Šiuolaikinio pasaulio neįsivaizduojame be socialinių tinklų („Facebook“, „Instagram“, „YouTube“ ir kt.). Didžioji dalis žmonių kiekvieną savo laisvą minutę skiria soc. tinklams, tad verta tai išnaudoti ir savo versle!
Ar žinote, kiek Jūsų potencialių klientų yra vienoje vietoje – socialiniame tinkle? Susimąstėte? Tikrai žymiai daugiau nei dabar įsivaizduojate!
Socialiniai tinklai – atvira ir nuolatos besiplečianti struktūra, pajėgi augti ir plėstis iki begalybės. Pavadinimas (socialiniai tinklai) apibūdinamas kaip visuomeninė sistema, kuri pagrįsta žmonių / grupių / bendruomenių socialiniais santykiais ir jų tarpusavio ryšiais. Tokioje struktūroje kiekvienas vartotojas turi savo individualų tinklą sujungtą su kitais vartotojais, kad būtų patenkinti socialiniai poreikiai.
Pagal naujausius statistinius duomenis socialinių tinklų vartotojų skaičius perkopė 50 proc. visų žemės gyventojų. Be to, pvz., „Facebook“ puslapių paskyrų, „Instagram“ profilių (kūrybinių, asmeninių, verslo) su kiekviena diena vis daugėja ir toks augimas neketina sustoti.
Socialinių tinklų panaudojimas Jūsų įmonės veikloje įtvirtintų, sužadintų ir paremtų Jūsų prekinį ženklą, kas leistų gerinti reputaciją, įvaizdį ir, žinoma, didinti pardavimus.
Ar vykdoma veikla tai tėra mažas vietinis versliukas, ar įmonė, o gal tai yra tarptautinė kompanija – bet kokiu atveju Jūsų verslui tiesiog būtini socialiniai tinklai. Atsižvelgiant į veiklą, parduodamus produktus, teikiamas paslaugas, pasirenkami atitinkami soc. tinklai ar bent vienas socialinis tinklas.
Žmonės socialinėse platformose ne tik bendrauja ir patenkina savo socialinius poreikius, bet ir ieško informacijos, prekių, paslaugų, pramogų, taip pat rekomendacijų ir atsiliepimų (apie norimą įsigyti priemonę, paslaugas teikiantį verslą, kavinę ar kt., kad sužinotų, ar tikrai verta). Be to vartotojai soc. tinkluose nori išspręsti kažkokias savo problemas ar gauti atsakymus į rūpimus klausimus. Ir visa tai jie nori gauti ne kažkur, o būtent socialiniuose tinkluose.
Esate įsitikinę, jog galite suteikti informacijos, išspręsti problemas, atsakyti į klausimus? Turite produktų pardavimui ar teikiate paslaugas? Jei Jūsų atsakymai – TAIP, tuomet štai Jums vieta, kurioje galite realizuoti save ir savo veiklą. Jeigu to nepadarysite Jūs, tai padarys Jūsų konkurentas ir pas jį „nueis“ visi klientai, kurie galėjo būti Jūsų. Juk nenorite prarasti pelno ir kad konkurentai pasisavintų Jūsų klientus?
Tad pats laikas tobulinti esamą Facebook puslapį ar Instagramo profilį ir sukurti naują video įrašą Youtube kanalui. Tinkamai paruoštas „contentas“ (turinys) padidins auditoriją, pasitikėjimą ir pelną. Jei Jūsų verslas (kad ir koks jis bebūtų) dar neturi socialinių tinklų, tuomet pats laikas sukurti paskyrą ir pradėti naudoti atitinkamus soc. tinklus pagal paskirtį, kad įtvirtintumėte Jūsų potencialių ir nuolatinių klientų pasitikėjimą, padidintumėte tokių klientų ratą ir dėl to pelnas tik augtų.
Sukurkite ilgalaikį bendradarbiavimą su savo klientais (esamais ir būsimais), kuris būtų pagrįstas tvirtais socialiniais santykiais. Tokiu būdu garantuosite sau lojalius klientus ir geriausią reklamą – „iš lūpų į lūpas“, o juk tokia reklama dar ir nemokama. Todėl, kad dauguma žmonių nemažai laiko praleidžia socialinėse platformose, tad kiekvienas verslas gali tai išnaudoti savo naudai. Socialinių tinklų marketingas – vienas iš šiuolaikinių priemonių lemiančių sėkmę versle.
Socialiniai tinklai ne tik padidina žinomumą, bet ir pelną. Tačiau tai tik tuo atveju, jei yra tinkamai išnaudojamas soc. tinklų potencialas – vykdomi atitinkami darbai, dėl kurių didinami pardavimai. Todėl verta rinktis socialinių tinklų marketingo profesionalus, kurie vykdys Jūsų veiklai tinkamų soc. tinklų administravimą ir augins pardavimus.
Tikrai negalvokite, kad patys kurdami įrašus savo „Facebook“ puslapyje ar kituose soc. tinkluose. galėsite daugiau parduoti. Šitaip gali nutikti gal kokį vieną kartą, o juk vos ne kiekvienas įrašas turi būti pelningas.
Vis dar dvejojate? Manote, jog prisiskaitysite medžiagos, peržiūrėsite pavyzdžius internete ir galėsite iš karto tapti soc. tinklų „prof`u“? Nusileiskite ant žemės. Viskas atrodo taip paprasta TIK iš pirmo žvilgsnio!
Kol dar nepradėjote „googlinti“ – trumpai apie tai, kas Jūsų laukia:
Tikriausiai daugiau klausimų nei atsakymų?
Visa tai nuolatos, visą laiką, o žmogui, kuris pirmą kartą su tuo susidūria ir jam tai „sunkiai einasi“, o soc. tinklų profesionalui mėgstančiam savo darbą, tai – įdomu, kūrybiška ir, žinoma, greita lyg „su vėjeliu“. Beje, gal dar apie turinį. Visų pirma, kas gali būti gražu Jums – nebūtinai gali patikti visam pasauliui, o juk reik dar žinoti, kas patinka daugumai. Visų antra, įrašas neturi tiesiogiai „sakyti“ – „parduodame“ – to išvis neturi matytis, bet galutinis rezultatas yra nupirkta prekė ar paslauga. Įdomu? Ir kaip tai padaryti, kaip sukurti tokius įrašus? Profesionalai žino kaip! Juk tai vienas iš pardavimų skatinimo meno komponentų.
Socialinis marketingas apima daug įvairių paslaugų, kurių kainos skiriasi. Todėl vienareikšmiškai atsakyti sudėtinga, nes kaina priklauso nuo to, kiek ir kokių paslaugų reikia Jūsų vykdomai veiklai. Tačiau susipažinus su vykdoma veikla, atlikus išsamią Jūsų poreikių ir galimybių analizę galima apibrėžti e. marketingo paslaugų kainas. Be to, reiktų turėti omenyje, kad darbo procese gali iškilti dalykų (pvz., prireikus dizaino ar unikalių nuotraukų), kurie gali padidinti e. marketingo paslaugų kainą. Beje, į kainą neįeina mokamos reklamos kaina ir „influencerių“ (nuomonių formuotojų) paslaugų kainos.
Dažniausiai soc. marketingo paslaugų kainą sudaro:
Ar tikrai viso to Jums reikia, ar tik dalies šių punktų – būtina išsiaiškinti pačioje pradžioje – išsamiai išanalizavus, kas būtent naudinga Jūsų vykdomai veiklai.
Jei įmonė dar neužsiregistravo socialiniuose tinkluose, tuomet įmonei iškyla klausimas, kurią socialinę platformą pasirinkti ir ar pakaks vienos ar būtina daugiau? Ar rinktis populiariausias, o gal verta sukurti paskyras naujuose, tik ką atsiradusiuose socialiniuose tinkluose?
Smulkus ir vidutinis verslas dažniausiai neturi tiek laiko ir galimybių, kad būtų nuolatos aktyvūs socialiniuose tinkluose. Tuo labiau negalėtų, o ir nėra būtinybės veikti visose socialinėse platformose. Tačiau tikrai būtina vystyti veiklą pasirinktame ir Jūsų verslo sferai tinkamame socialiniame tinkle, kuriame būtų Jūsų vykdomos veiklos vartotojai, t. y. tikslinės auditorijos, kas leistų pasiekti užsibrėžtus tikslus ir padidinti pelną.
Socialinių tinklų yra išties daug ir įvairiausių, bet šiuo metu populiariausi Lietuvoje ir pasaulyje yra: „Facebook“, „Instagram“, „YouTube“.
Šis socialinis tinklas išlieka ir niekam nesiruošia užleisti savo 1-ąją vietą pagal vartotojų kiekį ir populiarumą. Dabar tikriausiai savęs paklausite, ar Jūsų verslui reikia turėti savo puslapį Facebook`e? Tikrai taip! Todėl, kad čia didžiulės skirtingų demografinių parametrų vartotojų grupės. Dėl to tai puiki galimybė auginti populiarumą ir pasitikėjimą Jūsų parduodamais produktais ir / ar paslaugomis, įtraukti daugiau potencialių klientų ir juos paversti nuolatiniais. Tuo labiau, jog Facebook ir reklamos būdai jame yra nuolatos tobulinami, kad verslai galėtų uždirbti dar daugiau. Dėl pateikiamų vartotojų duomenų vyksta vartotojų segmentavimas ir reklama nukreipiama į atitinkamą žmonių grupę, taip žmonės gauna, ko jiems reikia (pvz., problemų sprendimas), o verslas gauna savo klientą.
Beje, tai berods vienintelis socialinis tinklas, kuriame visi verslai turi plėtoti savo veiklą ir šitaip gali sėkmingai klestėti bei vystyti verslą. Tačiau, kad taip ir būtų yra būtinas TINKAMAS Facebook puslapio administravimas.
Vos kelios sekundės ir naujas klientas jau Jūsų kišenėje. Nustebote? Kodėl gi ne? Prisiminkite, ar Youtube išsirinkę filmą ar muzikos grojaraštį neįsistebeilijote į kurią nors reklamą? Ar tikrai visada spaudžiate „Skip add“? Juk pirmosios 5 sekundės visgi įtraukia, o neretai žmogus žiūri iki galo, net jei jam to nereikia. Kas žino, gal šiandien nereikia, o rytoj jau jis žinos, kur tai įsigyti.
Youtube – galingas kanalas, galintis atnešti didelį lankytojų srautą ir padidinti Jūsų pelną. Reikalingas tiesiog GERAS video įrašas, kuris per 5 sekundes pristatys prekės ženklą ir įtrauks vartotojus žiūrėti iki galo ir / ar užeiti į Jūsų el. parduotuvę ar kt.
Nesvarstykite, ar to Jums reikia, nes tai akivaizdžiai yra būtinas dalykas. Todėl, kad apie Jus turi sužinoti ir ši didžiulė auditorija, kuri be Youtube neįsivaizduoja savo kasdienio gyvenimo.
Įspūdis, emocija, nuostabi akimirka ar unikalus daikčiukas pasakiškai gražioje nuotraukoje – viskas, kas sužavi, sujaudina, parodo išskirtinumą ir suteikia norą irgi tai patirti, pajusti, turėti. Šitaip galima apibūdinti Instagramą – socialinį tinklą. Jis irgi gali būti ypač naudingas Jūsų verslui. Čia išskirtiniai įrašai su Jūsų produktais, paslaugomis, kurie tinkamai perteikti įtraukiančiais vizualais (paveikslėliais-nuotraukomis), tekstu ir „hashtagais“ (grotažymėmis).
Norėdami sukelti žmonių susidomėjimą ir būti unikaliais Instagrame Jums reikės:
Visa tai geriausia patikėti savo srities specialistams, nes jie žino, kaip geriau ir gražiau parduoti.
Jau turite puikią internetinę svetainę, elektroninę parduotuvę ar mobiliąją aplikaciją (APP), kurioje yra tinkamai sutvarkytas vidinis ir išorinis SEO, taip pat naudojate Google Ads? Tačiau norite pritraukti dar daugiau žmonių ir paversti juos savo nuolatiniais klientais? Be abejo, norite, kad apie Jus kalbėtų, o Jūsų populiarumas ir žinomumas tik augtų ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų? Tuomet tikrai verta kreiptis į profesionalius soc. marketingo specialistus, nes „taisyklingai“ ir visu pajėgumu išnaudojant soc. tinklus galima pasiekti išties įspūdingų rezultatų!
Visada žinokite, jog svarbiausia sėkmės sąlyga yra Jūsų apsisprendimas būti matomais, žinomais ir populiariais.
Susisiekite su Mumis
Mes pasiruošę kalbėtis ir norėtume Jus išgirsti. Užpildykite esančią formą ir mes būsime vienu laipteliu arčiau Jūsų.
Apie Mus
Kontaktai