„Comscore“ (2021 m. balandžio mėn.) duomenimis, „Bing“ sudaro 26,5 % visų darbalaukio paieškų JAV. Kadangi pastaruoju metu paplitęs darbas namuose, žmonės daugiau laiko praleidžia prie stalinių kompiuterių, o tai taip pat gali reikšti, kad dabar daugiau žmonių naudojasi Bing.
Jei nieko nedarote, konkurentams paliekate galimybę pranokti jus paieškos rezultatuose pagal Bing užklausų dalį darbalaukyje. Kita vertus, jei optimizuosite turinį atsižvelgdami į „Bing“, taip pat optimizuosite „DuckDuckGo“, „Yahoo!“, „Ecosia“ ir „Qwant“, nes šiuos paieškos variklius taip pat maitina „Bing“.
Kaip veikia „Bing“ paieška
Bing reitingavimo algoritmas yra dinamiškas. „Reitingavimo algoritmas yra milžiniškas mašininio mokymosi modelis ir jis nuolat tobulinamas“, – sakė Frédéricas Dubutas, „Microsoft“ pagrindinės paieškos ir dirbtinio intelekto pagrindinio projekto vadovas. Prieš integruodami toliau pateiktus patarimus į savo SEO strategiją, atminkite, kad geresnis reitingas negarantuojamas vien dėl to, kad optimizuojate konkrečius veiksnius, pabrėžtus Bing žiniatinklio valdytojo gairėse.
„Manau, kad net nėra prasmės kalbėti apie penkis geriausius reitingavimo veiksnius“, – sakė Dubutas ir pridūrė: „Modelis nuolat keičiasi, todėl jūs gaunate naujų duomenų iš žiniatinklio, atsiranda naujų vartotojų elgsenų. ; net ta pati užklausa 2019 m. nereiškia to paties, kaip 2021 m. Modelis visą laiką mokosi, todėl atsižvelgia į visus šiuos skirtingus veiksnius . . . ir visus juos derina ir bando išsiaiškinti, kokie signalai labiausiai nuspėja jų tinkamumą. Tai nuolat keičiasi, o svoriai, kuriuos tai daro visiems šiems veiksniams, taip pat nuolat keičiasi.
Tai gali reikšti, kad jei visi pradės teikti pirmenybę vienam reitingavimo kriterijui, tas signalas gali tapti mažiau aktualus ir Bing algoritmas jam gali skirti mažiau svarbos. Užuot renkantis reitingavimo veiksnius, pagal kuriuos reikia optimizuoti, rekomenduojame kiek įmanoma geriau išnagrinėti visus pagrindus ir nepamiršti, kaip „Bing“ traktuoja šiuos paieškos elementus.
Aktualumas. Nukreipimo puslapio turinys turi atitikti tai, ką naudotojai tikisi matyti atlikdami paiešką (tai vadinama „paieškos tikslais“). „Tai apima terminus, atitinkančius tiesiogiai puslapyje, taip pat terminus, naudojamus nuorodose, nukreipiančiose į puslapį“, – teigiama gairėse: „Bing taip pat atsižvelgia į semantinius atitikmenis, įskaitant sinonimus ar santrumpas, kurios gali būti ne tikslios užklausos terminų atitiktys, bet yra suprantama, kad turi tą pačią reikšmę“.
Tai reiškia, kad naudojant tuos pačius raktinius žodžius, kurie rodomi užklausoje, gali padėti tos užklausos reitingas. Šios gairės taikomos raktiniams žodžiams, esantiems prierašo tekste, puslapių pavadinimuose, puslapio kopijoje ir pan. Be to, paieškos sistemos geriau supranta žodžius ir sinonimus, todėl nebūtina griežtai laikytis vienos termino versijos ar konjugacijos.
Kai kas tai gali suprasti kaip „raktinių žodžių užpildymo“ patvirtinimą, negramatiškų ar nesusijusių raktinių žodžių ar sinonimų įterpimą į turinį, siekiant manipuliuoti reitingavimo signalais. „Šios [neteisėtos SEO taktikos] yra dalykai, kuriuos mūsų kalbų modeliai iš tikrųjų gali pagauti. Jie pamatys, kad ši pastraipa jūsų puslapyje nieko nereiškia“, – apie „Bing“ šlamšto apsaugos priemones paaiškino Dubutas. „Taigi, taip, galite turėti raktinio žodžio atitiktį, bet mes žinosime, kad tai tik šiukšlės semantiniu požiūriu, ir tai yra vienas iš būdų, kaip galime vis labiau apsiginti.
„Bing“ kalbos modeliai ne tik aptinka šlamštą, bet ir gali aptikti rašybos klaidas arba kai naudojamas sinonimas. Taigi, nors tikslios atitikties raktiniai žodžiai gali būti reitingavimo signalas, „Mes matome, kad tikslaus raktinio žodžio svarba laikui bėgant mažėja“, – sakė Dubutas ir pridūrė, kad semantiniai veiksniai tapo svarbesni, nes dideli kalbos modeliai ir toliau tobulėja.
Kokybė ir patikimumas. Siekdama nustatyti svetainės ar internetinės parduotuvės kokybę ir patikimumą, Bing atsižvelgia į tokius veiksnius kaip svetainės reputacija, autoriaus reputacija, autorystės skaidrumas, turinio išsamumas ir diskurso lygis.
Kalbant apie svetainės reputaciją: „Iš tikrųjų tai susiję su žemėlapių sudarymu ir supratimu, kad ši svetainė yra šio konkretaus domeno autoritetas“, – sakė Fabrice’as Canel, pagrindinis „Bing“ programų vadovas, leidęs „Live with Search Engine Land“.
„Jei [ieškote] COVID-19, kas svarbu? Ar tai Vikipedija, nes kiekviename matome įdomų turinį? Arba jus labiau domina WebMD ar kai kurios vyriausybės svetainės, kuriose pateikiama naujausia informacija apie tai? Canel sakė kaip pavyzdį. Tai reiškia, kad jei jūsų tinklapis skirtas konkrečiai temai, o jūs kuriate patikimą turinį, jums bus lengviau gauti aukštesnį reitingą ta tema, nei būtų gauti aukštą reitingą visiškai kitoje temoje ( visi kiti veiksniai lieka vienodi).
Kai kurie internetinių svetainių savininkai nori skelbti turinį nenurodydami autoriaus. Tai gali būti priimtina kai kurioms temoms ir tam tikro tipo turiniui (meniu tikriausiai nereikia autoriaus), tačiau temoms, kuriose skaitytojai tikisi, kad autorius turės aukšto lygio kompetenciją ir (arba) išsilavinimą, geriausia būti skaidriam, apie tai, kas parašė turinį ir kokia jų kvalifikacija. Tai galite padaryti pridėdami prie savo svetainės eilutę arba autoriaus biografijos puslapius.
Jei turite visą turinį, tai nereiškia, kad viename puslapyje turite turėti visą kažko istoriją. Nesvarbu, ar tai produktai, atsakymai ar bendra informacija, lankytojai spustelėja jūsų puslapius iš paieškos rezultatų, tikėdamiesi ką nors rasti. Kol pateiksite tai, ko jie ieško tiesiogiai, jūsų turinys greičiausiai bus laikomas užbaigtu.
„Tiesiog įsitikinkite, kad turite visą straipsnį: jei kalbate apie temą, kad nepanaudojote tik vieną žodį, sakinį ar H1 žymą, bet iš tikrųjų užbaigiate šią mintį, užpildykite atsakymą“, – sakė Christi Olson, pasaulinės žiniasklaidos SEM komandos vadovė ir buvusi Microsoft evangelizacijos vadovė. „Taigi, vėlgi, grįžtant prie kokybės, [ji turi būti] naudinga ir aktuali, atsižvelgiant į užklausą ir vartotoją, kad jiems nereikėtų spustelėti 40 puslapių, kad gautų atsakymą“, – pridūrė ji, užsimindama puslapiai, kurie verčia vartotojus slinkti į skaidrių demonstraciją panašų turinį prieš įgyvendinant tai, kas buvo pažadėta antraštėje arba puslapio pavadinime.
Diskurso lygis taip pat vaidina svarbų vaidmenį: „Straipsnis su citatomis ir nuorodomis į duomenų šaltinius laikomas kokybiškesniu nei tas, kuriame nepaaiškinami [arba] nenurodomi duomenų šaltiniai“, – savo žiniatinklio valdytojo gairėse teigė Bingas. Nuorodų į duomenų šaltinius pateikimas taip pat gali padėti „Bing“ (taip pat ir svetainės lankytojams) parodyti, kad jūsų turinys yra patikimas ir gerai ištirtas.
„Bing“ taip pat gali pažeminti neigiamą turinį, įskaitant turinį, kuriame yra įžeidžiančių teiginių, menkinančios kalbos, vartojamos norint pabrėžti, ir (arba) pravardžiavimą.
Vartotojo įsitraukimas. „Bing“ gali naudoti įtraukimo signalus, kad padėtų reitinguoti turinį. Tai gali, bet tuo neapsiriboja, tokie veiksniai kaip paspaudimų rodiklis, laukimo laikas ir tai, ar naudotojas pakoregavo užklausą. Kaip ir tikslios atitikties raktinių žodžių atveju, yra tikimybė, kad ši metrika gali būti naudojama manipuliuojant reitingais, todėl „Google“ pasisakė nenaudoti paspaudimų rodiklio kaip reitingavimo veiksnio.
„Turime aptikimo mechanizmus žmonėms, kurie mėgsta netikrą įsitraukimą“, – paklaustas apie tai, ar manipuliuojama metrika kelia susirūpinimą „Bing“, sakė Dubutas, ir pridūrė, kad ta pati komanda, kuri kovoja su šlamštu, taip pat sprendžia šias problemas. „Įsitraukimas yra sudėtingesnis nei PR arba laukimo laikas . . . Tai išsamesnis vaizdas į tai, ką vartotojai mėgsta tam tikroms užklausų klasėms, tai priklauso nuo užklausos temos, tai priklauso nuo vartotojo“, – sakė jis ir pridūrė, kad „Bing“ į visus reitingavimo signalus žiūri visapusiškai, kad išliktų.
Šviežumas. „Bing“ paprastai teikia pirmenybę naujesniam, naujausiam turiniui, ypač temoms, kurių aktualumas yra savalaikis. Tiems, kurie dirba pramonės šakose, kuriose šviežumas nėra toks svarbus, „šiandien gaminamas turinys vis tiek bus aktualus po daugelio metų“, – sakoma Bing žiniatinklio valdytojo gairėse.
„Kai vartotojui svarbus šviežumas, nes tai yra naujausios naujienos, nes norisi kažko tikrai tikslaus, kas laikui bėgant keičiasi, [šviežumas] bus reitingavimo veiksnys“, – sakė Dubutas. Tam tikrų tipų turiniui šviežumas gali būti ne toks svarbus (pagalvokite apie fotografavimo patarimus ar namų tobulinimo pamokas), o kai taip yra, „Bing“ gali neatsižvelgti į turinio naujumą, vertindama jį. Be to, „Bing“ gali aptikti, kada buvo pakeista paskelbimo data, bet pats turinys iš tikrųjų nebuvo atnaujintas, sakė Dubutas.
Vieta. Kur yra vartotojas, kur yra laikomas (serveryje) tinklapis, jo kalba ir kitų lankytojų vieta gali būti naudojami siekiant informuoti paieškos reitingą. Ši informacija leidžia „Bing“ ir kitiems paieškos sistemoms teikti tinkamesnius rezultatus vietinėms paieškoms, pvz., „veganiškas maistas šalia manęs“. Ir vis dar yra kalbų skirtumų net ir tarp šalių, kurios turi bendrą kalbą; Pavyzdžiui, paieška „praeitos nakties futbolo rezultatai“ greičiausiai nurodo kitą sporto šaką Šiaurės Amerikoje nei JK.
Negalite daug nuveikti, kad optimizuotumėte šį reitingavimo veiksnių rinkinį, išskyrus tai, kad užtikrinate, kad jūsų turinys yra jūsų tikslinės auditorijos kalba, ir naudojate kalbos metažymes.
Puslapio įkėlimo laikas. Svetainės greitis yra svarbus, nes jei tinklalapiai užkraunami ilgai, lankytojai gali išeiti dar net nepamačius jūsų turinio. „Bing tai gali vertinti kaip prastą vartotojo patirtį ir nepatenkinamą paieškos rezultatą“, – teigiama žiniatinklio valdytojo gairėse.
Kita vertus, greitis nėra vienintelis vertinamas veiksnys: „Žiniatinklio valdytojai turėtų subalansuoti absoliutų internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės įkėlimo greitį su teigiama, naudinga naudotojo patirtimi“, – rekomenduoja gairės. Tai reiškia, kad turėtumėte įvertinti, kaip jūsų turinys ir naudotojų patirtis įtakoja įkėlimo laiką, kad galėtumėte pasiekti potencialius lankytojus tenkinančią pusiausvyrą.
Bing SEO ne tik reitingavimo faktoriai
Nors daugiausia dėmesio skyrėme turinio optimizavimui naudojant šį išteklį, norint pakelti savo buvimą internete į kitą lygį, reikia atsižvelgti į daugiau. Pavyzdžiui, jūsų puslapiai turi būti indeksuoti, kad „Bing“ galėtų juos reitinguoti, ir galite palaukti, kol „Bingbot“ pateks į jūsų turinį, arba galite pateikti savo URL tiesiogiai „Bing“. Arba galite visiškai apeiti tikrinimo procesą ir pasinaudoti turinio pateikimo API, kad praneštumėte „Bing“ apie URL ir turinio pakeitimus.
Sužinoję, kaip lankytojai atranda jūsų svetainę ar internetinę parduotuvę, galite gauti įžvalgų apie savo auditoriją ir sukurti geresnį turinį. „Bing“ žiniatinklio valdytojo įrankiai gali padėti sužinoti, kokios užklausos pritraukia lankytojus į jūsų tinklapį, pašalinti triktis, dėl kurių internetinė svetainė negali būti indeksuojama, peržiūrėti konkurencinių nuorodų duomenis ir dar daugiau.