Kaip sukurti muzikos identifikavimo aplikaciją, tokią kaip „Shazam“?

Ar prisimenate tuos laikus, kai virpėjote pusiau prisimintą dainą ir prašėte kiekvieno savo draugo ją atpažinti? Arba laikus, kai aistringai Googlindavote dainų tekstus, tikėdamiesi rasti būtent tą dainą? O gal vis tiek jų ieškote „Google“? Jei taip, turėtumėte žinoti apie Shazam.

Kai buvau vaikas, svajojau turėti magišką galią atpažinti kiekvieną išgirstą dainą. Chrisas Bartonas ir jo įkūrėjai įgyvendino mano svajonę. Ir manau, kad ne tik mano, bet ir tūkstančių kitų žmonių visame pasaulyje.

Idėja sukurti muzikos atpažinimo mobilią aplikaciją nebuvo visiškai nauja. Prieš „Shazam“ kelios įmonės bandė susidoroti su tokia užduotimi. Tačiau jų požiūris nebuvo toks efektyvus kaip Shazamo, nes jie apribojo dainų identifikavimą tik kelioms radijo stotims. Taigi, norint sužinoti, kokia daina grojama, vartotojai turėjo įvesti tikslų dainos klausymo laiką ir radijo stoties pavadinimą.

„Shazam“ buvo paleista 2002 m. Kaip 2580 paslauga. Kodėl 2580? Tai buvo telefono numeris, kuriuo žmonės surinkdavo, kad muzika būtų atpažinta. Po skambučio, kuris truko tik 30 sekundžių, vartotojas gavo SMS žinutę su dainos pavadinimu ir atlikėjo vardu. Paleidus „Apple App Store“ ir „Google Play“, 2580 pristatė „Shazam“ programą, kuri greitai išmušė iš vėžių daugybę vartotojų.

Pabandykime atskleisti muzikos atpažinimo programos kūrimą, išanalizavę „Shazam“ ir jo pagrindinius konkurentus.

Magija už Shazamo

Daugeliui žmonių buvo įdomu, kaip Shazam veikia magija. Ypač atkreipiant dėmesį į tai, kaip jis užkariauja rinką ir lengvai atpažįsta dainas net ir perpildytose vietose. Po to, kai vienas iš „Shazam“ įkūrėjų Avery Li-Chung Wang paskelbė savo akademinį darbą, kuriame paaiškino, kaip veikia muzikos atpažinimas, buvo atskleista Shazamo super galia. Jos paslaptis slypi ignoruojant beveik viską dainoje ir susikoncentravus į tris muzikos dimensijas:


-amplitudę,
-dažnį
-ir laiką.


Todėl kiekviena daina turi spektrogramą, suskirstytą į keletą mažų gabalėlių, vadinamų pirštų atspaudais. Yra daugiau nei 11 milijonų dainų, o duomenų bazė kasdien plečiama naujomis dainomis.

Dainų atpažinimo procesas vyksta taip:

1 žingsnis: vartotojas įrašo dainą
2 žingsnis: „Shazam“ sukuria spektrogramą
3 žingsnis: „Shazam“ ieško atitikmenų duomenų bazėje
4 žingsnis: Voila! Dabar galite mėgautis daina! Jei ji yra duomenų bazėje

„Shazam“ buvo vienintelis žaidėjas mieste beveik dešimtmetį, tačiau viskas pasikeitė 2011 m., Kai „Echo Nest“ paskelbė apie „EchoPrint“ API. Tai buvo lūžis, dėl kurio atsirado naujos kartos muzikos atpažinimo programos ir muzikos atpažinimo technologijos. Pavyzdžiui, tuo tarpu JAV bendrovė „GraceNote“ viešai pasidalino savo API ir pristatė savo muzikos atpažinimo programą „MusicID“ (kuri iš pradžių buvo sukurta kaip kompaktinių diskų takelių identifikavimo sistema).

Taigi, kaip sukurti muzikos atpažinimo programą, pvz., „Shazam“, skirtą „iOS“ ar „Android“? Pabandykime atsakyti į šį klausimą išanalizavę dainų ir jų pagrindinių funkcijų identifikavimo programas.

Pagrindinės funkcijos

Žinoma, pirmiausia reikia identifikuoti muziką. Šiuo tikslu galite naudoti „EchoNest“ („EchoPrint“ API) arba „GraceNote“ sukurtus sprendimus. Kitas būdas yra sukurti savo atpažinimo algoritmą (laimei, tam yra daug vadovėlių). Tačiau dainų atpažinimas nėra vienintelė funkcija, kuri turėtų būti jūsų mobilioje aplikacijoje. Paprastai žmonės muzikai atpažinti skiria 30 – 40 sekundžių, todėl turėtų būti kažkas, kas juos pradžiugintų ar priverstų atidaryti mobilią aplikaciją ne tik tam, kad surastų klausomos dainos pavadinimą.

Paieškos vizualizacija

Tokiose mobiliose aplikacijose dizainas turi labai svarbų vaidmenį, nes tai yra vienas iš skatinančių veiksnių, pritraukiančių naudotojus naudoti jūsų programą. „Shazam“, „SoundHound“ ir „TrackID“ turi savo vadinamuosius animacinius balso atpažinimo ratus, todėl norėdami juos pasivyti, turite išrasti savo atpažinimo elementą.

Socialinė sklaida

Programos viešinimas visada yra teisingas pasirinkimas. Tai galima pasiekti naujienų kanale, kuriame rodomos populiariausios dainos (pagal žanrą, šalį), populiariausios dainos, dainos, kuriose galima ieškoti, naujausios naujienos muzikos industrijoje ar viskas, kas jums ateina į galvą (ir tai, žinoma, įmanoma) .

Pavyzdžiui, „Shazam“ turi kanalą, sudarytą iš geriausių įžymybių dainų „Shazamed“.

Asmeninė paskyra

Tai nėra privaloma funkcija, tačiau pravers neprarasti jokios dainos, kurią peržiūrėjote, susiradote, klausėte. Kiekviena jūsų atlikta paieška bus išsaugota jūsų paskyroje ir visur bus pasiekiama iš bet kurio įrenginio.

Be to, nenuostabu, kad beveik kiekviena mobili aplikacija turi bendrinimo funkciją. Toks mažas socialinis elementas gali būti naudingas ir reklamuoti jūsų programą arba pritraukti naujų vartotojų.

Žemėlapis, kuriame rodomos naujausios paieškos

„Shazam“ ir „Soundhound“ turi šią funkciją, tačiau geriausias jos įgyvendinimas neabejotinai priklauso „TrackID“. Naudojant „Spotify“, jis nukreipia vartotojus per interaktyvų žemėlapį, kuris ne tik rodo, bet ir suteikia galimybę klausytis to, ko žmonės šiuo metu ieško ir klauso.

Išsamus dainos aprašymas

Pirmosiose „Shazam“ versijose buvo tik informacija apie dainos atlikėją, pavadinimą ir albumą. Nuo to laiko muzikos pramonė vystėsi, o tokios programos kaip „Shazam“ ir „SoundHound“ taip pat patobulino ir išplėtė savo funkcijas. Taigi dabar, pavyzdžiui, „Shazam“, vartotojai gali:

  • Peržiūrėkite standartinę informaciją apie dainą (atlikėjas, pavadinimas, albumas, etiketė ir išleidimo data)
  • Pažiūrėkite, kiek žmonių Shazamino dainą
  • Žiūrėkite susijusius vaizdo įrašus
  • Skaitykite dainų žodžius
  • Patikrinkite populiariausius atlikėjo kūrinius Sekite menininką
Peradresavimas/nuoroda į trečiųjų šalių paslaugas

Vartotojai peradresuojami į „Google Play“ ar „App Store“, kad įsigytų dainą ar „YouTube“ nuorodą, kad patikrintų naujausią muzikanto muzikinį vaizdo įrašą, taip pat gali priversti vartotojus likti jūsų programoje ilgiau nei 30 sekundžių 🙂

“Offline” režimas

„Shazam“, „SoundHound“ ir „TrackID“ veikia ne tik įjungus internetą, bet ir palaiko paiešką neprisijungus prie jo. Taigi, jei neturite interneto ryšio, paieška išsaugoma jūsų įrenginyje ir atliekama, kai tik atnaujinamas ryšys.

Kaip išsiskirti iš minios aplikacijų rinkoje

Perskaitę tai, jums gali kilti klausimas, kaip atskirti savo mobilią aplikaciją nuo kitų. Kad nebūtų sukurtas „Shazam“ klonas ar tiesiog kita nepastebima muzikos atpažinimo programa, pagalvokite apie savo programoje reikalingų įdiegti keletą unikalių funkcijų, kurios privers vartotojus pasirinkti jūsų aplikaciją, o ne konkurentus.

Pabandykime išsiaiškinti, kokias unikalias funkcijas turi šios 3 populiariausios muzikos atpažinimo aplikacijos.

Shazam

Būdama šios srities pradininkė, ji vis dar išlieka viena populiariausių aplikacijų pasaulyje. Nenuostabu, kad jį kas mėnesį naudoja daugiau nei 100 milijonų žmonių, norėdami atpažinti muziką, gauti dainų žodžius ir pastaruoju metu taip pat atrasti muziką, kurią atranda menininkai. Kaip rašo „Techradar.com“, „Shazam“ yra programa, kuri jaučiasi kaip magija.

Kad išliktų numeris vienas, ji turi sugalvoti ir įdiegti keletą naujų unikalių funkcijų. Šviežiausi yra:

  • „Shazam“ televizijos laidose rasite garso takelių, aktorių, specialių pasiūlymų ir dar daugiau
  • „Auto Shazam“ (nuolat ieškokite melodijų fone)
  • Pamatykite, „Shazam it“ arba „Shazam“ vizualinį atpažinimą – bakstelėdami fotoaparato piktogramą „iPhone“ ar „Android“ prie „Shazam“ plakatų, žurnalų ar knygų (ji taip pat veikia kaip QR kodų skaitytuvas)
  • Pirkite bilietus, kad gyvai pamatytumėte savo mėgstamus atlikėjus jų pasirodymuose

SoundHound

„SoundHound“ yra didžiausias „Shazam“ konkurentas ir neatsilieka nuo savo unikalumo ir paieškos technologijos, kuri beveik ribojasi su fantazija. Nesvarbu, ar dainuojate bosą, ar baritoną, ar skauda gerklę, ar bėga nosis, „SoundHound“ visada pasiruošęs atpažinti savo pusiau prisimenamą chorą.

2005 m. Keyvanas Mohajeris įkūrė „Midomi Ultra App“ ir netrukus buvo pakeistas į „SoundHound“. Jis taip pat gavo geresnę „Shazam“ ateitį ir tapo pirmuoju muzikos atpažinimo produktu, kurį galima įsigyti kaip nešiojamą, ir pirmuoju, įdiegiama automobiliams (bendradarbiaujant su „Hyundai“).

Jo unikalios savybės yra šios:

  • „OK Hound“ (laisvų rankų asistentas, panašus į „OK Google“)
  • Peržiūrėkite tekstus, kurie su muzika juda realiuoju laiku
  • Pasiekite menininkus, grupių nuotraukas ir jų biografijas
  • Atsisiųskite dainas ar albumus iš karto
  • Panašūs atlikėjai ir albumo rekomendacijos

TrackID

Sukurtas „Sony Mobile“ ir sukurtas naudojant „GraceNote“ bei „Spotify“, jis buvo išleistas ne taip seniai ir šiuo metu pasiekiamas tik „Android“ įrenginiuose. Skirtingai nei „SoundHound“ ir „Shazam“, jame pabrėžiamas ne funkcionalumas, o stilingas, naujas dizainas ir prieinamumas (išverstas į 60 kalbų). Tai yra unikalios „TrackID“ funkcijos dalis. Jo dizainas yra gana aptakus, paprastas ir nėra perkrautas daugybės skirtingų elementų ir funkcijų. Viena iš jos unikalių funkcijų yra gyvos muzikos žemėlapis, dėl kurio verta įdiegti programą.

Yra dar keletas į „Shazam“ panašių programų, tokių kaip „SoundID“, „Music Identification“, „Musixmatch“ ir kitos, kurios orientuotos į dizainą arba muzikos identifikavimą kaip antrinę funkciją.

Kažkas naujo dainų atpažinimų aplikacijų rinkoje

Dar vienas naujos programos, tokios kaip „Shazam“, pavyzdys yra „Startup Warble“, kurią jos pasekėjai pavadino „Shazam paukščiams“. „Warble“ sukūrė du mokslininkai – Florence Wilkinson ir Dan Stowell. Ji buvo pristatyta 2015 m., Kad galėtų atpažinti 220 britų paukščių dainas ir čiulbėjimą.

Jis naudoja beveik tą patį algoritmą, tačiau su tam tikrais patobulinimais, kaip paukščių dainos ir tviteriai yra dainuojami skirtingu greičiu ir kadencijomis, todėl rasti „menininką“ gali būti tikrai sudėtinga. Šiuo metu ji yra lėšų rinkimo stadijoje ir jos įkūrėjai artimiausiu metu planuoja išleisti Šiaurės Amerikos versiją.

Nepaisant to, kad šis projektas buvo neseniai pradėtas, šis projektas jau turi konkurentą „BirdGenie“, kurį sukūrė Prinstono universitetas. Jį žadama išleisti iki vasaros pabaigos – 2016 metų rudens pradžios.

Kaip priversti kamuolį riedėti

Jei norite sukurti muzikos atpažinimo programą, skirtą „Android“, „iOS“ ar net „Windows Phone“, jums gali kilti klausimas, kiek tai galėtų kainuoti ir kaip iš to gauti tam tikrą pelną.

Pirmiausia pakalbėkime apie kainą. Ji gali labai skirtis priklausomai nuo daugelio veiksnių, tokių kaip:

  • Paruoštų muzikos atpažinimo sprendimų naudojimas arba savų kūrimas
  • Funkcijų rinkinys ir jų sudėtingumas
  • Animacijos ir kiti pasirinktinio dizaino elementai
  • Naudojamos technologijos
  • Aplikacijų kūrimo įmonė (pvz., Laisvai samdomi programuotojai, IT personalo papildymo paslaugos, vietiniai inžinieriai ar IT užsakomosios paslaugos)

Atsižvelgiant į „Lean Startup“ metodą ir mūsų patirtį, primygtinai rekomenduojama, kad pirmosios programos versijos (MVP) kūrimas užtruktų ne ilgiau kaip 4 mėnesius. Kitais atvejais tai gali būti neefektyvu, nes kol pateiksite savo idėją, kažkas gali paleisti labai panašią programą. Nepamirškite prieš programos išleidimo į rinką taikyti tinkamas programinės įrangos testavimo paslaugas, įskaitant beta testavimą.

Kalbant apie pelną, turėtumėte pastebėti, kad tokiose programose sunku kažką parduoti. Taigi, kaip gauti šiek tiek pelno? Grįžkime prie Shazamo dar kartą. Tai tikrai galima laikyti pinigų uždirbimo šioje srityje meistru. Skirtingai nuo daugelio kitų programų, ji turi dvi skirtingas versijas – „Shazam“ ir „Shazam Encore“. Pirmasis yra nemokamas, tačiau jame yra tų erzinančių skelbimų programoje (iš tikrųjų jie duoda pelno). Antrajame, kuris buvo paleistas praėjus keleriems metams po nemokamos versijos išleidimo, nėra skelbimų programoje, tačiau reikia sumokėti $6,99. Tai yra vienas iš galimų tokio tipo programų metodų.

Pradėkime Shazaminti!

Jei esate nežinioje, kokia aplikaciją kurtis, tokios kaip „Shazam“, „SoundHound“ ar „TrackID“, turėtumėte suprasti, kad sunku konkuruoti su tokiais dideliais žaidėjais. Taip pat atminkite, kad „Shazam“ ir „SoundHound“ pirmame etape gavo solidžias investicijas, o „TrackID“ – sukūrė visame pasaulyje žinoma kompanija „Sony“.

Dainų nustatymas čia yra tik galvosūkio dalis ir, norint, kad visa aplikacija būtų sėkminga, ji turėtų veikti nepriekaištingai. Svarbu, kad jūsų į „Shazam“ panaši programa vartotojams suteiktų unikalios vertės, palengvintų jų gyvenimą ir linksmintų. Taigi, kaip matote, kitas populiarios pasaulio programos klonas neveiks kaip idėja pradėti el. verslą. Vietoj to, galite analizuoti rinką, naudotis įvairiomis verslo analizės paslaugomis dabartinėje muzikos aplikacijų rinkoje ir kurti unikalias bei vertę suteikiančias programinės įrangos idėjas.

Susisiekite su Mumis

Contact Us