Nežinote ko tiksliai Jums gali reikėti ir kiek tai preliminariai galėtų kainuoti ? Ne problema, siūlome užpildyti mūsų išplėstinę formą , jog galėtume Jums pateikti kainos pasiūlymą.
Kiek bus sukurta skirtingų scenų, veiksmo vietų ? pvz : kambarių, lauko vietų t.t.
Interaktyviame kambaryje galima judinti esamus objektus (3d modelius )
pvz: šuo, stalas , puodelis, knyga t.t.
Siūlome pritaikytus papildytosios ir virtualios realybės sprendimus kartu su pažangiomis technologijomis, kad galėtume pateikti kokybišką grafiką ir įtraukiančius potyrius. Pasirinkite savo verslui tinkamą technologiją :
Quick-Time VR
Yra vaizdo failo formatas. Jis leidžia kurti ir peržiūrėti VR fotografijas, fotografuotas panoramas. Jį sudaro šeši 90° × 90° vaizdai, supantys žiūrovą.
Fully Immersive VR
Leidžianti naudotojams dirbtinę aplinką patirti kaip realų pasaulį. Vartotojai yra patalpinti į virtualią erdvę, atskirtą nuo realaus pasaulio jutiminiu lygmeniu.
Siūlome pritaikytus papildytosios ir virtualios realybės sprendimus kartu su pažangiomis technologijomis, kad galėtume pateikti kokybišką grafiką ir įtraukiančius potyrius. Pasirinkite savo verslui tinkamą technologiją :
Augmentinė realybė
Virtuali realybė
Pasirinkite papildomas funkcijas, kurių Jums galėtų reikėti
Paieška/ filtrai
QR kodas
Perspėjimo pranešimai
Veiklos srautas
Daugiakalbis palaikymas
Vartotojų pokalbiai
Dar nežinoma
Kokio tipo atsiskaitymo Jums reikėtų?
IOS App store
Android Play store
Prenumeratos planai
Mokėjimo apdorojimas
Dar nežinoma
Kurių trečiųjų šalių paslaugų integracijų reikėtų jūsų programoje?
Socialiniai tinklai
Vieta GPS
Elektroninė prekyba
Dar nežinoma
Pasirinkite kokias ypatybės turėtų Jūsų aplikacija?
Vartotojų valdymas
Turinio valdymas
Ataskaitų teikimas ir analizė
Pranešimų valdymas
Dar nežinoma
Pašto ID ir slaptažodis
Kaip Jūsų vartotojai užsiregistruos ir prisijungs prie programos?
Per socialinius tinklus
2 žingsnių autorizacija
Registracija nebūtina
Šablonu pagrįstas vartotojo sąsajos dizainas
Individualizuoto prekės ženklo vartotojo sąsajos dizainas
Internetinės (El.) parduotuvės kūrimas
Mobilios aplikacijos kūrimas
Virtualios realybės kūrimas
Svetainės kūrimas
(Jei vykdote veiklą užsienyje ir aktualu SEO paslaugos tose šalyse, parašykite šalies pavadinimą ir surašykite raktinius žodžius tos šalies kalba )
(Google Ads, Facebook ads, instagram, youtube, linkedin ir t.t.? Galbūt galite pateikti statistiką?)
(Galbūt galite pateikti statistiką / demo prisijungimus / scrennshot‘us koks dabar yra apsilankymų skaičius. Jei galite laikinai pridėkite į šį e-mail: marketingas@okursa.lt)
(Raktinių žodžių pozicijos, google pirmas puslapis, organinis lankytojų srautas, užklausos, pirkimai, skambučiai, t. y. kokios konversijos? Per tam tikrų mėnesių, metų laikotarpį)
iPhone
Android
Kokiems įrenginiams bus pritaikyta Jūsų aplikacija ?
The final estimated price is :
Description | Information | Quantity | Price |
---|---|---|---|
Discount : | |||
Total : |
Atsirado troškimas išbandyti naują kulinarinį receptą, bet nesinori stovėti eilėje…
Reiktų atnaujinti garderobą, bet nėra jokio malonumo gaišti laiką vaikščiojant po parduotuves…
Greitai šventės – ką padovanoti artimiesiems ir kur ieškoti dovanų?…
Internetinių parduotuvių kūrimas ir jų naudojimasis- šių dienų aktualijos, kuriose atsiranda daug klausimų ir neaiškumų. Tokiais atvejais pasitelkiamas visagalis internetas ir jame esančių internetinių parduotuvių gausa. Dažniausiai apsiperkama naudojant mobilųjį įrenginį (išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį) ir tai daroma, kai, pvz., geriama kava ar tiesiog tą pačią akimirką, kai prireikia prekių.
Jei Jūsų verslo nėra internete, tuomet toks verslas išvis neegzistuoja. Skamba žiauriai, bet tai tiesa.
Viską (arba beveik viską) įmanoma parduoti internete. Tiesiog yra būtinas tinkamai pagamintas verslo įrankis. Jei tai prekės, tiesiog reikalinga kokybiškai suprojektuota el. parduotuvė, kuri būtų tikrai tinkamu verslo įrankiu ir su kuriuo ne tik patogu pardavinėti ir tvarkyti prekių apskaitą, bet ir didinti pardavimus.
Elektroninė komercija ir internetinės (el.) parduotuvės be galo svarbūs dalykai XXI a. kasdienybėje. Besikeičiantys žmonių įpročiai, kantrybės ir laiko stoka vis dažniau skatina verslo atstovus atkreipti į tai daugiau dėmesio. Ypač nelengvais 2020-aisiais, kai saugumo ir sveikatos atžvilgiu 1-asis pusmetis pasižymėjo milžinišku IT poreikiu, o labiausiai prekybos sferoje, kurioje elektroninių parduotuvių ar kitų verslo įrankių trūkumas buvo lygus verslo mirčiai. Tad tokiu atveju išsilaikyti rinkoje gali berods tik turintys elektroninį verslą (e. komercija), nes fizinėms parduotuvėms tai žiauriai sudėtinga arba net neįmanoma, o turint el. parduotuvę bet kokiu atveju prekyba nesustos ir tik didės.
Pagrindiniai privalumai, kuriuos suteikia elektroninė parduotuvė:
Maisto prekės, drabužiai, avalynė, aksesuarai, žaislai, prekės buičiai, statyboms, remontui, kosmetika, technika ir kitos prekės – tai tik dalis verslo sferų (jas galima vardinti be galo), kurios karantino laikotarpiu turėjo „persikvalifikuoti“-persikelti į interneto erdvę, jei iki 2020 metų to dar nebuvo padariusios. Internetinės parduotuvės kūrimas ir „paleidimas“ į interneto vandenyną leido tokioms parduotuvėms išlikti rinkoje, o aktyvi e. marketingo veikla internete ženkliai padidindavo pelną.
Restoranai, kavinės ir kitos viešojo maitinimo paslaugas teikiančios įmonės irgi turėjo persikvalifikuoti. Ir, žinoma, be IT verslo įrankių – aplikacijų ir e. parduotuvių kūrimo neapsieita. Kaip sakoma, nėr to blogo, kas neišeitų į gerą. Praplėstas akiratis sukūrė galimybes uždirbti daugiau ir, svarbiausia, išsilaikyti. Buvo laikas, kai restoranuose ir kavinėse negalima buvo valgyti, tačiau jose gaminamus patiekalus ir gėrimus galėjome nusipirkti išsinešimui, taip pat maistą dar ir kurjeriai išvežiodavo. Klientas norėdamas skaniai ir sočiai pavalgyti tiesiog savo išmaniajame telefone išsirinkdavo patiekalą(-us), užmokėdavo ir dar galėdavo stebėti atkeliaujančio maisto kelią. Visa tai – užsakyti, apmokėti ir stebėti – ypač patogu ir lengva, bet tik tuo atveju, jei el. parduotuvių kūrimo procese buvo į tai atsižvelgta ir tinkamai atlikta, nes tai be galo svarbu. Vien dėl to, kad vartotojas nenukeliautų pas konkurentą. Todėl norint turėti tikrai gerą verslo įrankį nereikia gailėti pinigų internetinės parduotuvės kūrimui. Tai investicija, kuri gali labai greitai atsipirkti.
Tačiau, ar žinote, kas gali įvykti, jei skirsite itin mažai pinigų e. parduotuvės sukūrimui? Ir dar tokiai elektroninei parduotuvei, apie kurią pasakysite – „gali būti bet kokia, svarbu, kad būtų, juk prekės geros ir žmonės vis tiek pirks“. Jus tuo įsitikinę? Labai greitai pasigailėsite net mažiausiai investavę į tokią internetinę parduotuvę, netgi jei įsigijote ją, kaip sakoma, „pigiau grybo“. Jums dar pasiseks, jei nepatirsite dėl to nuostolių ir, jei nuo Jūsų neatsigręš Jūsų nuolatiniai klientai. Nustebote? Klausiate kodėl? Žemiau pateikta reali istorija.
Įsivaizduokite situaciją, kai žmogus turėjo pasirinkimą:
1-as variantas – kažkoks „eshopas“ už minimalią investiciją.
ARBA
2-as variantas – profesionaliai sukurta e. parduotuvė pritaikyta Jūsų prekybos sferai už atitinkamą, bet konkurencingą kainą.
Kaip manote, ką žmogus pasirinko?
Žmogus pasirinko 1-ą variantą.
Buvo sukurtas, iš pirmo žvilgsnio, geras ir gražus eshop`as. BET… Praėjus trumpam laikui išlindo „bugai“ (klaidos) ir buvo pastebėti kiti nemalonūs dalykai IR DĖMĖSIO – nepatogus prekių apmokėjimas. Būtent pastaroji blogybė galėjo sužlugdyti to žmogaus verslą. Žiauru, kad dėl kažkokios, atrodo smulkmenos, buvo prarasta daugybę klientų, o numesti prekių krepšeliai ir atšaukti užsakymai liudijo apie tai, kiek įmonė galėjo uždirbti – gauti pajamų. Šitaip e. prekyba sustojo. Prarasti dideli pinigai ir tai nėra šimtas ar tūkstantis, tai ženkliai daugiau. Dar tokią prekybą, žinoma, galima išgelbėti – tiesiog reikėtų patogaus prekių apmokėjimo kelio. Kad klientui apsipirkimas šioje elektroninėje parduotuvėje taptų malonumu, o ne kažkokia kankyne, lyg ta prekė (prekės) būtų aukso vertės. Kita vertus, jei daugiau blogybių tokiame „eshope“, tai galima iš karto kurti naują el. parduotuvę. Juk ko remontuoti labai seną namą, jei galima pastatyti naują, kuris bus žymiai geresnis už suremontuotą seną.
Kokia tokios istorijos išvada?
(Šiaip tai tokių ir panašių istorijų daug daugiau, tai tik vienas iš pavyzdžių.)
O IŠVADA paprasta – reikėjo rinktis 2-ą variantą! Profesionalus elektroninės parduotuvės kūrimas ir jokių problemų!
O kurį variantą pasirinktumėte Jūs?
PATRAUKLI, kad patrauktų kiekvieno dėmesį;
PAPRASTA, kad ir vaikas suprastų;
GREITA, nes nėr kada laukt;
PASIEKIAMA – visur ir visada po ranka;
PATOGI naudotis mobiliuoju, PC ir planšete;
BENDRAUJANTI, jei lankytojui iškyla klausimų;
PRADŽIUGINANTI savo akcijomis ir dovanomis.
Labai dažnai susiduriame su klientų klausimais – kodėl mano internetinėje (el.) parduotuvėje tokie maži pardavimai, kaip juos padidinti? Kodėl mano internetinėje (el.) parduotuvėje apsilanko tiek mažai pirkėjų? Kaip optimizuoti kaštus?
Nėra vieno teisingo atsakymo, bet yra daugybė aspektų, kurių visuma turi įtakos šių problemų sprendimui. Visgi pradėti reikėtų būtent nuo internetinės (elektroninės) parduotuvės. Svarbu, kad ji būtų įtraukianti savo išvaizda, patogi, aiškiai suprantama vartotojams, greita, tinkamai paruošta, optimizuota paieškos varikliams (vidinis SEO) ir pritaikyta mobiliems įrenginiams. Pasaulyje net 48 proc. pirminių paieškų vyksta per mobilius įrenginius. Tik su tokiu verslo įrankiu galite judėti toliau ir įgyvendinti kitus žingsnius. Įrankis turi tarnauti Jums, o ne Jūs jam. Internetinių (elektroninių) parduotuvių kūrimas, pritaikant vartotojų elgsenos žinias, biometrinius tyrimus, esamas ir būsimas tendencijas, inovacijas, tampa mūsų pagrindiniu sėkmės faktoriumi, kuriant sėkmingą verslo įrankį, kuris generuotų pajamas.
Internetinių parduotuvių kūrimą sudaro: dizainas, logotipas, programavimas, turinys („content“), SEO, paleidimas. Tačiau dar reiktų paminėti funkcionalumą ir integruojamas mokėjimo ir kitas sistemas.
Kaip manote, į kokias internetines (el.) parduotuves klientai užsuka ir lieka jose dažniausiai? O kurias e. parduotuves pasirinktų potencialūs klientai? Jums sudėtinga atsakyti? Tuomet atsakykite sau į šiuos paprastus klausimus:
Atsakymai aiškūs, ar ne? Faktas, jog žmogaus akys pačios krypsta į grožį. Taip yra ir su IT sferos verslo įrankiais – pvz., elektronine parduotuve – didelio lankytojų srauto sulauks internetinės parduotuvės su patraukliu, įtraukiančiu dizainu, atitinkančiu naujausias tendencijas.
Juk įrodyta, kad net ~95 % internetinių svetainių ir e. parduotuvių lankytojų pirmieji įspūdžiai priklauso nuo dizaino. Galbūt jūs paprieštarausite sakydami, jog Jūsų prekės pačios geriausios, bet juk potencialūs klientai to nežino ir juos reikia iš pradžių sudominti, kad jie turėtų progą įsitikinti, jog rado, ko ieškojo!
Tačiau grožis dar ne viskas! E. parduotuvė verta pasitikėjimo! Tikrai taip, neabejokite. Todėl, kad dauguma apsilankiusiųjų e. parduotuvėje (eshop`e) nusprendžia dėl el. parduotuvės (prekių, įmonės) patikimumo iš to, ką pamato per pirmąsias sekundes, tad dizainas yra itin svarbus!
Elektroninė parduotuvė su individualiu dizainu tampa unikalia ir įgauna žymiai daugiau privalumų.
Taip, taip, būtent čia ir slypi lobis. Būkite unikalūs ir šitaip sustiprinkite savo verslą!
Viskas, kas sudaro el. parduotuvę – dizainas, struktūra, kalbos, integruojamos sistemos (pvz., apmokėjimas), TVS ir kt. – turi būti suprogramuota taip, kad e. parduotuvė tinkamai veiktų ir atitiktų visus internetinės parduotuvės programavimo kriterijus. „Prestashop“, „Magento“, „WordPress“ ir kitos sistemos pagal Jūsų el. parduotuvės ar el. parduotuvių poreikius ir prekių kiekius.
Nauda turi būti abipusė – Jums reikia „lengvai“ parduoti, o klientui – „patogiai nupirkti“. Tad būtinas geras funkcionalumas, dėl kurio naudojimasis eshop`u būtų ypač lengvas ir greitas – užtektų vos kelių mygtukų paspaudimų, kad būtų apžiūrėta ir įsigyta prekė. Tuo labiau, jog ir Jums patiems turi būti lengva naudotis elektronine parduotuve, kad galėtumėte patogiai valdyti ir tvarkyti parduotų prekių apskaitą ir prekes, užsakymus, sandėlį ir kt.
Turinys – informacija internetinėje (el.) parduotuvėje. Ji turi būti įdomiai ir suprantamai pateikta, prekių katalogas tinkamai sudėliotas, o prekių aprašymai aiškūs ir įtraukiantys. Svarbu žinoti, jog elektroninės parduotuvės turinį būtina nuolatos gerinti, atnaujinti ir užtikrinti įvairų ir platų produktų asortimentą. Taip pat ruošiant „contentą“ būtina visą laiką atsižvelgti į tai, pagal ką (kokius žodžius, frazes) žmonės ieško prekių, kurias parduodate ar paslaugų, kurias teikiate. Tai svarbu dėl SEO, kad vartotojai ieškodami, pvz., Google paieškoje, iš karto rastų Jus ir įeitų į Jūsų internetinę parduotuvę.
Juk norite, kad pirktų būtent iš Jūsų el. parduotuvės, ne iš konkurentų? Tuomet reikia SEO (ang. Search engine optimization) – optimizavimo paieškos sistemoms, kad vartotojai įvedę ieškomų prekių į, pvz., Google paiešką, rastų pirmiausia Jūsų e. parduotuvę. Tik turėkite omenyje, jog optimizavimui paieškos sistemoms būtinas geras turinys („contentas“) su atitinkamais raktažodžiais, frazėmis, pagal ką ieškomos Jūsų prekės / paslaugos (tokiais atvejais galima kreiptis į SEO tekstų rašytojus. Šitaip klientai ateis pas Jus, o nuo dizaino, funkcionalumo ir tinkamos informacijos priklausys, ar klientai liks svetainėje ir kiek prekių įsigys.
Kai viskas padaryta belieka ištestuoti ir paleisti. El. parduotuvės paleidimui būtinas domenas (www.pavadinimas.lt) ir hostingas (svetainės talpinimas serveryje). O po TVS (turinio valdymo sistemos) apmokymų galėsite talpinti ir valdyti turinį savo el. parduotuvėje.
Kai galima „pačiupinėti“ prekę ir pačiam įsidėti į krepšį – puiku. Dar geriau, kai žmogus įsigyja daugiau prekių, kuriuos įsiūlo parduotuvės savininkas arba pirkėjas pats stveria iš lentynų. O jei tarp pirkėjų – moterys, tai jau laikykitės, nes lentynos greit ištuštės. Bet,… kaip visada yra vienas bet, o gal ne vienas. Pvz., sumažėjo pirkėjų, o juk į tokią parduotuvę reikia nuolatos investuoti – atlyginimai darbuotojams, patalpų nuoma, valymas, o jei dar sandėlis reikalingas… Tačiau yra ir blogesnių dalykų, pvz., karantinas, pandemija, sugriežtintos sąlygos… Kiek išlaidų patiria parduotuvės savininkas? Pasidaro liūdna. Kita vertus, kaip sakoma – nėra padėties be išeities. Turint el. parduotuvę liūdna tikrai nebus, nes prekyba nesustos ir tik didės (priklausomai nuo prekybos sferos). Taip pat žymiai lengviau ir su mažiausiomis investicijomis galima „įeiti“ į užsienio rinkas, kas dar labiau gali padidinti Jūsų pelną. Taip pat galima pasinaudoti ir verslo skatynančių priemonių, viena iš jų – ES Parama verslui.
Pateikiame sprendimus pritaikytus kiekvienai verslo sričiai individualiai už konkurencingą kainą. Tad Jums bus pasiūlyta sukurti tik Jūsų įmonei / veiklai tinkančią elektroninę parduotuvę. Tokią e. parduotuvę, kurios reikia Jums ir kad prekybos mastai didėtų bei pelnas taip pat. Ir tikrai nesiūlysime to, ko Jums nereikia, nes visi elektroninėse parduotuvėse įgyvendinami sprendimai atitinka mūsų klientų pageidavimus ir reikmes bei galimybes.
Norime įsiklausyti į Jūsų poreikius, norus ir lūkesčius bei pagal tai sukurti Jums patogiausią ir priimtiniausią internetinę (elektroninę) parduotuvę parinkdami tinkamiausią sistemą („Wordpress“, „Prestashop“, „OpenCart“, individualias sistemas su “Laravel” ir t.t.).
Elektroninių parduotuvių kūrimas Vilniuje ir kiti verslo įrankių gamybos darbai Lietuvos sostinėje, ir mes visada esame pasiruošę būti arti Jūsų ir susitikti virtualioje aplinkoje. Tad gana švaistyti savo ir savo klientų laiką – mes padėsime Jums sukurti patogią ir lengvai naviguojamą internetinę parduotuvę. Jeigu dvejojate – susisiekite su mumis jau dabar ir išsklaidysime Jūsų abejones. O gal jau nusprendėte dėl el. parduotuvės? Praneškite ir mes aptarsime internetinės (el.) parduotuvės projektą!
Naujoji el. parduotuvė laukia Jūsų!
Susisiekite su Mumis
Mes pasiruošę kalbėtis ir norėtume Jus išgirsti. Užpildykite esančią formą ir mes būsime vienu laipteliu arčiau Jūsų.
Apie Mus
Kontaktai