Loading
Okursa

Internetinių (El.) parduotuvių kūrimas

Internetinių (El.) parduotuvių kūrimas

Internetinė (elektroninė) parduotuvė

kai apsiperki nepasijudinęs iš vietos

 

Atsirado troškimas išbandyti naują kulinarinį receptą, bet nesinori stovėti eilėje…

Reiktų atnaujinti garderobą, bet nėra jokio malonumo gaišti laiką vaikščiojant po parduotuves…

Greitai šventės – ką padovanoti artimiesiems ir kur ieškoti dovanų?…

Ir tai tik vieni iš daugelio klausimų-samprotavimų iškylančių daugumai žmonių. Tokiais atvejais pasitelkiamas visagalis internetas ir jame esančios el. parduotuvės. Dažniausiai apsiperkama naudojant mobilųjį įrenginį (išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį) ir tai daroma, kai, pvz., geriama kava ar tiesiog tą pačią akimirką, kai prireikia prekių.

 

Elektroninio verslo sprendimai

Jei Jūsų verslo nėra internete, tuomet toks verslas išvis neegzistuoja. Skamba žiauriai, bet tai tiesa.

Elektroninė komercija ir internetinės (el.) parduotuvės be galo svarbūs dalykai XXI a. kasdienybėje. Besikeičiantys žmonių įpročiai, kantrybės ir laiko stoka vis dažniau skatina verslo atstovus atkreipti į tai dėmesį. Ypač nelengvais 2020-aisiais, kai saugumo ir sveikatos atžvilgiu 1-asis pusmetis pasižymėjo milžinišku IT poreikiu, labiausiai prekybos sferoje, kurioje elektroninių parduotuvių ar kitų verslo įrankių trūkumas lygus verslo mirčiai. Tad tokiu atveju išsilaikyti rinkoje gali berods tik turintys elektroninį verslą (e. komercija), nes fizinėms parduotuvėms tai žiauriai sudėtinga arba net neįmanoma, o turint el. parduotuvę bet kokiu atveju prekyba nesustos ir tik didės.

 

El. parduotuvės kūrimas

arba kaip įtikti vartotojui?

Kuo toliau, tuo labiau žmonės turi vis mažiau kantrybės ir greitai susierzina, o noriai žiūri tik į tai, kas malonu akiai. Tad galima išskirti 7 elektroninės (internetinės) parduotuvės apibūdinimus:

PATRAUKLI, kad patrauktų kiekvieno dėmesį;

PAPRASTA, kad ir vaikas suprastų;

GREITA, nes nėr kada laukt;

PASIEKIAMA – visur ir visada po ranka;

PATOGI naudotis mobiliuoju, PC ir planšete;

BENDRAUJANTI, jei lankytojui iškyla klausimų;

PRADŽIUGINANTI savo akcijomis ir dovanomis.

 

Labai dažnai susiduriame su klientų klausimais – kodėl mano internetinėje (el.) parduotuvėje tokie maži pardavimai, kaip juos padidinti? Kodėl mano internetinėje (el.) parduotuvėje apsilanko tiek mažai pirkėjų? Kaip optimizuoti kaštus?

 

Nėra vieno teisingo atsakymo, bet yra daugybė aspektų, kurių visuma turi įtakos šių problemų sprendimui. Visgi pradėti reikėtų būtent nuo internetinės (elektroninės) parduotuvės. Svarbu, kad ji būtų įtraukianti savo išvaizda, patogi, aiškiai suprantama vartotojams, greita, tinkamai paruošta, optimizuota paieškos varikliams (vidinis SEO) ir pritaikyta mobiliems įrenginiams. Pasaulyje net 48 proc. pirminių paieškų vyksta per mobilius įrenginius. Tik su tokiu verslo įrankiu galite judėti toliau ir įgyvendinti kitus žingsnius. Įrankis turi tarnauti Jums, o ne Jūs jam. Internetinių (elektroninių) parduotuvių kūrimas, pritaikant vartotojų elgsenos žinias, biometrinius tyrimus, esamas ir būsimas tendencijas, inovacijas, tampa mūsų pagrindiniu sėkmės faktoriumi, kuriant sėkmingą verslo įrankį, kuris generuotų pajamas.

 

Strategiškai svarbūs e. parduotuvių kūrimo komponentai

arba dėl ko internetinė parduotuvė uždirba dar daugiau?

 

Internetinių parduotuvių kūrimą sudaro: dizainas, programavimas, turinys („content“), SEO, paleidimas. Tačiau dar reiktų paminėti funkcionalumą ir integruojamas mokėjimo ir kitas sistemas.

  • parduotuvės dizainas

arba šiek tiek apie įtraukiančio grožio sampratą

Kaip manote, į kokias internetines (el.) parduotuves klientai užsuka ir lieka jose dažniausiai? O kurias e. parduotuves pasirinktų potencialūs klientai? Jums sudėtinga atsakyti? Tuomet atsakykite sau į šiuos paprastus klausimus:

  • Į kokias moteris kreipia dėmesį vyrai – į gražuoles ar pilkas pelytes?
  • Ką pasirinks vaikas: saldainį įvyniotą į gražiai blizgančią medžiagą ar į baisiai šlykštų popieriuką?

Atsakymai aiškūs, ar ne? Faktas, jog žmogaus akys pačios krypsta į grožį. Taip yra ir su IT sferos verslo įrankiais – pvz., elektronine parduotuve – didelio lankytojų srauto sulauks internetinės parduotuvės su patraukliu, įtraukiančiu dizainu, atitinkančiu naujausias tendencijas.

 

Juk įrodyta, kad net ~95 % internetinių svetainių ir e. parduotuvių lankytojų pirmieji įspūdžiai priklauso nuo dizaino. Galbūt jūs paprieštarausite sakydami, jog Jūsų prekės pačios geriausios, bet juk potencialūs klientai to nežino ir juos reikia iš pradžių sudominti, kad jie turėtų progą įsitikinti, jog rado, ko ieškojo!

 

Tačiau grožis dar ne viskas! E. parduotuvė verta pasitikėjimo! Tikrai taip, neabejokite. Todėl, kad dauguma apsilankiusiųjų e. parduotuvėje (eshop`e) nusprendžia dėl el. parduotuvės (prekių, įmonės) patikimumo iš to, ką pamato per pirmąsias sekundes, tad dizainas yra itin svarbus!

 

  • Individualus e. parduotuvės dizainas

arba kaip rasti lobį

 

Elektroninė parduotuvė su individualiu dizainu tampa unikalia ir įgauna žymiai daugiau privalumų.

  • Išskirtinis dizainas, kuris sukurtas tik Jūsų internetinei parduotuvei (eshopui). Tai nėra šabloninio dizaino el. parduotuvė, prie kurios „pripratę“ vartotojai ir tai jau nuvilia jų akis.
  • Įspūdžio efektas, dėl kurio pritraukiama žymiai daugiau klientų ir yra padidinamas žinomumas.
  • Nėra „surištos“ rankos, jei užsimanysite į savo e. parduotuvę ar elektronines parduotuves pridėti daugiau įmantrybių.
  • Klientų pasitikėjimas Jumis – pelnykite jį jau nuo pat pirmųjų sekundžių. Unikalus dizainas lemia ir tai.

Taip, taip, būtent čia ir slypi lobis. Būkite unikalūs ir šitaip sustiprinkite savo verslą!  

 

  • Programavimas

Viskas, kas sudaro el. parduotuvę – dizainas, struktūra, kalbos, integruojamos sistemos (pvz., apmokėjimas), TVS ir kt. – turi būti suprogramuota taip, kad e. parduotuvė tinkamai veiktų ir atitiktų visus internetinės parduotuvės programavimo kriterijus. „Prestashop“, „Magento“, „WordPress“ ir kitos sistemos pagal Jūsų el. parduotuvės ar el. parduotuvių poreikius ir prekių kiekius.

 

  • Funkcionalumas

Nauda turi būti abipusė – Jums reikia „lengvai“ parduoti, o klientui – „patogiai nupirkti“. Tad būtinas geras funkcionalumas, dėl kurio naudojimasis eshop`u būtų ypač lengvas ir greitas – užtektų vos kelių mygtukų paspaudimų, kad būtų apžiūrėta ir įsigyta prekė.

 

  • Turinys („content“)

Turinys – informacija internetinėje (el.) parduotuvėje. Ji turi būti įdomiai ir suprantamai pateikta, prekių katalogas tinkamai sudėliotas, o prekių aprašymai aiškūs ir įtraukiantys. Svarbu žinoti, jog elektroninės parduotuvės turinį būtina nuolatos gerinti, atnaujinti ir užtikrinti įvairų ir platų produktų asortimentą.

 

  • SEO

SEO (ang. Search engine optimization) – optimizavimas paieškos sistemoms

 

Juk norite, kad pirktų būtent iš Jūsų el. parduotuvės, ne iš konkurentų? Tuomet reikia SEO (ang. Search engine optimization) – optimizavimo paieškos sistemoms, kad vartotojai įvedę ieškomų prekių į, pvz., Google paiešką, rastų pirmiausia Jūsų e. parduotuvę. Šitaip klientai ateis pas Jus, o nuo dizaino, funkcionalumo ir tinkamos informacijos priklausys, ar klientai liks svetainėje ir kiek prekių įsigys.

 

  • Baigiamieji darbai

Kai viskas padaryta belieka ištestuoti ir paleisti. El. parduotuvės paleidimui būtinas domenas (www pavadinimas) ir hostingas (svetainės talpinimas serveryje). Po to būna TVS (turinio valdymo sistemos) apmokymai, kad galėtumėte talpinti ir valdyti turinį savo el. parduotuvėje.

 

 

 

El. parduotuvės ir fizinės parduotuvės

arba kokios tos dvi medalio pusės

 

Kai galima „pačiupinėti“ prekę ir pačiam įsidėti į krepšį – puiku. Dar geriau, kai žmogus įsigyja daugiau prekių, kuriuos įsiūlo parduotuvės savininkas arba pirkėjas pats stveria iš lentynų. O jei tarp pirkėjų – moterys, tai jau laikykitės, nes lentynos greit ištuštės. Bet,… kaip visada yra vienas bet, o gal ne vienas. Pvz., sumažėjo pirkėjų, o juk į tokią parduotuvę reikia nuolatos investuoti – atlyginimai darbuotojams, patalpų nuoma, valymas, o jei dar sandėlis reikalingas… Tačiau yra ir blogesnių dalykų, pvz., karantinas, pandemija, sugriežtintos sąlygos… Kiek išlaidų patiria parduotuvės savininkas? Pasidaro liūdna. Kita vertus, kaip sakoma – nėra padėties be išeities. Turint el. parduotuvę liūdna tikrai nebus, nes prekyba nesustos ir tik didės (priklausomai nuo prekybos sferos). Taip pat žymiai lengviau ir su mažiausiomis investicijomis galima „įeiti“ į užsienio rinkas, kas dar labiau gali padidinti Jūsų pelną.

Naujoji el. parduotuvė laukia Jūsų!

Norime įsiklausyti į Jūsų poreikius, norus ir lūkesčius bei pagal tai sukurti Jums patogiausią ir priimtiniausią internetinę (elektroninę) parduotuvę parinkdami tinkamiausią sistemą („WordPress“, „Prestashop“, „OpenCart“, individualias sistemas ir t.t.).

Gana švaistyti savo ir savo klientų laiką – mes padėsime Jums sukurti patogią ir lengvai naviguojamą internetinę parduotuvę. Jeigu dvejojate – susisiekite su mumis jau dabar ir išsklaidysime Jūsų abejones. O gal jau nusprendėte dėl el. parduotuvės? Praneškite ir mes aptarsime naujosios internetinės (el.) parduotuvės projektą!

 

Susisiekite su Mumis

Mes pasiruošę kalbėtis ir norėtume Jus išgirsti.Užpildykite esančią formą ir mes būsime vienu laipteliu arčiau Jūsų.

Metalo g. 2, Vilnius