Grįžtant prie ištakų
Dažną klausimą girdime – tai visgi kiek kainuoja aplikacijos kūrimas, ar kiek kainuoja susikurti aplikaciją ir t.t.? Viskas iš pradžių. Pirmoji viešai pripažinta socialinio tinklo svetainė yra „Six Degrees“. Ji atsirado 1997 m. ir suteikė vartotojams galimybę kurti profilius ir draugauti su kitais vartotojais. Po dvejų metų išpopuliarėjo pirmosios tinklaraščių paslaugos, įvedusios socialinės žiniasklaidos sensaciją, kuri iki šiol klesti internete.
Pasižiūrėkime, kaip viskas gerai susiklostė kitoms mobilioms aplikacijoms
Nors socialinė žiniasklaida (tinklas) prasidėjo nuo svetainių, šiais laikais jų neįmanoma įsivaizduoti be „iPhone“ ar „Android“ mobiliųjų telefonų. Socialinių tinklų mobilios aplikacijos tapo neatsiejama mūsų kasdienybės dalimi, nes dauguma žmonių ryte pirmiausia patikrina savo išmaniuosius telefonus, norėdami pamatyti, kas naujo pasaulyje, neatsilikti nuo to, kas nutiko per naktį, ir pranešti savo bendruomenei, kad jie vėl sugrįžo. Kiekvieną kartą, kai išleidžiama nauja virusinė socialinių tinklų paslauga, ji visiškai keičia žmonių suvokimą apie bendravimą ir sąveiką, iškelia naują kultūrinį bendruomenės elgesį ir tam tikru būdu keičia visuomenės vertybes.
Šiuo metu populiariausios bendravimo mobiliosios aplikacijos yra „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „Snapchat“, „Pinterest“, „LinkedIn“ ir „Tumblr“. Visi jie sėkmingai susidoroja su pagrindine kiekvieno socialinio tinklo užduotimi – sujungti žmones. Kiekviena iš šių mobiliųjų aplikacijų stengiasi laikytis naujausių tendencijų, kad patenkintų labai skirtingų žmonių poreikius ir vienodai įsitrauktų į mobiliosios aplikacijos naudojimą. Kūrėjų komandos nuolat dirba prie atnaujinimų ir daro viską, kad klientams suteiktų didžiausią vertę ir kovotų su daugybe konkurentų. Kiekvienas iš didžiųjų žaidėjų yra atvėrę ausis ir bando įsiklausyti į jaunų žmonių poreikius bei esamas tendencijas pasaulyje. Jūs tikriausiai girdėjote apie milžinus, kurie perka mažesnius konkurentus (pvz., „Facebook“ perka „Instagram“, „WhatsApp“, „MQDRD“) arba mobilias aplikacijas, dubliuojančias kitų populiarių funkcijų funkcijas (pvz., „Instagram“ funkcijos tapo beveik identiškos „Snapchat“). Jos bando ne tik tirti vartotojus, bet stebi ir konkurentus, ką jie daro ir kokias naujoves įsidiegia. Kodėl? Nes tai fantastiškai galingas ir klestintis verslas.
Su žvilgsniu į ateitį mobiliosiose aplikacijose
Nauji ambicingi startuoliai atsiranda kaip grybai po lietaus ir sunkiai dirba, kad užimtų vietą po saule ir pašalintų dabartinius lyderius. Kas žino, galbūt jūs būsite tas žmogus, kuris pakeis visą socialinės žiniasklaidos tinklų sampratą ir jos suvokimą. Vienas dalykas yra tikras: jūsų idėja turėtų būti unikali ir pasiūlyti potencialiems vartotojams vertę, kurios jie niekada nebuvo gavę įprastais komunikacijos kanalais. Jei tik galvojote apie revoliucinės socialinio tinklo mobilios aplikacijos kūrimą, aptarkime, ko reikia norint ją sukurti, tiek finansiniu, tiek pastangų požiūriu.
Išgirdus žodžius „socialinio tinklo mobili aplikacija / programėlė“, – „Facebook“ tikriausiai pirmiausia ateina į galvą. Tiesą sakant, visos programos, įgalinančios socialinius tinklus, priklauso šiai kategorijai. Tokios paslaugos leidžia vartotojams kurti savo profilius, rasti žmones, kuriuos jie jau pažįsta, susitikti su naujais žmonėmis, dalintis savo turiniu ir peržiūrėti kitų vartotojų atnaujinimus, bendrauti ir reikšti savo pageidavimus, pamėgdami, nemėgdami, komentuodami, pakartotinai skelbdami ir pan. Dauguma populiariausių tokio tipo mobilių aplikacijų yra universalios ir jomis gali naudotis bet kuris vartotojas, nepriklausomai nuo jų amžiaus (tačiau daugumai programų reikia, kad vartotojas būtų 13 metų ir vyresnis), vietos ir socialinės padėties. Kai kurie tinklai yra skirti tam tikram klientų segmentui, tarkime, kolegijų studentams (erodr, Yik Yak) arba žmonėms, kurie ieško karjeros galimybių („LinkedIn“, „Xing“). Kad ir į ką norėtumėte sutelkti dėmesį ir siekti savo socialinės tinklo mobilios aplikacijos , ji turi turėti keletą pagrindinių funkcijų, kurios bet kuriuo atveju išliks tokios pačios.
Pagrindiniai ingredientai mobiliojoje aplikacijoje
Pažvelkime atidžiau į būtinas funkcijas, kurias reikia įdiegti kuriant socialinio tinklo mobilią aplikaciją. Funkcijos, kurias toliau aptarsime, yra paimtos iš geriausių rinkoje esančių socialinių tinklų aplikacijų pavyzdžių.
Taigi, kuriant socialinių tinklų aplikaciją turėtų būti sukurtas produktas su šiomis pagrindinėmis savybėmis:
- Registracija
- Vartotojo profilis
- Pranešimai
- Medijos turinio paskelbimas
- Kitų vartotojų informacijos srautas (Feed)
- Paieška
- Komentarai
- Vartotojų su skirtingais pomėgiais, interesais grupės
Tai yra savybės, kurias turėtų turėti pirmoji jūsų produkto versija. Aptarkime, kaip sukurti socialinio tinklo mobilią aplikaciją su MVP funkcija. MVP – Minimum viable product – yra produkto versija, turinti tik tiek funkcijų, kad ja galėtų naudotis pirmieji klientai, kurie vėliau galės pateikti atsiliepimų apie būsimą produkto kūrimą.
Taigi, pradėkime nuo registracijos. Vartotojas turėtų turėti galimybę sukurti naują paskyrą, prisijungti prie esamos per el. Pašto adresą, telefono numerį ar kitus socialinius tinklus. MVP versijai, socialinis tinklas, yra mažiausiai laiko reikalaujantis pasirinkimas. Kitas klausimas, ar norėtumėte įtraukti konkurentų socialinius tinjkus. Galbūt gerai sukurti „Facebook“ prisijungimą prie nišinės mobiliosios aplikacijos, tačiau tai tikrai nėra puikus planas jį įdiegti aplikacijoje, kuri turi ambicijų įveikti „Facebook“.
Pagrindiniai dalykai, kuriuos turėtų galėti padaryti vartotojas savo vartotojo profilyje, yra pridėti, redaguoti ir pašalinti asmeninius duomenis, pvz., Profilio nuotrauką, tvarkyti asmeninę informaciją ir nuostatas.
Susirašynėjimo funkcionalume MVP versijoje gali būti labai primityvus. Laikui bėgant, jei įrodysite vertę savo koncepcijos ir jūsų mobili aplikaciją prasės populiarėti, galite paprašyti kūrėjų, dirbančių prie jūsų projekto, įdiegti multimedijos terpės turinio įtraukimą į susirašinėjimus.
Medijos turinio paskelbimas yra viena iš pagrindinių socialinio tinklo mobilios aplikacijos funkcijų. Kaip skelbiama oficialioje statistinėje informacijoje, „Instagram“ žmonės kasdien skelbia daugiau nei 80 milijonų nuotraukų. „Facebook“ vartotojai per dieną dalijasi 300 milijonų nuotraukų (Zephoria.com duomenimis). „Snapchat“ kasdien peržiūri daugiau nei 10 milijardų vaizdo įrašų peržiūrų. Tai informacija, kuri neleis nuvertinti būsimos aplikacijos multimedijos terpės turinio.
Sklaidos kanalas yra tai, ką vartotojai mato kiekvieną kartą tikrindami savo aplikaciją. Čia jie turėtų turėti galimybę paskelbti naujienas, komentuoti ir žymėti kas patinka ar nepatinka kitų paskelbtomis naujienomis. Socialinių tinklų mobilių aplikacijių kūrėjai ir dizaineriai turi įsitikinti, kad sklaidos kanalas atrodo gerai ir gerai suderintas visuose įrenginiuose, nesvarbu, koks turinys įkeliamas. Kiekvieno vaizdo ir vaizdo įrašo kvadratūra yra sprendimas, kurį pateikė „Instagram“. „Facebook“ įkeliate viską, ką norite, ir jis automatiškai sulygiuojamas stačiakampio ar kvadrato ribose. Pagrindinė idėja yra nuspręsti dėl išvaizdos, kuri išsiskirtų tarp jūsų mobilių aplikacijų konkurentų ir būtų gerai priimta klientų.
Paieškos skiltis turėtų suteikti vartotojams galimybę ieškoti kitų žmonių pagal vardą, vietą, amžių, kontaktinę informaciją, pomėgius ir pan. Čia kūrėjai turės dirbti su daugybe filtrų. Pirmoje jūsų produkto versijoje paieškos mechanika gali būti paprasta, tačiau vėliau turėsite ją palengvinti, kad galėtumėte patenkinti įmantriausių klientų poreikius.
Komentavimas yra svarbus socialiniams tinklams, todėl šį skyrių reikia apgalvoti. Įdiekite žymėjimą, atsakymus ir pridėkite multimedijos terpės turinį prie komentarų.
Žmonėms patinka rasti bendraminčių, pavyzdžiui, kačių mylėtojų, gamtos entuziastų, kūrybingų mąstytojų ar vartotojų, turinčių kitų bendrų tikslų/įsitikinimų/pageidavimų. Dėl šios priežasties skirtingos vartotojų interesų grupės yra svarbi socialinio tinklo mobiliosios aplikacijos dalis. Jei nenorite jų įgyvendinti, galite sugalvoti kitą būdą, kaip sujungti žmones – pagal regioną, mokyklą, amžių ir daugelį kitų variantų.
Taigi, kiek kainuoja sukurti socialinio tinklo mobilią aplikaciją?
Kalbant apie socialinio tinklo mobilios aplikacijos kūrimo išlaidas, galime pasakyti, kad tokiai aplikacijai nėra fiksuotos kainos. Išlaidos labai skirsis priklausomai nuo jūsų samdomos įmonės, sudėtingumo ir funkcionalumo, kurį nuspręsite įdiegti savo gaminyje, taip pat nuo dizaino, kurį norite sukurti, išsamumo.
Kiek kainuoja mobilios aplikacijos kūrimas? Ir kokia yra aplikacijų kūrimo kaina? Iš savo patirties galime pasakyti, kad socialinio tinklo mobilios aplikacijos MVP (pirminė versija) trunka apie 3 – 6 mėnesius. Jei projektas yra paprastas, pagrindinė mobilios aplikacijos versija gali būti paruošta per mėnesį, tačiau taip pat yra tokių projektų, kurių pirmoji versija gali užtrukti ilgiau nei pusmetį.
Mes žinome, kaip sukurti socialinio tinklo mobilią aplikaciją ir ko reikia jos sukūrimui. Yra aplikacija – erodr – kuri yra išskirtinė aplikacija kolegijos studentams ir žinome jos atsiradimo būdą.
„Erodr“ funkcijos ir paslaugos yra skirtos palengvinti žmonėms, kurie yra svarbūs vienas kitam dėl įvairių priežasčių, priklausyti tai pačiai mokyklai, bendrauti ir bendrauti tarpusavyje, o tai gali paskatinti vienas kitą dar labiau pažinti. Netrukus bus išleista nauja jos versija, kuri turės naujausią dizainą, funkcijų įvairovę ir patogią sąsają.
„Erodr“ atveju pirmoji versija negalėjo pasigirti funkcijų gausa, tačiau tai buvo visiškai funkcionalus MVP, kuris buvo koncepcijos įrodymas ir parodė, kad produktą verta tobulinti ir ateityje. Žemiau galite pamatyti erodr MVP gamybos laiko įvertinimą.
Įvertinkime, kiek jums kainuotų socialinio tinklo mobilios aplikacijos MVP, panaši į „erodr“. Turėtumėte išleisti skirtingas pinigų sumas, priklausomai nuo komandos ir jos vietos. Pavyzdžiui, vidutinis valandinis tarifas Lietuvoje yra apie 35 € per valandą, o JAV – 100 €. Žemiau esančioje lentelėje parodytas apytikslis MVP kūrimo išlaidų įvertinimas abiem tarifais:
Taigi matome, kad tokios mobilios aplikacijos labai primityvi pirminė versija kainuotų nuo 80 640 €. Kaip ir minėjome, sąmatos dydis labai priklauso nuo kitų faktorių.
Išvados kuriant socialinio tinklo mobilią aplikaciją
Socialinių tinklų mobilių aplikacijų kūrimas yra gana plati tema aplikacijų pasaulyje. Daugelis kompanijų bando įveikti esamus šios kategorijos lyderius, tačiau nedaugelis jų iki šiol pasiekė sėkmę. Vis dėlto yra aplikacijų, kurios prasidėjo kaip ambicingi startuoliai, apie kuriuos niekas nebuvo girdėjęs, o tada sukrėtė rinką, pakeisdami pasaulį ir suteikdami naujų pojūčių ir galimybių vartotojams.
Vienintelis patarimas, kurį galime jums duoti, yra nesistengti nukopijuoti kažkieno sėkmės kelio. Vartotojams nereikės kito klono. Jei norite sukurti socialinių tinklų mobilią aplikaciją, jūsų misija turėtų būti atrasti ir įgyvendinti perspektyvius sprendimus, kurie bus vertingi ir unikalūs.
Kelių platformų aplikacijų (APP) kūrimas nėra gera idėja, nes ji turi daug trūkumų. Tai iš karto atkrenta Hybrid technologijos. Geriau sukurti produktą vienai platformai, naudojant Native kalbą, tarkime, „iOS“, o jei viskas gerai, vėliau sukurkite programos „Android“ versiją. Jums reikia išgauti maksimaliai visus aspektus aukščiausiame lygmenyje: greitis, dizainas, atnaujinimų skaičius, klaidų kiekio sumažinimas ir t.t. Pasirenkant pažangiausią dizainą, kurį galima pagrinde išgauti tik iš Native aplikacijos, gali stipriai įtakoti jūsų aplikacijos sėkmę, nes verslo pasaulyje skaniai atrodantis produktas yra žmonių pagrindinis pritraukimo aspektas, kaip ir bet kurioje kitoje srityje.