“ yra toks pat aktyvus produktas kaip ir „Facebook“. Šis kelių platformų pasiuntinys yra nemokamas visame pasaulyje ir įgijo didžiulį populiarumą.
Bet kaip „WhatsApp“ uždirba pinigus? Tam tikrą laiką tai buvo mokama aplikaicja ir kainavo 1 USD už atsisiuntimą „iOS“. Tada kiekvienam įrenginiui tai kainuoja 1 USD per metus, net ne kiekvienam klientui. Net ir turint tokį neaiškumą, ši naujoviška komunikacijos priemonė visame pasaulyje turi 450 milijonų vartotojų. Dabar bendrovė galutinai nusprendžia, kokio pajamų gavimo modelio laikytis, nes yra daug vietos didesniam uždarbiui.
Kita nemokama aplikacija, dabar verta milijardų, „Snapchat“ yra žinoma dėl išnykstančių pranešimų ir uždirba pinigus iš skelbimų, remiamų objektyvų, atradimų skyriaus ir taikant firminius geofiltrus. Aplikacija rodo skelbimus pagrindinėse vietose, panašiai kaip pagrindiniai konkurentai „Facebook“ ir „Instagram“. Tačiau dėl atšiaurios konkurencijos „Snap Inc.“ patyrė nuosmukį ir 2017 m. Ketvirtąjį ketvirtį prarado 443 mln. USD.
Apibendrinant galima pasakyti, kad piniginis pelnas naudojant nemokamą aplikaciją slypi naujovėse ir išradime. Kiekviena iš pirmiau minėtų aplikacijų, kurių vertė yra milijardai, suteikia kažką unikalaus ir sukuria naują patirtį vartotojui.
„Uber“ yra puikus pavyzdys. Bendrovė pasiūlė puikų taksi sprendimą transportui, kuris naudojant aplikaciją tiesiog pakeitė žmonių elgesį. Tai leido „Uber“ 2017 metais gauti 37 mlrd. USD.
Yra 67 žmogiškieji požymiai, apibūdinantys visus bendrus visų žmonių visuomenių poreikius.
„Tai apima tuos kultūros, visuomenės, kalbos, elgesio ir psichikos bruožus, kuriems nėra žinomų išimčių“
Antropologijos profesorius Donaldas E. Brownas
Taigi, yra daug galimybių apsvarstyti jūsų unikalią aplikaciją, kad žmonės tikrai norėtų to, ką siūlote, ir užsidirbti pinigų.
4 žingsniai, kaip nustatyti geriausią pajamų iš aplikacijos modelį
1 žingsnis – tyrinėkite konkurencingų produktų rinką
2 žingsnis – nustatykite savo tikslinę auditoriją
3 žingsnis – sukurkite novatorišką aplikacijos koncepciją/idėją
4 veiksmas – nustatykite sėkmingą pajamų gavimo iš aplikacijos strategiją
Bet kokiu atveju, norėdami gauti naudos iš nemokamos aplikacijos, turite turėti puikią aplikacijos koncepciją ir įdiegti našų ir patogų produktą.
Labai svarbu atlikti išsamius rinkos tyrimus arba kreiptis į Okursa teikiamas verslo analizės paslaugas. Tokiu būdu galite patikrinti, kokios aplikacijos jau yra, jų sėkmės ir nesėkmės bei pajamų gavimo strategijos. Paprastai šie produktai turi unikalią savybę – siūlo sprendimus žmonių skausmui.
Sužinokite, kas įkvepia potencialius programos vartotojus ir (arba) juos erzina. Remdamiesi šia informacija, galite apibrėžti, kaip uždirbti pinigų iš programos ir kurį (-ius) modelį (-ius) pasirinkti. Modelis turėtų būti natūralus ir atitinkantis jūsų tikslinę auditoriją.
Be to, norint pritraukti tikslinius vartotojus, jūsų sukurta nemokama programa turėtų būti tikslios programos pateikimo, įskaitant:
- Įdomus aplikacijos pavadinimas
- Aiškus ir konkretus aplikacijos aprašymas
- Puikios aplikacijos peržiūros (demonstracinis vaizdo įrašas, aplikacijos ekrano kopija, kiti vaizdai)
Geriausi pajamų srautų įrankiai nemokamoms mobilios aplikacijoms
Čia sukūrėme įrankių, kurie gali būti naudingi nemokamam pajamų gavimo iš aplikacijos strategijai, sąrašą.
Įrankis | Galimybės |
AdMob | Sukurta „Google“ su „Google Analytics“ integracija, leidžia suprasti TA, tobulinti skelbimus ir pritraukti naujų klientų. |
InMob | Įrankis, skirtas sukurti geriausią vartotojo patirtį (UX) aplikacijoje. Gaukite rinkos įžvalgų apie TA ir pateikite geresnius skelbimus vartotojams. |
Facebook’s Audience Network | Siūlykite skelbimų vietą savo aplikacijoje, tiksliai taikydami į tikslingą auditoriją. |
Apple’s Ad | „Apple“ taip pat turi keletą rekomendacijų dėl jūsų aplikacijos skelbimų integravimo, kad jie būtų atrasti. |
Amazon’s Ad | Atlygis už parodymus (MUT) už „Amazon“ prekės ženklų ir produktų reklamavimą. |
Tapjoy | Įrankis su analitinėmis prognozėmis rinkai ir geriausių pasaulio prekių ženklų našumui. |
Appsfire | Parenka geriausius skelbimus pagal aplikacijos dizainą. |
StartApp | Padeda padidinti PR ir nustatyti skelbimų prioritetus. |
„Freemium“ pajamų gavimo iš mobilių aplikacijų modelis
Įrankis | Galimybės |
Android In-App Building Tool | Sukurta „Android“ platformos. Turi šios funkcijos integravimo instrukcijas. |
Apple In-App Building Tool | Tas pats ir „iOS“ platformoje, leidžianti kurti papildomą turinį ir funkcijas, prenumeratas ir kt. |
AdWorkMedia | Siūlo įvairių pajamų gavimo modelių derinį. |
Vaizdo reklamavimas aplikacijose
Įrankis | Galimybės |
Inneractive | Siūlo išsamią dokumentaciją, skirtą naujoviškiems skelbimams kurti, naudojant ataskaitas, naudotojų analizę ir bendrą analizę |
YuMe | Puikus įrankis su novatoriškomis funkcijomis ir skelbimų kampanijų algoritmais. |
Adcolony | Suteikia „Instant Play HD“ technologiją be buferio. |
Vungle | Teikia SDK (aplikacijos kūrimo rinkinį), skirtą „iOS“, „Android“, „Windows“. |
Pagrindinės pajamų gavimo iš mobilių aplikacijų tendencijos
—Reklama aplikacijoje išlieka populiarus būdas mokėti už aplikaciją, tačiau keičiant prioritetus
Vartotojų patirtis užima dominuojantį vaidmenį. Tinkamas skelbimas tinkamu laiku ir tinkama auditorija lemia aplikacijos pajamų gavimo sėkmę.
Tačiau atkreipkite dėmesį: nenaudokite per daug reklamos ir įsitikinkite, kad reklamuojamas prekės ženklas turi teigiamą poveikį ir sutampa su jūsų aplikaicjos tikslu.
—„Freemium“ aplikacijos modelio populiarumas vis labiau didėja
Dauguma naudoja nemokamas aplikacijas, todėl „freemium“ modelis yra geras sprendimas, nes suteikia galimybę šviesti savo vartotojus, suteikti puikią vartotojo patirtį ir pasiūlyti aukščiausios kokybės funkcijas. Vartotojai skatinami keistis šiomis galimybėmis ir sudaryti sandorius.
–Pirkimo aplikacijoje modelio augimas
Vėlgi, dėmesys nukreipiamas į geriausią vartotojų įtraukimą. Turint omenyje šią idėją, vartotojas tikrai bus priverstas pirkti prekes. Kai tai padarysite, naudotojai greičiausiai ir toliau jums mokės.
—Prenumeratos metodo priėmimas
Šis pajamų gavimo modelis taip pat augs 2018 m. „Apple“ suteikė galimybę naudotis visoms aplikacijų kategorijoms. Anksčiau tai buvo tik žiniasklaida, pramogos ir debesų paslaugos. Todėl prenumeratos prietaisų skydelyje galima analizuoti duomenis, siekiant nustatyti geriausiai parduodamus produktus.
–Savųjų skelbimų paskirties vieta
Tobulėjant mašininiam mokymuisi ir kontekstiniams ženklams, reklama vartotojams taps natūralesnė.
–Nemokami pajamų gavimo iš aplikacijų modeliai besivystančiose rinkose
Anksčiau aprašyti pajamų gavimo modeliai yra veiksmingi išsivysčiusiose rinkose. Didelė perkamoji galia ir šiuolaikinių išmaniųjų telefonų funkcijų naudojimas leidžia iš aplikacijos uždirbti daug pinigų
Tikimasi, kad besivystančiose rinkose atsiras naujų aplikacijų vartotojų. Čia prieiga prie pažangesnių išmaniųjų telefonų funkcijų yra ribota, o vidutinės pajamos yra mažos.
Taigi siūloma sukurti „šalutinio produkto modelį“. Aplikacijų teikėjai siūlo programą, kuri nemokamai išsprendžia kai kuriuos vartotojų skausmo taškus. Savo ruožtu vartotojai yra darbo jėga, kuri gali sukurti produktą programoje, kurį įmonė gali parduoti. Pavyzdžiui, „DuoLingo“ 2014 m. Gauna pajamų parduodama vertimo paslaugas tokioms įmonėms kaip CNN ir „Buzzfeed“. Jų naujienų straipsniai buvo naudojami kaip studentų vertimo medžiaga, o šis produktas programoje buvo perkeltas atgal į naujienų portalus.
Viską apibendrinant
Nuo šiol skelbimai aplikacijoje vis dar užima aukščiausią poziciją kaip sėkmingas metodas, o pirkimai mobilioje aplikacijoje ir prenumeratos modeliai yra vieni iš daugiausiai uždirbančių pajamų modelių.
Kiekvienas metodas turi savo privalumų ir trūkumų, todėl pirmiausia reikia suprasti produktą, kurį norėtumėte sukurti.
- Kokią vertę tai atneš?
- Kas yra tikslinė auditorija?
- Ar yra konkurencingų produktų?
Remiantis tam tikra rinkos analize, galima sukurti gerai suplanuotą verslo strategiją, apimančią pajamų iš programos ir vienu metu naudojant kelias skirtingas pajamų gavimo strategijas. Klientų pasitenkinimas ir piniginis pelnas eina koja kojon.