Kas geriau SEO ar Google Ads (Adw), ar Socialinis marketingas

Svarstydami, kaip reklamuoti savo verslą, neabejotinai svarstysite, ar SEO, Google Ads ar socialinių tinklų rinkodara (marketingas) yra efektyvesnė priemonė.

Į šį klausimą nėra vienareikšmio atsakymo, nes kiekvienas verslas ir jų poreikiai yra skirtingi. SEO ir Google Adwords yra pagrindiniai paieškos sistemų rinkodaros (marketingo) (SEM) komponentai, o socialinių tinklų rinkodara (marketingas) susideda iš visų socialinių kanalų, įskaitant Facebook. „Instagram“, „LinkedIn“ ir kt. Vykdant skaitmeninės rinkodaros kampanijas savo verslui, tai yra vertingiausi įrankiai, kuriuos reikia naudoti reklamuojant verslą ar svetainę. Kiekviena iš šių laikmenų turi savo skirtumų ir panašumų ir, atsižvelgiant į jūsų rinkodaros tikslus, yra situacijų, kai galite jas naudoti kartu arba atskirais laikais.

Priimant sprendimus, kaip investuoti savo laiką ir internetinės rinkodaros eurus, reikia atsižvelgti į keletą svarbių skirtumų, įskaitant skirtumą tarp PPC (mokėjimo už paspaudimą) skelbimų ir SEO (paieškos variklio optimizavimo) reitingų.
PVO patobulinimai gali padėti reitinguoti „Google“ paieškoje, nes jūsų puslapis bus aktualesnis naudotojams. Paieškos įrašai yra nemokami ir niekas negali mokėti už geresnį reitingą, nes „Google“ yra įsipareigojusi, kad Google paieškos turinys būtų naudingas ir patikimas.

PPC skelbimai, tokie kaip „Google Ads“, yra mokami internetiniai skelbimai, kurie rodomi šalia atitinkamų paieškų ir kito turinio žiniatinklyje. Nepaisant kai kurių mitų ir teiginių, „Google Ads“ kampanijos vykdymas nepadeda jūsų SEO reitingų. Tačiau PPC skelbimai gali būti naudingi norint susisiekti su didesne auditorija internete.

Taigi, ką jūsų verslas turėtų naudoti: SEO ar PPC parinktį, pvz., „Google Ads“?

Toliau apžvelgsime kiekvieną iš šių skaitmeninės rinkodaros metodų išsamiau, kad padėtume nustatyti, kuris iš jų gali būti geresnis jūsų verslui.

Kas geriau SEO ar Google Ads, ar Socialinis marketingas?

Kas yra SEO?

Kuo skiriasi SEO ir PPC? Pradėkime nuo SEO.

SEO, arba optimizavimas paieškos sistemoms, yra procesas, kurio tikslas – padidinti konversijų rodiklius ir pritraukti srautą į internetinę svetainę ar internetinę parduotuvę, naudojant metodus, leidžiančius pakelti tinklapio ar elektroninės parduotuvės per paieškos sistemos reitingą. Tam tikrus SEO darbus žmogus gali pats pasidaryti, todėl galima traktuoti, kad jis yra nemokamas, tačiau reikia neužmiršti tai ilgalaikis skaitmeninės rinkodaros sprendimas, kadangi SEO turi būti skiriamas nuolatinis dėmesys, kad internetinė svetainė ar el. parduotuvė išlaikytų savo aukštą vietą.

Optimizuodami savo tinklapį paieškos rezultatams „Google“, „Yahoo“ ar „Bing“, turite įsitikinti, kad svetainė yra pritaikyta paieškos sistemoms. Tokiu būdu jį gali lengvai „perskaityti“ paieškos sistemų robotai ir užtikrinti geresnę naršyklių patirtį.

Pasak pačio boso Google bandant patobulinti savo internetinės svetainės ar internetinės parduotuvės SEO (arba SEO ekspertui, kuris jums padės atlikti šį procesą), reikia atkreipti dėmesį į daugybę dalykų. Pirma, ir svarbiausia, įsitikinkite, kad jūsų svetainėje esantis tekstas yra aiškus, naudingas ir aprašomas. Paaiškinkite savo temą paprasta, lengvai skaitoma kalba ir pabandykite įtraukti žodžius, kurių, jūsų manymu, vartotojas gali ieškoti internete ieškodamas to, ką siūlote.

Jei į savo tinklapio ar elektroninės parduotuvės kopiją įtraukėte paieškos terminus, įsitikinkite, kad vis dar kalbate su žmonėmis, kurie, tikitės, naudosis jūsų svetaine ar parduotuve, o ne bandote kalbėtis su „Google“ algoritmu arba apgauti jo – perkrauti puslapį per daug paieškos terminų (ypač iš konteksto) arba pateikiant netikrus puslapius, kurių neketinate rodyti vartotojams, gali „Google“ manyti, kad jūsų puslapiai yra apgaulingi ir ignoruoja jūsų svetainę ar parduotuvę. Be to, nenaudokite teksto vaizdų svarbiems pavadinimams, turiniui ar nuorodoms, nes „Google“ robotas jų neatpažįsta. Tiesiog pagalvokite apie tai, ką vartotojui bus lengviausia naršyti ir suprasti, ir laikykitės to.

Jei kitose svetainėse pateikiamos nuorodos į jūsų svetainę (nesvarbu, ar tai tinklaraščiai, kuriuose apžvelgiami jūsų produktai ar paslaugos, patenkinti klientai, verslo partneriai, sąrašai ar bet kas kita), taip pat galite padėti reitinguoti, nes parodysite „Google“, kad jūsų svetainė yra susijusi su žmonių pomėgiais internete.

Rodymas natūralios paieškos rezultatuose, pvz., „Google“, nieko nekainuoja, o atliekant nedidelius svetainės pakeitimus atsižvelgiant į SEO, laikui bėgant gali labai paveikti jūsų paieškos reitingą.

Mūsų, kaip SEO agentūros ekspertų, pagrindinis tikslas yra kurti internetinės rinkodaros kampanijas klientams, kurios padėtų padidinti jų tinklapio ar internetinės parduotuvės srautą iš paieškos sistemų naudojant SEO.

SEO nauda ir iš ko susideda SEO?

Norint padidinti svetainės reitingą paieškos sistemoje, galima naudoti daugybę SEO metodų, įskaitant:

SEO nauda ir iš ko susideda SEO?

Raktinių žodžių paskirties vieta
Norėdami gauti aukštesnį reitingą pagal tam tikrą raktinį žodį, pvz. „Knygų pardavėjas Melburnas“ raktinio žodžio frazė turi būti naudojama optimalų skaičių kartų, kad pagerintumėte šio raktinio žodžio reitingą paieškos sistemoje.

Vertė
„Google“ ir kiti paieškos varikliai gali pagerinti svetainės ar el parduotuvės reitingą, jei mano, kad tinklapis ar internetinė parduotuvė yra vertinga internete ieškantiems asmenims. Todėl nemokami vadovai ir informatyvūs tinklaraščio įrašai, siūlantys vertę, gali padidinti svetainės ar parduotuvės reitingą.

Vartotojo patirtis
Jei jūsų svetainėje sunku naršyti arba joje yra klaidų ir nesklandumų, ji sukurs didelį nukritimo rodiklį, paieškos sistemos pažymės šį rodiklį ir sumažins jūsų paieškos variklio reitingą.

Kad labiau suprastumėte kas yra SEO, kokia jo nauda ir kaip kas daroma galite daugiau apie SEO pasiskaityti šiame straipsnyje: Išsamus vidinio ir išorinio SEO vadovas 2022 metais

Google Ads

„Google Ads“, dar vadinama reklama už paspaudimą (PPC), gali pradžioje pasirodyti, kad yra ekonomiškas rinkodaros metodas, nes mokate tik už skelbimus, kuriuos spusteli potencialūs klientai. Google sukurta skelbimų platforma sukuria momentinius rezultatus ir nereikalauja SEO atliekamo laiko ir priežiūros.

Dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti naudojant „Google Ads“.
Kurdami PPC kampaniją svarbu atsižvelgti į savo tikslinę auditoriją ir tai, kas gali priversti tikslinę auditoriją spustelėti jūsų skelbimą ir būti nukreipta į jūsų įmonės svetainę. Pavyzdžiui, daugelyje PPC skelbimų pateikiama informacija apie pasiūlymą arba nuolaidos kodas. „Google Ads“ gali būti pritaikyta rodyti tik konkrečiai auditorijai, pavyzdžiui, jei norite padidinti savo verslą Sidnėjuje, skelbimai gali būti rodomi tik Sidnėjuje gyvenantiems asmenims. Bet atminkite, kad lyginant SEO su Google Ads, ant natūralių esančių nuorodų paspaudimų skaičius kur kas didesnis, todėl Google Ads jums gali ir neatnešti maksimalios naudos.

Ką reiškia „PPC“ ir kodėl man jo gali prireikti?

„Google Ads“ yra „Google“ mokėjimo už paspaudimą (PPC) reklamavimo sprendimas, leidžiantis tokioms įmonėms ir svetainių savininkams, kaip jūs, siūlyti kainą už galimybę rodyti skelbimus šalia paieškų Google.com, kai žmonės ieško to, ko jiems gali reikėti ir ką jūs galite pasiūlyti. Mokate tik tada, kai kas nors spusteli jūsų skelbimą, kad apsilankytų jūsų svetainėje arba paskambintų į jūsų įmonę, o skelbimai suteikia galimybę būti pastebėtiems platesnės auditorijos internete. Be to, galite bet kada koreguoti skelbimus, kad pasiektumėte konkrečią žmonių grupę (pagal pomėgius, geografinę sritį ir pan.) arba reklamuotumėte konkretų pasiūlymą ar produktą. Šis betarpiškumas gali būti puikus šaltinis mažoms įmonėms, kurios negali dažnai atnaujinti savo SEO, kad atspindėtų pardavimus, akcijas ar sezoninius pasiūlymų pokyčius.

Ką reiškia „PPC“ ir kodėl man jo gali prireikti?

„Google Ads“ taip pat suteikia galimybę reklamuoti savo verslą ne „Google“ paieškoje, rodant skelbimus atitinkamose „Google“ vaizdinės reklamos tinklo (GDN) svetainėse. GDN sudaro tūkstančiai svetainių visame žiniatinklyje, kuriose galite susisiekti su dar daugiau potencialių klientų. Galite pasirinkti konkrečias svetaines iš tinklo arba pasirinkti žmonių, kuriuos norėtumėte pasiekti, tipus ir leisti „Google Ads“ sukurti jums sąrašą.

PPC skelbimų sprendimas, pvz., „Google Ads“, neduoda tų pačių rezultatų kaip SEO, ir nepagerins jūsų natūralios paieškos reitingų. Tačiau dėl savo lankstumo „Google Ads“ gali padėti bet kokio dydžio įmonėms patraukti žmonių internete dėmesį svarbiomis akimirkomis.

Kodėl „Google Ads“ PPC rinkodara nepadės mano SEO?

Pirmoji „Google“ pareiga – teikti paieškos naudotojams pačius tinkamiausius rezultatus. Jei įmonės galėtų mokėti už aukštesnį reitingą paieškos rezultatuose, vartotojai negautų informacijos, kurios ieško ar būtų jiems aktuali.

Tačiau ar „Google Ads“ įrankiai gali būti naudojami SEO tikslais?

„Google Ads“ pateikiamas su įrankių rinkiniu, kurį galite naudoti norėdami išsiaiškinti, kaip optimizuoti svetainę ar parduotuvę. Pavyzdžiui, raktinių žodžių įrankis gali padėti sukurti su jūsų verslu susijusių terminų, sugeneruojančių daug paieškų, sąrašą, kurį galėtumėte integruoti į savo svetainės ar parduotuvės turinį. Taip pat galite naudoti „Google Ads“ stebėjimo įrankius, kad įvertintumėte, ar svetainės ir skelbimų kampanijos pakeitimai pritraukia daugiau lankytojų arba konversijų.

„Google“ taip pat nemokamai siūlo ne „Google Ads“ įrankius mažoms įmonėms. Pavyzdžiui, „Google Analytics“ paieškos analizės ataskaita gali stebėti, kurios užklausos pritraukia daugiau lankytojų į internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę, net jei šiuo metu nenaudojate „Google Ads“.

Socialinių tinklų marketingas

Socialinių tinklų rinkodara (marketingas) yra puikus būdas ne tik augti, bet ir bendrauti su savo auditorija. Kelių socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip „Instagram“, „Twitter“, „LinkedIn“ ir „Facebook“, kūrimas yra veiksmingas būdas sukurti savo prekės ženklą, atpažinti ir perduoti pasiūlymus bei informaciją su savo klientais.

Socialinių tinklų marketingas

Kodėl stiprus buvimas socialinėje žiniasklaidoje yra naudingas?
Stipriai dalyvaudami socialinėje žiniasklaidoje galite suteikti daugiau informacijos apie savo prekės ženklą ir sukurti naujų potencialių klientų savo įmonei. Skelbdami turinį ir vaizdus, kurie patinka jūsų tikslinei auditorijai, į savo svetainę pritraukiate reikiamus klientus.

Socialinių tinklų tendencijos gali keistis kasdien, o tai reiškia, kad reikia nuolatinio socialinės žiniasklaidos rinkodaros dėmesio. Dėl neveikiančių ar neaktyvių įmonės socialinių tinklų paskyrų verslas gali atrodyti neprofesionalus arba uždaras, todėl labai svarbu išlaikyti tvirtą buvimą socialinėje žiniasklaidoje.

SEO ir socialinė media (socialinis marketingas): koks skirtumas?

Tiek SEO, socialinė žiniasklaida atlieka jūsų skaitmeninės rinkodaros strategiją, kiekvieną iš jų turi unikalių pranašumų.

SEO ir socialinė media (socialinis marketingas): koks skirtumas?

Jie taip pat yra atvykstančios prekybos įrankiai, padedantys pritraukti tikslines auditorijas į jūsų svetainę.

Prieš nuspręsdami, kuri strategija ir metodas bus naudingas, svarbu suprasti, kas yra ir kas yra, o ne suprasti, kaip optimizuoti savo strategiją.

➤ SEO yra vienas galingiausių veiksnių, padedantis pasiekti aukštą reitingą paieškos sistemos rezultatuose pagal užklausą.

Tinkama SEO strategija padidina jūsų matomumą ir pritraukia daugiau natūralių potencialių klientų.

➤ Kita vertus, socialinės žiniasklaidos strateginis planas yra susijęs su tokiomis socialinės žiniasklaidos platformomis kaip „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir „YouTube“.

Šios platformos naudojamos jūsų siūlomiems produktams ar paslaugoms tampa vis svarbesnėmis priemonėmis siekiant jūsų pardavimo tikslų. Taip pat jų pagalba galėsite padidinti prekės ženklo žinomumą.

Du visiškai skirtingi įrankiai, bet savaip galingi. Pažvelkime į konkrečius jų skirtumus:

1 skirtumas: pagrindinis tikslas

SEO – tai aukštesnio reitingo turinio pasiekimas paieškos sistemos rezultatų puslapyje, suteikiant tikslinei auditorijai reikiamą ir norimą informaciją.

SEO strategijoje atsižvelgiama į tai, kurie raktiniai žodžiai teikia didžiausią vertę, kartu su kitomis priemonėmis, tokiomis kaip tūrinio ir nuorodų kūrimas.

Socialinės žiniasklaidos rinkodara yra labiau susijusi su internetinių santykių kūrimu ir bendravimu su pirkėjų asmenimis, kuriant prekės ženklo žinomumą.

Savo ruožtu daugiau srauto nukreipiate į savo svetainę ar parduotuvę dėl nusistovėjusio socialinio buvimo kuriant bendruomenę arba naudojant mokamus skelbimus atskirose platformose (PPC).

2 skirtumas: kaip identifikuojama tikslinė auditorija
Žinodami, kas yra jūsų tikslinis pirkėjas, galite sėkmingai nukreipti jūsų SEO strategiją ir socialinės medios rinkodaros pastangas.

Šios dvi rinkodaros priemonės skiriasi tuo, kaip jos nustato tikslinę auditoriją.

Planuodami SEO strategijos strategijas, pagal surinktus duomenis tirsite ir nustatysite pirkėjų asmenybes, kurios bus labiausiai suinteresuotos tuo, ką galite pasiūlyti t.y. jūs jau žinote kaip jie ieško, ko ieško ir to dėka žmonės ieškodami parodo ir leidžia jums suprasti, kad jiems to dalyko labai reikia. Jums tik jį reikia paimti už rankos ir atsivesti pas save. Žinant šiuos dalykus jūs jau galėsite nustatyti ir pritaikyti savo SEO strategiją.

Kalbant apie tai, kur sutelkti savo dėmesį socialinės žiniasklaidos rinkodaros (marketingo) srityje, jūsų tyrimo metodai prasideda nuo pačių platformų.

Analizuodami kiekvienos platformos demografinius rodiklius, galite nustatyti, kas kurią platformą naudojasi dažniau ir kas bendrauja per jas.

Tada sutelkite savo dėmesį ir biudžetą į juos. Kitaip tariant, naudokite socialinę žiniasklaidą, kad surastumėte tikslinę auditoriją.

3 skirtumas: turinio tipas
Kalbant apie turinį, SEO dėmesys sutelkiamas į informacijos teikimą, pagrįstą tyrimais, kurie atsako į kai kuriuos jūsų tikslinės auditorijos (jūsų pirkėjų asmenybių) klausimus arba ieško žinių.

Populiariausias yra ilgos formos turinio naudojimas tinklalapiuose, tinklaraščiuose ir straipsniuose.

Socialinės žiniasklaidos rinkodaros atveju turinys atlieka kitą vaidmenį. Jo funkcija yra sukelti emocijas ir, savo ruožtu, suvilioti.

Turinio tipas paprastai yra trumpos formos arba vaizdiniai, skirti socialinei žiniasklaidai.

Tai yra du itin unikalūs turinio naudojimo būdai ir gali būti naudingi, jei jie tinkamai įgyvendinami.

4 skirtumas: rezultatų matavimas
Norint atlikti sėkmingus SEO matavimus, prireiks kantrybės.

Paieškos sistemoms reikia laiko indeksuoti turinį, todėl pirmiausia turėsite įsitvirtinti ir įgyti pakankamai patikimumo, kad pasiektumėte aukštesnį reitingą paieškos rezultatų puslapiuose. Tai gali užtrukti nuo kelių mėnesių iki metų, o gal net ir ilgiau. Aišku, viskas priklauso nuo jūsų biudžeto, kiek galėsite skirti SEO specialisto darbui, straipsnių rašymui ir nuorodų pirkimui.

Dėl to SEO reikalauja nuolatinių pastangų matuojant rezultatus.

Pagrindiniai SEO paieškos našumo rodikliai (KPI) yra skirti srautui ir paspaudimų rezultatams.

Kita vertus, socialinių tinklų rinkodara.

Socialinė žiniasklaida yra greitai besikeičianti aplinka, todėl galite greitai pamatyti, kas veikia ir kas slepiasi, kai pasirodo naujesnis turinys.

Čia taip pat galite lengvai sekti KPI, pvz., įsitraukimo lygius (patinka, komentarai ir bendrinimai), taip pat matyti momentinius atsiliepimus.

5 skirtumas: svetainių / platformų skaičius
Naudodami SEO turite mažiau paieškos sistemų svetainių, į kurias galite sutelkti dėmesį, todėl efektyviau išnaudosite savo laiką ir išteklius.

Priešingai tam yra socialinių tinklų rinkodara, kuriai reikia paskirstyti savo laiką kelioms skirtingoms platformoms, o tai gali užtrukti ir brangiai kainuoti.

Tarp šių dviejų skirtumų taip pat yra subtilesnių, tačiau būtent šie skirtumai gali padėti jums nustatyti, kaip kiekvienas iš jų geriausiai atitinka jūsų bendrą rinkodaros strategiją.

SEO strategijos privalumai lyginant su socialiniu marketingu

Paprasčiau tariant, SEO yra orientuotas į jūsų internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės optimizavimą paieškos sistemoms.

Šis optimizavimas yra svarbus, nes paieškos sistemos efektyviau generuoja didesnį srautą į jūsų tinklapį ar internetinę parduotuvę nei visos socialinės žiniasklaidos svetainės kartu paėmus.

rategijos privalumai lyginant su socialiniu marketingu

Taigi, jei daugiau laiko skirsite kurdami SEO strategiją, yra neabejotinai naudingiau.

Socialinių tinklų suvokimas dažnai yra būdas susisiekti su kitais ir pramogauti, o ne ieškoti produktų ar paslaugų.

Tuo tarpu paieškos sistemos yra nusistovėjusios priemonės, skirtos jų paieškai tiesiogiai.

Todėl pirkėjo kelyje esantys žmonės kreipiasi į paieškos variklius, o tai lemia daugiau konversijų.

SEO strategija yra ilgalaikė investicija, kuri ir toliau pritraukia srautą į jūsų internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę, kai pateikiamos užklausos ar pardavimai, o jūsų turinys yra skirtas informuoti, šviesti ir dalintis juo.

Papildomi SEO strategijos pranašumai:

  • Taikoma kokybiškesniam srautui.
  • Pagerina matomumą.
  • Padeda įgyti autoritetą ir įgyti pasitikėjimą.
  • Leidžia teikti ataskaitas ir analizuoti bei lengviau sekti KPI.

Paieška yra ir toliau bus pagrindinė srauto į jūsų internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę variklis, todėl ilgai pagalvokite, prieš nepaisydami SEO strategijos.

Socialinio marketingo pranašumai prieš lyginant su SEO

Socialinė žiniasklaida neabejotinai iškilo aukščiau kaip platforma bendravimui tarp draugų.

Dabar tai yra galingas mechanizmas, leidžiantis pasiekti auditoriją naujais būdais.

Turėdami socialinio marketingo planą galėsite nustatyti šiuos būdus ir panaudoti juos pritraukiant daugiau klientų.

Socialinio marketingo pranašumai prieš lyginant su SEO

Šis planas yra tam tikros rūšies planas, kuriame nustatote, kokių veiksmų imtis, koks bus paskelbimo grafikas ir kokie yra jūsų tikslai ir uždaviniai.

Tai taip pat turėtų apimti jūsų KPI matavimo būdus.

Socialinės rinkodaros planuose taip pat pateikiama išsami informacija apie tai, kurias platformas naudoti siekiant geriausio efekto, kaip ir kada naudoti socialinės žiniasklaidos skelbimus ir kada bei kaip dažnai padidinti įrašus.

Tai taip pat gali padėti nustatyti balso toną, kurį naudosite visose platformose, todėl išliksite nuoseklūs ir vadovaukitės prekės ženklo gairėmis.

Socialinės žiniasklaidos plano pranašumai yra šie:

  • Užtikrina veiksmingesnę socialinių tinklų rinkodarą.
  • Susikoncentruoja į svarbiausius tikslus, pvz., prekės ženklo žinomumo didinimą, įtraukimo gerinimą ar konversijų skatinimą.
  • Apibrėžia galimybes bendrauti su tiksline auditorija.
  • Padidinkite savo prekės ženklą skelbdami bendrinamą turinį.
  • Nurodo būdus, kaip sukurti įsitraukimą.
  • Leidžia leisti kitiems dirbti už jus, pvz., influenceriai, atgalinės nuorodos ir apžvalgos.
  • Nurodo KPI, kuriuos reikia stebėti, pvz., įsitraukimą (komentarus, pasidalijimus,, patiktukus).

SEO vs socialinį marketingą: kas turėtų būti jūsų verslo dėmesio centre?

Kai reikia nuspręsti, ar turėtumėte sutelkti savo verslą į SEO ar socialinę media, reikia daug apsvarstyti.

Abu jie turi stipriąsias ir silpnąsias puses.

Tačiau yra daug būdų, kaip SEO ir socialinės rinkodaros yra naudingi vieni kitiems.

➤ Taigi, galbūt tikrasis klausimas yra, į kurį iš jų skiriate didžiausią dėmesį ir kaip tai gali prisidėti prie kito?

Šiomis dienomis dažniausiai dėti pastangas yra geriausias pasirinkimas.

Jūsų svetainė gaus naudos iš socialinės žiniasklaidos rinkodaros ir SEO rinkodaros derinio, o ne pasikliauti tik vienu ar kitu. Labai priklauso nuo jūsų verslo sferos, bet jei norite išliekamosios vertės, siūlytume rinktis SEO pradžioje.

Štai keletas būdų, kaip jie dirba kartu:

Apsilankymų didinimas
SEO užtikrins, kad jūsų turinys yra draugiškas paieškos sistemoms, o socialinis marketingas greičiau pateiks jūsų turinį tikslinei auditorijai.

Tobulinamos strategijos
Socialinė žiniasklaida suteikia galimybę rasti savo auditoriją, kuriai būtų taikoma jūsų SEO.

Matomumo didinimas
Jie abu veikia kartu su turiniu, susiedami vieną iš jūsų SEO optimizuotų tinklaraščio įrašų su socialinėje žiniasklaidoje bendrinamu grafiku, kad turinį būtų lengviau rasti socialinės žiniasklaidos dalyviams.

Biudžeto kontrolė
Galite sutaupyti laiko ir išteklių, kai jūsų planavimas apima ir SEO, ir socialinę žiniasklaidą.

Ką rinktis SEO ar socialinį marketingą?

Ginčo „SEO prieš socialinį marketingą“ niekas nelaimi. Kiekvienas iš jų naudingas kitam. Jei turite pakankamai pinigų, biudžeto, siūlome naudo vieną ir kitą, o tam tikrai reikės maišo pinigų, bet jūs esate verslininkas ir suprantate, kad tik nuo investicijų dydžio priklauso norima grąža.

IR BE ABEJO, žmonės, per socialinius tinklus gaunama grąža gali būti tikrai mažesnė nei naudojant SEO, tačiau tai padeda išplėsti jūsų žinomumą.

Jei atidedate ar atsisakote eiti į socialinį marketingą, atminkite, kad socialiniuose tinkluose esantys žmonės gali stebėtis, kodėl jūsų nėra ir jums nerūpi dalykai apie juos ir patį save.

Taigi, nėra pabėgimo:

➤ SEO gali pritraukti lankytojus į jūsų internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę, kur tie lankytojai gali tęsti ryšį jūsų socialinės žiniasklaidos, socialinių tinklų platformose.

➤ Įtraukimas į socialinę žiniasklaidą gali padidinti tinklalapio srautą, o tai gali pasididinti pozicijas paieškos sistemose.

Socialinė žiniasklaida yra hiperstrategija, šokinėjanti pagal savo auditorijos pulsą, o SEO yra nuolatinis progresas siekiant norimų rezultatų.

Ką rinktis SEO ar socialinį marketingą?

Lėtas ir stabilus darbas (SEO) gali laimėti lenktynes, bet žinant, kas vyksta dabar, galite to pasiekti ir greičiau.

Kuris marketingo metodas yra geresnis jūsų verslui ir rinkodarai?

Kaip minėta anksčiau, nėra atsakymo, kuris skaitmeninės rinkodaros metodas yra geresnis, tai priklauso nuo jūsų verslo poreikių ir klientų, kuriuos bandote pritraukti. Pavyzdžiui, jei bandote nukreipti jaunesnę, tūkstantmečio auditoriją, būtinas stiprus buvimas socialinėje žiniasklaidoje.

Taigi, kuris marketingo metodas yra geresnis jūsų verslui ir rinkodarai?

Dažnai geriausiose skaitmeninės rinkodaros strategijose derinami visi trys rinkodaros metodai ir jų naudojimas kartu paremti vienas kitą. Bet vienas dalykas tikrai aišku – daugiausia paieškų yra atliekama per Google, o kad jūsų verslas būtų Google Olimpe siūlome geriau investuoti pradžioje į SEO, kur yra išliekamoji vertė. Todėl nieko nelauk ir susisiek su mumis jau šiandien!

Taigi į ką ir ar turėčiau investuoti į SEO ar PPC?

Galų gale, jūs nuspręsite, kuris būdas yra geriausias jūsų verslui, tačiau verta atsižvelgti į tai, kad tiek SEO, tiek PPC skelbimai gali padėti įvairiais būdais.

Šiais laikais daugelis žmonių pirmiausia ieško restoranų rekomendacijų, verslo apžvalgų ar atsakymų į jiems rūpimus klausimus – ir SEO, ir „Google Ads“ gali padėti susisiekti su jais, kai jie ieško to, ką siūlote.

Pasak pačio Google SEO yra tradicinis sėkmingos internetinės rinkodaros kertinis akmuo, nes jis suteikia jūsų verslui didžiausią galimybę, naudą būti surastam – net jei optimizavimo procesas užtrunka.

Taigi ar turėčiau investuoti į SEO ar PPC?

„Google Ads“ leidžia greičiau pasiekti klientus, nesvarbu, kokia didelė ar maža jūsų įmonė, taip pat leidžia greitai tinkinti kampaniją, tačiau verta atsižvelgti į tai, kad tiek SEO, tiek PPC skelbimai gali padėti įvairiais būdais. Šiais laikais daugelis žmonių pirmiausia ieško restoranų rekomendacijų, verslo apžvalgų ar atsakymų į jiems rūpimus klausimus – ir SEO, ir „Google Ads“ gali padėti susisiekti su jais, kai jie ieško to, ką siūlote. SEO yra tradicinis sėkmingos internetinės rinkodaros kertinis akmuo, nes jis suteikia jūsų verslui didžiausią galimybę būti surastam – net jei optimizavimo procesas užtrunka. „Google Ads“ leidžia iš karto pasiekti klientus, nesvarbu, kokia didelė ar maža jūsų įmonė, be to, galite individualizuoti savo kampaniją labai greitai.

Kartu naudodami SEO ir „Google Ads“ galite gauti geriausią galimybę per trumpą laiką pritraukti srautą į svetainę ar el. parduotuvę ir padidinti srautą bei įmonės buvimą internete, kad būtų užtikrinta ilgalaikė sėkmė.

Susisiekite su Mumis

Contact Us