Remarketingas

Remdamiesi sukaupta patirtimi, rinkos analize ir šiuolaikinėmis technologijomis, vykdome sėkmingas remarketingo kampanijas per Google Ads ir Meta reklamos platformas, kurios leidžia verslams efektyviai pasiekti, išlaikyti ir konvertuoti tikslinę auditoriją.

Kaip remarketingas padeda spręsti verslo iššūkius

Mes sprendžiame esmines verslo problemas, kurios trukdo efektyviai pasiekti ir išlaikyti tikslinę auditoriją:
seo paslaugos

Kodėl verta rinktis remarketingą?

Remarketingo procesas

Remarketingo paslaugų galimi darbai

Paslauga Aprašymas
Auditorijos duomenų rinkimas ir valdymas Naudojame „Google Analytics“ ir „Meta Pixel“, kad surinktume tikslinius duomenis apie lankytojų elgseną, sukurtume segmentus ir optimizuotume remarketingo kampanijas.
Tikslinės auditorijos pritaikymas Kuriame „Custom Audiences“ remiantis svetainės lankytojų veiksmais: peržiūrėtais produktais, nebaigtais pirkimais ar lankytomis puslapio kategorijomis.
Lookalike auditorijos kūrimas Naudojame „Lookalike“ funkciją Meta platformose, kad pasiektume naujas auditorijas, panašias į jūsų esamus klientus.
Skelbimų dažnio optimizavimas Valdome skelbimų rodymo dažnį, kad išvengtume per didelio reklamos „nuovargio“ ir užtikrintume optimalius rezultatus.
Retargetingo scenarijai Kuriame individualizuotus scenarijus, tokius kaip „Abandoned Cart“ (nebaigtas krepšelis) ar „Back in Stock“ (prekių grąžinimas į asortimentą).
Vizualiniai ir dinaminiai skelbimai Kuriame personalizuotus vizualinius skelbimus su dinaminiais produktais, kurie automatiškai pritaikomi pagal vartotojų ankstesnį elgesį.
Vaizdo skelbimai „YouTube“ Naudojame „TrueView for Action“ skelbimus „YouTube“, kad padidintume vartotojų įsitraukimą ir paskatintume veiksmus.
Mobiliojo remarketingo sprendimai Optimizuojame kampanijas mobiliesiems įrenginiams, naudojant dinamiškus skelbimus ir interaktyvias funkcijas.
Auditorijos išskyrimas Pašaliname jau konvertuotus klientus iš kampanijų, kad sumažintume nereikalingas reklamos išlaidas ir išlaikytume tikslinį taikymą.
Geo-fencing taikymas Naudojame vietovės duomenis, kad pasiektume vartotojus, esančius tam tikruose geografiniuose regionuose, pavyzdžiui, arti jūsų fizinės parduotuvės.
„Responsive Display Ads“ Kuriame lankstus skelbimus, kurie automatiškai prisitaiko prie skirtingų įrenginių ir reklamos vietų dydžio.
„Dynamic Creative Optimization“ (DCO) Naudojame DCO technologiją, kad skelbimai būtų pritaikyti realiuoju laiku, remiantis vartotojo elgsena ir kontekstiniais duomenimis.
Kampanijų sekimo įdiegimas Įdiegiame „UTM“ parametrus ir kampanijų sekimą, siekdami tiksliai stebėti kiekvienos kampanijos našumą ir konversijas.
Pasikartojančių konversijų analizė Analizuojame, kaip vartotojai grįžta ir pakartotinai konvertuojasi, optimizuojame ilgalaikių klientų įsitraukimo strategijas.
„Dynamic Ad Placement“ Užtikriname, kad skelbimai būtų rodomi geriausiai veikiančiose vietose, optimizuojant pagal platformos algoritmus.
Konversijų optimizavimo taisyklės Diegiame konversijų optimizavimo strategijas, tokias kaip „Target CPA“ (tikslinė įsigijimo kaina) ar „Target ROAS“ (tikslinė investicijų grąža).
Automatizuotas kampanijų valdymas Naudojame „Google Ads Scripts“ ir „Meta Ads Manager Rules“, kad automatizuotume pasikartojančius kampanijų valdymo procesus.

Dažniausiai užduodami remarketingo klausimai

Paslaugos tipas Kaina nuo (EUR/mėn.)
Mažo biudžeto remarketingo kampanijos Nuo 300 € – skirtos mažoms įmonėms, siekiančioms pritraukti konkrečią auditoriją.
Vidutinio biudžeto remarketingo kampanijos Nuo 700 € – apima platesnę auditoriją, dinaminį remarketingą ir A/B testavimą.
Didelio biudžeto remarketingo kampanijos Nuo 1500 € – idealiai tinka e. prekybos verslams ir įmonėms su dideliu lankytojų srautu.
Individualios remarketingo strategijos Kaina derinama individualiai – kompleksiniams projektams ar kelių platformų sinergijai (Google Ads, Meta ir kt.).

Norėdami sužinoti daugiau apie tinkamiausią variantą, susisiekite su mumis.

Nemokama remarketingo konsultacija Jūsų verslui

 Ar jūsų reklama nepasiekia tinkamos auditorijos? Nesijaudinkite – mes Jums padėsime! Parašykite arba paskambinkite mums +370 673 07708, ir mes padėsime sukurti veiksmingą remarketingo strategiją, kuri padidins jūsų klientų konversijas.

Contact Us

Internete tiek daug visko, kad vartotojas jau pasiklysta pasiūlos miške, greitai užmiršta tai, kuo buvo susidomėjęs ir staigiai susižavi naujais pasiūlymais vis atsirandančiais interneto erdvėje. Tad kaip rasti klientus, kuriems reikia to, ką siūlote Jūs? Vienas iš pagrindinių būdų – remarketingas.

Kas yra remarketingas?

Remarketingas – pakartotinė reklama arba reklama, kuri persekioja Jūsų potencialius klientus – tuos asmenis, kurie jau buvo apsilankę Jūsų interneto svetainėje, internetinėje parduotuvėje ir domėjosi Jūsų paslaugomis ar produktais.

Tikriausiai žinote, jog socialiniame tinkle Facebook „užlaikinus“ kokį nors puslapį, vėliau daugiau to puslapio įrašų atsiranda Jūsų naujienų sklaidoje. Panašiai yra ir su remarketingu. Vartotojas apsilankė, tarkim, Jūsų internetinėje parduotuvėje ir išėjo iš jos nieko nenupirkęs, o po to naršydamas įvairiuose internetinėse svetainėse, taip pat Google, Youtube ir kitur pamato Jūsų elektroninės parduotuvės reklaminius banerius. Tai padeda priminti apie save ir „prisijaukinti“ klientus. Tuo labiau, jog vartotojai jau lankėsi Jūsų elektroninėje parduotuvėje. Bent kartą susidomėję tampa potencialiais klientais, kuriems reikia tik šiek tiek „padėti“ tapti Jūsų klientais. Tai puikus būdas ne tik priminti apie siūlomas prekes / paslaugas, bet ir padidinti susidomėjimą, o galiausiai parduoti. Juk kuo dažniau vartotojai mato, tuo greičiau nuperka.

Pakartotinė reklama – kas tai?

Arba pardavimas iš antro karto įvairiais būdais

Pakartotinė reklama arba pakartotinė rinkodara yra lietuviškais atitikmenimis tarptautiniam žodžiui – remarketing. Tačiau dažniausiai vartojamas sulietuvintas variantas – remarketingas. Taip pat dar vartojamas– retargetingas. Visi šie apibūdinimai reiškia tą patį. Tai įvairaus pobūdžio reklama, kuri rodoma vartotojams naršant internete po jų apsilankymo tam tikroje svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje. Rodoma reklama tam, kad galima būtų atlikti pardavimą iš antro karto, nes iš pirmo karto nebuvo nupirkta prekė ir / ar paslauga. Todėl ir vadinama – pakartotine reklama.

Reklama gali būti tekstiniu arba vaizdo formatu, t. y. reklamos skelbimai tik su tekstine informacija ar tekstinė su vaizdu (pvz., nuotrauka), ar trumpas vaizdo įrašas. Tačiau visų tipų remarketingas skirtas priminimui apie prekinį ženklą ir raginimui pirkti to prekinio ženklo prekes / paslaugas. Pakartotinės reklamos skelbimai gali būti įvairiausi atsižvelgiant į vartotojo patirtį, t. y. kur būtent lankėsi vartotojas, pvz., jei apžiūrinėjo produktus, tai tokia tema jam ir bus rodoma banerinė reklama.

Lankytojas naršydamas naujienų portaluose ir įvairų turinį talpinančiuose portaluose, tokiuose kaip: „Lrytas.lt“, „tv3.lt“, „15min.lt“, „Delfi.lt“, „Receptai.lt“, „Autoplius.lt“, „Autogidas.lt“, „Krepsinis.net“ ir t. t. pamato Jūsų interneto svetainės ar internetinės parduotuvės reklamą – banerius. Internetinių svetainių, kurios yra „Google“ partnerės Lietuvoje yra apie 250 ir jos lankomos daugiau nei 90 proc. Lietuvos žmonių.

Dar labai svarbus dalykas – neįkyrėti savo būsimiems klientams. Todėl pagal tai, koks yra vartotojų elgesys galima kurti atitinkamai auditorijai skirtus skelbimus ir juos karts nuo karto atnaujinti. Tokius reklaminius skelbimus lankytojai itin teigiamai priima, lyg natūraliai ir nepastebimai atsirandančią reklamą. Dėl to žymiai padidėja tikimybė susigrąžinti potencialius klientus dar labiau juos sudominant.

Kuo naudingas remarketingas?

Remarketingas – tai paskatinimas sugrįžti į jau lankytą svetainę ir atlikti veiksmą (-us). Todėl pakartotinė reklama gali būti veiksminga ir labai naudinga:

 

  • gali sugrąžinti prarastus potencialius klientus (net iki 50 proc.!!!);
  • paversti potencialius klientus – nuolatiniais;
  • tai, kaip populiarinimo įrankis – geba padidinti Jūsų prekinio ženklo, produktų ir / ar paslaugų žinomumą;
  • gerina pasitikėjimą Jumis, t. y. Jūsų prekiniu ženklu, įmone;
  • nuolatos primena apie Jus;
  • tokie skelbimai yra dažniau spaudžiami, dėl ko išauga pirkimų tikimybė;
  • didina pardavimus;
  • žymiai mažiau pastangų dėl auditorijos, nes ji jau yra – tai tie, kurie jau lankėsi svetainėje.

 

Juk retas kuris vartotojas apsilankęs eshope iš karto perka. Nebent iš anksto žino, ko jam reikia ir taip pat žino, kur būtent jis tai įsigys. Tačiau dažniausiai žmonės tik peržiūri puslapį, jie tėra lankytojai, todėl labai svarbu juos paversti potencialiais klientais, o po to ir nuolatiniais klientais. O tai geriausia daryti vykdant pakartotinę reklamą – remarketingą.

 

Tapkite neužmirštami!

Arba – kokios yra remarketingui tinkamiausios vietos internete?

Šiuo metu remarketingą geriausiai daryti Google, Facebook, Youtube, nes čia didžiausios auditorijos. Jų kiekis – ne tūkstančiai, o milijonai. Facebook – dar ir kasdienis lankomumas.

Google Adwords remarketingas

Tekstinės ir / ar vaizdinės reklamos skelbimas esantis kitose svetainėse, kuris skelbia ir primena, pvz., apie naujausias Jūsų internetinės parduotuvės prekes arba prekių išpardavimą, spec. pasiūlymus, nuolaidas ir kt. Toks reklaminis skelbimas gali įtraukti ir „suvilioti“ būsimus klientus šitaip sugrąžinant juos į Jūsų parduotuvę ar svetainę. Todėl toks remarketingas yra vienas iš efektyviausių būdų greičiau parduoti. Tuo labiau, jog nauda iš to ne tik Jums, bet ir Jūsų klientams, nes juk jie gauna, ko jiems reikia.

Youtube remarketingas

Veiksmingas būdas pritraukti vartotojų dėmesį ir didinti žinomumą. Vaizdo įrašų reklama socialiniame tinkle „Youtube“ rodoma video įrašų (pvz., filmų) pradžioje, viduryje ar pabaigoje. Tokios reklamos trukmė įvairi, bet dažniausiai itin trumpa – 4 ar 6 sekundės. Tačiau tai turi būti tikrai geras video klipas, kuris įtrauktų žiūrovą ir nukreiptų jį į Jūsų parduotuvę.

Facebook remarketingas

Tik čia milijoninės auditorijos kiekvieną dieną – non stop. Tad galima sakyti, jog remarketingo galimybės – begalinės.

Itin gerai tai, kad galima turėti „savo“ auditoriją, pvz., prekinio ženklo sekėjai, kurie būtų aktyvūs ir nuolatos domėtųsi publikuojamais įrašais. Facebook remarketingas išsiskiria tuo, kad didina klientų lojalumą, o ne tik brando žinomumą.

Taip pat čia pasiekiama itin tiksli auditorija – kai reklamą turi matyti tik tam tikra žmonių grupė. Todėl itin svarbu, jog būtų kruopščiai išanalizuoti Jūsų lankytojai – kokie jie, koks jų elgesys / veiksmai, kaip tokius pasiekti, ką ir kaip jiems siūlyti. Tik tuomet parengti strategiją ir įgyvendinti remarketingo planą. Šitaip įmanoma pasiekti geriausius rezultatus.

Neleiskite klientams Jūsų užmiršti! Būkite įsimintini!

Remarketingo kaina

Kiek kainuoja remarketingo kampanija ir kiek iš tikrųjų verta į tai investuoti? Šie klausimai iškyla kiekvienam, tačiau vieningo atsakymo nėra. Dėl to, jog kaina priklauso nuo daugelio veiksnių, pvz., nuo to, kiek Jūs norite į tai investuoti ir ko būtent reikia Jūsų verslui. Tačiau svarbiausia yra parinkti tinkamą ir tikslingą remarketingo strategiją pritaikytą vykdomai veiklai ir pagal jos potencialių klientų elgseną. Pvz., ypač vertinga yra tai, kai pakartotinės rinkodaros skelbimai rodomi tiems, kurie nebaigė apsipirkimo – pirkinių krepšelis taip ir liko neapmokėtas. Juk dažniausiai būna taip, jog jiems kažkas sutrukdė atlikti apmokėjimą, o po to jie tiesiog užmiršo apie numestą pirkinių krepšelį.

Maksimalūs rezultatai

Dar geresnių rezultatų galima pasiekti taikant rinkodaros strategijų kombinaciją, kai sujungiami reikiami įrankiai (remarketingas taip pat), kurie lyg vienas kitą papildo ir suteikia žymiai daugiau naudos bei garantuoja didesnę investicijų grąžą. Tokia kombinacija padidinami lankomumo srautai, o srautams pritaikomo remarketingo rezultatai yra didžiausi.

Investuokite turėdami Jūsų verslui tinkamą strategiją, kad gautumėte maksimalius rezultatus!

Jei norite, kad pas Jus grįžtų lankytojas arba siekiate jam vis priminti apie save nesiimant jokių veiksmų – nelaukite. Versle svarbiausia yra drąsa. Susisiekite su mumis ir mes Jums padėsime padidinti vartotojų grįžtamumą!

Susisiekite su Mumis

Contact Us