SEO (ang. Search Engine Optimization) – optimizavimas paieškos sistemoms. (Deja, bet apsieinama be lietuviškos santrumpos atitikmens.) Paprastai kalbant, tai procesas padedantis padaryti taip, kad tam tikra informacija būtų greičiau randama vartotojų. Pavyzdžiui, į Google paieškos laukelį įrašote raktinį žodį ir iškrenta rezultatai. 1-ojo Google puslapio rezultatai – tie, kuriems atliktas SEO, tai yra svetainės, e.parduotuvės ir kt.
STRATEGIJA – tai pagrindas, be kurio profesionalios SEO paslaugos tiesiog negali egzistuoti. Prieš pradedant bet kokius darbus, būtina kruopščiai ištirti rinką, išanalizuoti konkurentus, ir paruošti detalų veiksmų planą. Tik turint aiškiai apibrėžtą strategiją, galima pradėti vykdyti SEO darbus, kurie bus tiksliai suderinti su užsakovo poreikiais bei numatytu biudžetu. Darbų apimtis ir jų trukmė tiesiogiai priklauso nuo iškeltų tikslų ir finansinių galimybių. Be gerai apgalvotos strategijos, efektyvi SEO kampanija tiesiog neįmanoma, todėl tai yra esminis žingsnis, užtikrinantis sėkmingą ir ilgalaikį rezultatą
Mažos apimties projektai: paslaugas siūlančios svetainės, nišinius produktus parduodančios elektroninės parduotuvės, kur konkurencija nėra didelė.
Vidutinės apimties projektai: elektroninės parduotuvės, vidutinės konkurencijos paslaugas teikiančios svetainės.
Aukštos konkurencijos projektai užsienio rinkose, reikalaujantys didesnio kiekio resursų (nuorodų, projektui skiriamo laiko)
Didelės apimties projektai: didelį puslapių / produktų kiekį turinčios elektroninės parduotuvės, konkuruojančios su elektroninės prekybos rykliais.
Ar jūsų svetainė yra nematoma paieškos rezultatuose? Nesijaudinkite – mes Jums padėsime! Parašykite arba paskambinkite mums +370 673 07708 ir mes Jums padėsime pakilti į Google Olimpo kalną!
1. Projekto analizė
Svetainės techninių klaidų identifikavimas, konkurentų analizė ir individualaus SEO plano parengimas.
SEO įrankiuose: Google Analytics, Search Console ir kt. esančių duomenų vertinimas kombinuojant su kliento žiniomis ir turima / pateikiama informacija. Nuo pat bendradarbiavimo pradžios glaudžiai bendraujame su klientu, konsultuojamės siekdami suprasti poreikį ir pasiekti geriausią rezultatą bei naudą klientui.
Tolimesniame etape identifikuojame kertines vietas / klaidas, kurių korekcijos gali atnešti optimalų rezultatą per trumpiausią įmanomą skiriamą laiką. Naudojantis SEO įrankių teikiamais duomenimis, kliento pateikiama informacija ir poreikiais, atliktomis konkurentų analizėmis, vertinant techninę svetainės būklę, yra sudaromas individualus SEO optimizacijos planas rezultatams ir naudai pasiekti.
2. Analizės metu priimtų sprendimų įgyvendinimas
Prioritetinių, į rezultatą orientuotų darbų įgyvendinimas.
Nors Google deklaruoja, kad reitingavimo faktorių yra daugiau nei keli šimtai, tačiau, jų visų atitikimas nėra vienodai svarbus siekiant organinių pozicijų ir srauto svetainėje. Šioje vietoje mes išskiriame svarbiausias / kertines vietas, kurių korekcijos gali atnešti didžiausią naudą per mažiausią įmanomą skiriamą laiką dirbant su SEO optimizacija.
3. Projekto augimas – rezultatų per tam tikrą laiką vertinimas
SEO veiksmų tobulinimas ir pritaikymas besikeičiančioje konkurencinėje aplinkoje atsižvelgiant į Google paieškos sistemos algoritmų atnaujinimus
Net jei jau atlikti SEO darbai – negalima atsipalaiduoti. Būtinas nuolatinis stebėjimas, rezultatų analizavimas. Dažnai į atliktus optimizavimo veiksmus, tokius, kaip tekstinio turinio parengimas, nuorodų įgijimas reaguoja ir konkurentai, todėl privalome juos stebėti ir reikalui esant atsakyti atsakomaisiais veiksmais, pastatysiančiais konkurentus už mūsų nugaros.
4. Domeno autoriteto didinimas
Atgalinių nuorodų įgijimas autoritetinguose, susijusios tematikos šaltiniuose
Kokybiškų nuorodų įgijimas aukšto autoriteto internetinėse svetainėse pačioje pirminėje projekto stadijoje. Tiek vidinio, tiek išorinio SEO darbai, remiantis veikiančiomis darbų praktikomis turi būti atliekami kompleksiškai, todėl nėra ko laukti. Tam, kad projektas pradėtų „judėti“, pirmąsias nuorodas įgyjame tik pradėjus pirmuosius optimizacijos darbus.
5. Neišnaudoto projekto potencialo identifikavimas, realizavimas
Tolimesnio augimo krypčių numatymas ir įgyvendinimas.
Pasiekus pirminius rezultatus, ieškome tolimesnių projekto efektyvinimo galimybių, neleidžiame „stagnuoti“, turėdami mintyje besikeičiančią, į priekį judančią konkurencinę aplinką ir rinkos galimybes.
SEO paslaugų kaina priklauso nuo to, kokį SEO pasirinksite – vidinį ar išorinį, taip pat nuo to, kiek norėsite į tai investuoti. Bet kokiu atveju SEO yra būtinas, kad Jūsų web‘as ar eshop‘as būtų matomas, greitai randamas ir dažnai lankomas. Kadangi kiekvienas projektas yra individualus, tai ir kainos yra atitinkamos.
Jei norite sumokėti mažai, tačiau gauti daug ir kokybiškai, tikriausiai per daug tikitės. Net jei ir rastumėte tokį variantą, turėkite omenyje, kad „pigiai“ dažnai nereiškia „gerai“. Profesionalūs SEO specialistai negali sau leisti dirbti už mažą kainą, nes kokybiškos paslaugos reikalauja atitinkamų investicijų. Jei vis tiek norite bandyti atlikti SEO patys, profesionalai gali pasiūlyti konsultacijas ir patarimus. Tačiau geriausių rezultatų pasiekti galima tik dirbant su patyrusiais SEO specialistais.
Be to, SEO paslaugų užsakymas reikalauja ne tik finansinių išteklių, bet ir glaudaus bendradarbiavimo. Jūs geriausiai žinote savo veiklą, įmonę ir klientus, todėl jūsų indėlis ir informacija yra nepaprastai svarbūs, kad SEO specialistai galėtų suteikti efektyvias ir pritaikytas paslaugas.
Nebijokite investuoti ir augti. Ne tik svajokite, bet ir imkitės veiksmų drauge su mumis!
Jei norite būti nuolatos matomi, plėstis, augti ir atsirasti tarp „Google“ TOP 10 nuorodų Lietuvoje, Anglijoje, Airijoje, Amerikoje, o galbūt ir Kinijoje bei siekiate padidinti pajamas, apyvartą, žinomumą – susisiekite su mumis ir mes Jums padėsime!
Vilnius – čia dirbame, bet su savo klientais dažnai bendraujame ir bendradarbiaujame ne tik Vilniuje, bet ir nuotoliniu būdu, tad profesionalios SEO paslaugos teikiamos, kad ir kur bebūtų mūsų klientų verslas – Lietuvoje ar užsienyje.
Rizika išlieka visada, tik reikia išmokti ją suvaldyti, o ne jos vengti. Kreipkitės ir mes padėsime Jums atrasti naujų klientų, tapti žinomais ir padidinti pelną.
Jeigu Jūsų verslo nesimato saityne – toks verslas išvis neegzistuoja. Tačiau, kad būtumėte internete – tereikia SEO.
Šiais laikais verslas ir SEO turi būti lyg „In“ ir „Jang“ – vienas kitą papildančios dalys, sudarančios visumą. Viena dalis – gerai sukurta interneto (internetinė) svetainė ar internetinė (el.) parduotuvė, kita – tinkama optimizacija paieškos varikliams („Google“, „Bing“, „Yahoo“, „Baidu“ ir t. t.) – SEO optimizacija arba kitaip vadinamas optimizavimas paieškos sistemoms.
Interneto svetainė ar elektroninė parduotuvė be SEO yra tarsi automobilis be ratų – viskas lyg ir vietoje, bet jis negali nei judėti, nei įsibėgėti. Be tinkamos optimizacijos paieškos sistemoms, Jūsų interneto svetainė arba internetinė parduotuvė praranda galimybę būti matoma, lengvai randama ir pasiekiama interneto platybėse. Tai tiesiogiai veikia Jūsų verslo įrankio galimybes generuoti pajamas. Tik kruopščiai sutvarkius tiek vidinį, tiek išorinį SEO, galima tikėtis didesnio lankytojų srauto, kuris galiausiai atneša ir pelną. SEO – tai raktas į ilgalaikę sėkmę.
SEO procesas, be abejo, priklauso nuo jūsų išsikeltų tikslų (padidinti lankomumą ir / ar pardavimus) ir užsakytų SEO paslaugų. Vis dėlto, SEO paketas galėtų atrodyti taip:
Tačiau verta atsiminti vieną svarbų dalyką (kuris, beje, galioja visame pasaulyje) – SEO specialistai negali sukurti stebuklo, tačiau gali sukurti visas sąlygas, kad tas stebuklas įvyktų. (Šiuo stebuklu laikomos aukščiausios Google pozicijos.)
Labai svarbu suprasti, kad SEO nėra vienkartinė paslauga, kurią galima atlikti per dieną. Nors daugelis klientų to tikisi, realybė yra kitokia. Optimizavimas paieškos sistemoms yra ilgalaikis ir nuolatinis procesas. Kaip ir verslo augimui, taip ir interneto svetainės ar e. parduotuvės SEO sėkmei pasiekti reikia nuolatinių pastangų. Tik nuoseklus darbas užtikrins norimus rezultatus.
Tai optimizacija svetainės viduje – kiekvieno puslapio ir visos svetainės apskritai. Pagrindinės dalys: raktažodžiai (tyrimas, išrinkimas tikslinių), struktūra, nuorodos, url‘ai, turinio optimizavimas, UX – vartotojo patirtis, atitinkami CTA mygtukai (call to action).
Net patys geriausi SEO specialistai, kad ir kokie meistrai savo srityje būtų, negalės padėti, jei svetainėje trūksta turinio arba jis yra nepakankamas. Svetainės sėkmei būtini kokybiški tekstai, tinkamai parinkta vaizdinė medžiaga ir jų pakankamas kiekis su atitinkamais raktažodžiais bei raktinėmis frazėmis. Svarbiausia yra unikalus, originalus turinys – viskas, kas talpinama svetainėje, turėtų būti unikalus. Kopijuoti tekstų iš kitų svetainių griežtai nerekomenduojama, nes tai gali neigiamai paveikti Jūsų svetainės pozicijas. Šiuo atveju, galite pasitelkti SEO tekstų rašytojus arba kurti turinį patys, laikydamiesi SEO rekomendacijų ir naudojant parinktus raktažodžius. SEO turinys yra pagrindinis raktas į svetainės matomumą ir sėkmę ilgalaikėje perspektyvoje.
Turint gerą verslo įrankį ir tinkamai optimizuotą vidinį SEO – pats metas atkreipti dėmesį į dar vieną dalyką – išorinį SEO. Norėdami būti Google paieškoje tarp TOP 10 pozicijų ir turėti ilgalaikę naudą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, tiesiog būtinas yra išorinis SEO. Svarbu paminėti, kad pasaulyje net ~92 proc. pirminių paieškų vyksta naudojant „Google“ paieškų sistemą.
Jei Jūsų biudžetas ribotas ir norite momentinės reklamos internete, pvz., sezoniškos, naudojant „Google Ads“ ar tiesiog „Google Adwords“, mielai pasiūlysime Jums šią paslaugą. Tačiau visgi ilgalaikėje perspektyvoje, organinis, nenutrūkstamas informacijos srautas yra daug naudingesnis ir reikšmingesnis. Dauguma žmonių naudoja naršyklės įskiepius, kurie blokuoja tokiu būdu kuriamą reklamą. Todėl, jei Jūsų svetainė natūraliai atsiras tarp „Google“ TOP 10, tai Jūsų nuoroda bus matoma ir pasiekiama visą parą, už tai papildomai nemokant.
Atkreipkite dėmesį į tai, kaip jūs ir jūsų potencialūs klientai ieškote informacijos internete. Dauguma žmonių naudojasi paieškos sistemomis ir dažniausiai pasirenka rezultatus, esančius pirmuose puslapiuose. Jei jūsų svetainė nepatenka į „Google“ TOP 10 paieškos rezultatuose, praktiškai galima teigti, kad jūsų svetainės nėra internete, nes daugelis vartotojų niekada nepereina į tolesnius puslapius. Siekiant užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų matoma ir lengvai randama, būtina įsitikinti, jog ji pasiekia aukštas pozicijas paieškos sistemų rezultatuose.
Esame įsitikinę, kad jau suprantate – SEO (paieškos sistemų optimizavimas) yra būtina skaitmeninės rinkodaros dalis. Tačiau mažos įmonės dažnai nepaiso šio svarbaus aspekto, ir tik pusė jų įtraukia SEO į savo biudžetą. Kodėl taip yra? Greičiausiai dėl to, kad SEO kainodara gali būti sudėtinga. Nėra standartizuotų tarifų, todėl agentūros gali nustatyti bet kokias kainas, kurias nori. Tai reiškia, kad jums reikia įvertinti, kas siūlo tikrą vertę už jūsų pinigus.
Atsižvelgiant į tai, kad „Google“ kasdien atliekama apie 5,6 milijardo paieškų ir dauguma žmonių pasitenkina tik pirmuoju rezultatų puslapiu, investicija į SEO kampaniją yra svarbi norint pagerinti savo svetainės reitingą ir auginti verslą. Šiame straipsnyje aptarsime tipines SEO kainas, ko galite tikėtis už savo pinigus ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis SEO agentūrą. (Patarimas: rinkitės SEO ekspertus, tokius kaip „Okursa“!)
Jei norite pereiti į priekį, štai ką aptarsime šiame įraše:
Yra daugybė SEO agentūrų ir skaitmeninės rinkodaros įmonių, kurios visos siūlo įvairias paslaugas. Jie siekia padidinti jūsų svetainės natūralų srautą optimizuodami jos reitingą paieškos variklio rezultatų puslapiuose (SERP) tirdami raktinius žodžius, kurdami turinį ir kurdami nuorodas.
Prieš nuspręsdami dėl paslaugos, dar kartą patikrinkite, kas įtraukta į kiekvieną SEO kainodaros modelį, nes kiekviena agentūra ar SEO konsultantas bus šiek tiek kitoks.
Pažvelkime į tris pagrindines SEO kainodaros struktūras:
Valandinis SEO
Galite matyti valandinį įkainį, taikomą už SEO darbą. Ši parinktis, kurią mėgsta laisvai samdomi darbuotojai arba nepriklausomi rangovai, siūlantys SEO paslaugas mažesniems klientams, rečiau naudosis agentūros ar internetinės rinkodaros įmonėmis.
Suma apskaičiuojami pagal tai, kiek valandų dirbama kiekvienam projektui. Paprašykite įmonės pamatyti, ką jie padarė per tą laiką, kad įsitikintumėte, jog jus teisingai apmokestino.
Vidutiniškai valandinio SEO darbo kaina yra 30 –100 € per valandą.
Mėnesinis SEO mokestis
Didesnės SEO ir rinkodaros agentūros paprastai taiko mėnesinį mokestį. Sutiksite mokėti fiksuotą kainą už agentūros, kuri atliks nuolatinius SEO darbus jūsų svetainėje, paslaugas.
Mėnesiniai SEO paketai dažnai apima tam tikrą paslaugų rinkinį, pavyzdžiui, raktinių žodžių tyrimą, konkurentų tyrimą, SEO turinio rašymą, techninius auditus, turinio rinkodaros auditus, nuorodų kūrimą, skaitmeninį viešąjį ryšį, nuolatines SEO ir technines konsultacijas, taip pat ataskaitų teikimą ir įžvalgas. Tačiau kai kurios agentūros leidžia jums sudaryti individualų planą su sutarta mėnesio kaina.
Mėnesinės išlaidos prasideda nuo 500 € per mėnesį. Vėl gi, labai priklauso nuo projekto, rinkos, konkurencijos ir t.t.
Už projektą
SEO agentūra gali imti vienkartinį mokestį už konkretų SEO projektą. Prieš susitardami dėl projekto apimties ir bendrų išlaidų, pirmiausia aptarkite savo SEO poreikius ir tikslus. Šis būdas leidžia labiau apskaičiuoti sąmatą.
Vidutinė projektų SEO paslaugų kaina svyruoja nuo 6000 € iki 70000 € ir daugiau. Mažesnės įmonės renkančios pradžioje vidinį SEO, vienam projektui galėtų išleisti maždaug 1000 €.
SEO yra didelė užduotis, nes reikia atsižvelgti į daugybę skirtingų elementų. Jei manote, kad tai tik apie kai kuriuos raktinius žodžius, pagalvokite dar kartą! Nors mažoms įmonėms nereikia švaistyti biudžeto SEO, jums reikia skirti laiko ir pinigų, kad įsitikintumėte, jog yra aprėpti visi strategijos aspektai.
Vidinis tyrimas
Pirmoji jūsų SEO strategijos dalis yra apgalvoti, ką norite pasiekti. Pateikiamas turinys turi būti aktualus ir naudingas auditorijai, o naujiems lankytojams jį lengva atrasti per paieškos variklius.
Labai svarbu pažinti savo auditoriją, todėl vidinio tyrimo etapas turėtų apimti atsiliepimų rinkimą, kad sužinotumėte, ko jūsų vartotojai nori iš jūsų svetainės. Taip pat turėsite atlikti pramonės tyrimus, kad pastebėtumėte dabartines tendencijas ir pažengtumėte į priekį.
Nors kai kurie iš šių tyrimų gali būti atliekami įmonės viduje, mažoms įmonėms tai bus labai daug darbo reikalaujanti, tačiau SEO specialistai gali padėti tai atlikti kartu su kitais SEO elementais.
Raktinių žodžių ir konkurentų tyrimas
SEO taip pat reikalauja daug laiko reikalaujančių raktinių žodžių tyrimų. Labai svarbu, kad jūsų svetainėje būtų tinkami raktiniai žodžiai – jei ne, ji nebus rodoma „Google“ paieškose ir prarasite vertingą srautą.
Raktinių žodžių tyrimas apima mąstymą, kaip potencialūs klientai galėtų ieškoti jūsų verslo. Taip pat svarbu nustatyti tiesioginius konkurentus ir patikrinti, kurie raktiniai žodžiai pritraukia srautą į jų svetaines.
„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė leidžia tai padaryti nemokamai, tačiau norint atlikti išsamesnius tyrimus, jums reikės mokamo įrankio, pvz., „Ahrefs“. Mokėjimas už įrankius gali greitai padidėti, todėl geriau samdyti SEO agentūrą, kuri viskuo pasirūpins viename pakete.
Internetnės svetainės ar elektroninės parduotuvės architektūros ir struktūros optimizavimas
Kitas etapas yra naudoti šį tyrimą, kad optimizuotumėte savo svetainės struktūrą. Tai ne tik tinkama SEO, bet ir turi pasiūlyti lankytojams puikią vartotojo patirtį be trūkstamų nuorodų ar lėtai įkeliamų vaizdų.
Jei esate tikri dėl programavimo, galite tai padaryti patys, tačiau dauguma įmonių savininkų mano, kad jiems reikia SEO profesionalų. Jie žinos visas gudrybes, pvz., sumažins paspaudimų skaičių pagrindiniame puslapyje, naudos vidines nuorodas ir trumpus URL.
SEO Turinio rašymas ir optimizavimas
Jūsų svetainei taip pat reikia daug aukštos kokybės turinio, kad atitiktų šiuos „Google“ algoritmus. Naujas, unikalus ir atnaujintas turinys sukuria aukštesnius reitingus.
Gali būti, kad jūsų komandoje yra puikių rašytojų, tačiau nuolatinis turinio kūrimo ir optimizavimo darbas yra visas darbo laikas – taip pat kyla naujų idėjų, turite atnaujinti esamą turinį, kad jame būtų naujausia informacija. populiarūs raktiniai žodžiai ir naujausia statistika.
Nuorodų kūrimas ir skaitmeninis PR
Nuorodų kūrimas yra tada, kai į jūsų svetainę nukreipiate kitas svetaines, skatinate persiuntimo srautą ir pranešate „Google“, kad jūsų svetainė verta citavimo (taip gausite aukštesnį reitingą). Tai galite padaryti naudodami puikų turinį, dienraščius, influencerių atsiliepimus ir partnerių nuorodas.
Analizė ir ataskaitų teikimas
Taip pat būtina neatsilikti nuo geriausios „Google Analytics“ praktikos, kad galėtumėte stebėti savo svetainės našumą ir konkurenciją – tai dar vienas SEO aspektas, kuriam reikia laiko ir pastangų bei tam tikrų techninių žinių. Geriausia tai patikėti profesionalams, kurie gali padėti sukurti vertingas atgalines nuorodas nepažeisdami „Google“ gairių.
SEO kaina priklauso nuo daugelio kintamųjų. Prieš nustatydama kainą, SEO agentūra įvertins jūsų esamą prekės ženklo žinomumą ir matomumą natūraliose paieškose, verslo tikslus ir tikslinę auditoriją.
Kainos taip pat priklauso nuo SEO agentūros patirties – kaip ir daugelyje dalykų gyvenime, jūs gaunate tai, už ką mokate. Vidutinės Lietuvoje agentūrų išlaidos yra 30 –100 € per valandą arba 500 –900 € per mėnesį, tačiau tai labai skiriasi.
Jei esate individualus verslininkas, galite nuspręsti patys susitvarkyti su SEO. Ir tai gali padėti, bet tik tuo atveju, jei esate pasirengęs išleisti daug laiko ir pastangų.
Tokie elementai kaip raktinių žodžių tyrimas ir turinio kūrimas tam tikru mastu gali būti savamoksliai, nes internete yra daug išteklių. Tačiau jums gali kilti problemų dėl techninės analizės, nuorodų kūrimo ir svetainės architektūros optimizavimo aspektų.
Iš esmės „pasidaryk pats“ SEO yra tik pasirinkimas labiausiai pinigų turinčioms įmonėms. Jei savo rinkodaros biudžete turite nors šiek tiek pinigų, išleiskite juos profesionaliam SEO.
Mažoms įmonėms gali kilti pagunda pasirinkti pigiausią pasiūlymą, tačiau leiskite jus perspėti. Dažnai „pigus SEO“ tiesiogine prasme yra per geras, kad būtų tiesa. SEO atima daug laiko ir daug darbo jėgos, todėl jei agentūra siūlo beprotiškai mažas kainas, gali būti, kad ji bando jus apgauti. Įprastos „pigaus SEO“ kainos svyruoja nuo 50 € iki 300 € per mėnesį. Ir čia su įtrauktu biudžetu nuorodoms.
Agentūra, apmokestinanti tiek mažai, neskirs laiko aukštos kokybės turiniui kurti. Norint sukurti efektyvų tinklaraščio turinį, reikia laiko ir ryšių su išorės svetainėmis. „Pigių SEO“ agentūros negali investuoti laiko ar išteklių į tinklaraščio turinį, kuris skatina augimą. Jau nekalbant apie aukšto reitingo nuorodų pirkimą.
Tai ne tik švaistomi jūsų pinigai, bet ir gali pakenkti jūsų svetainei. Kampų pjovimo metodais, vadinamais „juodosios skrybėlės SEO“, siekiama padidinti svetainės reitingą slaptais būdais, pvz., paslėptu tekstu, nenatūraliomis nuorodomis ir raktinių žodžių užpildymu.
„Google“ algoritmai yra išmintingi tokiai praktikai ir gali skirti nuobaudas, pvz., sumažinti reitingą arba visiškai atsisakyti jūsų. Dėl to prarandamas natūralus srautas, o tai gali turėti įtakos jūsų pajamoms.
Ne rezultatas, kurio tikėjotės, kai norėjote pagerinti savo SEO. Štai keletas „juodosios skrybėlės“ ir „baltos skrybėlės“ SEO taktikos:
Juodosios skrybėlės SEO – (Black hat SEO)
Baltos skrybėlės SEO – tinkamas SEO – (White hat SEO)
Taigi, žinome, kad dėl pigaus SEO neverta rizikuoti. Vidutinės klasės kainos yra saugesnės, tačiau visada turėtumėte atidžiai išnagrinėti agentūros patirtį. Už vidutinės klasės SEO galite tikėtis mokėti nuo 300 iki 700 € per mėnesį arba už projektą. Bet vėlgi, kiekviena situacija individuali.
Paprastai vidutinio lygio SEO daugiausia dėmesio skiriama esamų svetainės problemų šalinimui, pavyzdžiui, svetainės architektūros optimizavimui ir turinio pritaikymui. Jis tinka kuklioms svetainėms tose srityse, kuriose konkurencija yra mažesnė.
Viršutinėje šios rinkos dalyje SEO įmonės pateiks turinio rinkodaros strategiją. Jie reguliariai kurs naują turinį ir atnaujins esamą turinį. Jie taip pat gali pasiūlyti skaitmeninio PR paslaugą, kuriant atgalines nuorodas pasitelkiant informavimo ir socialinio stiprinimo priemones.
Vidutinės klasės SEO turinys patenkins kai kuriuos verslo poreikius, bet nesukurs ilgalaikio ir patrauklaus turinio. Jei jūsų biudžetas leidžia, yra geresnių variantų, kurie padės susidaryti didesnį vaizdą apie jūsų įmonės istoriją.
Jei turite didelį biudžetą ir ambicingus tikslus, verta investuoti į aukščiausios klasės SEO iš vienos geriausių agentūrų. Šie SEO specialistai turi infrastruktūrą ir patirtį (know how), kad galėtų pasiūlyti visapusiškas paslaugas kiekviename proceso etape.
Šis SEO tipas paprastai naudojamas didelėse el. prekybos svetainėse labai konkurencingose pramonės šakose. Aukštos klasės agentūrai gali būti pavesta išspręsti technines SEO problemas, optimizuoti jūsų analizės įrankius arba pašalinti „Google“ nuobaudų poveikį.
Aukščiausios klasės turinys iš aukščiausios klasės SEO agentūrų bus labai specifinis jūsų auditorijos klientų kelionei. Galite tikėtis informacinio turinio ir mokomųjų išteklių, kurie sumažins vartotojų skaičių ir padidins konversijas.
Paprastai prisiregistruojate prie ilgalaikio plano, pritaikyto jūsų konkrečiams SEO tikslams pasiekti. Aukštos klasės SEO paslaugų teikėjai paprastai yra įsitvirtinę ir patikimi, tačiau patikrinkite, ar jie gali įvykdyti viską, ką žada.
Įmonės SEO tarptautiniu mastu
Įmonės SEO yra visiškai kitoks žvėris. Nesvarbu, ar tai būtų svetainės dydis, ar įmonės dydis, įmonės SEO reikalauja daugiau atsakomybės. Jūs laukiate daugiau srauto, daugiau konversijų ir daugiau suinteresuotųjų iš skirtingų šalių indėlio. Šis aukšto lygio SEO darbas reiškia, kad galite tikėtis išleisti 10 000–1 mln. € ir daugiau per mėnesį.
Valdant įmonės SEO tarptautiniu mastu reikia keisti taktiką, o ne tik didinti smulkaus verslo SEO praktiką. Įmonės SEO procesai, mentalitetas ir atskaitos sistema reikalauja žinių ir vizijos. Turite pasirinkti įmonę, kuri kuria viso kanalo strategiją ir užtikrina ilgalaikius rezultatus.
Ši viso kanalo strategija turi apimti unikalų turinį, aukšto lygio skaitmeninį PR, mokamą paiešką, nuorodų kūrimą ir išsamų svetainės optimizavimą – visa tai įmonės lygiu. Į savo svetainę galite pritraukti daug natūralaus srauto, bet tik tuo atveju, jei dirbate su įmone, kuri žino, ką ji daro.
Štai čia mes ateiname. „Okursa“ kalbame įmonės SEO kalba.
Kaip? Pirmiausia nustatome unikalius jūsų įmonės iššūkius ir galimybes. Mes lyginame tai su jūsų tiesioginiais konkurentais, kad pamatytume, kur galite pakilti į priekį.
Tada sukuriame strateginį planą, pritaikytą jūsų buvimui internete. Mes žiūrime į visą vaizdą, kad sukurtume integruotą sprendimą kiekviename kontaktiniame taške. Kiekvienas jūsų svetainės colis yra optimizuotas naudojant individualų turinį ir aukštos kokybės, didelės vertės atgalinių nuorodų tinklą.
Jei kyla pagunda skirti savo pinigus mokamai paieškai (Google adwords), o ne SEO, žinokite: kuo daugiau išleisite mokamai paieškai, tuo ji brangs. Ir rezultatai dažniausiai ne visada pasiteisina. Žemos klasės SEO agentūros subsidijuos savo pastangas investuodamos į mokamą paieškos srautą, kitaip vadinamą paieškos sistemų rinkodara arba SEM.
Geras SEO nėra pigus. Taip pat turėkite omenyje – mokate profesionalams už jų patirtį ir laiką. Pažvelkime į keletą priežasčių, kodėl SEO kainuoja tiek, kiek jis kainuoja, ir kodėl verta didinti savo biudžetą.
SEO teikiančios paslaugą įmonės ar agentūros patirtis
Kaip jau minėjome, kuo daugiau mokėsite, tuo geresnę paslaugą gausite, tuo daugiau darbo ir laiko SEO agentūra galės skirti jūsų projektui. Ilgametę patirtį turinčios SEO agentūros gali imti didesnes kainas, nes pasiekia rezultatų. Taip pat naudinga pasirinkti SEO paslaugų teikėją, turintį patirties konkrečioje pramonės šakoje.
Nepatikėkite savo SEO į nesąžiningos įmonės rankas, kuri gali sugadinti jūsų reitingą ir gauti „Google“ baudų. Tikrai verta samdyti ekspertus, kurie žino, ką daro.
SEO teikiančios paslaugą įmonės ar agentūros vieta
Vieta yra svarbi. Jei jūsų paslaugų teikėjas yra įsikūręs dideliame mieste ne Lietuvoje, jis greičiausiai taikys didesnes kainas nei vietinis verslas, bet taip yra dėl pridėtinių išlaidų, o ne dėl to, kad prabangiose vietose teikiamos geresnės paslaugos.
Patikrinkite, ką tiksliai siūlo kiekviena įmonė, o ne apakinkite ryškios šviesos. Ypač saugokitės samdydami pigias SEO agentūras, įsikūrusias užsienyje.
Kainodaros modelis
PVO valandiniai įkainiai gali atrodyti patrauklūs, tačiau netrukus jie augs. Mažesnes įmones gali atbaidyti fiksuotas mėnesinis mokestis arba išankstinė projekto kaina. Tačiau atminkite, kad galite susitarti dėl to, kas įtraukta, ir planuoti savo išlaidas, o valandinius įkainius prognozuoti sunkiau.
Kliento verslo dydis
Jei dirbate įmonės lygmeniu, jums reikia geriausios įmonės SEO strategijos ir galite tikėtis, kad jūsų pasirinkta agentūra už tai ims didžiausią kainą. Nustatydami kainą kartu su verslo tikslais, jie atsižvelgs į jūsų dydį ir pajamas.
Kainos taip pat gali skirtis priklausomai nuo pramonės šakos. Kai kurie yra labiau pritaikyti internetinei rinkodarai nei kiti, o jei esate perpildytos, konkurencingos rinkos dalis, norint išsiskirti, reikia intensyvesnio SEO darbo.
SEO strategija (praeitis, dabartis, ateitis)
Kai įdarbinate SEO paslaugų agentūrą, ji peržiūrės viską, ką padarėte (arba nedarėte) anksčiau. Jei niekada daug dėmesio neskyrėte SEO, agentūra turės pradėti nuo nulio su jūsų strategija – lygiai taip pat turinio kūrimui ir optimizavimui.
Kuo daugiau jums reikės pagalbos (techninių problemų sprendimas, problemų dėl „Google“ baudų sprendimas), tuo daugiau turėsite mokėti. Tai taip pat priklauso nuo to, ko bandote pasiekti savo SEO planu – jei turite didelių ambicijų, tikitės mokėti papildomai, kad juos įgyvendintumėte.
Prieš samdydami SEO agentūrą, norėsite sužinoti apie investicijų grąžą arba SEO IG, kurią greičiausiai pamatysite. Tačiau SEO IG gali būti sudėtinga išmatuoti, nes tai susiję su matomumo uždirbimu, o ne su jos pirkimu naudojant mokėjimo už paspaudimą (PPC) skelbimus.
Pirmas rodiklis, kurio jums reikia, yra investicijų kaina. Tada turite stebėti ir įvertinti konversijų vertę. „Google Analytics“ pateikia viso jūsų svetainės srauto konversijų rodiklius ir įvertina, kiek pajamų generuojama iš kiekvieno paieškos kanalo.
IG apskaičiavimo formulė yra: (pajamos – investicijų kaina) / investicijų kaina
Taigi, jei jūsų pajamos per tam tikrą laikotarpį buvo 70 000 € ir per tą laiką išleidote 50 000 € SEO, jūsų IG būtų 40%.
Taip pat galite apskaičiuoti viso laikotarpio vertę (vidutinę kliento išlaidas per tam tikrą laiką) ir apskaičiuoti numatomą mėnesio pelną iš apskaičiuotų mėnesio pajamų atimdami vidutines mėnesines SEO išlaidas.
Atminkite, kad SEO paslaugos iš karto nepadidina srauto ar pajamų – prireiks laiko, kol jūsų svetainė pakils per SERP, todėl būkite pasiruošę trumpam investicijų laikotarpiui ir mažai grąžai.
Kas tinka vienam verslui, nebūtinai tinka kitam. Įsitikinkite, kad jūsų SEO paslaugų agentūra gali teikti tai, ko ieškote – nesvarbu, ar tai būtų nacionalinis, ar vietinis SEO, turinio kūrimas, išplėstinė analizė ar visa tai, kas išdėstyta pirmiau.
Kaip nustatėme, neturėtumėte taupyti SEO paslaugoms. Kreipkitės į vidutinio ar aukščiausios klasės SEO agentūras, turinčias įrodytą patirtį ir paprašykite jų pateikti savo sėkmės pavyzdžių. Taip pat naudinga sužinoti, ką turi pasakyti buvę klientai – peržiūrėkite atsiliepimus ir įsitikinkite, kad jie nenaudojo jokių abejotinų metodų.
Verta pabandyti užmegzti pokalbį su SEO komanda, o ne tik su jų pardavimo atstovu. Tokiu būdu galite pasikalbėti su tikrais rinkodaros specialistais, kurie tvarkytų jūsų SEO paskyrą ir užtikrintų, kad suprastų jūsų tikslus.
Jei turite laiko ir biudžeto, galite išbandyti kelias agentūras, įsigydami atskiras SEO audito paslaugas ir palygindami rezultatus. Jei ne, tiesiog atlikite kuo daugiau pasirinktos agentūros tyrimų.
Galiausiai ar verta rinktis SEO paslaugas? „Google“ algoritmų ir SERP pakeitimai reiškia, kad dabar reikia dar daugiau apsvarstyti, jei norite būti #1 reitinge – Google Olimpe – ar tai verta jūsų energijos?
„Google“ dabar naudoja papildomus veiksnius, kad nustatytų reitingo pozicijas, o naujinimai, pvz., BERT (Dvikryptis kodavimo priemonės iš Transformatorių, jei jums tai rūpi), naudoja natūralios kalbos apdorojimą, kad geriau suprastų paieškos kontekstą. O naudojant naujus elementus, pvz., SERP pateiktus fragmentus, jūsų svetainė gali pralaimėti kovoje.
Tačiau jei samdote SEO paslaugos ekspertus, jų darbas yra stebėti šiuos pokyčius ir maksimaliai padidinti jūsų svetainės potencialą drąsiame naujame pasaulyje. „Google“ taip pat protingiau skiria aukštos kokybės turinį nuo šiukšlių, todėl visiškai optimizuota svetainė veiks gerai.
Natūralios paieškos sudaro 53 % viso svetainės srauto, o didėjanti paieška balsu ir dirbtinis intelektas suteikia daugiau galimybių. Be to, visi turi išmanųjį telefoną, todėl žmonės gali bet kada ieškoti jūsų įmonės, paslaugų ar produktų.
Štai kodėl SEO vis dar yra viena iš galingiausių strategijų siekiant ilgalaikių rezultatų.
Jei norite, kad jūsų svetainė būtų Nr. 1, jums reikia puikios strategijos ir turite būti pasirengę už tai mokėti gerus pinigus. Nesigundykite pigiais pasiūlymais ir saugokitės „juodosios skrybėlės“ metodų, kurie gali pakenkti jūsų matomumui.
Nors kai kuriuos SEO elementus galima atlikti „pasidaryk pats“, tai nėra protingas ilgalaikis planas. Kad SEO veiktų jums, geriausia leisti vairą perimti ekspertams. Paskambinkite ar parašykite agentūrai „Okursa“ ir sužinokite, kodėl mūsų SEO ir turinio rinkodaros paslaugos vertos kiekvieno cento.
Susisiekite su Mumis
Mes pasiruošę kalbėtis ir norėtume Jus išgirsti. Užpildykite esančią formą ir mes būsime vienu laipteliu arčiau Jūsų.
Apie Mus
Kontaktai