Internete tiek daug visko, kad vartotojas jau pasiklysta pasiūlos miške, greitai užmiršta tai, kuo buvo susidomėjęs ir staigiai susižavi naujais pasiūlymais vis atsirandančiais interneto erdvėje. Tad kaip rasti klientus, kuriems reikia to, ką siūlote Jūs? Vienas iš pagrindinių būdų – remarketingas.
Remarketingas – pakartotinė reklama arba reklama, kuri persekioja Jūsų potencialius klientus – tuos asmenis, kurie jau buvo apsilankę Jūsų interneto svetainėje, internetinėje parduotuvėje ir domėjosi Jūsų paslaugomis ar produktais.
Tikriausiai žinote, jog socialiniame tinkle Facebook „užlaikinus“ kokį nors puslapį, vėliau daugiau to puslapio įrašų atsiranda Jūsų naujienų sklaidoje. Panašiai yra ir su remarketingu. Vartotojas apsilankė, tarkim, Jūsų internetinėje parduotuvėje ir išėjo iš jos nieko nenupirkęs, o po to naršydamas įvairiuose internetinėse svetainėse, taip pat Google, Youtube ir kitur pamato Jūsų elektroninės parduotuvės reklaminius banerius. Tai padeda priminti apie save ir „prisijaukinti“ klientus. Tuo labiau, jog vartotojai jau lankėsi Jūsų elektroninėje parduotuvėje. Bent kartą susidomėję tampa potencialiais klientais, kuriems reikia tik šiek tiek „padėti“ tapti Jūsų klientais. Tai puikus būdas ne tik priminti apie siūlomas prekes / paslaugas, bet ir padidinti susidomėjimą, o galiausiai parduoti. Juk kuo dažniau vartotojai mato, tuo greičiau nuperka.
Pakartotinė reklama arba pakartotinė rinkodara yra lietuviškais atitikmenimis tarptautiniam žodžiui – remarketing. Tačiau dažniausiai vartojamas sulietuvintas variantas – remarketingas. Taip pat dar vartojamas– retargetingas. Visi šie apibūdinimai reiškia tą patį. Tai įvairaus pobūdžio reklama, kuri rodoma vartotojams naršant internete po jų apsilankymo tam tikroje svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje. Rodoma reklama tam, kad galima būtų atlikti pardavimą iš antro karto, nes iš pirmo karto nebuvo nupirkta prekė ir / ar paslauga. Todėl ir vadinama – pakartotine reklama.
Reklama gali būti tekstiniu arba vaizdo formatu, t. y. reklamos skelbimai tik su tekstine informacija ar tekstinė su vaizdu (pvz., nuotrauka), ar trumpas vaizdo įrašas. Tačiau visų tipų remarketingas skirtas priminimui apie prekinį ženklą ir raginimui pirkti to prekinio ženklo prekes / paslaugas. Pakartotinės reklamos skelbimai gali būti įvairiausi atsižvelgiant į vartotojo patirtį, t. y. kur būtent lankėsi vartotojas, pvz., jei apžiūrinėjo produktus, tai tokia tema jam ir bus rodoma banerinė reklama.
Lankytojas naršydamas naujienų portaluose ir įvairų turinį talpinančiuose portaluose, tokiuose kaip: „Lrytas.lt“, „tv3.lt“, „15min.lt“, „Delfi.lt“, „Receptai.lt“, „Autoplius.lt“, „Autogidas.lt“, „Krepsinis.net“ ir t. t. pamato Jūsų interneto svetainės ar internetinės parduotuvės reklamą – banerius. Internetinių svetainių, kurios yra „Google“ partnerės Lietuvoje yra apie 250 ir jos lankomos daugiau nei 90 proc. Lietuvos žmonių.
Dar labai svarbus dalykas – neįkyrėti savo būsimiems klientams. Todėl pagal tai, koks yra vartotojų elgesys galima kurti atitinkamai auditorijai skirtus skelbimus ir juos karts nuo karto atnaujinti. Tokius reklaminius skelbimus lankytojai itin teigiamai priima, lyg natūraliai ir nepastebimai atsirandančią reklamą. Dėl to žymiai padidėja tikimybė susigrąžinti potencialius klientus dar labiau juos sudominant.
Remarketingas – tai paskatinimas sugrįžti į jau lankytą svetainę ir atlikti veiksmą (-us). Todėl pakartotinė reklama gali būti veiksminga ir labai naudinga:
Juk retas kuris vartotojas apsilankęs eshope iš karto perka. Nebent iš anksto žino, ko jam reikia ir taip pat žino, kur būtent jis tai įsigys. Tačiau dažniausiai žmonės tik peržiūri puslapį, jie tėra lankytojai, todėl labai svarbu juos paversti potencialiais klientais, o po to ir nuolatiniais klientais. O tai geriausia daryti vykdant pakartotinę reklamą – remarketingą.
Šiuo metu remarketingą geriausiai daryti Google, Facebook, Youtube, nes čia didžiausios auditorijos. Jų kiekis – ne tūkstančiai, o milijonai. Facebook – dar ir kasdienis lankomumas.
Tekstinės ir / ar vaizdinės reklamos skelbimas esantis kitose svetainėse, kuris skelbia ir primena, pvz., apie naujausias Jūsų internetinės parduotuvės prekes arba prekių išpardavimą, spec. pasiūlymus, nuolaidas ir kt. Toks reklaminis skelbimas gali įtraukti ir „suvilioti“ būsimus klientus šitaip sugrąžinant juos į Jūsų parduotuvę ar svetainę. Todėl toks remarketingas yra vienas iš efektyviausių būdų greičiau parduoti. Tuo labiau, jog nauda iš to ne tik Jums, bet ir Jūsų klientams, nes juk jie gauna, ko jiems reikia.
Veiksmingas būdas pritraukti vartotojų dėmesį ir didinti žinomumą. Vaizdo įrašų reklama socialiniame tinkle „Youtube“ rodoma video įrašų (pvz., filmų) pradžioje, viduryje ar pabaigoje. Tokios reklamos trukmė įvairi, bet dažniausiai itin trumpa – 4 ar 6 sekundės. Tačiau tai turi būti tikrai geras video klipas, kuris įtrauktų žiūrovą ir nukreiptų jį į Jūsų parduotuvę.
Tik čia milijoninės auditorijos kiekvieną dieną – non stop. Tad galima sakyti, jog remarketingo galimybės – begalinės.
Itin gerai tai, kad galima turėti „savo“ auditoriją, pvz., prekinio ženklo sekėjai, kurie būtų aktyvūs ir nuolatos domėtųsi publikuojamais įrašais. Facebook remarketingas išsiskiria tuo, kad didina klientų lojalumą, o ne tik brando žinomumą.
Taip pat čia pasiekiama itin tiksli auditorija – kai reklamą turi matyti tik tam tikra žmonių grupė. Todėl itin svarbu, jog būtų kruopščiai išanalizuoti Jūsų lankytojai – kokie jie, koks jų elgesys / veiksmai, kaip tokius pasiekti, ką ir kaip jiems siūlyti. Tik tuomet parengti strategiją ir įgyvendinti remarketingo planą. Šitaip įmanoma pasiekti geriausius rezultatus.
Neleiskite klientams Jūsų užmiršti! Būkite įsimintini!
Kiek kainuoja remarketingo kampanija ir kiek iš tikrųjų verta į tai investuoti? Šie klausimai iškyla kiekvienam, tačiau vieningo atsakymo nėra. Dėl to, jog kaina priklauso nuo daugelio veiksnių, pvz., nuo to, kiek Jūs norite į tai investuoti ir ko būtent reikia Jūsų verslui. Tačiau svarbiausia yra parinkti tinkamą ir tikslingą remarketingo strategiją pritaikytą vykdomai veiklai ir pagal jos potencialių klientų elgseną. Pvz., ypač vertinga yra tai, kai pakartotinės rinkodaros skelbimai rodomi tiems, kurie nebaigė apsipirkimo – pirkinių krepšelis taip ir liko neapmokėtas. Juk dažniausiai būna taip, jog jiems kažkas sutrukdė atlikti apmokėjimą, o po to jie tiesiog užmiršo apie numestą pirkinių krepšelį.
Dar geresnių rezultatų galima pasiekti taikant rinkodaros strategijų kombinaciją, kai sujungiami reikiami įrankiai (remarketingas taip pat), kurie lyg vienas kitą papildo ir suteikia žymiai daugiau naudos bei garantuoja didesnę investicijų grąžą. Tokia kombinacija padidinami lankomumo srautai, o srautams pritaikomo remarketingo rezultatai yra didžiausi.
Investuokite turėdami Jūsų verslui tinkamą strategiją, kad gautumėte maksimalius rezultatus!
Jei norite, kad pas Jus grįžtų lankytojas arba siekiate jam vis priminti apie save nesiimant jokių veiksmų – nelaukite. Versle svarbiausia yra drąsa. Susisiekite su mumis ir mes Jums padėsime padidinti vartotojų grįžtamumą!
Susisiekite su Mumis
Mes pasiruošę kalbėtis ir norėtume Jus išgirsti. Užpildykite esančią formą ir mes būsime vienu laipteliu arčiau Jūsų.
Apie Mus
Kontaktai