Nors skaitmeninė verslo aplinka ir toliau keičiasi, vienas dalykas išlieka: paieškos sistemų optimizavimas arba SEO yra esminis bet kurios skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentas.
Apskritai SEO yra internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės srauto kiekio ir kokybės didinimo praktika naudojant strategiją, pagrįsta optimizavimu, kad paieškos sistemoje būtų gauti organiniai rezultatai (“natūralios pozicijos”). Tai galima padaryti naudojant įvairius metodus, kuriuos visus reikia planuoti, tačiau viskas susiveda į tai: reikiamos medžiagos pateikimas tinkamam vartotojui.
Tačiau SEO strategijos kūrimo ir įgyvendinimo procesas per turinio kuravimą, techninį optimizavimą, nuorodų kūrimą ir vietinę paiešką reikalauja laiko, įgūdžių ir atsidavimo. Dirbdami su Okursa mes jums galime aiškiai parodyti, kaip SEO pranašumai gali turėti įtakos jūsų buvimui internete.
Kas yra SEO?
SEO reiškia optimizavimą paieškos sistemoms, tai yra jūsų svetainės tobulinimo procesas, siekiant padidinti natūralų matomumą pagal konkrečias paieškos užklausas. SEO tikslas yra pagerinti srauto į jūsų svetainę kokybę ir kiekį, atliekant pakeitimus vietoje. Tai nereiškia, kad puslapiuose reikia užpildyti atitinkamus raktinius žodžius, tačiau sutelkti dėmesį į pagrindinius žiniatinklio dalykus, pvz., svetainės greitį, pritaikymą mobiliesiems, interaktyvumą ir tinklalapių turinį.
Ekspertai sutinka, kad sėkmingas optimizavimas yra tiek klientų poreikių tenkinimas, tiek paieškos sistemų, tokių kaip Google ir Bing, gairių ir geriausios praktikos laikymasis. Numatyti klientų ketinimus, suprasti, kokio tipo turinį jie norėtų matyti, ir pateikti geriausius atsakymus yra gero SEO pagrindas. Tai kartu yra klientų tyrimo metodas ir pardavimo kanalas jūsų verslui, leidžiantis pažinti savo klientus ir jų įpročius.
Svarbiausia yra sugebėti sujungti techninius ir strateginius elementus. Vienu metu patenkinti klientų poreikius ir pateikti jį taip, kad jis būtų patrauklus paieškos sistemoms.
Kodėl reikėtų rinktis SEO
Kai kuriems žmonėms optimizavimas paieškos sistemoms yra bauginanti ir varginanti užduotis, kurios pradžioje atlygis yra nedidelis. Tai gali paskatinti kai kurias internetines svetaines ar el. parduotuves griebtis neigiamų ar kitų probleminių optimizavimo strategijų, kad būtų galima greitai reitinguoti.
Tačiau labai svarbu suprasti, kad SEO yra ilgas žaidimas. Nors greitesnių rezultatų galima pasiekti naudojant veiksmingą mokėjimo už paspaudimą (PPC) kampaniją, tai turėtų būti tik vienas tinkamos skaitmeninės rinkodaros strategijos, kuriai reikia laiko, mąstymo ir naujovių, aspektų.
Kai SEO yra prioritetas, tai strategija, kuri ir toliau duoda naudos. Nors mokamo ir natūralaus optimizavimo balansas gali būti naudingas, optimizavimas paieškos sistemoms nėra būdas mokėti. Užuot išmetę pinigų tokiai paieškos sistemai kaip „Google“, kad greitai pradėtų reitinguoti, funkcionali ir sukurta optimizavimo strategija padeda laikui bėgant formuoti jūsų buvimo vietą internete.
Pagrindiniai SEO pranašumai
Nors tinkama SEO strategija gali paveikti verslą daugybe būdų, pastebimiausi privalumai yra didesnis srautas, investicijų grąža, ekonomiškumas, naudotojų patirtis ir prekės ženklo žinomumas.
SEO grožis yra tas, kad jis yra daug efektyvesnis nei už bet kokią mokamą reklamą. Užuot mokėję už tradicinius skelbimus (Google Ads) ar “remiamus:” įrašus, galbūt geriau investuokite į SEO – jūsų verslas gali turėti didesnę ilgalaikę vertę. Štai tik keletas priežasčių, kodėl turėtumėte apsvarstyti galimybę panaudoti organinę paiešką savo verslui.
Padidėjęs srautas
Tinkamai optimizavus, konkretus tinklalapis gali atsidurti aukščiausiose paieškos sistemos rezultatų puslapio (SERP) pozicijose, sutelkiant dėmesį į prioritetinius raktinius žodžius, atitinkamas pavadinimo žymas ir meta aprašymus bei optimizuotą, bet informatyvų turinį. Kuo geresnis optimizavimas, tuo didesnė tikimybė, kad puslapis bus gerai įvertintas „Google“ ir tuo labiau tikėtina, kad į jūsų puslapį bus nukreiptas reikšmingas srautas.
53,3 % viso žiniatinklio srauto gaunama iš natūralios paieškos, o 60 % rinkodaros specialistų teigia, kad jų aukščiausios kokybės potencialūs klientai gaunami iš SEO. Kodėl taip? Nes jie ieško sprendimo, o būdami vienu geriausiu rezultatu jūs patenkinate poreikį.
Reitingas pirmajame Google puslapyje būtinas, kad klientai jus pamatytų. Užkopus į aukščiausią poziciją, paspaudimų rodiklis gali padvigubėti, palyginti su antrąja vieta.
Reitinguodami pagal konkrečius paieškos terminus pritrauksite reikiamų klientų. O savo svetainę įtraukę į pirmąjį puslapį, savo prekės ženklą padarysite gerai matomą ir parodysite, kad esate patikimas šaltinis.
Pasikeitimai rinkoje
Kaip ir viskas, kas susiję su verslo valdymu, SEO nuolat keičiasi. Paieškos sistemos atnaujinamos, svarbūs tampa įvairūs veiksniai, o kitos įmonės kuria savo reitingavimo strategijas. Tai reiškia, kad norint sėkmingai atlikti SEO, reikia būti informuotam apie geriausią praktiką, sprendimus ir pokyčius.
Nors tai gali atrodyti kaip daugiau darbo, tai iš tikrųjų yra naudinga jūsų verslui, nes jus informuoja apie internetinius procesus. SEO yra tiesiogiai susietas su skaitmeninėmis technologijomis, o tai reiškia, kad didžioji dalis to, kas vyksta su ja, gali padėti suprasti interneto tendencijas ir aktyviai spręsti bet kokius esminius pokyčius. Be to, atlikdami tyrimus ir atnaujindami svetainę, daugiau suprasite apie savo klientus, konkurentus ir visą skaitmeninę patirtį.
Dabar būkime atviri, nespėsite visko suspėti ir nereikia eiti iš proto bandant. Tiesiog atkreipkite dėmesį į visus esminius pokyčius ir sutelkite dėmesį į savo verslą. Tik darydami tiek daug, galite išlaikyti tinkamą kelią į sėkmę.
Investicijų grąža (IG)
Kitas SEO privalumas yra tai, kad jis gali suteikti atsekamų ir kiekybiškai įvertinamų rezultatų. Galite stebėti puslapių reitingų, svetainės srauto ir konversijų, atliktų taikant optimizavimo strategiją, padidėjimą. Nors paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, teikia išsamias ataskaitas apie apsilankymus į jūsų svetainę, taip pat yra daugybė svetainių ir įrankių, kurie gali padėti sekti jūsų SEO metriką. Visa tai padeda įvertinti sėkmę, išlaikyti išbandytus ir tikrus raktinius žodžius ir sugalvoti strategijas, kaip prisitaikyti prie nuolat kintančių ieškančiojo norų.
Kaštų efektyvumas
SEO išlieka ekonomiška, garantuojanti ilgalaikės naudos turinti rinkodaros strategija, nes ji skirta vartotojams, kurie aktyviai ieško jūsų produktų ar paslaugų, o ne plataus masto rinkodara vartotojams, kurie gali nesidomėti tuo, ką jūsų verslas gali pasiūlyti. Tai padeda iš anksto sutaupyti pinigų ir pasiekti ilgalaikių rezultatų.
Didesnė vartotojo patirtis
Kartu su geriausios SEO praktikos laikymusi, tinkamai optimizavusi jūsų internetinę svetainę ar el. parduotuvę gali taip pat palengvinti naršymą vartotojams. Nuo greito įkėlimo greičio iki lengvai naršomų meniu ir aiškios svetainės architektūros – tinkama strategija pagerina vartotojo patirtį (UX) ir palengvina svetainės aptikimą, kai ieškoma paieškos sistemų robotų.
Prekės ženklo žinomumas
Jei rezultatų puslapyje jūsų internetinė svetainė ar el. parduotuvė užima aukščiausias pozicijas taip pat automatiškai ir jūsų prekės ženklas tampa žinomesnis. Įmonės, teikiančios paslaugas pirmajame paieškos sistemų puslapyje, paprastai laikomos patikimesnėmis, todėl stiprus prekės ženklo buvimas ne tik gali lemti tai, kad jūsų tinklapis bus susietas su jūsų reitingavimo raktiniais žodžiais, bet ir paskatins vartotojų pasitikėjimą jūsų paslaugomis.
Esminiai SEO rinkodaros elementai
Raktažodžiai (Keywords)
Seniai praėjo laikai, kai raktiniai žodžiai buvo vienintelė svarbi SEO technika, tačiau tai nereiškia, kad jie vis dar nėra svarbūs. Skirtumas tas, kad šiandien raktiniai žodžiai turi būti gerai ištirti, kruopščiai parinkti ir apgalvotai naudojami jūsų turinyje, kad būtų veiksmingi.
Bet kas tiksliai yra raktiniai žodžiai? Raktiniai žodžiai yra žodžiai ir frazės, kuriuos potencialūs klientai naudoja internetiniam turiniui rasti, o prekės ženklai gali naudoti norėdami susisiekti su potencialiais klientais, ieškančiais jų produktų ir paslaugų.
Atliekant pagrindinius raktinių žodžių tyrimo veiksmus, svarbu ieškoti tų, kurių paieškos dažnis yra didelis ir konkurencija maža, ir pasirinkti raktinius žodžius, kurie trumpi ar bendriniai (pvz., šuo), sudurtiniai raktinių žodžių junginiai (pvz., parduodami terjerų šuniukai) ir vietinius raktinius žodžius (pvz., Vilniuje parduodami šuniukai), kad jie būtų naudingi jūsų turiniui. Kartu su pirminiu arba pradiniu raktiniu žodžiu taip pat turėtumėte turėti antrinius ir tretinius raktinius žodžius, nes jie vis tiek suteiks naudos jūsų verslui. Galiausiai naudokite raktinius žodžius, kad optimizuotumėte visus savo pavadinimus, URL ir kitus puslapio SEO elementus.
Turinys
Turinys yra gyvybiškai svarbi SEO dalis, nes tai yra priemonė, kurią naudojate auditorijai pasiekti ir įtraukti. Labai svarbu žinoti savo kampą ir sukurti tinkamą turinį.
Pavyzdžiui, jei turite medelyną ir norite padidinti savo matomumą, galite paskelbti tinklaraščių seriją apie sodininkystę, tinkamų augalų rūšių pasirinkimą, auginimo patarimus ir kt. Kai asmuo, norintis sužinoti apie sodininkystę, ieško šios informacijos, atsiras jūsų tinklaraštis ir jūs galėsite užmegzti ryšius su ta galimybe pateikdami vertingos informacijos. Idėja yra tokia, kad kai ateis laikas pirkti, pavyzdžiui, augalą, jūs būsite pirmasis “lauko darželis”, kuris atėjo į galvą.
Šiandienos turinys turi būti mokomasis, bet taip pat įdomus, aktualus ir dalijamasis. Turinys pateikiamas įvairių formų, įskaitant:
- Tinklalapio turinys
- Vaizdo įrašai
- Tinklaraščiai (nesunku susikurti savo tinklaraštį, kad galėtumėte praktikuotis!)
- Infografika
- Podcast’ai
- Sąrašai
- Vadovai, kaip elgtis
- Socialinių tinklų įrašai
- Vietiniai sąrašai
SEO už internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės ribų
SEO už puslapio ribų apima išorinę optimizavimo praktiką, kuri atliekama toli nuo jūsų svetainės, o ne joje.
Pagrindinė ne internetinės svetainės ar el. parduotuvės SEO naudojama technika yra atgalinių nuorodų kūrimas, nes kokybiškos atgalinės nuorodos į jūsų svetainę ar parduotuvę iš išorinių svetainių nurodo paieškos sistemoms, kad jūsų svetainė yra vertinga ir kokybiška, o tai padeda sukurti autoritetą.
Yra daugybė atgalinių nuorodų kūrimo taktikų, o kai kurios dabartinės geriausios praktikos apima svečių tinklaraščių kūrimą, daug informacijos grafikų, kuriais bus plačiai dalijamasi, kūrimą ir influencerių rinkodaros naudojimą jūsų turinyje.
P.S. Galite perskaityti išsamų tinklapio (vidinio) ir už jo ribų (išorinio) SEO vadovą, kad įsitikintumėte, jog žinote skirtumą ir išnaudotumėte visas abi galimybes kuo geriau. Be to, kai kurie ekspertai išorinio SEO pradeda vadinti „reputacijos kūrimu“.
Vietinis SEO
Vietinis SEO tampa vis svarbesnis, nes vis daugiau žmonių paieškai naudojasi mobiliaisiais įrenginiais. Šiomis dienomis 60 % visų paieškų atliekama naudojant mobilųjį įrenginį ir beveik pusė tų paieškų atliekama vietiniais tikslais.
- 46 % visų Google paieškų ieško vietinės informacijos. (Šaltinis: GoGulf)
- 72 % vartotojų, kurie atliko vietinę paiešką, apsilankė parduotuvėje 10 kilometrų atstumu. (Šaltinis: „HubSpot“ rinkodaros statistika)
- 97 % žmonių apie vietinę įmonę sužino daugiau internete nei bet kur kitur. (Šaltinis: SEO tribunalas)
- 88 % vietinių įmonių paieškų mobiliuoju įrenginiu per 24 valandas skambina arba apsilanko įmonėje. (Šaltinis: Nectafy)
- 61 % telefonu ieškančių asmenų yra labiau linkę susisiekti su vietine įmone, jei turi mobiliesiems pritaikytą svetainę. (Šaltinis: „HubSpot“ rinkodaros statistika)
- 78 % mobiliųjų paieškų pagal vietą baigiasi pirkimu neprisijungus. (Šaltinis: SEO tribunalas)
- „Netoli manęs“ arba „netoli“ tipo paieškų skaičius per dvejus metus išaugo daugiau nei 900 %.
- 72 % kompiuterių ar planšetinių kompiuterių naudotojų ir 67 % išmaniųjų telefonų naudotojų nori skelbimų, pritaikytų pagal jų miestą. (Šaltinis: Think with Google)
- Mobiliuosiuose įrenginiuose naudojant pagal vietovę pagrįstus kuponus, pajamos iš mobiliųjų telefonų gali padidėti 9916 %. (Šaltinis: WordStream)
- 28 % atvejų perkama naudojant vietines paieškas. (Šaltinis: Joel House Search Media)
- Informacija apie paieškos rezultatus 70 % vartotojų nusiųs į fizinę parduotuvę. (Šaltinis: Joel House Search Media)
- 92 % ieškančiųjų įmones pasirinks pirmajame vietinės paieškos rezultatų puslapyje. (Šaltinis: SEO ekspertas)
- Iki 2021 m. pasauliniai mažmeninės prekybos el. prekybos pardavimai sieks 4,5 trilijonus USD. (Šaltinis: „HubSpot“ rinkodaros statistika)
- 4 iš 5 vartotojų naudoja paieškos variklius vietinei informacijai rasti. (Šaltinis: Think with Google)
Taigi, tarkime, kad turite restoraną, tada vietinis SEO užtikrins, kad žmonės jūsų vietovėje ieškodami geriausių miesto restoranų, jie atsidurtų jūsų svetainėje.
Be vietinių raktinių žodžių, kitos geriausios vietinio SEO praktikos apima katalogų sąrašų, konkrečios vietos puslapių kūrimą jūsų svetainei ir puslapių jūsų verslui (dar vadinamų tarpiniais puslapiais) kūrimą „Google“ mano verslo vietiniuose kataloguose ir „Google“ žemėlapiuose.
Paieškos sistemų rinkodara
Paieškos variklio rinkodara (PEM) reiškia mokamas rinkodaros pastangas ir apima tokius dalykus kaip skelbimai, „Google AdWords“, socialinės žiniasklaidos skelbimai, mokėjimas už paspaudimą (PPC), „Google“ shopping skelbimai, vaizdo skelbimai ir kt.
Nors PVR ne visada yra pagrindinė išsamios SEO strategijos sudedamoji dalis, ji turi savo vietą, nes gali padėti pasiekti naujas ir tiksliai tikslines auditorijas. Taip pat galite priversti SEO ir PVR veikti kartu.
PVR reklamos veiklos pavyzdžiai:
- Mokamos ir tikslinės kampanijos
- Raktinių žodžių kopija, konkrečiai susijusi su jūsų verslu ar produktu
- Našumo rodikliai, tokie kaip paspaudimų rodikliai (PR) ir mokestis už paspaudimą (MUP)
Kodėl reikia kokybiško SEO?
SEO yra svarbus, nes paieškos sistemos nėra tobulos. Jei nesiimsite veiksmų, kad pašalintumėte jų trūkumus, jūsų svetainė sumokės kainą.
Pavyzdžiui, jei svetainė neturi tinkamos nuorodų struktūros, paieškos varikliai gali netinkamai nuskaityti ir neindeksuoti svetainės, o tai gali sumažinti reitingą. Kodavimo klaidos gali visiškai užblokuoti paieškos variklius, todėl jūsų svetainė negali būti reitinguojama, nesvarbu, kiek laiko skirsite kitoms SEO pastangoms. Kitos bendros sritys, kuriose paieškos sistemos gali susidurti su problemomis, yra šios:
- Pasikartojantys puslapiai
- Formos
- Vaizdai, „flash“, garso failai, vaizdo įrašai ir kitas netekstinis turinys
- Kalba ir semantika
Todėl nelaukite ir susisiekite su mumis, kad net jau šiandien mes galėtume jums padėti jūsų verslui!
Pradėkite savo SEO strategiją šiandien
Nepriklausomai nuo jūsų pramonės šakos, optimizavimas paieškos sistemoms gali padėti jums išsiskirti. Nesvarbu, ar esamos svetainės restruktūrizavimas ir optimizavimas, ar naujos svetainės kūrimas nuo nulio, SEO strategijos kūrimas ir įgyvendinimas yra pagrindinis būdas padaryti įtaką internete. Visad yra dvi medalio pusė. Viena pusė – tinkamas įrankis internete, kita medalio pusė – tas įrankis turi būti randamas ir matomas. Tik tuomet gausite didžiausią naudą
Net ir toliau vykstant drastiškiems pokyčiams skaitmeninės rinkodaros pasaulyje, SEO yra vienas vertingiausių skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentas. Norėdami sužinoti daugiau apie SEO naudą šiandien, skambinkite mums ir gaukite nemokamą konsultaciją.