Reklamuoti savo verslą norisi visada ir tai būtinas dalykas norint turėti dar daugiau klientų ir labiau padidinti pelną. Tačiau dažniausiai su reklama yra taip – investuoji ir nežinai, ar bus pageidaujamas rezultatas, ar tai bus tiesiog beprasmiškai išleisti pinigai. Tuo labiau krizės atveju, kai reklamai kartais net nėra lėšų arba jų mažiau negu mažai. Ypač 2020 metais, kuris tapo sunkmečiu visiems – paprastiems žmonėms ir verslininkams. Tačiau juk reikia kažkaip „suktis“. Tuo labiau, jog nėra padėties be išeities! Verslas (smulkus, vidutinis ar stambus) neprivalo skirti reklamai didelių investicijų, jei tokių neturi. Todėl, kad galima mokėti už reklamą tuomet, kai ji jau atneša naudos ir tik tiek, kiek galite šiuo momentu. Tokia reklamos priemonė – Google Ads (Google Adwords). Efektyvu, naudinga ir be didžiulių investicijų.
Prisiminkite savo naršymą internete, kai paieškos sistemoje įrašote frazę norėdami rasti informaciją ir pamatote pirmosiose pozicijose informaciją su prierašu – „Skelbimas“ arba matote vaizdinius skelbimus, kai apsilankote kokioje nors interneto svetainėje, elektroninėje parduotuvėje ar portale. Būtent tai ir yra „Google Ads“ reklama.
„Google Ads“ reklama dažniausiai naudojama „Google“ paieškoje, socialiniame tinkle „YouTube“ ir „Gmail“ yra viena iš populiariausių priemonių, kuri skatina didinti žinomumą, žmonių srautą, lankomumą ir pelną. Tačiau prieš naudojant „Google Ads“ patartina atkreipti dėmesį į interneto (internetinių) svetainių ar internetinių (El.) parduotuvių vidinį ir išorinį SEO, nes tai itin svarbu. Jeigu nėra SEO, tai tuomet reikia SEO, o tik po to imtis „Google Adwords“ reklamos kompanijos.
Kaip veikia Google Ads? Tokios reklamos pagrindas – raktažodžiai ir raktinės frazės. Tai yra nustatoma pagal tai, ko ieško vartotojai, potencialūs klientai ir nuolatiniai klientai. Taip sukuriami skelbimai, kurie rodomi tik tuomet, kai žmogus įveda atitinkamą frazę ar žodį – tuomet jie ir atsiranda aukščiausiose Google pozicijose. Tačiau Google Ads geriausiai daro profesionalai, o patiems, aišku, irgi galima, bet vargu, ar tai atneš gerų rezultatų.
Yra trys pagrindinės Google Ads reklamos formos:
arba kitaip dar galima pavadinti – reklama Google paieškos 1-osiose pozicijose.
Taip reklamuodamiesi galite pasiekti būtent tuos, kuriems reikia Jūsų prekių ir / ar paslaugų. Ir, ne mažiau svarbu, jog už tokią reklamą galite mokėti tik tiek, kiek norite, šitaip kontroliuodami biudžetą. O jau matant reklamos rezultatus galima bet kuriuo momentu į tokią reklamą investuoti daugiau arba atvirkščiai – nutraukti ar tiesiog sustabdyti, o vėliau vėl atnaujinti. Todėl, kad už šią reklamą mokėti reikia tik tuomet, kai vartotojas paspaudžia ant skelbimo. Jums tikriausiai iškilo abejonių – kad vartotojai gali daug kartų prispaudinėti, o Jums teks už tai mokėti. Te išsisklaido Jūsų abejonės! Visų pirma, skelbimai rodomi tik tuomet, kai į paieškos laukelį vartotojas įveda žodžius, frazes, kurie yra skelbime ar panašūs į skelbime esančius raktažodžius, raktines frazes. Todėl Jūs iš karto „gaunate“ klientą, kuris pasiruošęs pirkti, o ne šiaip lankytoją užėjusį paspoksoti. Tačiau labai svarbu parinkti tinkamus raktinius žodžius – pagal ką Jūsų klientai / potencialūs klientai ieško informacijos ir prekių / paslaugų. Visų antra, Google nuolatos analizuoja paspaudimus, o nukentėjusiems nuo piktybiškų paspaudimų grąžina pinigus. Be to, periodiškai Jūs būsite informuojami apie Google Ads reklamos rezultatus, t. y. gausite ataskaitas ir analizes. Tad realiu laiku žinosite, kas vyksta su Jūsų reklama. Tuo labiau, jog stebėdami galėsite geriau kontroliuoti biudžetą, pvz., nustatyti paspaudimų kiekį per dieną, pinigų limitą mėnesiui. Taip pat nustatyti automatinį arba neautomatinį mokėjimą už paspaudimus. Tokią Google Adwords reklamą galima pavadinti pačia saugiausia ir rezultatyviausia. Dėl to ji rekomenduojama visų rūšių verslui, prekių pardavimui, paslaugų teikėjams. Ir nesvarbu, ar turite įmonę, ar dirbate pagal individualią veiklą / patentą. Todėl, kad tai vienas iš efektyviausių būdų reklamuotis ir būti matomais.
Beje, tai yra puiki galimybė ieškantiems ir randantiems – abipusė nauda, kai klientas gauna, ko jam reikia (pvz., produktų, paslaugų), o Jūs gaunate piniginę naudą ir naują klientą.
Žmogus pamato greičiau nei perskaito. Todėl ir potencialius klientus galima greičiau „pagauti“ būtent šia reklamos forma – vaizdinės reklamos skelbimais internete. Gražus vaizdas, minimali ir įtraukianti informacija – tai, ko reikia, kad vartotojus paverstumėte savo klientais. Tokios vaizdinės reklamos skelbimai gali būti vos ne visame internete – įvairiose interneto svetainėse, žaidimuose, programėlėse, tinklapiuose, ypač madinga internetiniuose laikraščiuose, taip pat Youtube ir Gmail. Su tokiais vaizdiniais skelbimais tikslinę auditoriją galima pasiekti ir pagal atitinkamus kriterijus (pvz., amžių, vietovę, laiką ir kt.). Taip pat vaizdiniai skelbimai gali būti naudojami pakartotinei reklamai. Ji matoma vartotojams ir / ar Jūsų klientams, kurie jau lankėsi Jūsų elektroninėje parduotuvėje ar interneto svetainėje. Tai yra kaip – vienu šūviu du zuikiai – didinate klientų ratą ir darote pakartotinus pardavimus, nes nuolatos esate matomi ne tik potencialiems klientams, bet ir Jūsų nuolatiniams klientams.
Net 90 proc. vartotojų – tiek galima pasiekti su Google Ads vaizdinės reklamos skelbimais internete. Kaip?
Tiesiog reikia tikrai gerai atrodančio paveiksliuko, nes vaizdinės reklamos (dar kitaip vadinamos „baneriais“ ar „baneriukais“ (angl. banner)) dizainas turi būti įtraukiantis ir patrauklus, kad patrauktų vartotojų dėmesį ir „priverstų“ paspausti. Tokie skelbimai gali būti rodomi tik ten, kur yra Jūsų tikslinė auditorija. Ir panašų turinį turinčiose svetainėse. Vaizdinės reklamos skelbimų rezultatus patogu stebėti, tokiu būdu taip pat sužinoma, kur geriau talpinti reklamą ir kur ji efektyvesnė. Tai bene daugiausiai matoma reklamos forma interneto erdvėje. Tačiau jai būtina tinkamai pasiruošti, kad „užkabintų“ kiekvieno vartotojo akis ir būtų atliktas paspaudimas, o po to ir pirkimas.
Įsivaizduokite, kaip yra puiku, kai atsipalaidavęs žmogus įjungia pažiūrėti ką nors, pvz., filmą Youtube ir 4-ų sekundžių (ar ilgesnėje) reklamoje jis pamato tai, ko jam jau seniai reikia, pvz., problemos sprendimą – tai lyg užsidegusi lemputė virš galvos. Ir tokia reklama yra Jūsų, kurią pamato didžiulė auditorija ir čia irgi mokama už paspaudimus arba už peržiūras. Su Youtube reklama galima labai greitai išpopuliarėti. Taip pat įvesti į rinką, pvz., naują produktą.
Reklamos skelbimai Youtube tinkle gali būti įvairūs. Tai gali būti skirtingos trukmės video įrašai, kurie rodomi prieš, per ir po pasirinkto vaizdo įrašo. Dažniausiai juos galima praleisti po 4 sekundžių („Skip ad“). Dar gali būti rodomi šalia, grojaraščiuose ir ragina vartotoją paspausti. Yra ir tokie, kurių praleisti negalima, bet jie yra itin trumpi – 6 sekundžių. Tokie skirti išmaniesiems įrenginiams.
Reklama Youtube – tai rezultatyvi reklama, kuriai reikia profesionaliai sukurto video įrašo, kuriame puikiai derės vaizdas, tekstas ir garsas. Todėl labai svarbu, kad per pirmąsias sekundes žmogus būtų „įtrauktas“ į reklamą. O kad taip atsitiktų – reklama tiesiog turi patikti ir kad ją norėtųsi žiūrėti ir toliau, o jei tai dar galėtų išspręsti kokią nors vartotojo problemą – nuostabu! Galima sakyt, jog jau turite naują klientą savo kišenėje.
Tad tereikia video klipo?
Žinoma, galima bandyti patiems kurti tokią reklamą, bet dažniausiai šitaip išeikvojamas laikas ir toks video neatneša naudos. Dar vienas dalykas – profesionalai žino, kas būtent patinka vartotojams, kas juos įtraukia, suvokia jų psichologiją ir marketingo subtilybes. Be to, dar atsižvelgiama į naujausias tendencijas ir atliekamus tyrimus bei kitus dalykėlius.
Žiūrėdami filmus ar klausydamiesi muzikos Youtube tinkle tikriausiai pastebėjote, kiek yra reklamos ir kokia ji įtraukianti. Kaip įsižiūrite į reklamos įrašus, net jei puikiai suprantate, jog visiškai nereikia reklamuojamų prekių ir paslaugų. Juk ne veltui šiuo metu reklama Youtube tinkle yra viena iš populiariausių reklamos formų.
Drąsiai reklamuokitės ir didinkite savo pelną neišleisdami per daug pinigų reklamai!
Google Ads reklamos kampanijos – didžiulė nauda bet kokiam verslui, nes:
Tokią naudą gali gauti kiekvienas verslas pasinaudojęs Google Ads ir tai visiškai nepriklauso nuo verslo sferos ar dydžio, nes tiesiog tinka visiems: smulkiam ir vidutiniam verslui, taip pat stambioms įmonėms.
Dar viena reklamos rūšis, iš kurios Jūs galite užsidirbti. Leiskite kitiems reklamuotis Jūsų puslapyje ir gaukite už tai pinigų. Jei Jūsų svetainėje lankomumas yra didžiulis, tuomet į Jūsų tinklapį galima gražiai įkomponuoti reklaminius skelbimus, kurie susiję su Jūsų turiniu. Toliau labai paprasta – kuo daugiau vartotojų paspaus ant skelbimo, tuo daugiau įkris į Jūsų sąskaitą. Talpinti tokius reklaminius skelbimus-skydelius geriausiai tose vietose, į ką daugiausiai ir dažniausiai krypsta žmonių akys, pvz., viršutinėje dalyje – šone ar per vidurį. Be to, galima rinktis, ką talpinti savo interneto svetainėje: tekstinius ar vaizdinius skelbimus, o gal tik nuorodas. Tačiau kaina už kiekvieno iš jų paspaudimą yra ta pati. Beje, spalvas galima ir netgi būtina derinti prie esamo tinklalapio dizaino. Arba atvirkščiai – padaryt iššaukiantį, bet tai tam tikrais atvejais gali atbaidyti ar suerzinti vartotojus.
Reklamuokitės patys ir leiskite reklamuotis kitiems. Tai juk taip paprasta ir naudinga!
Google Ads (Google Adwords) reklamos kaina visų pirma priklauso nuo to, kiek pinigų Jūs norite jai išleisti, o visų antra – nuo to, koks yra Jūsų verslas, kiek ir kokios reklamos reikia norint maksimalaus rezultato. Ir dar, bene svarbiausias dalykas – tikslas, ko būtent tikitės iš reklamos: žinomumo didinimo, geresnio lankomumo ar pardavimų skatinimo. Su Adwords taip jau yra, kad kuo aiškesni ir išsamiau išnagrinėti tikslai, tuo efektyvesnė reklama. Tuo labiau, jog mokama už paspaudimus ar peržiūras. Juk žymiai maloniau mokėti už rezultatus, ar ne?
Klausiate, kam man reikalinga reklama internete? Siūlome pažvelgti į pačias stambiausias ir žinomiausias lietuviškas kompanijas, kurios ne tik naudoja „Google Ads“ („Google Adwords“), tačiau taip pat pasitelkia radiją ir televiziją, kaip vieną iš reklamos būdų. Norint atkreipti potencialių klientų dėmesį reikia stengtis būti kuo dažniau matomais. Dėl milžiniškos konkurencijos, be papildomų pastangų, tai padaryti gali būti itin sudėtinga.
Net 97,3 proc. Lietuvoje gyvenančių žmonių informacijos ieško naudodamiesi paieškos sistema „Google“. Be to, dažniausiai informacija randama tarp Top 10 „Google“ surastų pasiūlymų. Taigi, mes galime ir norime Jums padėti tapti matomais „Google“ paieškoje naudojant „Google AdWords“. Norint dar didesnės sklaidos ir matomumo galime pasiūlyti reklamuotis platformose, tokiose kaip „YouTube“ ir „Gmail“, pasirūpinti išoriniu SEO.
Mes ne tik išsiaiškinsime Jūsų poreikius, bet ir suformuosime strategiją, sukursime reklamines kampanijas, taip pat atsižvelgdami į Jūsų lūkesčius ir poreikius bei galimybes sukursime Jūsų komunikacijai vaizdo įrašus arba pasitelksime nuomonės formuotojus (dar kitaip „influencer‘ius“). Mėnesio pabaigoje pateiksime išanalizuotą statistiką apie Jūsų reklamos pasiekimus, taip užtikrindami maksimalią informacijos naudą.
Susisiekite su mumis ir čia pat Vilniuje sukursime reklamą, taip padedami Jums tapti matomais ir žinomais internete, nes juk vienintelis pelno centras yra klientas!
Susisiekite su Mumis
Mes pasiruošę kalbėtis ir norėtume Jus išgirsti. Užpildykite esančią formą ir mes būsime vienu laipteliu arčiau Jūsų.
Apie Mus
Kontaktai