Pasaulis šiuo metu yra itin giliai panėręs į socialinius tinklus, ypač Facebooke. Būtent FB yra vienintelis socialinis tinklas, kuriame jau nemažai metų bene daugiausiai vartotojų (turint omenyje paskyrų kiekį) ir tas kiekis vis didėja (išsilaiko nuolatiniai ir atsiranda naujų). Dėl to mokama reklama Facebook yra itin populiarus ir naudingas dalykas, nes per trumpą laiką pasiekiamos itin didelės auditorijos ir šitaip verslas yra matomas viešojoje erdvėje. Tad naudotis Facebook reklamos paslaugomis yra itin pravartu kiekvienam verslui!
Tai yra reklama Facebook įrašo („posto“) pavidalu. Tai vadinama Facebook Ads (ang.) – reklaminiai skelbimai (įrašai), kuriuos atitinkamu laiku pamato tie, kuriems skirta tokia reklama. Šitaip vienu įrašu reklamuojantis feisbuke per trumpą laiką pasiekiami tūkstančiai žmonių – vartotojų, t. y. tikslinė auditorija.
Kaip atrodytų toks Facebook reklaminis įrašas ir kokio formato būtų – priklausytų nuo Fb kampanijos, Facebook reklamos strategijos ir tikslų, taip pat nuo to, kokia yra tikslinė auditorija, o ji parenkama pagal vartotojų lytį, amžių, lokaciją, pomėgius, elgesį, darbą ir gyvenamąją aplinką. Vykdant Facebook kampaniją yra rengiamos ataskaitos, kad matytųsi rezultatai ir išanalizavus jas galima būtų žinoti, ko dar reikia norint geresnių rezultatų. Tačiau negalvokite, jog tai yra tas paprastas „Boost“ mygtuko paspaudimas. Facebook reklama yra platesnė, turinti žymiai daugiau galimybių ir privalumų.
1) Facebook vaizdiniai reklaminiai skelbimai (angl. Fb image ads). Tai įrašas, kuriame yra nuotrauka ar animacinis paveikslėlis su trumpa tekstine informacija. Vienas iš paprastų reklamos būdų.
2) Facebook video reklaminiai skelbimai (angl. Fb video ads). Video priduoda daugiau pasitikėjimo, tad šitaip galima daugiau papasakoti apie save ir savo vykdomą veiklą parodant, kokios prekės yra gaminamos ar paslaugos teikiamos. Tai vienas iš populiariausių reklamavimosi būdų.
3) Facebook apklausos reklaminiai skelbimai (angl. Fb video poll ads). Rodoma tik mobiliuosiuose, bet tai yra efektyvi mokama Fb reklama.
4) Facebook dinaminiai reklaminiai skelbimai (angl. Fb dynamic ads). Lyg priminimas potencialiam klientui, kuris jau vieną kartą susidomėjo ir įsidėjo prekę į krepšelį, bet neužmokėjo už ją. Šiam Facebook vartotojui jo naujienų sklaidoje bus rodoma pasirinktos prekės reklaminiai skelbimai, kad „primintų“ ir sugrąžintų į parduotuvę.
5) Facebook reklaminiai skelbimai skaidrių formatu (angl. Fb slideshow ads). Itin patraukiantis dėmesį dėl besikeičiančių nuotraukų rinkinio
6) Facebook reklaminiai skelbimai istorijų formatu (angl. Fb stories ads). Kai vartotojas peržiūrinėdamas draugų istorijas matys ir reklaminius „storius“. Tai itin populiarėjanti reklamos forma, nes į jį galima talpinti daug turinio, kuris greitai išnyksta, tad nereikia labai rūpintis paties turinio kokybe (ne taip, kaip su įrašais naujienų srautui).
7) Facebook reklaminiai skelbimai karuselės formatu (angl. Fb Carousel ads). Norint pabrėžti produkto privalumus ar pateikti kelis produktus – tuomet tinkamiausias šitas formatas, nes telpa iki 10 vaizdinių.
8) Messenger reklaminiai skelbimai (angl. Messenger ads). Tai galimybė sutvirtinti ryšį su savo potencialiais ir esamais klientais. Pardavimai žymiai ūgteli, kai bendravimas individualizuojamas – vartotojai galvoja, jog tik su jais puikiai komunikuoja ir tik jiems siūlo prekes ar paslaugas už ypatingą kainą. Tai yra taip vadinamas aukščiausio lygio aptarnavimas, kai iš karto atsakoma į kliento pateiktą klausimą ir pasiūloma jam tai, ko jis galbūt seniai ieškojo, taip pat dalyvauti konkursuose, pasinaudoti „akcija-atrakcija“.
9) Facebook interaktyvūs reklaminiai skelbimai (angl. Fb Playable ads). Kas gali būti geresnio nei išbandyti žaidimą nemokamai (demo versiją)! Tai vienas iš naujesnių reklamos būdų, kuomet leidžiama pažaisti ar naudotis kokia nors programėle. Šitaip iš karto ne tik „išauginamas“ susidomėjimas, bet vartotojas yra tarsi „pririšamas“, nes jis jau paragavo ir jam patiko, tad nori dar ir dar.
Yra ir daugiau Facebook reklamos rūšių, aukščiau pateiktos tik pagrindinės. Tačiau, kuri rūšis ar jų rinkinys yra tinkamiausia Jūsų verslui – sprendžiama analizuojant ir rengiant strategiją, o vėliau ir visos Facebook reklamos kampanijos metu.
Reklama – gerai, bet dar būtina tinkamai prižiūrėti Facebook puslapį (-ius). Facebook puslapio administravimas reikalingas tam, kad Facebook paskyroje visas esantis turinys (įrašai, skiltys: galerija, apie mus ir kt.) būtų įtraukiantis, kokybiškas, turintis savo stilių. Tikrai nėra nieko gero, jei yra sukuriami įrašai, kurie tarpusavyje nedera ar tinkamai neperduoda žinutės. Tad būtina „išlaikyti stilių“ ir kad kiekvienas įrašas būtų ,,naudingas“, sudomintų ir įgalintų „konversijas“, didintų pardavimus. Kitas svarbus dalykas – aptarnavimas. Šiuo atveju – kuo skubiausias atsakymas į užklausas ir kt., nes būtina išlaikyti vartotojo susidomėjimą ir jį pratęsti.
Tačiau visiškai nereikia jaudintis dėl to, jei neturite Facebook puslapio. Todėl, kad užsakius Facebook puslapio administravimo paslaugą Jūsų verslui bus sukurta Facebook paskyra ir jam reikalingas pradinis turinys. Taip pat ir logotipas, jei prireiktų, nes tai labai svarbus dalykas, logo spalvos gali „padiktuoti“ viso puslapio ir tolesnio turinio vizualų stilistiką. O juk vizualika yra viena iš svarbiausių sudedamųjų dalių viešojoje erdvėje, ypač tokiame socialiniame tinkle kaip Facebook. Verta turėti omenyje, kad ir logotipas, ir visi paveikslėliai bei video turi būti itin aukštos kokybės ir atitikti reikalavimus (raiška, formatai, matmenys).
Įkvėpkite! Suteikite naudos! Bendraukite! Darykite tai profesionaliai ir Jums pavyks pasiekti didžiules auditorijas ir užsitikrinti didelį matomumą, žinomumą, ir, savaime aišku, pelno didinimą!
Jau pats pavadinimas – socialinis tinklas – pasako apie didelio žmonių kiekio bendravimą. Taip kad komunikacija – tai, kas labai svarbu norint parduoti neparduodant. Būtent – įrašuose negali būti tiesiogiai užsiminta apie pardavimus, tiesiog reiktų „sužavėti“ potencialius klientus komunikuojant su savo tiksline auditorija socialiniame tinkle Facebook.
Kadangi pasaulis kiekvieną dieną keičiasi, tai ir visose sferose vyksta pokyčiai, turima omenyje ir versle, ir viešojoje erdvėje. Tad negali būti vienos kažkokios itin idealios formulės ar strategijos, kuri leistų iš karto daug uždirbti ir iškelti verslą į žymiai aukštesnį lygį, bet yra galimybės, instrumentai ir profesionalūs specialistai, kurie žino, ką ir kaip daryti – kaip reikia išnaudoti turimas galimybes ir priemones, kad būtų pasiekti užsibrėžti tikslai ir laikas parodo rezultatus, kuriais džiaugiamasi ir tuomet „kartelė“ dar labiau užkeliama.
Juk Jūsų verslas vertas geriausios Verslo valdymo sistemos!
Į klausimą – kiek kainuoja Facebook reklama – galima atsakyti labai paprastai. Reklama Fb / Facebook reklaminės kampanijos kaina priklauso nuo Jūsų pačių – investuokite tiek, kiek galėsite ir norėsite! Taip pat kainai įtaka daro Jūsų poreikiai – kokia auditorija, konkurentai ir kampanijos tikslai: konversijos, nukreipimai ir kt. Tačiau pradėti reklamuotis Facebooke nebūtinos didelės investicijos (nebent to pageidautumėte). Kitas svarbus privalumas – Facebook reklamos biudžetą galima koreguoti, pristabdyti, optimizuoti ar dar labiau padidinti ir investuoti dar daugiau. Visos Facebook reklaminės kampanijos metu netgi matysis (analizuojant ataskaitas ir stebint rezultatus) ko būtent gali prireikti ir kokie tokios reklamos būdai yra efektyvesni, o kokie nėra itin naudingi.
D.U.K
Kokios yra Facebook reklamos kainos (nuo-iki)?
Kainos prasideda nuo poros centų iki tiek, kiek tik galite įsivaizduoti 🙂
Ar verta investuoti į Fb reklamines kampanijas?
Vienareikšmiškai – tikrai TAIP!
Vien jau žvelgiant į tai, ką suteikia tokia reklama:
Ar galima naudotis Facebook reklamos paslaugomis norint padidinti konkurencingumą?
Konkurencingumo atžvilgiu tikrai verta reklamuotis feisbuke, šitaip tampama labiau konkurencingais, nes vis dar mažai verslų noriai reklamuojasi tokiu būdu. Tad Jūs būsite vienas iš nedaugelio ir turėsite galimybę padidinti klientų ratą ir savo populiarumą. Tapkite pranašesni už savo konkurentus!
Kodėl Facebook reklama tokia svarbi?
Todėl, kad dėl sumažėjusio organinio pasiekiamumo padidėja reklamos poreikis, o juk geriausia reklamuotis ten, kur yra daugiausia žmonių – socialiniame tinkle Facebook. Čia nemažai erdvės reklamai ir galimybės yra neribotos, tad gaunama daug ir už mažą kainą, o investicinė grąža tikrai džiuginanti.
Susisiekite su Mumis
Mes pasiruošę kalbėtis ir norėtume Jus išgirsti. Užpildykite esančią formą ir mes būsime vienu laipteliu arčiau Jūsų.
Apie Mus
Kontaktai