Kaip sukurti mobilią aplikaciją, panašią į „Uber“: nuoseklus vadovas

Kaip sukurti tokią programėlę kaip „Uber“? Bet koks taksi užsakymo aplikacijos kūrimas daugeliu atvejų apima tokios APP kaip „Uber“ kūrimą, ar ne? Ypač atsižvelgiant į jų verslo procesų ir strategijos naudojimą kaip pagrindą.

Greičiausiai esate girdėję terminą „uberizacija“, kilusį iš taksi aplikacijos „Uber“. Įmonė tapo tikra sėkme atspindėdama esamą vartotojų elgesį efektyvaus ir ekonomiško transportavimo srityje. Iki 2018 m. pabaigos Uber bendrovė uždirbo daugiau nei 10 milijardų dolerių pajamų ir buvo įvertinta kaip antra labiausiai trikdanti inovacijų kompanija pasaulyje, kurią aplenkė tik SpaceX.

Nenuostabu, kad „Uber“ yra geriausia taksi aplikacija pasauliniu mastu ir veikia 600 miestų 65 šalyse. Net ir konkuruodama su kitomis panašiomis taksi užsakymo programėlėmis, bendrovė vis dar yra dominuojanti žaidėja pavėžėjimo rinkoje. Tarp kitų mobilų aplikacijų, tokių kaip Uber, yra Lyft, Curb, Easy Taxi, Gett, Summon, Flywheel, Grab (Pietryčių Azijai), DiDi (Brazilijai, Meksikai, Azijos šalims) ir daugelis kitų.

Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip sukurti tokią programėlę kaip „Uber“ ir kaip kitoms programėlėms bei skaitmeninėms paslaugoms gali būti naudingas Uber verslo modelis, būtent dalijimosi ekonomika. Trumpai apie straipsnio eigą:

  • Verslo strategija, kaip sukurti tokią programėlę kaip „Uber“.
  • Keleivių aplikacija, vairuotojo mobili aplikacija ir administratoriaus skydelio funkcijos, skirtos sukurti tokią APP kaip „Uber“.
  • Technologija ir unikalūs tokių aplikacijų kaip „Uber“ aspektai
  • Taksi užsakymo aplikacijos neatstatymai – pajamų srautai
  • Kiek kainuoja sukurti „Uber“ aplikacją?

Pagrindinis tikslas nėra sukurti Uber kloną, o kitą sėkmingą žiniatinklio ir mobiliųjų aplikacijų projektą.

Kaip veikia „Uber“ aplikacija?

Prieš susipažindami su techninėmis priemonėmis, kaip sukurti tokią aplikaciją kaip „Uber“, trumpai apžvelkime jos veikimą.

Pirmąjį Uber programėlės prototipą sukūrė Garrett Camp, keli jo draugai ir Travisas Kalanickas, kuris buvo pakviestas kaip patyręs patarėjas. Oficialiai „Uber“ mobilioji programėlė „iOS“ buvo pristatyta 2010 m. Įspūdinga žinoti, kad per pirmuosius šešis mėnesius programėlė pasiekė 6 000 vartotojų ir baigė 20 000 važiavimų.

Pirmiausia Uber aplikacija pritraukė ir vairuotojus, ir motociklininkus rengdama ir remdama technologijų renginius bei suteikdama bandomuosius pasivažinėjimus San Franciske. Miestas yra gerai žinomas dėl savo technologijų bendruomenės ir naudojasi kiekviena galimybe padaryti gyvenimą patogesnį.

„Uber“ paslaugoje naudojama nemokama, atsisiunčiama „iOS“ ir „Android“ mobilioji aplikacija, jungianti keleivius ir keleivius 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Šiomis dienomis „Uber“ aptarnauja 75 milijonus vartotojų ir 15 milijonų kelionių per dieną visame pasaulyje.

Kiekvienas kelionės prašymas yra nukreiptas į „Uber“ vairuotojus, kurie naudojasi savo asmeninėmis transporto priemonėmis. Artimiausias automobilis jus gali pasiekti per kelias minutes, o šalys žino viena kitos buvimo vietą.

„Uber“ programėlėje yra 5 antriniai žingsniai, kuriuos svarbu išsiaiškinti iš kliento perspektyvos. Taigi, norėdami geriau suprasti, kai klausiame – kaip sukurti tokią aplikaciją kaip „Uber“, pirmiausia panagrinėkime, kaip veikia:

  • 1 veiksmas. Kelionės užklausos su galutiniu kelionės tikslu sukūrimas. Vartotojas gali stebėti išankstinę kelionės kainos kainą, kuri taip pat priklauso nuo transporto priemonės tipo tarp „Uber“ kategorijų.
  • 2 veiksmas. Kelionės patikrinimas. Vartotojas patvirtina duomenis ir atsiėmimo vietą.
  • 3 veiksmas. Susiekite su netoliese esančiu vairuotoju. Vairuotojas gali priimti arba atmesti prašymą.
  • 4 veiksmas. Pasibaigus važiavimui, apmokėjimo procesas atliekamas automatiškai aplikacijoje. Prieš tai vartotojas prideda kredito ar debeto kortelę, PayPal paskyrą, susieja Android ar Apple Pay ir pan.
  • 5 veiksmas. Įvertinimo prašoma po kiekvieno važiavimo taksi ir yra pagrindinė Uber aplikacijos verslo logikos dalis.

Uber programėlė apskaičiuoja kelionės kainas derindama laiko ir atstumo rodiklius. Jei transporto priemonė važiuoja mažesniu nei 18 km/h greičiu, vairuotojas apmokestinamas už minutę. Jei automobilis važiuoja greičiau, mokestis yra už mylią.

Į „Uber“ taksi paslaugų aplikacijos kainą įskaičiuota bazinė kaina, pagrįsta vietove. Taip pat keliautojas turi iki 5 minučių nuspręsti atšaukti kelionę, kitu atveju Uber programėlė ima 5–10 USD mokestį.

Kaip sukurti tokią aplikaciją kaip „Uber“: funkcionalumas

Norint sukurti tokią mobilią aplikaciją kaip Uber ar panašią taksi užsakymo programėlę, svarbu suprasti pagrindinius visos sistemos komponentus. Bet kuri taksi paslauga priklauso nuo dviejų skirtingų aplikacijų, kurių funkcionalumas nepanašus ir kurios yra tarpusavyje sujungtos administratoriaus skydelio pagalba, kūrimu.

Taip pat puiki idėja būtų sukurti taksi programėlės užsakymo paslaugą kaip paprastą svetainę – nukreipimo puslapį. Tai padėtų surinkti suinteresuotų vartotojų ir vairuotojų prašymus dalyvauti platformoje.

Dabar išsiaiškinkime, kokios funkcijos yra būtinos kuriant į Uber panašią programėlę kiekvienai paslaugos daliai.

Keleivių funkcijos tokiose aplikacijose kaip „Uber“.

Tai yra pagrindinės funkcijos, skirtos sukurti tokią mobilią aplikaciją kaip „Uber“ kliento erdvėje:

Keleivio aplikacijos aplinkos funkcionalumas
  • Registracija – galima el. paštu, Facebook, telefono numeriu su patvirtinimu. Plačiausiai ši funkcija įdiegta socialiniuose tinkluose.
  • Taksi užsakymas – tai funkcija, rodoma ekrane, skirta įvesti adresą, pasirinkti automobilio tipą ir nustatyti paėmimo vietą.
  • Bilieto kainos skaičiuoklė – klientas gali iš anksto pasitikrinti važiavimo kainą. Šią funkciją sudėtinga įdiegti sistemos galinėje pusėje (back-end).
  • Vairuotojo sekimas – funkcija, leidžianti stebėti vairuotojo judėjimą ir atnaujinti kelionės metu arba po jos.
  • Mokėjimas – gali būti įgyvendinti keli mokėjimo variantai; be grynųjų pinigų – mokėjimas aplikacijoje kreditinėmis kortelėmis, tokiomis paslaugomis kaip PayPal arba tiesiog grynaisiais.
  • Push Notifications – gyvybiškai svarbus informavimo elementas; nuolat informuoja keleivius apie kelionės užklausos būseną, vairuotojo atvykimo laiką, vairuotojo ir automobilio duomenis ir kt.
  • Pranešimai – galimybė susisiekti su vairuotoju iš programėlės.
  • Vairuotojo įvertinimas – atitinka paslaugos įvertinimą (vairuotojas, transporto priemonė, kelionė ir pan.).
  • Kelionių istorija – rodoma informacija iš ankstesnių kelionių ir sandorių.
  • Pagalba klientams

Kai kurios išplėstinės funkcijos, kurios gali būti įtrauktos į vėlesnes aplikacijų, pvz., Uber, versijas, yra šios:

  • Paėmimo vieta – tai leidžia keleiviams automatiškai rasti vairuotoją pagal esamą vietą.
  • Kelionės atšaukimas – pasiūlykite važiavimo atšaukimą per iš anksto nustatytą laikotarpį.
  • Padalintas mokėjimas – keli bendrakeleiviai gali padalyti kelionės išlaidas.
  • Interaktyvus žemėlapis – funkcija suteikia galimybę stebėti visas taksi automobilius žemėlapyje realiu laiku.
  • Taksi iškvietimas pasirinktu laiku – leidžia keleiviams iš anksto užsisakyti kelionę pasirinktu laiku.
  • Užsakyti kitam – leidžia keleiviams vietoj savo sąskaitos užsisakyti kitam keliautojui (draugui, giminaičiui).
  • Žaidimas ir nuolaidos – tai gali būti: žvaigždutės, ženkleliai, pasiūlymai, kuponai ar kodai ir kt., siekiant padidinti klientų pritraukimą ir išlaikymo rodiklį.
  • Balso atpažinimas – leidžia naudoti balso komandas taksi programėlėje.
  • Laukiančiųjų sąrašas – piko valandomis vartotojai gali įtraukti savo užklausą į laukiančiųjų sąrašą.
  • Panikos mygtukas – kad važiavimas būtų saugesnis keleiviams, reikia įdiegti „panikos“ mygtuką.

Vairuotojo funkcijos tokiose aplikacijose kaip „Uber“

Kai kurios „Uber“ tipo vairuotojo programėlės funkcijos gali dubliuoti keleivio versijos funkcijas – prisijungimas, pranešimai, pranešimų siuntimas, apžvalgos ir palaikymas.

Vairuotojų aplikacijos aplinkos funkcionalumas

Taigi, norite sužinoti, kaip sukurti tokią programėlę kaip „Uber“ vairuotojui? Visas vairuotojo taksi aplikacijos kūrimo funkcijų sąrašas apima:

  • Vairuotojo profilis ir būsena – vairuotojo patikrinimo procesas turėtų būti atliekamas iš administratoriaus pusės (pažymėjimas, transporto priemonės draudimas ir kt.). Būsena informuos apie vairuotojo prieinamumą.
  • Kelionės pranešimai – galimybė gauti kelionės nurodymus priimti arba atmesti, įskaitant informaciją apie keleivio vietą, maršrutą, kelionės istoriją.
  • Push Notifications – naudojami įspėjimams, taksi programėlės užsakymo informacijai (vietovei, maršrutui, mokėjimui ir kt.), kelionės pakeitimams ir užbaigimui.
  • Navigacija ir maršruto optimizavimas – pasiūlykite geriausią kelionės maršrutą naudodami „Google“ žemėlapius.
  • Vairuotojo pristatymo ataskaitos – pateikia statistinę informaciją apie keliones ir uždarbį kasdien / kas mėnesį.
  • Susirašinėjimas žinutėmis – SMS žinučių siuntimas arba skambinimas keleiviui iš mobilios aplikacijos.

Išplėstinės taksi užsakymo programėlės, tokios kaip „Uber“, funkcijos:

  • Driver Destinations – vairuotojo galimybė pasirinkti važiavimą su pageidaujama kryptimi.
  • Quest Earnings – vairuotojas gali uždirbti daugiau atlikdamas iš anksto nustatytą kelionių skaičių.
  • Laukimo laikas – jei kelionė atšaukiama arba laukiama ilgiau nei 5 minutes, keleiviui taikomi papildomi mokesčiai prie bazinės kainos.
  • Šilumos žemėlapiai – gali būti lyginami su paklausos perspektyva žemėlapyje, kad vairuotojas galėtų planuoti savo tvarkaraštį ir persikelti į vietą, kurioje keleivių skaičius didesnis.
  • Siuntimas pirmyn – leidžia vairuotojui priimti kitą kelionės užklausą baigiant dabartinį važiavimą.

Taksi užsakymo aplikacijų, tokių kaip „Uber“, administratoriaus skydelis

Norint organizuoti ir kontroliuoti visus vairuotojo procesus, taip pat sekti klientų pasitenkinimą, reikalingas centrinis valdymo taškas. Tokiu būdu turėtų būti sukurtas žiniatinklio administratoriaus skydelis, skirtas valdyti klientus, vairuotojus, užsakymus, vietas, mokėjimus, išmokėjimus ir kitus verslo procesus aplikacijoje, pvz., „Uber“.

Taigi, aukšto lygio funkcijų rinkinys administratoriaus platformoje, skirtas Uber tipo paslaugai, apima:

  • Vietų ir kainų valdymas
  • Vairuotojų ir naudotojų valdymas
  • Užsakymo valdymas
  • Transporto priemonių valdymas
  • Peržiūra vairuotojo užsakymus ir išmokas
  • Tikrinimas įvertinimų ir apžvalgų
  • Pranešimų valdymas
  • Sistemos turinio valdymas ir DUK
  • Akcijos ir nuolaidų valdymas
  • Vairuotojų ir naudotojų palaikymas
  • Integracija su Google Analytics

Technologijos, naudojamos kuriant tokią aplikaciją kaip „Uber“

Norite sužinoti, kaip techniškai sukurti tokią programėlę kaip „Uber“? Šioje straipsnio dalyje aprašomos pagrindinės taksi užsakymo aplikacijos kūrimo technologijos.

Pagrindinė technologija, naudojama taksi užsakymo APP, yra geografinė padėtis. Bet kuri į „Uber“ panaši mobili aplikacija būtų labai susieta su žemėlapių kūrimo technologijomis ir navigacijomis, būtent:

  • Įrenginio vietos identifikavimas naudojant CoreLocation sistemą, skirtą iOS; „Android“ naudoja „Google“ vietos API.
  • Nuorodų teikimas vairuotojui naudojant MapKit, skirtą iOS, kuris suteikia navigaciją nuo taško A iki taško B. Android OS naudoja Google Maps Android API.
  • Žemėlapių integravimas – Google žemėlapiai integruoti iOS ir Android programėlių versijose. Kaip alternatyvą, Uber taksi užsakymo aplikacija gali pirkti paslaugas iš kitų žemėlapių programinės įrangos komandų.

Kitas svarbus techninis elementas, į kurį reikia atsižvelgti, yra tiesioginis pranešimas ir pranešimų siuntimas aplikacijoje. Ryšys tokiose APP kaip „Uber“ vyksta nuo keleivio išsiųstos užklausos iki jos priėmimo vairuotojo, kelionės atšaukimo ir t. t. „Twilio“ telekomunikacijų teikėjas yra geras pasirinkimas tekstiniams pranešimams „Uber“ panašiose aplikacijose. Norėdami taksi programėlę aprūpinti tiesioginiais pranešimais iOS sistemoje, naudokite Apple Push Notifications paslaugą; o Android aplikacijoje turėtų būti naudojamas Google Cloud Messaging (GCM).

SMS pranešimus taip pat svarbu integruoti, kaip ir tiesioginius pranešimus, nes pastarieji kartais gali būti negaunami – jie neveiks, jei įrenginys neprisijungęs arba nepasiekiamas. Naudojant SMS įspėjimus, vartotojas informuojamas, ar žinutė buvo sėkminga, ar ne.

„Payment Gateway“ integracija yra labai svarbi funkcija, kurią reikia įdiegti tokiose aplikacijose kaip „Uber“. Kad būtų išvengta žmonių klaidų, Uber tipo programėlėse turėtų būti atsiskaitoma naudojant mokėjimo kortelę. Norint tęsti mokėjimų integravimą, būtina laikytis tam tikrų reikalavimų ir šalies politikos, kad šie duomenys būtų tvarkomi saugiai. Pavyzdžiui, PCI (mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugos standartai) egzistuoja JAV.

Kaip mokėjimo funkcionalumo įgyvendinimo įrankį galima naudoti Braintree (kaip ir Uber taksi programėlėje), arba Stripe, kurią naudoja pagrindinė jos konkurencinga taksi programėlės paslauga JAV – Lyft.

Kitoje lentelėje parodytas galimas programinės įrangos integravimas kuriant tokią aplikaciją kaip Uber iOS ir Android platformose:

iOSAndroid
Geografinė padėtis ir navigacijaCoreLocation framework
MapKit framework
iOS Bluetooth beacon and Wi-Fi funkcionalumas
Google Location Services API
Google Maps Android API
Push pranešimai ir valdymasApple Push Notifications Service (APN)
Twilio, Nexmo, Plivo, Sinch
Firebase Cloud Messaging (FCM)
Twilio, Nexto, Plivo, Sinch
Mokėjimo integravimasBraintree, Stripe
PayPal’s SDK
Apple Pay
Braintree, Stripe
PayPal’s SDK
Google Wallet

Ir kaip sukurti tokią programėlę kaip „Uber“, kalbant apie programėlių mobiliesiems kūrimo paslaugas? Toliau pateikiami keli patarimai dėl programėlės techninio įgyvendinimo.

Geriausias techninis būdas kuriant tokią aplikaciją kaip Uber, yra naudoti Native programinę įrangą. Taigi, atskirai iOS ir Android platformoms.

Norėdami gauti daugiau informacijos apie Native Uber tipo aplikacijų kūrimo naudą, peržiūrėkite šį išsamų straipsnį

Native aplikacijos programavimas vs. Hybrid ir Internetinės APP kūrimas

Galima sukurti savo išskirtinę taksi programėlę pelningesnėje platformoje – tarkime, „iOS“ (remiantis rinkos tyrimais), o tada „Uber“ programėlę konvertuoti į „Android“.

Taxi programėlių kūrėjai atitinkamai pritaikytų Swift ir Kotlin programavimo kalbas iOS ir Android programėlėms. Kalbant apie sistemos back-end, taksi aplikacijų kūrėjai, tokie kaip Okursa, labai rekomenduoja naudoti „Ruby-on-Rails“ sistemą.

Toliau pateiktoje diagramoje parodyta aukšto lygio Uber sistemos architektūros perspektyva.

Backend dalis tokios aplikacijos kaip Uber

Kaip sukurti aplikaciją, panašią į „Uber“: rekomendacijos

Taigi – kaip sukurti tokią programėlę kaip Uber ir tokio tipo programėlę padaryti sėkmingą. Logiškai mąstant, vien sukurti Uber klono programėlę yra bloga taktika, kuri nebūtinai atves į didesnį turtą.

Pirmiausia apsvarstykite savo pradinius ketinimus, ar norite sukurti taksi aplikaciją, panašią į „Uber“, ar naudoti jos verslo modelį ir sukurti projektą pagal poreikį. Vienas iš variantų galėtų būti vietos taksi vairuotojams skirtos taksi siuntimo programėlės kūrimas. Norėdami tai padaryti, greičiausiai turėsite bendradarbiauti su taksi tarnybomis arba atskirais vairuotojais.

Be to, „Uber“ iš tikrųjų sukūrė savo API. Taigi šią API galima pritaikyti įvairiose nišose ir pramonės šakose. Į „Uber“ panašią programėlę galima sukurti tokioms paslaugoms kaip:

  • Grožio pramonė (pvz., grožio paslaugos pagal pareikalavimą)
  • Sveikatos priežiūros paslaugos
  • Transporto paslaugos
  • Vietinio maisto ir bakalėjos prekių pristatymas
  • Pristatymo paslauga internetiniams mažmenininkams
  • Valymas pagal pareikalavimą arba namų aptarnavimas

Be sklandaus techninio įgyvendinimo, labai svarbu apsvarstyti, kaip tokią APP kaip Uber padaryti patogia ir patrauklia. Čia įsigalioja UX/UI dizainas. Bendrosios rekomendacijos dėl dizaino tokiose mobiliose aplikacijose kaip Uber:

  • Patogi vartotojui patirtis
  • Intuityvus aplikacijos srautas APP taksi užsakymo procese
  • Patraukli grafika ir vaizdiniai elementai

Norėdami užbaigti, pateikiame sąrašą, kuris padės pasiruošti sėkmingai sukurti tokią aplikaciją kaip „Uber“.

  • Sukurkite verslo modelį, pagrįstą jūsų Uber tipo APP paklausa rinkoje
  • Išanalizuokite demografinius rodiklius ir nustatykite pagrindinę tikslinę auditoriją – atsižvelgdami į jų poreikius, sukurkite savo Uber tipo paslaugą
  • Apibrėžkite savo Uber tipo programėlės USP (unikalius pardavimo taškus) ir tiksliai, kodėl būtina sukurti paslaugą, panašią į Uber. Kuo jūsų aplikacija skiriasi?
  • Nustatykite reikiamą būsimos APP funkcionalumą ir platformas. Tinkamas pagrindas gali padėti išplėsti projektą ir pridėti daugiau pažangių funkcijų
  • Pasamdykite patyrusius ir gabius kūrėjus. Programinės įrangos kūrimo įmonė, tokia kaip Okursa, galėtų būti labai ekonomiškas pasirinkimas
  • Visada mokykitės iš naudotojų atsiliepimų ir atlikite reikiamus pakeitimus, nes Uber tipo APP kūrimas yra ilgalaikis įsipareigojimas ir atsakomybė

Peržiūrėkite šį straipsnį, kuriame aprašomos visos sėkmingų programų kūrimo ypatybės:

Kaip padaryti, kad jūsų mobili aplikacija būtų sėkminga: išsamus žingsnis po žingsnio vadovas

Pajamų srautai „Uber“ tipo aplikacijose

Iš anksto tikrai turėtumėte pagalvoti apie pajamų modelio kūrimą, įterptą į Uber tipo APP kūrimą. Kaip žinote, Uber neturi savo automobilių stovėjimo aikštelės; vietoj to įmonė samdo vairuotojus su nuosavomis transporto priemonėmis.

Iš esmės pelnas gaunamas iš kelionių, o „Uber“ važiavimo skaičiuoklė sujungia vieną ar daugiau kriterijų, tokių kaip:

  • Bazinė kaina – fiksuotas mokestis už Uber programėlės paslaugą, priklausomai nuo Uber automobilio tipo ir vietovės
  • Kaina už kilometrą ar mylią
  • Kaina per minutę – išlaidos, gautos iš GPS indikacijos
  • Užsakymo mokestis (arba saugaus pasivažinėjimo mokestis) – mokestis, kuris padengia kai kurias veiklos išlaidas

Verta paminėti, kad „Uber“ aplikacijoje naudojamas dinaminis kainodaros modelis, kuris iš pradžių sulaukė kritikos. Šis modelis pagrįstas padidintomis kainomis, kurios koreliuoja su dabartine eismo situacija, vairuotojų užimtumu, atostogų sezonais ir kt. Tokios kainos yra populiarios tarp kitų paslaugų, pvz., Airbnb, viešbučių užsakymo paslaugų ir tų, kurių pasiūla yra ribota, nes daugelis vartotojų nori mokėti papildomai, kad gautų paslaugą.

Pajamų gavimas „Uber“ tipo APP gali būti toks:

  • Komisiniai iš vairuotojų
  • Kelionių kainos iš keleivių
  • Mokesčiai už kelionės atšaukimą

Ar domitės, kiek uždirba „Uber“ aplikacija? Kaip galbūt žinote, „Uber“ turėjo tam tikrų problemų, susijusių su pelningumu JAV. Tik neseniai ši situacija pasikeitė – dabar įmonės vertė – 72 mlrd. „Uber“ ima 25% komisinių nuo kiekvieno važiavimo. Keista, kad vidutiniškai grynasis pelnas iš kiekvienos kelionės siekia tik 0,19 USD, o visa kita padengia įmonės išlaidas ir mokesčius.

Kiek kainuoja Uber mobili aplikacija?

Paskutinis pagrindinis klausimas – kiek kainuoja Uber aplikacija? Bet koks programinės įrangos kūrimas yra sudėtingas procesas, o tokios programėlės kaip Uber kūrimo kaina gali skirtis atsižvelgiant į šiuos veiksnius:

  • Funkcijų skaičius ir sudėtingumas
  • Dizaino aspektai
  • Platformų skaičius ir operacinės sistemos informacija
  • Technologijų pageidavimai
  • Kūrimo komandos galimybės, vieta ir įkainiai

Šios paslaugos papildytų Uber tipo programėlių kūrimo išlaidas:

Back-end kūrimas
Internetinės svetainės kūrimas (administratoriaus skydelis)
Native aplikacijų kūrimas („iOS“ ir „Android“)
Native aplikacijų sąsaja (UX / UI dizainas)
Projektų valdymas
Kokybės užtikrinimas
Verslo analizė (funkcinė specifikacija)

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – nepamirškite apie rinkodaros ir reklamos tikslams skirtą biudžetą bei kitas netiesiogines verslo išlaidas.

Išsamesnės informacijos, paaiškinančios kiekvieną iš šių elementų (kainos, taksi programėlės kūrėjo vieta ir kt.) ir faktines projekto išlaidas, rasite straipsnyje:

Kiek kainuoja sukurti aplikaciją 2021 m.?

Apibendrinant, čia pateikiamas apytikslis pagrindinių funkcijų, kurias galbūt norėsite įdiegti kurdami tokią aplikaciją, kaip „Uber“, valandomis.

Keleiviams skirta APPiOSAndroidBack-end
Registracija404040
Kortelės duomenys4016-3280
Vietovės nustatymas404080
Prašymų išsikviesti rezultatai56-648048
Kainos skaičiuoklė16-2416-2480-120
Vairuotojo sekimas24-404040
Mokėjimai80
Atsiliepimai ir įvertinimai32-485680
Užsakymų istorija16-324040
Push pranešimai40-8040-8040
Iš viso (valandos)304-408368-432608-648
Vairuotojams skirta APPiOSAndroidBack-end
Registracija40-804040
Užsakymai40-8080 40-80
Būsena404040
Užsakymų istorija16-324040
Iš viso (valandos) 136-232200160-200

O kaip tokią programėlę kaip Uber padaryti ne tik puikia techniškai, bet ir su maksimaliu verslo potencialu?

Būtent tada įsigalioja Verslo analizė. Remiantis rinkos ir konkurentų analize, paslauga padeda sukurti į Uber panašią programėlės koncepciją su didžiausiu potencialiu rezultatu. Be to, verslo analitikas kartu su sistemos architektu parengia funkcinės specifikacijos dokumentą, kuriame pateikiamos būtinos funkcijos kuriant tokią programėlę kaip Uber.

Dar vienas svarbus Uber tipo aplikacijų kūrimo etapas yra UX/UI dizainas. „Uber“ programėlės dizainą taip pat sudarys dvi dalys: viena skirta vairuotojui ir kita keleiviui.

Aplikacijos dizainas keleiviams

  • Wireframes (UX) – 64-80 val
  • Maketai (UI) – 48-64 valandos iOS; 32–48 valandos „Android“ (su sąlyga, kad „iOS“ bus pirmoji platforma, kurioje dirbama)

Aplikacijos dizainas vairuotojams

  • Wireframes (UX) – 40-56 val
  • Maketai (UI) – 48-64 valandos iOS; 32–48 valandos „Android“.

Nepamirškite administratoriaus skydelio, kuris yra būtinas tinkamam sistemos sąveikai ir veikimui. Pagrindinėje aplikacijoje, pvz., Uber, versijoje yra šios administratoriaus skydelio funkcijos:

  • Prisijungti
  • Administratoriaus profilis (super administratorius, galintis pridėti kitų administratorių)
  • Vairuotojo valdymas (užsakymų istorija, mokėjimų istorija ir profiliai)
  • Keleivių valdymas (užsakymų istorija, mokėjimų istorija ir profiliai)
  • Bilieto tarifų valdymas
  • Prietaisų skydelis

Tokio tipo administratoriaus skydelio kūrimas trunka apie 240 – 320 valandų.

Taigi, kiek kainuoja sukurti tokią aplikaciją kaip „Uber“? APP kūrimo kaina labai priklauso nuo valandinio tarifo, taikomo aplikacijos kūrimo paslaugoms. Šie tarifai gali svyruoti net nuo 10 USD Indijoje iki 180 USD kai kuriose Vakarų Europos ar JAV dalyse.

Būtų įdomu palyginti kainą, kurią tektų mokėti JAV, su kainomis, kurias tektų padengti Lietuvoje programinės įrangos kūrimo komandoms; išlaidų skirtumas gali būti gana didelis. Labai naudingas faktas šioje situacijoje yra tai, kad pasirinkus patyrusią aplikacijų kūrimo komandą, kokybė nepasikeis.

Jei palyginsite kainą, kurią turėtumėte mokėti JAV, su išlaidomis, kurias tektų padengti Lietuvos programinės įrangos kūrimo komandoms; išlaidų skirtumas gali būti gana didelis.

„Uber“ aplikacijos kūrimo kaina bazinei versijai, kurią sudaro keleivių aplikacija, vairuotojo programėlė ir administratoriaus skydelis vienai platformai („iOS“ arba „Android“), svyruoja nuo ~70 000 € iki 100 000 € valandiniu nuo 40 € tarifu. Jei jus domina sudėtingesnis ir daug funkcijų turintis produktas, kaina gali svyruoti nuo 300 000 € iki 500 000 € ar net daugiau.

Atkreipkite dėmesį, kad pateiktas skaičiavimas yra apytikslis ir į kainą neįeina verslo analizė, projektų valdymas, laikas, skirtas komandos komunikacijai ir susitikimų planavimas bei kokybės užtikrinimo paslauga. Be to, galutinė kaina skirsis priklausomai nuo daugelio anksčiau paminėtų veiksnių, taip pat nuo pasirinkto Uber taksi programėlės kūrėjo. Taigi, verta pasikonsultuoti su patyrusia mobilių aplikacijų kūrimo įmone dėl savo Uber tipo projekto.

Kalbant apie kūrimo laikotarpį, tai vėlgi priklauso nuo aplikacijos sudėtingumo, įsitraukimo ir bendradarbiavimo tarp visų šalių, dirbančių su taksi APP. Norint sukurti paprastesnę Uber tipo programėlės versiją, aplikacijos kūrimo komandai prireiktų maždaug 5–7 mėnesių.

Taigi, kaip sukurti tokią programėlę kaip „Uber“, kad jūsų verslas klestėtų? Esmė yra sukurti efektyvų ir sėkmingą projektą, o ne aklai kopijuoti Uber aplikacijos funkcijas.

Susisiekite su Mumis

Contact Us