Socialinių tinklų aplikacijos jau užėmė didelę mūsų gyvenimo dalį ir aplikacijų rinką, o jų skaičius ir toliau auga. Didėjant išmaniųjų telefonų naudojimui visame pasaulyje, atsirado galimybių socialiniams tinklams su pažangesnėmis funkcijomis.
Todėl yra daug verslininkų, kurie negali praleisti progos tapti klestinčios rinkos dalimi ir galvoti apie naujų socialinės žiniasklaidos platformų kūrimą. Jei priklausote vienam iš jų, jūs teisingai skaitote šį tinklaraščio įrašą. Šiame straipsnyje mes jums pasakysime, kaip sukurti socialinių tinklų aplikaciją. Turėtumėte jį perskaityti, jei norite būti visiškai pasirengę visam procesui.
Socialinių tinklų aplikacijų tipai
Pirmiausia apibrėžkime, į kokias kategorijas visos socialinių tinklų aplikacijos yra suskirstytos. Tai padės suprasti, į kokią nišą ketinate patekti ir kokie dideli konkurentai jūsų ten lauks.
Tai yra dažniausiai pasitaikantys socialinių tinklų tipai:
Socialinių tinklų aplikacijos
Jie naudojami prisijungti ir bendrauti su kitais žmonėmis internete. Šios socialinių tinklų programos gali būti naudojamos asmeniniams poreikiams („Facebook“, „Twitter“) arba profesionaliam bendravimui („LinkedIn“).
Medijos bendrinimo tinklai
Tokios socialinės aplikacijos leidžia vartotojams dalytis visų rūšių medijos failais (nuotraukomis, vaizdo įrašais, GIF failais ir kt.). Garsiausi šio tipo atstovai yra „Instagram“, „Snapchat“, „YouTube“, „Vimeo“ ir „Imgur“.
Vartotojų atsiliepimų tinklai
Tokias socialinių tinklų aplikacijos klientai naudoja norėdami rasti ir peržiūrėti įmones, su kuriomis jie turėjo patirties. „Yelp“ yra turbūt vienas ryškiausių šios kategorijos pavyzdžių.
Bendruomenės ir diskusijų forumai
Šios platformos yra puiki vieta užduoti klausimus ir gauti atsakymus, dalintis naujienomis, idėjomis, įžvalgomis ir patirtimi. Žinoma, geriausios šios kategorijos socialinės žiniasklaidos programos yra „Quora“ ir „Reddit“.
Turinio dalinimosi tinklai
Šių programų naudotojai gali bendrinti savo turinį ir atrasti kitų vartotojų turinį bei jį išsaugoti. Tokios programos kaip „Pinterest“, „Mix“ ir „Flipboard“ priklauso šiam socialinės žiniasklaidos tipui.
Tinklaraščių ir leidybos platformos
Šios socialinės žiniasklaidos platformos leidžia vartotojams kurti savo tinklaraščius ir publikuoti jų turinį. „Tumblr“ ir „Medium“ dabar yra labai populiarūs ir tūkstančiai žmonių kasdien skelbia savo įrašus.
Interesais pagrįsti tinklai
Šio tipo socialiniai tinklai vienija žmones, turinčius bendrų interesų. Tokiose platformose vartotojai gali pasidalyti savo pomėgiais ir susijusia patirtimi. „Goodreads“ arba „Last.fm“ yra puikūs pavyzdžiai, kuriuos reikia patikrinti.
Anoniminiai socialiniai tinklai
Šio tipo socialinius tinklus ypač mėgsta paaugliai, nes jie leidžia anonimiškai bendrauti tarpusavyje. Kai kurios dažniausiai naudojamos šios kategorijos programos yra „Whisper“, „Ask.fm“ ir „After School“.
Kaip matote, yra daugybė socialinių tinklų tipų. Turėtumėte atkreipti dėmesį į šias kategorijas, nes kiekviena iš jų apibrėžia pagrindines ten esančių programų ir aplikacijų funkcijas. Kai nuspręsite savo kryptį, įsitikinkite, kad ją tinkamai išanalizavote ir peržiūrėjote savo potencialius konkurentus.
Kitas žingsnis – peržiūrėti naujausias socialinių tinklų tendencijas.
Dabartinės socialinių tinklų, žiniasklaidos tendencijos
Kasmet socialinės žiniasklaidos sektoriuje dalyvaujantys žmonės kalba apie naujausias socialinių tinklų tendencijas. Kai kuriems iš mūsų ši tema atrodo sudėtinga, tačiau iš tikrųjų taip nėra. Norint, kad jūsų socialinės žiniasklaidos programa ar socialinių tinklų aplikacija būtų atnaujinta ir perspektyvi, svarbu stebėti tendencijas ir jas sekti.
Štai 2019 metų socialinės žiniasklaidos tendencijos, į kurias reikia atkreipti dėmesį, jei norite sukurti socialinės žiniasklaidos programą ar socialinių tinklų aplikaciją:
Papildyta realybė (augmentinė realybė – AR) ir veido filtrai
„Snapchat“ ir „Instagram“ čia yra tendencijų kūrėjai. Žmonėms vis dar patinka juokingi veido filtrai ir atrodo, kad jie niekur nedings.
Dirbtinis intelektas (AI) ir pokalbių robotai
Tai taip pat nėra naujos socialinės žiniasklaidos tendencijos. Išpopuliarėję 2017 m., Jie vis dar džiaugiasi paklausa ir vis toliau tobulinama bei einama prie to, kad AI atspindėtų realaus žmogaus susirašinėjimą.
Tiesioginė transliacija (tiesioginiai vaizdo įrašai)
Populiariausios socialinės žiniasklaidos programos ir socialinių tinklų aplikacijos jau turi šią funkciją. Vartotojai nori žiūrėti tiesioginius vaizdo įrašus, o ne skaityti įrašus socialinėje žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose.
Vaizdo įrašų populiarėjimas
Vaizdo įrašų turinys yra populiaresnis nei rašytiniai įrašai, nes vartotojai nori žiūrėti, o ne skaityti . Tai paaiškinama laiko trūkumu ir tuo, kad vizualinę informaciją lengviau suvokti.
Trumpalaikis turinys
Tai yra tokio tipo turinys, kuris veikia iki 24 valandų ir dingsta iš jūsų sklaidos kanalo. Vėlgi, „Snapchat“ ir „Instagram“ yra lyderiai. Istorijų gausa padidino jų laiką, kurį žmonės kasdien skiria šioms socialinių tinklų mobilioms aplikacijoms. Puikus dalykas pritraukti vartotojus, ar ne?
Sutelkite dėmesį į Z kartą
Mokslininkai teigia, kad tūkstantmečio (Millennials) karta nebėra įtakingiausia auditorija. Netrukus juos nustums nauja Z karta (žmonės, gimę po 1998 m.). Jei dabar galvojate, kaip sukurti socialinės žiniasklaidos programą ar socialinių tinklų aplikaciją, būtinai išanalizuokite naujos įtakingos grupės – Gen Z poreikį.
Turinio publikavimas socialiniuose tinkluose
Vis daugiau žmonių (taip pat ir įmonių) nori dalytis savo turiniu su kuo daugiau vartotojų. Svetainės nebėra vienintelė vieta kuriant turinį. Geros socialinės žiniasklaidos aplikacijos jau siūlo publikavimo galimybes savo vartotojams.
Pasirinkę savo nišą ir sužinoję tendencijas, kurių turite laikytis kurdami socialinės žiniasklaidos programą ar socialinių tinklų mobilią aplikaciją, laikas pereiti prie programos funkcijų, dizaino ir kūrimo.
Nesusiję su tema: Šiomis dienomis populiarėja ir sveikatos priežiūros pramonei sukurtos aplikacijos ir programinė įranga. Nesivaržykite patikrinti, kaip sukurti medicinos aplikaciją nuo nulio.
Paprastos socialinio tinklo aplikacijos kūrimas: viskas, ką turėtumėte žinoti
Socialinio tinklo kūrimas nėra paprasta užduotis. Jūsų aplikacijos idėja turi pereiti visus programos kūrimo etapus, kad taptų rinkai tinkamu produktu. Pažvelkime į kiekvieno iš jų detales žingsnis po žingsnio.
Geriausia socialinių tinklų kūrimo praktika
Jei gerai išanalizavote rinką ir turite visą reikalingą medžiagą (minčių žemėlapį, funkcines specifikacijas) savo socialiniam tinklui kurti, tada pirmas žingsnis, kurį žengsite kartu su savo kūrėjų komanda, yra UX/UI dizainas.
Jei norite sužinoti, kaip sukurti socialinio tinklo aplikaciją, kuri atrodytų gražiai ir patraukliai, turėtumėte išmokti kai kurių pagrindinių būsimo produkto dizaino reikalavimų. Jei jau apie tai prašnekome, tai patarimai, pagrįsti kai kuriomis pramonės tendencijomis, dizainerių patirtimi ir susijusiais tyrimais.
Šiais laikais visos socialinės žiniasklaidos aplikacijos turėtų laikytis šių paprastų taisyklių:
- Naudokite mėlynos spalvos atspalvius, nes ši spalva nelaikoma erzinančia
- Naudokite tą pačią naršymo juostą su paieškos funkcijomis, pranešimais ir profilio piktograma visoje aplikacijoje kiekviename ekrane, kur jų reikia
- Visos aplikacijos dizainas turėtų būti pritaikytas konkrečiai platformai (yra „iOS“ ir „Android“ dizaino gairės), kad vartotojai jaustųsi patogiai naudodami aplikaciją savo įrenginyje. Tuo pačiu metu jūsų aplikacijos dizainas turėtų būti bendras visose platformose. Būtina užtikrinti vienodą vartotojo patirtį ir jausti, ar vartotojas pakeičia „iOS“ į „Android“ arba atvirkščiai
- Sklandus perėjimas nuo socialinių tinklų programos dizaino prie programos mobiliesiems per naršyklę, kad naudotojų patirtis būtų panaši bet kuriame įrenginyje
- Apvalios profilio nuotraukos padeda sutelkti dėmesį į vartotojo veidą ir lengviau jas prisiminti arba atskirti nuo kitų sąrašo
- Begalinis įrašų slinkimas
- Kurkite paprastumą ir sutelkite dėmesį į vartotojo turinį
- Saviraiškos galimybė projektuojant (pasirinktinės galimybės, pvz., Profilio nuotraukos, viršelio vaizdo ar net profilio spalvų keitimas)
- Paprasta naudotojų ir atitinkamo turinio paieška
- Greitas prisijungimas ar aplikacijos neprisiregistravus pirmaisiais etapais, kad naudotojai galėtų daugiau sužinoti apie jūsų produktą
Apskritai, jūsų socialinio tinklo dizaino kokybė labai priklausys nuo dizainerio, kuris atliks darbą už jus. Nepaisant to, aukščiau paminėta geriausia praktika padės jums rasti laimingą terpę tarp to, kokio norite savo dizaino ir kokio jis turėtų būti.
Geras būdas sukurti pirmąją (pagrindinę) jūsų pasirinktinės programos versiją (įskaitant socialinio tinklo aplikaciją) yra iš tikrųjų sukurti visos programos / aplikacijos versiją. Būtina pažvelgti į savo projektą iš skirtingų kampų, planuoti galimas sąveikas ir nustatyti teisingą programos / aplikacijos architektūrą. Kai jūsų kūrėjų komanda pamatys visą vaizdą, jiems bus aišku, kaip sukurti jūsų prašomą socialinės žiniasklaidos programą ir mobilią aplikaciją. Jie nusprendžia, kokias funkcijas palikti kitoms versijoms ir kurias iš jų galima įdiegti jau pirmoje programos ir aplikacijos versijoje.
Pagrindinės funkcijos, kurias turėtų turėti visos geriausios socialinių tinklų aplikacijos
Nepaisant to, kad visi atvejai skiriasi ir kiekviena socialinių tinklų aplikacija turi turėti bent vieną unikalią savybę, kad išsiskirtų iš konkurentų, yra pagrindinis funkcijų rinkinys, be kurio negali išsiversti jokia socialinė aplikaicja.
Siūlomas funkcijų rinkinys, būtinas norint sukurti pagrindinės versijos socialinio tinklo aplikaciją, yra toks:
- Prisijungimas per kitus socialinius tinklus
- Įrašų lenta
- Įrašo kūrimas
- Žymėti, kuris įrašas patinka
- Socialiniai pranešimai
- Vartotojo profilis
- Paieška
- Susirašinėjimai (chat funckija)
- Tiesioginio pranešimo modulis (Push notification)
- „Analytics“
- Turinio valdymo sistema (TVS): administratoriaus įgaliojimas
- TVS: administratoriaus valdymas
- TVS: vartotojų valdymas
- TVS: naudotojų valdymas, apie kurį pranešta
Pažiūrėkime, ką reiškia kiekviena iš funkcijų:
Socialinių tinklų funkcijos | Aprašymas | Pastebėjimai |
---|---|---|
Prisijungimas per kitus socialinius tinklus | Vartotojai gali užsiregistruoti/prisijungti per socialinį tinklą | – Vienas socialinis tinklas Facebook“, „Twitter“ (du ar daugiau tinklų turi įtakos įvertinimui) – Perkeliama paskyros nuotrauka ir visas vardas -„Facebook“ kūrėjų paskyrų kūrimas (kūrimas, sustojimas, gamyba) -„Facebook“ peržiūros procesą ir palaikymo komunikaciją tvarko projekto vadovas ir jie neįtraukiami į sąmatą |
Įrašų lenta | Vartotojai gali matyti kanalą su įrašais pagal vieną kriterijų/logiką (pagrindinis) | – Kiekvienas kitas patobulinimas/logika daro įtaką įvertinimui |
Įrašo kūrimas | Vartotojai gali kurti įrašus (pagrindinis) | – Tekstas, nuotrauka, geografinė vieta |
Žymėti, kuris įrašas patinka | Vartotojams gali patikti įrašas ir nepatikti | – |
Socialiniai pranešimai | Vartotojams gali patikti įrašas ir nepatikti | – Nauji patikimai, komentarai apie jūsų įrašus, nauji draugai – Papildomai turėtų būti įdiegtas automatinis rodomų duomenų atnaujinimas – Push pranešimai fone neįtraukiami (turėtų būti įdiegti papildomai) |
Vartotojo profilis | Vartotojai gali tvarkyti profilį (pagrindinis) | – Asmeninė informacija (teksto laukai, gimtadienis, lytis), viena nuotrauka |
Paieška | Vartotojai gali ieškoti vieno tipo objektų pagal vieną kriterijų | – Kiekvienas kitas subjektas įtakoja sąmatą |
Susirašinėjimai | Vartotojai gali susirašynėti (pagrindinis) | – Pokalbių sąrašas – Siųsti tekstinį pranešimą ar paveikslėlį, pranešimų sąrašą (su laiku ir vartotojo avataru) – Tiesioginiai pranešimai apie naujus pranešimus ir naujus pokalbius |
Tiesioginio pranešimo modulis (Push notification) | „Push“ pranešimų modulio integravimas (paslėptas vartotojams) | – Jei vartotojas yra atsijungęs, atsisakykite tiesioginių pranešimų prenumeratos – Konkretus tiesioginių pranešimų įgyvendinimas daro įtaką sąmatai |
„Analytics“ | Pagrindinė integracija su analize (paslėpta vartotojams) | – Vienas „Analytics“ įrankis (išskyrus Febric) – „Flurry“ arba „Google Analytics“/ „Firebase“ arba „MixPanel“ – Pagrindinė SDK konfigūracija (minimali analizė – OS versijos, įrenginiai ir kt.), „Android“ ekrano stebėjimas |
TVS: administratoriaus įgaliojimas | Administratoriai gali užsiregistruoti, prisijungti ir atsijungti | – Prisijunk, atsijunk |
TVS: administratoriaus valdymas | Administratoriai gali valdyti kitus administratorius | – CRUD apie administratorius – Pilnas vardas, el. paštas |
TVS: vartotojų valdymas | Administratoriai gali valdyti vartotojus | – Įtrauktas pagrindinis rūšiavimas, filtravimas ir paieška (pagal vardą, el. Paštą, pagal ID) |
TVS: naudotojų valdymas, apie kurį pranešta | Administratoriai gali valdyti vartotojus, apie kuriuos pranešta | – Vienas subjektas (nuotrauka, vartotojas ar įrašas), kiekvienas kitas objektas prideda % prie įvertinimo – Galima nuimti – Rūšiavimas pagal pretenzijų sumą |
Šios funkcijos yra minimalios, kurias reikia sukurti, kad jūsų produktas taptų socalinio tinklo aplikacija.
Be socialinio tinklo aplikacijos kūrimo ir kodavimo, programavimo, yra ir kitų paslaugų, kurios paprastai dalyvauja aplikacijų kūrimo procese: verslo analizė, projektų valdymas ir kokybės užtikrinimas. Ar manote, kad jie yra svarbūs? Išsiaiškinkime.
Verslo analizė, projektų valdymas, kokybės užtikrinimas: ar jums reikia šių paslaugų?
Mobilių aplikacijų kūrimo įmonės paprastai teikia visas paslaugas, kad galėtų visiškai patenkinti savo klientų poreikius. Tai pašalina į programų kūrimo procesą įtrauktų šalių skaičių ir padeda tiek klientams, tiek aplikacinės įrangos kūrimo įmonei, pvz., „Okursa“, dirbti glaudžiau ir efektyviau.
Nors toks platus paslaugų spektras egzistuoja ne veltui, kai kurie žmonės mano, kad kodavimas. programavimas yra vienintelis dalykas, kurio reikia aplikacijai sukurti. Tiesą sakant, tai netiesa. Paslaugos, kurios kai kuriems klientams gali atrodyti papildomos (pvz., Verslo analizė, projektų valdymas ir kokybės užtikrinimas), yra tikrai svarbios atliekant realias užduotis.
Jums gali prireikti verslo analizės, jei nežinote, kaip sukurti socialinių tinklų mobilią aplikaciją ir turite tik apytikslę projekto idėją. Tokiu atveju verslo analitikas padės atlikti visus parengiamuosius darbus, kurie turėtų būti atlikti prieš patį projektavimą ir kūrimą. Kartu formuosite projekto koncepciją, analizuosite konkurentus, dirbsite prie verslo ir funkcinių savo projekto reikalavimų. Šio darbo kokybė ir jo rezultatai (dokumentai, funkcinė specifikacija, minčių žemėlapiai, eskizai) yra labai svarbūs visai kitai veiklai.
Projektų valdymas taip pat yra svarbi dalis, kurios neturėtumėte praleisti. Darbo eigos, komandos, užduočių ir visų rūšių bendravimo valdymas užima daug laiko. Projekto vadovas yra tarpininkas tarp jūsų, kaip kliento, norinčio susikurti socialinio tinklo aplikaciją, ir jūsų kūrimo komandos, kuri iš tikrųjų žino, kaip sukurti socialinio tinklo aplikaciją. Jei mąstysite pinigais, sutaupysite daug daugiau su projekto vadovu, o ne patys atlikdami šį darbą.
IT įmonės paprastai teikia kokybės užtikrinimo paslaugas ne todėl, kad nėra tikros dėl savo darbo kokybės, bet todėl, kad žino, kad jokia technologija ar programa, aplikacija negali būti 100% be klaidų. Kiekvienam produktui reikia kokybės užtikrinimo, ypač jei tai yra pirmoji jūsų naujo pasirinkto produkto versija. Reikalavimai naujai sukurtoms aplikacijoms pasikeitė ir dabar vartotojai nori matyti tinkamą kokybę, net jei ką tik išleidote į rinką savo pasirinktinį produktą. Jei norite sukurti geros kokybės socialinių tinklų aplikaciją, ji turėtų būti gerai nušlifuota.
Svarbūs socialinių tinklų kūrimo aspektai skirtingoms platformoms
Prieš pradėdami kurti socialinį tinklą, turite daug nuveikti. Būkite tikri, kad tai verta. Kuo daugiau būsite informuoti ir geriau viskas bus paruošta, kol kūrėjai pradės dirbti su jūsų nauja socialinio tinklo aplikaciją, tuo sklandžiau bus pritaikytas programinės įrangos kūrimo procesas.
Dabar atėjo laikas išsiaiškinti visus dalykus ir sukurti socialinę aplikaciją, skirtą „Android“, „iOS“ ir naršyklių platformoms.
Kaip sukurti „Android“ skirtą socialinių tinklų aplikaciją
Šiame skyriuje daugiausia kalbėsime apie technologijas ir tai, kaip pagrindinės socialinių tinklų mobilų aplikacijų funkcijos gali būti įgyvendintos. Pirmiausia išsiaiškinkime, kaip sukurti „Android“ skirtą aplikaciją.
Bendra informacija apie socialinio tinklo aplikacijos kūrimą „Android“:
- Architektūra: MVVM (modelis – vaizdas – peržiūros modelis) architektūrinis modelis
- Programavimo kalba: Anksčiau „Android“ skirtoms aplikacijoms kurti naudojome tik „Java“, tačiau dabar Kotlinas yra tinkamesnis visiems naujiems projektams.
- Sistema: pagrindinė naudojama sistema yra „Google Play“ paslaugos. Tai leidžia pasiekti „Google“ paslaugas, pvz., „Firebase“, „Cloud Messages“, pirkimus aplikacijoje, geografinę vietą ir kt.
- Biblioteka: „RxJava2“ daugiausia skirta asinchroninėms operacijoms sudaryti.
Dirbdami su UI sluoksniu naudojama ši technologija:
- RecyclerView. Tai yra Native „Android“ komponentas, naudojamas vartotojui rodyti pasikeičiantį turinį (sąrašą) ir leidžiama sąveikauti su sąrašo elementais.
- Fragmentai. Tai Native „Android“ sudėtinis rodinys, kuriame yra kitų rodinių ir valdiklių. Pagrindinis jų skirtumas nuo rodinių talpyklų yra tas, kad fragmentai turi savo gyvavimo ciklą.
Techniniai tinklo sluoksnio įgyvendinimai atliekami naudojant:
- Modifikavimas tinklo užklausoms
- GSON JSON analizei
- “Glide” vaizdams įkelti ir talpyklai išsaugoti
Kodo generavimas: Dagger framework’as
„Analytics“: Fabric platforma, skirta rinkti gedimų ataskaitas ir minimalius duomenis apie programos naudojimą.
Bandymo sistemos: „JUnit“, „Mockito“, „Robolectric“
Tai yra techninis pagrindas jums žinoti, ar norite suprasti, kaip sukurti socialinio tinklo aplikaciją „Android“.
Žemiau yra lentelė, kurioje išsamiai parodyta, kaip įdiegti pagrindines „Android“ skirtos socialinės aplikacijos funkcijas:
Socialinių tinklų funkcijos | Implementavimas Android sistemai |
---|---|
Prisijungima per kitus socialinius tinklus | „Facebook“ SDK, „Google Play“ paslaugų autentifikavimas, „TwitterCore“ („Twitter Kit“, skirta „Android“, dalis). |
Įrašų lenta | RecyclerView |
Įrašo kūrimas | Native fragmentai |
Žymėti, kuris įrašas patinka | „Patinka“ skaitiklis yra įdiegtas naudojant „TextView“ įrašo rodinyje. Patikusių žmonių sąrašas sudarytas naudojant „RecyclerView“. |
Socialiniai pranešimai | Atlikta naudojant „RecyclerView“. Paspaudžiamoms teksto dalims naudojamą elementą „Spannable“ |
Vartotojo profilis | Labai priklauso nuo dizaino. Jei aplikacijoje turėtų būti rodomas profilis su naujausių naudotojo veiklų (įrašų, komentarų ir pan.) sąrašu, naudosime „RecyclerView“. Taigi vartotojo informacija bus „RecyclerView“ antraštė. Kitais atvejais tai gali būti tik fragmentas su vartotojo informacija. |
Paieška | Paieškos rezultatai bus įgyvendinti naudojant „RecyclerView“. Paieškos laukas sukurtas naudojant Native „EditText“ valdiklį. |
Susirašinėjimai | RecyclerView |
Tiesioginio pranešimo modulis (Push notification) | Firebase Cloud Messages |
„Analytics“ | Fabric/Firebase Analytics |
Kaip sukurti socialinio tinklo aplikaciją „iOS“ platformai
Bendra informacija apie socialinio tinklo aplikacijos kūrimą „iOS“:
- Architektūra: MVVM (modelis – vaizdas – peržiūros modelis) architektūrinis modelis.
- Programavimo kalba: „Swift“ naudojame aplikacijoms, skirtoms „iOS“, kurti.
- Rėmai: „Dip“ sistema, naudojama kaip paslaugų ieškiklis.
- Biblioteka: RxSwift
UI sluoksniui sukurti naudojant šias technologijas:
- „DTTableViewManager“/„DTCollectionViewManager“, skirtos sukurti saugių lentelių ir kolekcijų rodinius.
- „LoadableViews“ kuriant daugkartinio naudojimo rodinio komponentus.
Bibliotekos, naudojamos tinklo sluoksniui kurti:
- TRON/Alamofire tinklo ištraukimui kurti.
- Codable/„SwiftyJSON“, skirtas JSON atsakymams analizuoti.
- „AlamofireImage“, skirtas įkelti ir išsaugoti vaizdus iš tinklo.
Automatikos ir kodų generavimo įrankiai:
- „Fastlane“ – diegimo automatika
- „SwiftGen“ – išteklių kodų generavimas
- Sourcery – šablono kodo generavimas
- „SwiftLint“ – kodavimo stiliaus gairių vykdymui
„Analytics“: Fabric, skirtas rinkti klaidų ataskaitas ir minimalią analizę
Kodo generavimas: „SwiftGen“, skirtas sukurti kodą darbui su siužetinėmis juostomis, vaizdais, spalvomis, šriftais ir lokalizuotomis eilutėmis. “Boiler-plate” kodo generavimo šaltinis.
Gairės: „SwiftLint“ kodavimo gairių vykdymui.
Testai: XCTest bandymams. Puikiai tinka asinchroniniams įrenginių bandymams.
Jei norite sužinoti, kaip sukurti socialinių tinklų aplikaciją, skirtą „iOS“ su minimaliu funkcijų rinkiniu, peržiūrėkite žemiau esančią lentelę. Tai yra technologijos, naudojamos atskiroms programos funkcijoms įgyvendinti:
Socialinių tinklų funkcijos | Implementavimas iOS sistemai |
---|---|
Prisijungima per kitus socialinius tinklus | „Facebook“ SDK, „Twitter“ SDK, „Google+“ SDK |
Įrašų lenta | LoadableViews, RxSwift, DTTableViewManager, TRON/Alamofire |
Įrašo kūrimas | „CoreLocation“ sistema, TRON/Alamofire |
Žymėti, kuris įrašas patinka | LoadableViews, RxSwift, TRON/Alamofire |
Socialiniai pranešimai | LoadableViews, RxSwift, DTTableViewManager, TRON/Alamofire |
Vartotojo profilis | LoadableViews, RxSwift, TRON/Alamofire |
Paieška | LoadableViews, RxSwift, DTTableViewManager, TRON/Alamofire |
Susirašinėjimai | Naudojama SwiftActionCable websocket’ų biblioteka skirta “bendravimui” su Rails ActionCable websocket’u. |
Tiesioginio pranešimo modulis (Push notification) | UserNotifications Framework’as |
„Analytics“ | Analytics SDK |
Ar turėtumėte sukurti socialinio tinklo internetinę svetainę?
Visos populiarios socialinių tinklų aplikacijos turi internetinės svetainės (programos) versijas, kad pasiektų kuo daugiau vartotojų. Jei socialinių tinklų vartotojų, kurie nori naudoti svetaine, tipas nėra jūsų prioritetas, galite šio veiksmą praleisti. Jei, priešingai, norite maksimaliai padidinti savo galimybes, turėtumėte sukurti socialinio tinklo svetainę.
Žemiau rasite informaciją apie tai, kaip techniniu požiūriu sukurti socialinio tinklo svetainę.
Front-en kūrimas:
- Programavimo kalba: svetainėms kurti naudojame „JavaScript“
- Sistema: Angular 2+
- Testavimai: Vienas iš galimų variantų yra – „Jasmine“ sistema savarankiškai parašyto kodo testavimui
Back-end kūrimas:
- Programavimo kalba: Ruby
- Karkasas: „Ruby on Rails“
- Žiniatinklio serveris: Nginx
- Programų serveris: Puma
- Diegimo įrankis: „Capistrano“
- Duomenų bazės: „Postgres“, „Redis“, „ElasticSearch“
- Bandymai: Rspec
- API dokumentai: „Swagger“
- Analizė ir stebėjimas: „AppSignal“, „NewRelic“
- Hostingas: AWS
- Šaltinio kodo saugykla: „GitLab“
Socialinio tinklo funkcijos | Implementavimas Front-end | Implementavimas Back-end |
---|---|---|
Prisijungimas per kitus socialinius tinklus | – „Facebook“ SDK, „Twitter“ SDK (norint gauti leidimą per socialinį tinklą reikia jo SDK) | – Gaukite unikalų vartotojo atpažinimo ženklą iš Front-end ar mobilaus kliento – Pateikite nuotolinę „Social Platform“ API užklausą ir gaukite visus vartotojų duomenis, kuriuos platforma teikia vartotojui sutikus su leidimais – Autentifikuokacija arba registracija vartotojo ir sukurkite sesijos prieigos raktą (token) – „Facebook“ autentifikavimui galima naudtoti „Koala“ Gem – Norėdami išsaugoti failus kaip kelių dalių objektus ar aktyvią saugyklą, galima naudoti „Paperclip“ (įdiegtą perlą (gem) „Rails 5.2“) |
Įrašų lenta | – Norėdami rodyti vaizdus/vaizdo įrašus įrašuose (vaizdų karuselėje), galime naudoti skirtingas bibliotekas. Pasirinkimas priklauso nuo reikalingų funkcijų. Kai kurios dažniausiai naudojamos bibliotekos yra „ngu-carousel“, „ngx-owl” karuselė“, „Angular Slick Carousel“ | – Įrašai, kuriuos vartotojas mato savo laiko juostoje, yra pagrįsti vartotojo sukurtomis prenumeratomis – Visi subjektai, galintys kurti programos turinį, suteikia vartotojui galimybę užsiprenumeruoti savo turinio sklaidos kanalą – Surinkus visą turinį iš visų prenumeratų, turinys pertvarkomas pagal tam tikrą algoritmą (pagal pagrindinį scenarijų – nuo naujo iki seno) ir supjaustomas į puslapius |
Įrašo kūrimas | – Nuotraukoms ir vaizdo įrašams įkelti ir peržiūrėti galima naudoti failų įkėlimo biblioteką – „Google“ geografinės vietos nustatymo API naudojama geografinei vietai nustatyti | – Turinio kūrimui mums reikia reguliaraus RESTful API galinio taško, kurį teikia dauguma šiuolaikinių sistemų – N.B. Kiekviena priekinė platforma gali turėti tam tikrų specifinių reikalavimų ir versijos problemų – Geolokacijai naudojame „Geocoder“ gem |
Žymėti, kuris įrašas patinka | – Savarankiškai parašytas sprendimas | – Galima kurti mėgstamus skaitiklius su „Redis: Objects“ gem |
Socialiniai pranešimai | – Savarankiškai parašytas sprendimas | -Galima naudoti „ActionCable“ („WebSockets“ Rails diegimas) pranešimams realiuoju laiku siųsti programoje. Ši sistema buvo sujungta Rails 5 |
Vartotojo profilis | – Savarankiškai parašytas sprendimas | – Įprasta autentifikavimo/autorizacijos sistema gali tai išspręsti |
Paieška | – Savarankiškai parašytas sprendimas | – Viso teksto paieškai galima naudoti daugybę įrankių – „Postgres“ Native trigramos paieškos indeksas arba „Sphinx“ paieškos variklis ar net atskira į dokumentus orientuota duomenų bazė, pvz., „ElasticSearch“ |
Susirašinėjimai | – „Websockets“ naudojami tiesioginiams pokalbiams. Iš visų turimų bibliotekų galima naudoti „ng2-cable“ ryšiui su „Rails ActionCable“ Wensockets | – Čia turėtų būti įdiegta „WebSocket“ sistema. Tam galima naudoti „ActionCable“, skirtą „Ruby on Rails“ |
Tiesioginio pranešimo modulis (Push notification) | – Paslaugų darbuotojai (technologijos) naudojami tiesioginiams pranešimams tvarkyti naršyklėje | – Norėdami naudoti tiesioginius pranešimus, sistema turėtų išsaugoti unikalų įrenginį arba naršyklė turėtų identifikuoti mobiliuosius įrenginius arba naršyklės turėtų suaktyvinti pranešimus, kai jų reikia – Norėdami siųsti pranešimus, galime naudoti trečiųjų šalių sprendimus, tokius kaip „Braze“, arba tai padaryti kiekvienai platformai rankiniu būdu siunčiant užklausas į APNS arba „Firebase“, arba naudoti „Rpush“ gem, skirtą „IOS“ ir „Android“ tiesioginiams pranešimams įgyvendinti |
„Analytics“ | – „Google Analytics“ SDK arba bet kurio kito analizės įrankio SDK | – Back end dalis gali būti padaryta labai įvairiais būdais -Pradedantiesiems labai rekomenduojami naudoti trečiųjų šalių sprendimai, tokie kaip „AppSignal“ ar „NewRelic“ |
TVS: administratoriaus įgaliojimas | – Savarankiškai parašytas sprendimas | – Čia bus naudinga atskira administratorių vartotojų vardų sritis CRUD turiniui |
TVS: administratoriaus valdymas | – Savarankiškai parašytas sprendimas | – Čia bus naudinga atskira administratorių vartotojų vardų sritis CRUD turiniui |
TVS: vartotojų valdymas | – Savarankiškai parašytas sprendimas | – Čia bus naudinga atskira administratorių vartotojų vardų sritis CRUD turiniui |
TVS: naudotojų valdymas, apie kurį pranešta | – Savarankiškai parašytas sprendimas | – Čia bus naudinga atskira administratorių vartotojų vardų sritis CRUD turiniui |
Kaip matote, turėsite praleisti šiek tiek daugiau laiko ir pastangų kurdami socialinio tinklo svetainę, tačiau būkite tikri, kad tai tikrai padidins jūsų potencialių vartotojų skaičių.
Kaip toliau kurti socialinio tinklo aplikaciją?
Sukūrę pirmąją versiją socialinio tinklo aplikaciją, skirtos „Android“/„iOS“/web, ir išbandę jos gyvybingumą bei pamatę naudojimosi intensyvumą, laikas judėti pirmyn. Turėtumėte nuolat didinti vartotojų susidomėjimą jūsų produktu, pridėdami daugiau funkcijų ir tobulindami.
Jei norite, kad jūsų aplikacija būtų viena geriausių, turėtumėte su ja nuolat dirbti. Žemiau sužinosite, kaip.
Papildomų funkcijų pridėjimas prie pradinės socialinio tinklo mobilios aplikacijos
Populiariausios socialinio tinklo aplikacijos niekada nenustoja tobulėjusios. Jie retkarčiais išleidžia naujas funkcijas, kuria naujus dizainus, gerina naudotojo patirtį, taiso klaidas ir t.t.. Jūs tai žinote, matote savo išmaniuosiuose telefonuose, net laukiate atnaujinimų, jei jie žada ką nors tikrai vertingo jums.
Toliau pateikiamos papildomos funkcijos, kurias pirmiausia turite pridėti prie savo paradinės socialinio tinklo aplikacijos, kai nuspręsite plėsti savo produktą:
Aplikacijos funkcijos | Aprašymas | Pastebėjimai |
---|---|---|
El. pašto patvirtinimas | Vartotojai gali užsiregistruoti/prisijungti el. paštą | – Įtraukta slaptažodžio atkūrimo funkcija |
Telefonu patvirtinimas | Vartotojai gali užsiregistruoti/prisijungti naudodami telefono numerį | – Įtraukta slaptažodžio atkūrimo funkcija – SMS kodo perėmimas („Android“) |
Naujienų komentavimas | Vartotojai gali komentuoti įrašus (pagrindinis) | – Tik tekstiniu tūriniu komentarai |
Draugų sąrašo koregavimas | Vartotojai gali valdyti draugus (pagrindinis) | – Vartotojų stebėjimas leidžia matyti jų įrašus – Sekėjų/draugų sąrašas |
Pranešimai dėl žalingo turinio ir vartotojų | Vartotojai gali pranešti apie objektą (turinį ar kitą naudotoją) | – Sąrašas su galimomis pranešimo priežastimis – Kiekvienas kitas subjektas padidina įvertinimą |
Lokalizavimas | Vartotojai gali matyti teksto turinį, lokalizuotą pagal jų kalbą | – Turinį teikia produkto savininkas – naudojama sistemos kalba („iOS“, „Android“) – Atgalinės žinutės/pranešimai yra lokalizuoti – NB! Tai nėra programos internacionalizacija |
Pirkimas aplikacijoje | Vartotojai gali naudoti pirkinius aplikacijoje (pagrindiniai) | -Vienas nevartojamas pirkinys aplikacijoje (pvz., Tas, kuris atrakina funkciją) – Kiekvienas kitas pirkimas aplikacijoje turi įtakos įvertinimui |
Žinoma, tai nėra jūsų naujos socialinių tinklų aplikacijos funkcijų rinkinio apribojimas. Ką tik davėme jums užuominą, kaip sukurti socialinio tinklą aplikaciją su pagrindinėmis ir svarbiomis antrinėmis funkcijomis, kurios padarys ją veikiančiu produktu. Visa kita priklauso tik nuo jūsų, bet jei tiksliau – nuo jūsų biudžeto, terminų, planų, pageidavimų ir kt.
Kaip prižiūrėti socialinio tinklo aplikaciją
Kartu su naujų socialinio tinklo aplikacijos funkcijų kūrimu turėtumėte prisiminti apie būtinybę išlaikyti ir palaikyti esamą produktą. Nesvarbu, ar ketinate išleisti naujų puikių funkcijų, ar visiškai pertvarkyti aplikaciją, dabartinė gamybinė versija turėtų būti stabili.
Socialinių tinklų aplikacijų palaikymas ir priežiūra niekuo nesiskiria nuo kitų aplikacijų palaikymo ir priežiūros. Jie gali būti atliekami kaip nuolatinis procesas arba kaip paslauga pagal užsakymą. Viskas priklauso nuo užduočių dažnumo ir kiekio.
Apskritai, palaikymas ir priežiūra reikalauja:
- Pagal pageidavimą dirbama su papildomomis funkcijomis
- Daugiau kokybės užtikrinimo
- Aplikacijos stabilumo kontrolė
- Serverio veikimo kontrolė
- Mastelio keitimo aplikacijos
- Produkto atnaujinimas (technologijos, OS, serveriai, sauga)
Nepakanka tik sukurti socialinio tinklo aplikacijos, visa išvardyta veikla turėtų būti nuolatinio jūsų produkto darbo dalis.
Kiek kainuoja sukurti socialinio tinklo aplikaciją?
Dabar, kai suprasite, kaip sukurti socialinio tinklo aplikaciją, pakalbėkime apie išlaidas. Finansinė pusė svarbi, ar ne?
Jūsų patogumui apskaičiuosime tris variantus:
- Pirmasis yra pirmosios programos versijos su pagrindiniu funkcijų rinkiniu kaina.
- Antroji kaina yra už produktą su papildomomis funkcijomis ir programų kūrimo paslaugomis.
- Trečioji suma skirta dideliam projektui, turinčiam sudėtingų funkcijų.
Ši lentelė parodys, kiek kainuoja jūsų pasirinktos socialinio tinklo aplikacijos sukūrimas:
Pagrindinė (basic) versija (minimalus funkcijų rinkinys, 1 platforma) | Visas produktas (daugiau funkcijų ir sudėtingesnio dizaino, 1 platforma) | Didelė aplikacija (sudėtingas programų kūrimas, kūrimas ir palaikymas, daugiau nei 2 platformos) | |
---|---|---|---|
UX/UI dizainas | €5,000+ | €15,000+ | €25,000+ |
Individualus kūrimas | €40,000+ | €95,000+ | €200,000+ |
Kokybės užtikrinimas | €5,000+ | €15,000+ | €25,000+ |
Projektų valdymas | €7,500+ | €15,000+ | €35,000+ |
Verslo analizė | €2,500+ | €10,000+ | €15,000+ |
Iš viso: | €60,000+ | €150,000+ | €300,000+ |
Laikotarpis: | ~3-6 mėn. | ~6-9 mėn. | Daugiau nei 9 mėnesiai (tęsiasi) |
Atminkite, kad šie socialinio tinklo aplikacijos kūrimo išlaidų skaičiavimai yra apytiksliai. Jie turėtų suteikti jums bendrą supratimą apie biudžetą, kurio jums gali prireikti norint sukurti socialinį tinklą. Tačiau kiekvienas atvejis yra ypatingas, todėl geriau pasikonsultuoti su specialistais.